Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

cum imi pot da seama daca a fost schimbata pompa de apa odata cu, cureaua ?

masina are 91500 acum, si conform stickerului de pe masina, si a facturii din cartea service, cureaua a fost schimbata la 81700

e posibil sa nu schimbe pompa de apa odata cu, cureaua ?

pe factura service apar multi termeni in germana si nu imi dau seama daca unul este pompa de apa.

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna...

Am si eu un golf 4 1,4 16V cu computer de bord.....

Ma intereseaza, dupa o distantanta mica parcursa, imi afiseaza niste consumuri de 13 14l/100 km...., dupa care revine sub 10l/100 km....

Este normal?

Si mai am o intrebare:

Cat va fi diferenta la viteza, daca schimb rotile de R15 la R16?

Perfect normal ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila in general se schimba si pompa de apa odata cu distributia! Sunt insa, care n-o schimba, pe principiul "las' ca mai merge asa", insa nu cred ca e cazul si in Germania!

Pentru a afla istoricul masinii, du-te cu seria ei la un dealer VW, Audi, Skoda sau Seat, fiindca in cazul in care pana acum reviziile au fost facute in reprezentanta (in Germania cam asa merg lucrurile) ei vor avea in baza de date toate informatiile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Sleepy ! Ia legatura cu colegul nostru Kelu ! El iti va rezolva cu siguranta problema ! P.s : nu este reclama, doar o mana de ajutor intinsa ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Mar interesa cam cat este rulajul maxim la un Golf 1.4 16v an fabricatie 2000. Stiu ca acest lucru depinde de mai multi factori, dar aproximativ cat rezista un asemenea motor? As dori sa achizitionez unul care are la bord 173.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a fost intretinut si reviziile facute la timp, poate merge si 250.000 km fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem undeva, ca ar putea duce si 350.000 Km, dar nu stiu cat de valabila era afirmatia respectiva. Nu mai stiu exact unde gasisem topicul, dar parca era unul legat de GPL. Voi cauta si voi posta link catre topicul respectiv. :rolleyes:

Gata, am gasit:

http://vwforum.ro/index.php?showto...41135&st=80

Vezi posturile #83 si #84. :icon_thumright:

REPET : Nu stiu cat de reala este afirmatia respectiva, ca ar merge motorul chiar si 350.000 Km. :frigbaitata:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum imi pot da seama daca a fost schimbata pompa de apa odata cu, cureaua ?

masina are 91500 acum, si conform stickerului de pe masina, si a facturii din cartea service, cureaua a fost schimbata la 81700

e posibil sa nu schimbe pompa de apa odata cu, cureaua ?

pe factura service apar multi termeni in germana si nu imi dau seama daca unul este pompa de apa.

cauta cuvantul wasserpumpe pe factura.inseamna pomapa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am gasit nimic de wasserpump...

exista o factura de 396 euro cu: Zahnriemen erneuern care cred ca inseamna schimbare curea dintata (la o cautare pe google)

nu cred ca intra si pompa de apa cu rolele in banii astia, din care 123 euro e manopera.

pe factura sunt trecuti aceiasi km care apar si pe stickerul contitech lipit la motor 81660km

acum nu mai pot dormi noaptea, ma tot gandesc ca pompa de apa si rolele nu au fost schimbate odata cu, cureaua

am mai gasit o factura cu un termen: abscheider, nu inteleg ce e piesa asta,

e 109 euro, si google zice ca e "separator", asta a fost schimbata la 78199km, deci aproape de curea, oare sa aiba legatura ?

restul facturilor si informatiilor de pe cartea service le-am gasit pe toate, ce si cum a fost schimbat pe masina

un mic ajutor daca se poate, si cunoasteti acesti termeni tehnici din germana.

oare chiar nu stiu nemtii ca trebuie schimbate rolele si pompa de apa odata cu, cureaua ?

refuz sa cred asa ceva, am dubii in romania, dar nu la service-urile din germania unde se lucreaza cu simt de raspundere si cu mecanici... nu dorel srl

totusi eu tind sa cred ca ar fi pretul pentru tot kit, curea, role si pompa, pentru ca a costat 210 euro,

in romania am inteles ca ajunge undeva la 6-7 milioane tot kitul...

P.S. am dubii cu schimbarea pompei de apa si a rolelor pentru ca pe toate celelalte facturi sunt detaliate fiecare piesa, uleiuri, paste sau alte lucruri ce au fost folosite la revizie (de ex, e trecuta pana si o pasta speciala ce se pune pe suruburile de la etriere cand se schimba placutele)

dar pe factura cu schimbarea curelei e trecuta numai zahnriemen, si manopera separat

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o mai tineti sus si tare ca la nemti se face lucru sfant la masini in ce priveste intretinerea. S-au dus vremurile alea. Si aia cauta ieftinache. Si nu trebuie sa fie dorel srl, schimba ce vrea clientu (cati bani da)

Si nu stii cine a avut masina (sau stii? :blah_: )

Si apropo de pompa, multi n-o schimba... Eu cand am schimbat distributia am facut-o cu tot cu pompa (ca deja o cumparasem) dar pompa demontata mergea perfect, ca si cea noua. E bine s-o schimbi sa nu stai cu nici o grija, eu sunt convins ca tine.

Zici ca ai factura de 396 euro din care 123 e manopera. Pai restul de 273 euro au fost doar pe curea??? Eu tot pt AXP am dat vreo 700 RON pe pompa, role, curele, deci sub 200 euro, cand la tine diferenta e de 273 euro...

De ce nu te duci la cineva priceput (poate prin recomandari) sa-ti dea jos capacul la distributie sa inspecteze putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clientul trecut pe toate facturile, cat si pe civ-ul original era una tanti Viktoria nascuta in 1949

toate reviziile facute la Auto Koller din Garmisch-Partenkirchen

nemtii habar nu au cum arata motorul sub capota, pentru ei e relativ simplu.. apare o problema ? se duce la service, lasa masina, si aia isi fac treaba, sau isi fac de cap...

vine clientul, plateste factura si isi ridica masina. Am vazut la neamurile mele din Munchen care locuiesc acolo de 15 ani.

am intrebat si eu in stanga si in dreapta, si toti au zis ca e imposibil sa fie numai cureaua 250 euro...

e continental contitech, si la noi nu trece de 200 lei.

e totusi posibil sa fi fost kit, din role, pompa si curea, la care s-a adaugat 123 euro pentru munca depusa, totusi pentru o schimbare de curea nu se taxeaza cu 123 euro...

parerea mea umila :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila e probabil ce zici tu, dar ca sa fii sigur, urmeaza-mi sfatul si mergi cu seria masinii la un dealer VW, Audi, Skoda sau Seat, iar el iti va spune exact ce s-a schimbat la ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca are carte de service de ce nu iei VIN-ul si sa cauti un VIN decoder de pe net sau sa rogi pe colegii care te pot ajuta, stiu ca erau vreo 2 care aduceau toate informatiile despre masina dupa VIN-ul acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu ceva probleme cu masina din semnatura. Poate au mai fost discutate dar sincer nu gasesc nicaieri ceva referitor la ale mele.

1. de azi incepand se pare ca nu mai trage motorul, cu pedala de acceleratie apasata in podea nu trece de 2000 de ture.

2. Avertizarea sonora pentru usa deschisa, faruri aprinse, a amutzit. A inceput sa caraie ciudat dupa care a murit. Stie cineva ce poate fi?Are legatura cu inchiderea centralizata care parca e posedata(se inchide singura, se deschide singura - pentru asta am gasit, am desfacut dar nu am ajuns la capat ca am avut lipsa o cheie, acea cheie in stea - 12 - cica e speciala la VW)

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut pe toti si vin si eu cu urmatoarea problema.la masina din semnatura.golf 4 1.4 16v.zilele trecute am plecat cu masina de acasa si dintr-o data in viteza a3a pe la 40km la ora s-a oprit motorul si nu a mai vrut sa porneasca de nici un fel.chestia era urmatoarea.invartea electromotorul dar numai pornea.m-am dus acasa tractat.a2a zi am depistat ca in momentul in care pun contactul imi sarea siguranta numarul 31 la mine care are semnul alte pericole.cum pun contactul imediat o arde:|chestia mai e urmatoarea.am schimbat parbrizul de vreo 2 luni si am vazut ca am apa intrata pana jos in sub picioare la sofer asta,si tin sa precizez ca inainte sa mi se intample asta a plouat 2-3 zile consecutiv.probabil sa se fi facut vreun scurt?dar asta e unde:|.mi-a zis cineva ca poate sa fie de la alarma aftermarket ca nu prea ar fi bune.m-am uitat am scos niste fire din modul si a pornit.akum tot aceeasi problema.sa plec cu masina de acasa,pornesc bag marsarier sa o scot din curte si se opreste iar.imi arsese iar siguranta.:| nu stiu ce sa caut si unde sa ma uit:| sa fie oare de la alarma?sau altceva? unde ar putea sa ajunga apa si sa faca un scurt astfel incat sa nu imi mai dea voie sa o pornesc?astept pareri va rog orice sfat este bine venit:(stiti si voi cum e fara masina sau sa o ai in curte si sa te uiti la ea mai ales cand ai nevoie de ea:(Multumesc!

P.S sper ca am postat unde trebuia,daca nu sa fiu corectat si imi cer scuze daca am gresit.

Modificat de DjGeooo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si la mine :Driver:

pistonul uzat in lateral...cred ca de la ungere/ ulei pleaca tot, nu stiu ce sa mai zic.

Destul de naspa.

am si eu un pacanit la motor de ceva vreme si mecanicul mi-a zis ca e de la pistoane; am auzit doua pareri : 1. ca trebuie schimbate toate din cauza de echilibrare( nu ma puneti sa explic:) si 2. ca poate fi inlocuit(e) doar cel(e) cu probleme. eu as prefera a doua varianta ,dar in afara de pret nu am alte argumente care sa-mi sustina optiunea. care ar putea fi consecintele? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un pacanit la motor de ceva vreme si mecanicul mi-a zis ca e de la pistoane; am auzit doua pareri : 1. ca trebuie schimbate toate din cauza de echilibrare( nu ma puneti sa explic:) si 2. ca poate fi inlocuit(e) doar cel(e) cu probleme. eu as prefera a doua varianta ,dar in afara de pret nu am alte argumente care sa-mi sustina optiunea. care ar putea fi consecintele? multumesc!

Vezi sa nu fie si de la tachetii hidraulici. Zgomotul din ce parte a motorului se aude?

Poti sa dai mai multe detalii?

Modificat de Crissul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie si de la tachetii hidraulici. Zgomotul din ce parte a motorului se aude?

Poti sa dai mai multe detalii?

chiar de sub capacul motorului( nicidecum de la canistra de carbon); devine imperceptibil la turatii mari si motor incalzit; cel mai bine se aude la rece, dar se aude si la turatii mai mici de 2000 ca un pacanit si chiar la relanti cu motorul incalzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tachetii sunt sigur.

Daca era de la piston sau biela zgomotul se aude mai tare cand e motorul incalzit.

Identifica care tacheti bat si schimba-i. Nu pe toti ca sunt scumpi :lol:

Modificat de Crissul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dar daca ai desfacut motorul pana la tacheti, schimba-i pe toti pentru ca nu iti poti da seama de uzura celorlalti...

si ca sa desfaci iar motorul pana la tacheti, e ceva munca, si cand pui inapoi de obicei combustibilul ramas pe traseu se scurge in baia de ulei si iti face si alte surprize... te trezesti ca trebuie sa schimbi uleiul...

pe mine m-a costat 700 lei toti cei 10 tacheti la un T5 de 2.5

la golf sper sa nu se intample prea curand ca nu mai dispun de starea necesara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru DjGeooo, ai verificat cumva si cureaua de distributie? Vezi sa nu fie sarita dupa punct...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am rezolvat problema .am pus vagcom si mia dat o pagina si ceva de erori la sistemul de injectie.le-am sters akum vreo 5 zile si se pare ca nu imi mai face probleme masina.nu mi s-a mai oprit nu mi-a mai ars siguranta.de acolo cred ca era pentru ca imi facea scurt imi sarea siguranta dar dupa ceva vreme numai era scurt.deci era o informatie eronata trimisa de calculator si intrerupea injectia.ca nu imi mai dadea benzina pe injectoare.sper sa fi fost asta si sa fi scapat usor doar cu scanarea si stergerea erorilor:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Revin pe topic pentru cateva lamuriri legate exact de motorul AXP, intrucat pe celelalte topic-uri am gasit doar generalitati.

Ii vine randul masinutei mele in service, si am cateva nelamuriri.

1. Am schimbat distributia (kit achizitionat de la Volksman, Contitech) la 90k , imediat ajung la 120.000k. Distributia trebuie schimbata in acest caz? In carte scrie "verificare vizuala", insa... verificarea vizuala e la bafta, are cineva vreo certitudine legat de numarul kilometrilor la care ar trebui schimbata?

2. Aud un scartait (in ritmul 'suspensiei') de fiecare data cand iau o groapa/denivelare/etc (in general se intampla doar in zilele calduroase de afara, care au fost din ce in ce mai putine), care vine de undeva din lateralul masinii, stie cineva ce ar putea fi? De asemenea, mi se pare ca "troncane" cand iau cate o groapa, undeva in partea dreapta fata.

3. In treapta a-2-a in special (care uneori intra foarte greu), atunci cand "ambreez", adica e ambreiajul semi-apasat (care de altfe, prinde foarte foarte foarte sus de la o vreme), aud un scartait foarte ascutit/metalic in exteriorul masinii, pentru o jumatate de secunda - o secunda, pana il eliberez de tot. Stie cineva ce ar putea fi?

4. Aveam un semering de la o planetara (cea stanga) banuit ca ar 'scapa ulei din cutie', ce mi s-a recomandat sa-l schimb - dar l-am tot amanat - stie cineva cat de costisitoare este procedura/timp/etc ?

si 5, si cea mai importanta intrebare de altfel...

stie cineva un service in Bucuesti unde as putea efectua toate operatiile astea + schimb de ulei/filtre/etc + un schimb discuri/placute frane intr-un raport de calitate/pret catusi de cat ok? Sunt 'nou-venit' aici. Masina s-a comportat exemplar pana acum, si inca se comporta - am foarte mare 'incredere' in ea doar ca parerea mea, i-a venit randul sa ii punem la punct toate chichitele care au aparut intre timp de cand am cumparat-o. :)

Multumesc.

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. inspectie la 30.000km, dar schimbarea se face la 60.000km, deci la 150.000km in cazul tau... vizual nu ai cum sa iti dai seama, numai daca apar cine stie ce probleme.. ulei cazut pe curea etc..

2. probabil capatul de bara de la directie.

3. daca incepe sa prinda sus ambreiajul e timpul sa te gandesti la un kit de ambreiaj.. volant, placa de presiune etc... (golful meu 1.4 l-am cumparat la 88.700km si avea schimbat kitul de ambreiaj la 70.000km in germania) probabil a aparut probleme ca la tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!o mica problema la masina mea am si eu:pierde lichid de racire si nu stiu pe unde,ca in ulei nu e nimic.oare de la pompa de apa?mentionez ca acum40.000 de km,cand amschimbat distributia,nu am schimbat pompa de apa(desi o cumparasem,mecanicul a zis ca nu are rost).multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!