Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

OK, mersi, am sa ma uit deseara, inca o intrebare: esti sigur ca trebuie si capacul de sus? la prima vedere nu am vazut sa fie interferente intre cele 2 capace, adica nu vad de ce l-as da jos si pe cel mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu posesor al unui Golf IV 1.4 16 valve,benzina,din 2002.Nu stiu exact daca s-a mai discutat problema pe care o am,nu am apucat sa cititesc tot topicul. Am facut schimbul de ulei (i-am pus Castrol Magnatec 5w-40 c3),iar dupa 5000 de km mi s-a aprins in bord becul de la ulei(cel portocaliu,nivel scazut asta stiu ca inseamna).Din bidonul de 4 litri,de atunci de cand am facut schimbul de ulei,au mai ramas in jur de 250 de ml. Am verificat joja de la ulei,si este sub minim uleiul.Este normal sa consume atat ulei in doar 5000 de km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut si eu am problema cu sunetul metalic dar nu consuma ulei si trage bine pt motoru ei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius1982.11,nu poti scoate capacul daca nu desfaci capacul mare.Capacul de la distributie intra pe o fanta de circa 2 milimetri si daca vrei sa-l scoti asa cum spui tu,se sparge 100% si nu se poate monta corect inapoi.

@kosmyn01,ti-a consumat in jur de 500-600 grame la 5000km.Stai linistit,sunt motoare de genul asta care consuma cantitatea asta la 1000 km,poate si mai mult de atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius1982.11,uite 2 poze cu capacul pus corect si incorect..

post-64586-0-83948800-1358258409_thumb.j

post-64586-0-51009600-1358258412_thumb.j

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa.ok.mersi de sfat.am crezut ca pierd pe undeva ulei.Acum i-am mai pus vreo 250 de ml si dupa ce merg un pic cu ea vad care e treaba,daca mai trebuie pus.

Modificat de kosmyn01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare....am si eu o mica problema...blochez masina din telecomanda(alarma din fabrica din cheie) si dupa cateva minute incepe sa "tipe" vreo cateva secunde sta iar un minut doua si incepe iar sa tipe...ce sa fie oare?....vreun senzor ceva?...ms...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba vreo broasca cu probleme... fa o diagnoza si vezi daca iti apare ceva intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Stie cineva unde as putea gasi suporti pentru covorase?Moturile alea din plastic care ies din podea?

Si ce presuri aveti voi si sunteti multumiti de ele?Eu le am pe cele originale din material textil,iar deasupra am puse unele de la Umbrella speciale pentru Golf 4,insa u imi plac prea mult pentru ca aluneca din pozitie cam usor.

Mersi!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ascanio1983 Și eu am un sunet metalic la motor. Am identificat împreună cu mecanicul că acel sunet provine de la rola întinzătoare de la transmisie. Cam așa arată la mine piesa de care vorbesc.

108%20221.jpg

Modificat de Earthquake889
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

@ marius1982.11 sunt rotunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa revin deseară cu codul, acea piesa e formata din 2 piese care se capsează una de alta, una sub mocheta, una peste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Am si eu o intrebare:Cand vreau sa dau scaunele in fata sau in spate la reglaj am impresia ca se misca cam greu.Stie cineva cu ce as putea sa le ung?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De un timp iar a inceput motorasul meu sa mai pape ulei.Azi am verificat uleiul si nu prea mi-a placut unde se situeaza.

Am gasit ceva urme de ulei pe la senzorul de ulei si garnitura de la capacul de la axa cu came.

Faza este ca il consuma cu "pipeta" sa zic asa,asa usor scade

Este posibil ca din cauza acelor mici pierderi de ulei sa scada nivelul??

Am pus o poza mai jos si vreau sa stiu daca are ceva daca uleiul se situeza in zona aia?

Mersi

post-46557-0-89199800-1358423932_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt infime pierderile de ulei din zonele indicate de tine.Uleiul se pierde in motor si cauza este legata de secmenti si mai ales de secmentii de ungere care in timp se blocheaza.O sa inceapa sa consume din ce in ce mai mult ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan, stai linistit, nu are nimic daca e in zona aia, completezi cand e sub zona hasurata, acolo ca lacrimeaza catva nu are nimic, nu de acolo se pierde, numai daca nu cumva intr-adevar e mult mult.

Gabi, se numesc segmenti ca am vazut ca ai scris chiar de 2 ori asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvane, unde era nivelul inainte si in cat timp s-a consumat?

De altfel, atat timp cat mentii nivelul in jumatatea superioara a zonei hasurate totul e perfect.

Cum a fost exploatata masina in tot acest timp? La turatii ma refer. Turatii pana in 3000-3500 ture sau a vazut mai des si turatii peste 4000?

Pentru ca, daca se merge mai in ture e normal sa iti consume mia mult ulei decat atunci cand se merge frumos cu ea.

O vina poate sa-l aiba si uleiul. Mie Castrol-ul mi-l papa mai repede decat pe Mobil.

Cu Mobil, dupa 10.000 km in cel mai rau caz aveam trei sferturi din zona hasurata ( la schimb pu de fiecare data pana la maximul zonei hasurate).

Cu Castrol ajungeam si chiar pana la jumatatea zonei intre 2 schimburi.

Mersul meu e normal, exploatez motorul fara menajanmente insa il urc tare in ture doar daca e necesar, nu imi place sa abuzez de el fara rost.

Apoi, scurgerile de care spui tu sunt nesemnificative. Pot fi chiar vapori de ulei ce scapa pe la garnitura gatului de umplere si care se preling pe capacul axelor cu came. Si eu am problema asta si desi am pus gat nou de umplere cu garnitura noua tot imi supureaza. Adica dupa un an sa zic tot vad urme de ulei pe acolo.

Daca ai gasit urme pe senzorul de ulei care e pe fundul baii de ulei, cred eu ca iti curge vreo garnitura de la epuratorul de ulei. Urmareste traseul scurgerii.

Eu zic sa nu-ti faci griji, rezolva scurgerile si tine sub urmarire uleiul. Daca iti papa intre schimburi pana 500 ml eu zic sa nu te alarmezi deloc, iar daca iti papa pana intr-un litru e posibil sa fie ceva pbme si cu semeringurile de la supape, fie imbatranite, fie daca au fost schimbate poate nu etanseaza cum trebuie.

Alarmeaza-te doar daca consumul e mai mare de 1 l intre 2 schimburi.

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

APE este cunoscut ca consumator de ulei.Problema provine de la segmentii de ungere.Pe parcursul vremii vag-ul a schimbat lotul de segmenti de la o anumita serie de caroserie,mai precis de la un anumit numar de motor,am senzatia ca incepand din 1999-2000.La 1 litru de ulei la 10.000km nici nu trebuie sa isi faca griji,sunt motorizari APE care consuma in jur de 5 litri de ulei la 10.000km.Cunosc foarte bine motorul APE si stiu ce vorbesc.Motorul dupa 150.000km incepe sa consume ulei indiferent de uleiul folosit sau de regimul de mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la ala nici nu mai e nevoie decat de schimb de filtru la 10k? mie mi se pare enorm,stiu si eu un 1.6 la care dupa segmentare s-a redus drastic consumul de ulei si benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi, daca nu ma insel aceeasi pbma cu segmentii buclucasi se intalneste si la motorizarea de 2.0 pe benzina nu?

In cazul asta, draga Razvane, intrii sub incidenta frazei: toate fac asa.

Tu efectueaza schimburile de ulei la timp, foloseste consumabile de calitate, ulei bun, tine scurgerile sub control si atat timp cat ai consum de ulei pana intr-un litru, dormi linistit ca nu-i ceva anormal.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

@ marius1982.11 ai aflat codurile alea de la prinderile pentru covorase?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice motor 1.4 din generatia asta de vag consuma. Dar consumul der 5l la 10k km mi se pare enorm si clar are nevoie de o segmentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'Muraru Dan'

De motor nu pot sa zic ca abuzez de el dar nici nu il menajez.Adica vede si turatii dar nu in fiecare zi sau la orice depasire sau sa ma dau mare ca am VW si ii dau forje.

Uleiul la motor de cand o am eu maxim la 10.000 km l-am schimbat cu filtre si tot ce trebuie.

Acum am 10500.km si trebuie sa il schimb dar nu am timp de ea si nici nu mai ma dau cu ea asa mult

In prima faza am mers cu Havoline cei de la reprezentanta acest tip de ulei mi-a pus si asta sa intamplat cand am adus-o din germania.

Dupa aia,Havoline avand niste preturi c-am piperate am mers cu Castrol care a fost jale cu el,consuma in draqii,dupa care am mers cu Aral dar si cu acesta mi-a consumat ulei ca desteptu de mine nu a bagat de seama ca pierdeam la busonul de golire.

De cand am schimbat busonul daca mi-a luat 0,5l si completarile au fost facute maxim de 200 grame

Deci este un consum mic dar care in timp se aduna.

Motorul porneste bine,trage bine,nu scoate fum,bujiile arata bine fara urme de depuneri pe ele,consumul de benzina la fel foarte ok

Bine eu si sunt un pic mai panicat cand vad anumite chesti la masina

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!