Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Aoleoooo mamika mea ce modificare taraneasca a facut alaaaa....

Ma intereseaza in mod deosebit,zona incadrata de mine cu rosu,daca ala a facut modificare acolo si a taiat mustucul care iese din carcasa filtrului,trebuie sa iti achizitionezi si carcasa filtrului,daca nu a taiat din mustucul respectiv si cand scoti kkt-ul ala de filtru de aer...ansamblu arata exact cum este in poza mea,atunci ai scapat mai lejer,si doar iti achizitionezi tot traseul punctat de mine cu linie albastra..inclusiv suportul de tubulatura de pe trager.

Piesele noi sunt foarte scumpe,la dezmembrari scapi mai ieftin.

Nu are debilmetru...are doar senzor in galerie...dar nu ai treaba cu el.

 

post-64586-0-47674200-1362985994_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ebi, am un AXP, al mamei mele, iti spun sigur nu-s filtrate gazele acelea, uleiul probabil iti trece de etansarea filtrului cu carcasa si se umezeste cu ulei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

(Daca tot a venit vorba despre "gaze") Ocazional, am impresia ca esapamentul miroase a benzina. Care poate fi cauza, si ce trebuie sa verific?

S-a mai confruntat cineva cu acest simptom, la motoarele AXP?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand iti miroase a benzina?

Cumva la pornire pana cand motorul, implicit catalizatorul apuca sa se incalzeasca?

Pt ca si in cazul meu, la pornire, cateva minute miroase a Dacie sa spun asa, apoi dupa ce catalizatorul se incalzeste suficient sa-si faca treaba, apar aburii si mirosul de parfum.

 

Daca insa iti miroase cu motorul cald, ai amestec prea bogat datorat in prima faza unei arderi incomplete a combustibilului.

In acest caz verificare minutioasa a bujiilor si bobinelor ( fiselor daca ai asa ceva) si inlocuirea lor dupa caz.

 

Cu bujiile personal nu recomand sa se faca mai mult de 30.000 km, nu e un efort supraomenesc sa se schimbe la acest interval, astfel stii ca ele sunt in forma si ard cum trebuie combustibilul. Asta desigur daca si bobinele respectiv fisele sunt bune si dau curent cat trebuie bujiilor.

 

Bafta

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Unde pot gasi si eu furtunul care face legatura intre tulumba de la pompa de frana si clapeta de acceleratie. Asta care e pe masina este crapat. Are pe el codul 1j0612041as. Nu il gasesc in romania, gasesc doar site-uri din alte tari.

Multumesc.

Modificat de vicleanu333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Ce-ai zice sa intrebi la un magazin de piese auto sau reprezentatna?sunt sigur ca au.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, dl Muraru Dan.

 

Intr-adevar, observ mirosul la pornire; o sa incerc sa observ mai atent cand si cum apare mirosul.

In ceea ce priveste bujiile, le-am schimbat de vreo doua luni. Sunt mai tipicar cand vine vorba de mentenanta masinii, si mereu fac schimburile la timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Unde pot gasi si eu furtunul care face legatura intre tulumba de la pompa de frana si clapeta de acceleratie. Asta care e pe masina este crapat. Are pe el codul 1j0612041as. Nu il gasesc in romania, gasesc doar site-uri din alte tari.

Multumesc.

 

Vai de mine

intreaba la reprezentanta, si eu l-am schimbat de curand la motorul meu si am dat 110 lei.

Multumesc pentru raspuns, dl Muraru Dan.

 

Intr-adevar, observ mirosul la pornire; o sa incerc sa observ mai atent cand si cum apare mirosul.

In ceea ce priveste bujiile, le-am schimbat de vreo doua luni. Sunt mai tipicar cand vine vorba de mentenanta masinii, si mereu fac schimburile la timp.

 

Sigur e efectul placebo si te impancietezi degeaba.

 

Mirosul sigur il ai doar la rece pt ca, in cazul in care catalizatorul e cald si isi face treaba, chiar daca ai amestec bogat, arderi incomplete si scapa vapori in esapament, acestia sunt transformati automat in apa de reactiile chimice din catalizator.

 

Doar daca nu ai catalizator atunci iti va mirosi a benzina cu motorul cald, altfel nu are voie sa miroase a benzina esapamentul decat la rece.

 

Fii linistit ca e normal mirosul, mai ales iarna cand dureaza mai mult pana catalizatorul isi intra in drepturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalizatorul trebuie sa atinga cateva sute de grade ca sa-si faca treaba.. pana atunci va mirosi a benzina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,am vazut zilele trecute in cartea masini o schita ce arata ca pot schimba in loc de ceasul de bord sa arate consumu,aveti idee cum as putea face asta sau trebuie neaparat pe calculator,mentionez ca e din august 1998,fara clima sau aer conditionat(nu cred c-ar conta),

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai un buton in capul manetei din dreapta, cea pentru stergatoare, apasa pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce zici,nu are,pe urmatoarea foaie intradevar arata acel buton ce spui tu dar difera bordul(adica are si ecranul ala de sub senzori),intreb ca poate stie cineva mai cu exactitate,eram curios .nu m-ar deranja sa-mi arate si consumul.

La voi abreajul e tot ''sus'' adica trebuie sa ridici 3 sferturi ca sa plece sau am eu problema cu discu,placa de presiune, ce-o fi,c-am mai condus golfuri 4 si mi s-au parut aproape la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.e ok ambreiajul

2.daca nu are display(ecran) sub "senzori"(indicatorii de combustibil si temp a apei),nu ai computer de bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc c-o sa stiu cand se duce cu totul numai intra in viteza,eu m-am obisnuit cu el oricum,sunt de acord cu tine cu computerul de bord asa m-am gandit si eu initial dar totusi in carte arata ca poti sa schimbi in loc sa-ti arate ceasul iti arata consumul mediu (cred),acuma nu stiu daca e valabil si la modelul asta,ca nu arata pe ercranul de sub senzori(Ca n-am oricum) ci unde e ceasul care banuiesc ca toata lumea il are ceasul de unde este turometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ii zice computer de bord cu MFA. E mai rar decat minidot sau maxidot. Nu stiu sa-ti zic mai multe despre el.  :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai butonul de care ziceam pe maneta, nu ai BC, si nu ai cum sa pui in loc de ora sa arate consum instantaneu cum vrei tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e,am mai intrebat de vreo 2 mecanici,si nu stiau nici ei exact,oricum merg maine si-o pun pe tester ca am un senzor ABS in bord sta aprins de cateva luni,am crezut initial ca era de la carenaj ca l-am pierdut si intra apa,dar vad ca dupa ce la-am cumparat si l-am pus inapoi,intradevar se mai stinge dar merg ce merg si iar se aprinde , banuiesc ca-i dus senzorul de ABS ori e vreo eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca poate fi considerat computer de bord, dar am gasit o poza cu ce cred ca ai tu: http://www.gethandy4free.de/images/Tacho_3B_Blau.jpg

Vad ca ii zice lowline MFA sau kleine MFA: http://www.golf4.de/golf4/132947-golf-4-tacho-mfa-nachruesten-2.html

La un singur user de pe forum am mai vazut, dar nu stiu ce functii are. Oricum, consumul nu cred ca poate sa ti-l arate. Eventual temperatura exterioara sau chestii mai marunte.  :unsure:

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa arata si in carte ,dar din butoanele din ''dotare'' nu cred ca pot face asta deci tot de pe un laptop CRED ca pot :)

Modificat de Getheavy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Robotelu, chiar arata: consumul instantaneu, consumul mediu general/ ultima deplasare, timp de deplasare, distanta ramasa de parcurs cu benzina din rezervor, viteza medie, temperatura exterioara... le arata pe rand selectand din butonul din capatul manetei, iar trecerea din general in ultima deplasare la aceeasi informatie se selecteaza tot dintr-un buton de pe maneta de actionare a stergatoarelor.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, dar tu vorbesti de minidot sau maxidot. Colegul are o versiune care afiseaza in ecranul din turometru, unde e ceasul.

Daca nu are maneta ptr BC, ori au fost schimbate ceasurile, ori maneta, ori la varianta asta de BC se navigheaza prin meniu din alta parte.

Stiu ca tipul asta de BC s-a folosit pe Golf 3 mai mult, poate vede vreun coleg care are si ne lamureste cum se praseste cu instrumentul asta. :lol: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe Octavia exact cum ai pus tu poza, si se "praseste" din butoanele de pe maneta asa cum am zis mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci e clar, @Getheavy trebuie sa-si puna maneta ptr BC. Din vag-com nu cred ca merge sa modici ce afiseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Am vazut si eu la un prieten cu skoda oktavia 1 din 2005 chiar, arata tot ce vrei, cred ca si range daca tin bine minte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!