Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

merci domnu,

 

nu am :eek: ochii bine..... o sa incerc cu ce am...operatiunea se poate face si acasa? daca am "sculele" necesare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa zice manualul, pt ca sunt suruburi care se intind la strangere si merg stranse la cuplu o singura data.

cu toate astea eu nu le-am schimbat(de la motor) cand am schimbat distributia, si nu au patit nimic, am folosit pasta pt blocat suruburi.

 

poti si acasa, vezi sa pui sub cutie un lemn sau ceva, si ridica masina pr cric, apoi cand montezi inapoi ,lasi putin masina in jos ca sa se ridice cutia, sa iti fie mai usor, intelegi ce vreau sa zic...

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se schimba suruburile la tampoanele de motor la motorizarea asta.Este un motor mic care nu are forta mare de balans,nu are greutate mare sa apare forta mare de inertie..si sistemul de prindere este destul de tapanos.Daca era o piesa cautata apareau si producatori af,dar produsul vine numai pe original.Singurul lucru bun la schimbarea sau demontarea suruburilor de la tampoanele de motor,este ca inaintea montarii sa aplicati pe ele(jumatate din suprafata de contact)pasta autoblocanta temporar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca este vb de masina din avatarul lui ... care este G4 acum nu stiu de ce ar intra pe acest forum Golf 4 / Bora daca ar avea G3/2 si nu stiu daca e Golf 3 1.4 16V ?

Singurul care si'a dat seama!

Daca as fi vrut sa ma informez in leg cu un G2/G3 cu siguranta nu as cauta acele informatii in acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ulei exact intra in acest motor? ca multi vad ca scriu 3.2l alti ca 3.7l ? Care i valoarea reala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Eu stiu ca 3,5.Cel putin eu asa am pus si se afla exact intre semne pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara.

am gasit in portbagaj sub stopul drapta o mufa alba in care intra doua fire, unul rosu si unu maro. ciudat este ca mufa nu e conectata nicaieri, sta atarnata in fire.

stie cineva ce este cu ea?

post-112881-0-73466100-1362256874_thumb.

Modificat de vicleanu333
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

e de la priza de 12v din portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ahaaa. am inteles. dar eu nu am priza in portbagaj. inseamna ca pot sa montez una?!

ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! La 1.4 AHW a avut cineva probleme cu pompa de ulei?

Modificat de aleeex2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ! am si eu o problema  la al meu golf 1.4 16v ! 

daca nu conduc masina 2 zile... raman  fara antigel... prima oara credeam ca poat e spart vasul de expansiune sau cel putin crapat si  l-am scos de la locul lui..l-am dus in casa ...l-am umplut cu apa si o noapte l-am lasat in balcon sa vad daca  pierd pe udneva ...dar NU este spart sau crapat . asadar pe unde pot pierde . nu imi pot imagina... daca merg cu masina zilnic nu am asemenea probleme....adica pierd da nici chiar asa tot odata...repet dupa 2 zile de nemers cu masina gasesc vasul de expansiune GOl golutz :) . as vrea sa stiu daca ma puteti ajuta cu un spaf ceva... acuma 2-3 saptamani ... am schimbat garnitura de chiulasa. nivelul de ulei este normal fara urme de antigel.. sau alte chestii...vasul de expansiune este curat....doar antigel.... ajutati-ma va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi nu rămâne nici o pată pe asfalt, nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ! am si eu o problema la al meu golf 1.4 16v !

daca nu conduc masina 2 zile... raman fara antigel... prima oara credeam ca poat e spart vasul de expansiune sau cel putin crapat si l-am scos de la locul lui..l-am dus in casa ...l-am umplut cu apa si o noapte l-am lasat in balcon sa vad daca pierd pe udneva ...dar NU este spart sau crapat . asadar pe unde pot pierde . nu imi pot imagina... daca merg cu masina zilnic nu am asemenea probleme....adica pierd da nici chiar asa tot odata...repet dupa 2 zile de nemers cu masina gasesc vasul de expansiune GOl golutz :) . as vrea sa stiu daca ma puteti ajuta cu un spaf ceva... acuma 2-3 saptamani ... am schimbat garnitura de chiulasa. nivelul de ulei este normal fara urme de antigel.. sau alte chestii...vasul de expansiune este curat....doar antigel.... ajutati-ma va rog

Daca i-ai pus apa dimineata nu ai cum sa vezi, apa se usuca, antingelu mai lasa urme. Cel mai bine este sa verifici radiatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut zapacitu_00,

 

Dupa cum a spus si colegul, verifica radiatorul, si orienteaza-te dupa locul petelor care raman sub masina (daca ramane ceva) - ele iti vor spune cam pe unde curge.

 

In plus, te rog sa iei in considerare intreg circuitul lichidului de racire. Ai schimbat de curand distributia? Poate ai scurgeri pe la pompa de apa; ea are o garnitura sau pasta de etansare, si poate nu s-a etansat bine. La masina anterioara (Logan), dupa ce i-am schimbat distributia si pompa de apa imi scadea nivelul lichidului de racire. Dupa re-etansarea pompei de apa a fost totul ok.

Modificat de craciunb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. Trebuie sa schimb distributia la un Golf 4 AXP, pe benzina, si nu inteleg cum e cu garantia. Reprezentanta VW imi ofera 90 zile pentru manopera si 2 ani pentru piese (originale VW). Un alt service imi spune ca orice kit de distributie are oferit de la producator garantia de 4 ani sau 60.000 km daca este montat intr-un service autorizat, iar garantia este atat pentru manopera cat si pentru piese. Un al treilea service imi spune ca garantia la manopera este de 90 de zile conform legii. Eu nu mai inteleg nimic. Unii ofera 90 de zile, altii 4 ani?

Modificat de cib3k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema! Dupa ce depasesc 120km/h am niste batai in volan, de la ce sa fie? PS: acum o saptamana am dat o roata din fata jos ca sa ma uit ce et si j au, dar nu cred ca exista posibilitatea sa fi pus eu aiurea roata,adica am pus-o putin forta pentru ca are acel inel de centrare si intra putin mai greu.  Sau sa fi luat eu ceva gropi si din cauza aia sa am problema asta? Rotile cand le-am luat acum 1 an,le-am echilibrat si masina rula impecabil si cu 150km/h. Si cred ca am probleme cu un rulment pe spate/stanga care ''huruie'',dar nu cred sa am acele batai in volan de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceiasi problema am avut la supernova dar de la 100 km in sus,rezolvarea a fost echilibrat rotile la vulcanizare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. Trebuie sa schimb distributia la un Golf 4 AXP, pe benzina, si nu inteleg cum e cu garantia. Reprezentanta VW imi ofera 90 zile pentru manopera si 2 ani pentru piese (originale VW). Un alt service imi spune ca orice kit de distributie are oferit de la producator garantia de 4 ani sau 60.000 km daca este montat intr-un service autorizat, iar garantia este atat pentru manopera cat si pentru piese. Un al treilea service imi spune ca garantia la manopera este de 90 de zile conform legii. Eu nu mai inteleg nimic. Unii ofera 90 de zile, altii 4 ani?
E simplu garantia pe piesa inseamna daca se rupe cureaua din motive de fabricatie, iar garantia pe manopera daca se intampla/defecteaza distributia din cauza montajului incorect, sau daca iti sare distributia de la punct
Am si eu o problema! Dupa ce depasesc 120km/h am niste batai in volan, de la ce sa fie? PS: acum o saptamana am dat o roata din fata jos ca sa ma uit ce et si j au, dar nu cred ca exista posibilitatea sa fi pus eu aiurea roata,adica am pus-o putin forta pentru ca are acel inel de centrare si intra putin mai greu. Sau sa fi luat eu ceva gropi si din cauza aia sa am problema asta? Rotile cand le-am luat acum 1 an,le-am echilibrat si masina rula impecabil si cu 150km/h. Si cred ca am probleme cu un rulment pe spate/stanga care ''huruie'',dar nu cred sa am acele batai in volan de acolo.
Sfatul meu e sa iti iei inele, si sa scoti prezoanele ungele si strangele din nou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. Trebuie sa schimb distributia la un Golf 4 AXP, pe benzina, si nu inteleg cum e cu garantia. Reprezentanta VW imi ofera 90 zile pentru manopera si 2 ani pentru piese (originale VW). Un alt service imi spune ca orice kit de distributie are oferit de la producator garantia de 4 ani sau 60.000 km daca este montat intr-un service autorizat, iar garantia este atat pentru manopera cat si pentru piese. Un al treilea service imi spune ca garantia la manopera este de 90 de zile conform legii. Eu nu mai inteleg nimic. Unii ofera 90 de zile, altii 4 ani?

E simplu garantia pe piesa inseamna daca se rupe cureaua din motive de fabricatie, iar garantia pe manopera daca se intampla/defecteaza distributia din cauza montajului incorect, sau daca iti sare distributia de la punct

 

Stiu si eu de diferenta dintre garantie pentru manopera si garantie pentru piese. Nu asta era nedumerirea. Doua service-uri mi-au spus ca am garantie pentru manopera 90 de zile, pe cand al treilea mi-a spus ca am garantie pentru manopera de 4 ani. Practic a lasat sa se inteleaga ca daca se intampla ceva in astia 4 ani si e de vina montajul, producatorul pieselor acopera paguba pentru ca am instalat piesele intr-un service autorizat. Recititi ce am scris mai sus. Sunt exact raspunsurile primite de la service-uri. Chiar am insistat si am intrebat daca garantia pentru manopera e de 4 ani, in conditiile in care altii ofera doar 90 de zile, si mi s-a dat raspunsul de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiuvisan90

mi-e foarte greu sa cred ca vreunu' din service-urile de pe la noi va da 4 ani garantie pe manopera :D

90 de zile pare omenesc insa 4 ani este prea...

Eu am schimbat distributia tot la un AXP in urma cu o saptamana (la serpico Craiova) si mi' sa' spus ca am 3luni garantie pe manopera iar la piese am garantie 60k km sau 4 ani.

 

@ 22vik

 

Eu zic sa incepi prin a echilibra rotile, de cele mai multe ori asta este cauza trepitatiilor in volan/caroserie la o anumita viteza. De preferat este sa nu mergi foarte mult asa cu ea pentru ca va duce si la schimbat de bielete, pivoti si bucse aceasta bataie! (am patito in urma cu 2 ani la o vectra B dupa ce am mers asa cu ea appx 5 luni)

Poate a sarit bucatica de plumb cand ai luat o groapa zdravana sau intr-un caz nefericit sa ai cauciucul dus si sarmele din interior sa fie rupte. Si asta tot o cauza a gropilor si drumurilo de invidiat pentru care platim N taxe ;)

Modificat de claudiuvisan90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

denny_the_one

Va salut ! O mica intrebare pentru ce'i ce stiu mai bine partea electrica a masinii ! Ma intereseaza sa imi montez doua socluri cu bec normal nu led la pedale / picioare si vreau sa fac in asa fel ca in momentu in care deschid masina din telecomanda sa se aprinda odata cu lumina interioara si pozitia !? un fel de follow me home "gen" ..  am vazut ca pozitia are siguranta independenta stanga / dreapta .. sfaturi parari .. scuze daca nu am postat bine dar tin de electrica si cred ca difera de la masina la masina .. multumesc !

Modificat de denny_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! E normal ca ABS sa intre repede in functiune??De exemplu la mine indiferent de situatie daca e ud afara sau uscat si sunt pe asfalt, unde nu e pic de piatra, abs-ul cumpleaza prea repede cand calc frana mai tare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e normal daca pierzi aderenta si  se blocheaza roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fractiune de secunda daca se blocheaza roata.. intra abs-ul in rol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!