Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

multumesc mult pentru raspunsuri...mi se parea ciudat,cum apasam un pic mai tare frana cum intra mai rapid,am observat asta dupa ce am facut aerisire la frane

 

p.s   de curand am schimbat distriutia mai exact 1 saptamana ...si am observat ca scade antigelul din vas,e posibil sa pierd pe la pompa de apa,sa nu fi pus indeajuns silicon la etansare??

Modificat de gealicu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! O mica intrebare pentru ce'i ce stiu mai bine partea electrica a masinii ! Ma intereseaza sa imi montez doua socluri cu bec normal nu led la pedale / picioare si vreau sa fac in asa fel ca in momentu in care deschid masina din telecomanda sa se aprinda odata cu lumina interioara si pozitia !? un fel de follow me home "gen" ..  am vazut ca pozitia are siguranta independenta stanga / dreapta .. sfaturi parari .. scuze daca nu am postat bine dar tin de electrica si cred ca difera de la masina la masina .. multumesc !

 

Daca le legi de la luminile de pozitie o sa stea aprinse si in timpul mersului. Sa le legi de la plafoniera te-ai gadit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

In mod normal la pompa de apa nu trebuie silicon, pompa noua are oring de cauciuc, care e destul in mod normal. Vezi daca ai urme roz pe undeva pe la motor, inclusiv la pompa, cu o lanterna.

 

gealicu, trebuie sa franezi destul de puternic pe asfalt uscat ca sa-ti intre abs-ul, pe piatra cubica sau pietris nu, acolo pierde aderenta roata mult mai rapid, chiar si o fractiune de secunda, iti intra abs-ul.

asta daca nu cumva ai caiuciucuri foarte uzate si vechi, cu guma imbatranita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa arunc o privire la pompa si pe la motor sa vad de urme,iar legat de frana  am franat pe asfalt uscat si a intrat abs foarte repede..cauciucurile sunt noi,cum am calcat mai tare cum a intrat abs 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

La plofoniera m-am gandit sa le leg pana la comutator acolo .. sau sa ma duc cumva in panoul de sigurante eu stiu ... am gasit la 99 RON tot sistemul Follow me home usor de instalat .. sta aprins 20 de sec la deschidere/inchidere .. cred ca e mai bine asa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vrei follow me home (sa stea farurile aprinse 20 sec dupa ce incui) sau ceva lumini la picioare?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial ai zis lumini la picioare, normal ca nu trebuia legat din plafoniera, cablurile pleca de undeva de sub bord. Luminile s-ar aprinde la fiecare deschidere a usii si la descuiere. Daca vrei follow me home e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la amandoi de vina e inghetul epuratorului sau a furtunului de degazare(epurator care duce in filtrul de aer).Verificati rezistenta de pe furtunul respectiv daca functioneaza sau daca e incarcata de mizerie.Fenomenul apare pt ca se optureaza fluxul de aer care trebuie sa circule din motor spre filtrul de aer..via..epurator furtun degazare.Se creaza o presiune mare in baia de ulei (presiune de gaze)si apoi uleiul iese afara pe unde apuca..joja sau semeringul vilbrochen.Incercati sa vedeti in ce stare se afla furtunul de la epurator.Mergeti cu el scos din filtru de aer 1..2 zile sa se mai elimine spuma si condensul din el.

exact asa am patit eu toate simptomele 100% gura masii pt niste mizerie am cumparat iar ulei 

Aveti poze la varianta de furtun fara rezistenta..si la varianta cu rezistenta.

ce denumire are furtunul asta ca si la mn e scopt e varza si mie sa nu se crape si sa mi bage aer fals

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabi parca ai spus ca nou eupratorul costa aprox. 200 ron, fara furtunul de degazare sa inteleg? si daca merita cumparat nou, sau merge si second?

 

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata epuratorul de pe masina si ia garnituri noi pt el...atata tot.Nu merita luat nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

Tu vrei follow me home (sa stea farurile aprinse 20 sec dupa ce incui) sau ceva lumini la picioare? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Le vreau pe ambele initial am zis ceva de genu " Daca se poate lega pozitia odata cu lumina interioara pentru a se aprinde amandoua in momentul deblocarii din telecomanda" si dupaia unde ar trebuii sa ma leg pentru a putea monta lumina si la picioare ... stiu ca nu este bine sa pui prea multi consumatori pe aceeasi instalatie din cauza asta intreb poate se pricepe cineva mai bine ..

 

Si da am gasit separat modul "follow me home" care ar face cam acelasi lucru ca ceea ce vreau eu mai sus doar ca are si acel temporizator 20 sec ..

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi pe topicul meu.

follow me home am luat de la BOBBY de pe forum si luminile de la picioare sunt legate in lampile de usi. sunt 2 chestii separate.

 

daca legi la plafoniera se aprind toate odata. daca legi in usi, se aprind individual.

plus ca plafoniera o mai aprinzi cand vrei sa citesti ceva si nu ai nevoi ede lumina jos la picioare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 ce denumire are furtunul asta ca si la mn e scopt e varza si mie sa nu se crape si sa mi bage aer fals

    Furtunul asta de degazare, lasa-l asa. Poate sa fie crapat, nu are ce aer fals sa bage. Pe unde? Prin el trec gazele scapate din carter, de jos, in filtrul de aer. Daca este crapat nu ai decat beneficii: NU se poate face presiune in carter sa-ti arunce uleiul afara! Printr-o eventuala crapatura vor iesi ceva gaze urat mirositoare sau in filtrul de aer se va trage aer proaspat, care oricum trebuie sa vina de undeva.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gazele scapate din carter nu trec prin cartusul filtrant, continutul de vapori de ulei s-ar imbiba in hartia cartusului. Orice aer aspirat in cutia cartusului prin fisurile acelui furtun ajunge in cilindri fara a fi filtrat.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

aer proaspat, dar nefiltrat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ebi,am vazut eu epurator inghetat din cauza caruia sarea joja si improsca ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gazele scapate din carter nu trec prin cartusul filtrant, continutul de vapori de ulei s-ar imbiba in hartia cartusului. Orice aer aspirat in cutia cartusului prin fisurile acelui furtun ajunge in cilindri fara a fi filtrat.  

 

aer proaspat, dar nefiltrat

      Niciunul nu aveti motorul de 1,4 16V. Probabil ce ziceti este adevarat la voi, dar la mine am masina in fata si furtunul intra in filtrul de aer, gazele sunt filtrate si hartia se imbiba partial cu ulei. Valabil cel putin la 1,4 16V, AXP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da Ebi,asa e si la mine AZD.La BCB spre ex iese un furtun din busonul de alimentare cu ulei si intra in carcasa filtrului de aer.La AVU(1.6 sr 8v) iese tot din buson dar intra in furtunul admisiei de aer inainte de clapeta,dupa MAF.Oricum ar fi,aiurea.O gramada de vapori intra in admisie,o murdaresc si da peste cap si senzorul map la o vreme.Daca nu cureti epuratorul te trezesti ca ingheata,mai crapa,etc.Rezistenta de pe furtunul de la epurator daca se strica si intra in scurt impusca sigurante la greu si da peste cap mersul motorului rau.Si incepi cu bobine,fise,senzori etc...pt un kact de rezistenta.Eu l'am scos din filtrul de aer,am montat pe el un filtru de aer de motocicleta(de ala mic) si l'am pozitionat cat mai jos.Oricum epuratorul il curat o data pe an,just in case.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Azi am scos mufa de la rezistenta si va ramane asa pana la iarna viitoare. Economie de curent, prelungeste viata rezistentei, a furtunului care nu mai este asa cald, numai sa nu uit sa o pun la loc. la mine cel putin este alimentata indiferent de temperatura exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uiti sa o cureti inainte sa ii conectezi mufa pentru ca se va murdari rau. Se imbacseste cu grasime, ceva de genul mizeriei care se depune pe clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu,are ceva daca scotii mufa de la acea rezistenta si mergi fara ea??

De cateva zile am scos si eu furtunul din carcasa de aer si parca motorul merge mai "frumos",trage mai bine fara acel furtun din epurator.

Are ceva daca mai merg fara el o perioada de timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mufat un furtun si e orientat in jos ca altfel miroase chiar urat

oricum o perioada o sa merg fara el si luna viitoare o sa ii scot si mufa de la acea rezistenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!