Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

nu trece prin plafon.. ci pe jos, si abea in stalpul din spate urca catre luneta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert_patelimon

ideea e ca plafoniera e uda din fata spre spate pana la jumate si mai e si o portiune din scaunul soferului ud.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic insisti asupra aceelui furtun, din cate stiu sunt multe discutii pe forum pe subiectul asta si de vina a fost respectivul furtun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare lume.

Pe scurt: am curatat clapeta si motorul merge ca nou.

Pe lung:

-mi s-a aprins martorul check engine pe bord-

-la scan mi-a dat sonda lambda defecta

-inlocuit sonda dupa 3 luni bec iara aprins

-relanti cu probleme de prima oara cand s-a aprins becul

-citit din scoarta in scoarta topicul curent (Multumesc pe aceasta cale)

-Curatat clapeta acceleratie astfel:

1) scos borna + de la baterie

2) demontat plasticul negru ce vine deasupra motorului

3) demontat un plastic negru in care vine un filtru de aer

4) demontat o bucata de fier(aluminiu/inox???) care semana cu cu un vechi carburator de dacie, se vedea ceva clapeta pe acolo

5) inundat clapeta cu un spray LiquiMolli general pt motor

6) fumat o tigara dat cu carpa in speranta ca merge usor: n-a vrut

7) curatat foarte usor cu o surubelnita (incet de tot sa nu zgarii/deplasesz aiurea clapeta) in locurile unde imi era mai frica am folosit niste scobitori

8) montat inapoi clapeta de acceleratie(ma asteptam la ceva garnitura de cauciuc dar nu era decat o foita subtire de ceva aluminiu)

9) pus alt filtru, suflat in plasticul care practic este un capac peste cutia care tine filtru. Am suflat cat am putut pana n-o mai iesit o mazga galbena. Acuma sincer sper ca aia sa nu fii fost ceva ulei care trebuia sa fie acolo.

10) verificat sa nu ramana vreo piesa/surub nemontat, gasit un surub care l-am pus inapoi pe un furtun gros care vin in capacul negru cu filtrul (stanga sus)(m-am prins eu intr-un tarziu ca acolo e alimentarea cu aer ;) )

11) pus borna la baterie inapoi (a bazait cam vreo 30 de secunde clapeta)

12) bagat cheie in contact fara sa dau drumu la motor

13) fumat o tigara spunand in gand o gramada de jumatati de rugaciuni la zei si stelele motoarelor si sfintii golfurilor

14) dat o cheie si motorul merge acum rotund si frumos si fara vreun bec aprins in bord.

Turometru e inghetat intr-o pozitie fixa la relanti (un pic sub 800 sau 900 rot/min) nu stiu exact la ce valoare dar cert e ca nu mai oscileaza.

Masina trage la fel bine (cat de bine poate sa traga un motor ca de bormasina 1.4 16V 75PS APE)

Si cel mai important s-a stins naibii becul de check engine si dupa 200 de km de mers regim oras/autostrada nu s-a mai aprins.

Explicatiile de mai sus sunt scrise asa nu in batjocura ci doar ca eu nu cunosc nu ma intereseaza termenii specifici ai motoarelor si ca sa fie clar ca daca un programator (eu lol ) a reusit operatia pt unii cat de cat tehnici ar trebui sa fie floare la ureche.

Multam inca o data forumului si oamenilor care au scris informatii pretioase pe aici.

Modificat de rocoder
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca ai reusit rocoder eu am facut operatiunea asta cred ca pana acum de vro 20 de ori si cu alta clapeta si tot asa am probleme cu relanti`u la tester calculatoru nu o vede :)) maine ajunge insfarsit un alt calculator de motor sa vedem daca rezolv problema , va tin la curent maine .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: zgomot ( ca cel de bucse ) cand accelerez si franez in marsarier , uneori (rar) si in treapta a 2-a. - rotile sunt drepte. ce poate sa fie? 1.4 axp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucse mari basculă sau fuzeta amortizor...

s1 running cm10 jellybean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci..cred ca sunt bucsele mari pentru ca mi-a zis mecanicul acum 1 luna ca sunt putin uzate...nu ma asteptam sa se agraveze asa repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o intrebare legata de kit-ul de distributie. Am observat pe net ca de la acelasi producator, sunt 2 kit-uri aproape identice pentru motorul meu,doar ca la un kit scrie ceva de genu ''pana la motor nr 242 000'' si la celalalt kit ''pana la motor nr 242 001'' . Stie careva care-i diferenta?

PS: La ambele kit-uri e specificat codul meu de motor si anume AKQ!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la cat costa kit-ul de distributie,atunci iti pot spune ca m-a ajuns 680 lei, rolele sunt Inna, curelele sunt Gates si pompa de apa e Hepu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am rezolvat problema calculatoru de motor s-a schimbat si acum masina merge brici a scazut umpic si consumu e din ce in ce mai bine ma gandesc sa nu o mai dau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca teoretic masina are 70k cu bujiile de fabrica, trebuie schimbate? Asa la ureche merge bine, se tureaza pana aproape de rosu, ce ma deranjeaza, consumul cam mare in oras, in conditiile in care afara ia 6 fix. Nu am calculat un consum in orash, dar pare asa "fara numar". Adica pe langa dieselache (tunat) la asta iti trebuie benzinarie.

Ce bujii recomandati? cu 1,2,3,4 electrozi? ce stiu eu si am auzit, NGK iridium cu 1 electrod, dar nu stiu ,sunt bune, rele...

Mersi.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AXP

LE: 2002, daca conteaza

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am observat ca atunci cand dau cu spatele si virez stanga-dreapta imi scartaie ceva la rotile din fata,Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica flansele amortizor cu rulmentii si mai poate fi de bucsele de la stabilizatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema! Dupa ce mi-am schimbat distributia motorul trepideaza la relanti mai tare decat trepida inainte si se simte si in interior in habitaclu. Daca o tin putin mai turata,pe la 900-950 rpm, nu mai trepideaza deloc. In mers motorul merge bine,trage excelent, i-am dat si 5500 rpm si a fost totul ok. Exista posibilitatea sa-mi fi pus distributia prost?

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic,cauciucu ala de la suport e cam obosit din cate am observat eu,dar pana azi n-a mai facut asa. A inceput sa trepideze azi,dupa ce am schimbat distributia.

PS: Trepideaza tare din suportul dinspre cutia de viteze, cel de langa baterie si deasupra de cutia de viteze. In cealalta parte la celalalt suport,cel pe care vine montata canistra de la servo directie,de acolo aproape ca nu trepideaza,adica se observa ca acolo sta mult mai fix/mai bine, nu-l lasa sa trepideze.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai stat langa ei in timpul operatiei?Pe ei nu i-ai intrebat ce parere au? nu ca i-ar interesa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!