Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

brasoveanul sunt aproape sigur ca problema la tine e switchul de la pedala d ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

mi-am luat si eu anul asta un Golf 6, 1.4, benzina in 2 usi din 2001 si iata ce probleme am:

turatia la masina nu imi sta constanta si fluctueaza, acul de la turometru imi oscileaza cand o tin la relanti cu 200-300 de rotatii, urca si coboara.

imi tot pierde ulei. pe sub ea am vazut ca e uda de ulei. si cand am schimbat bujiile la ea, la 2 dintre ele am gasit ulei acolo unde sunt ele bagate.

la prima problema un mecanic "meserias" mi-a zis ca ar fi sonda lambda. a pus calculatorul pe ea si la inceput nu a dat nici o eroare, dupa cateva saptamani am mai pus iar si mi-a dat o eroare la sonda lambda, am pus-o iar la cateva saptamani si iar a dat ceva pe la lambda. Sa fie oare asta?

La a doua problema, acelasi mecanic imi zice ca trebuie sa schimbe garnitura de chiulasa (daca am retinut eu bine) ca din cauza asta pierde ulei, si ca daca imi face asta trebuie sa schimbe automat si distributia desi distributia a fost schimbata la 80.000 iar acum masina are 120.000.

pe langa astea, imi tot zice de cureaua de accesorii cu rolele aferente.

ati mai intalnit problemele astea? este sonda lambda, este clapeta de acceleratie, trebuie sa schimb distributie cum zice gigelu de la service sau torn benzina pe ea si ii dau foc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nea caisa mecanicu nu prea stie de capul lui sau vrea sa te arda de vreo 1500 de lei.

iti trebuie o adaptare la clapeta de acceleratie care se face cu vag-comul(poate te ajuta cineva de aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=38318

la problema cu uleiu in gaura bujiei,mai mult ca sigur este de la garnitura tacheti,problema care o am si eu dar nu ma agit,pt ca imi pierde maxim 200g la 10k km.

ps:mai bine toarna benzina in el si da-i talpa decat pe el sa-i dai foc :blah_:

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti trebuie o adaptare la clapeta de acceleratie care se face cu vag-comul(poate te ajuta cineva de aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=38318

Adaptare = curatare clapeta si dupa adaptare, copanu? ...sau cum? Nu mai induce lumea in eroare.

Modificat de catalin_u
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate face adaptare si fara curatare.eu asa am facut asta vara si de atunci nu mai am nici o problema cu oscilatul turatiei la relanti.

Parerea mea este ca i-am explicat destul de succint problema lui Adi83,plus de asta sunt probleme de care m-am lovit si eu si pe care le-am rezolvat(sau nu),dupa cum am scris mai sus.

salutare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

brasoveanul sunt aproape sigur ca problema la tine e switchul de la pedala d ambreiaj

ieri, am curatat clapeta de acceleratie si am resetat-o cu VAG-ul... dupa care i-am facut o scanare si totul pare ok. cu asta cred ca am rezolvat opritul motorului. inca nu am curajul sa plec cu ea la un drum mai lung pentru ca ar putea sa-mi arunce din nou semeringul de la arborele cotit sau cred ca i se mai spune si vilbrochen, nu stiu daca e vreo diferenta.

intrebarea mea este:

!!! DE CE ARUNCA SEMERINGUL DE LA ARBORELE COTIT (vilbrochen) ???

daca stie cineva, astept un raspuns.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea

in general curatarea clapetei de acceleratie o poate face orice mecanic dar trebuie bagata (masina) pe VAG-COM pentru resetare

am in ultimul timp alta problema : imi curge un fel de lichid mai uleios si mirositor de pe un capac verde cu sigla VW de linga roata fata sofer (adica stanga) ... daca aveti idee de la ce e capacul ala ca eu la mecanic ma duc numai sa ii spun ce sa ii faca nu sa imi spuna el ^_^ ...

Va multumesc anticipat

Masina este un Golf IV AZD in 2 usi

am atasat si o poza cu capacul de unde curge :

post-24402-1250098952_thumb.jpg

Modificat de iohann F.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cunostintele mele,acolo este rulmentul de presiune si lichidul care miroase nasol este ulei de cutie.

Mergi si remediaza problema pana nu ramai fara ulei in cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi la 12 am programat o vizita la mecanic ... ma duc sa rezolv

multumesc pentru raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi la 12 am programat o vizita la mecanic ... ma duc sa rezolv

multumesc pentru raspuns

s-a rezolvat cu mult mastic, mult lichid cutie viteze si indreptat capacul de la rulmentul de presiune care a preluat un soc si s-a deformat ... mi-a permis si cantul respectiv care nu era lovit deloc ...

pret cu lichid cu tot 400.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari stie cineva unde este senzorul de presiune, motorul meu este 1.4 16v AKQ si nu l-am vazut, m-am bagat pe sub masina am dat scutul jos si nu imi dau seama care este? va rog puneti si o poza sa fie mai explicita descrierea.multumesc frumos!

Modificat de adytzuuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru sfaturi si raspunsuri. Singura eroare care mi-a dat-o cand a pus calculatorul pe ea, acest meserias a fost la sonda lambda. acum daca el e atat de praf incat nu prea stie sa citeasca mesajele calculatorului nu mai stiu. poate e si de la clapeta aia. cert este ca o sa vin si eu la ceva intalniri de-ale vwforum si poate arunca un ochi un om mai priceput si vede cam ce problema ar fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am si eu urmatoarea problema la acest motor.de obicei cand o pornesc dupa ce a stationat ceva vreme se aude cum ar bate ceva la motor pentru 5 secunde max un zgomot minor dar aseara cand am pornit-o mi-a batut ceva urat la motor de parca mergea fier pe fier pt vreo 5 secunde si tremura toata masina,am oprit-o si am pornit-o iara si nu mai avea nimic.azi cand am pornit-o din nou n-a mai batut nimic la ea.ce ar putea avea?uleiul este la maxim

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Ma poate lamuri si pe mine ce rol are acel furtun din prima poza.Iar in poza 2 murdarie ca uleiul.Sa fie injectorul?

Motorul meu e 1,6 16v AUS

post-34423-1251479359_thumb.jpg

post-34423-1251479371_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima poza e furtunul de la epuratoru de gaze de carter. Pe acolo-ti vin gazele de carter in clapeta de acceleratie. In a 2-a desi e oribila poza s-ar putea sa fie mufa de la injector. Nu ar avea de ce sa fie ulei acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare nemtilor:P.

- se poate regla ambreajul la 1.4 16v AHW(tine cam sus).? am citit tot topicu si am inteles ca se poate aerisi cumva.detaliiii

-de vreo 3 zile se roteste greu volanu dupa ce pornesc masina. cauze?

-cum se schimba uleiul din cutie, mi-a fost recomandat de un mecanic cica?

Multumesc anticipat.drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e nevoie de un nou topic! Fiindca motorul meu e 1.4 16V 75 CP (AXP), voi posta o problema aici!

Simt o diferenta de comportament al motorului in treapta a doua de viteza fata de celelate trepte! Cand nu o accelerez (fie ca e la o turatie ridicata si face frana de motor, fie ca nu), parca nu merge lin, parca se ineaca. Cand o accelerez urca normal in ture si se comporta ca in celelate trepte. Mentionez ca nu are erori, iar de cand am cumparat-o se manifesta la fel!

Sa fie de vina bujiile, bobinele de inductie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru codringolf4

se poate regla ambreiaju la golf iv, e un topic "de unde se poate regla ambreiajul" pe "golf iv si bora" cam pe la pagina 10 - e ceva de cautat sau dai cu "search"; si la mine tinea tot sus tinea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna...

Am si eu un golf 4 1,4 16V cu computer de bord.....

Ma intereseaza, dupa o distantanta mica parcursa, imi afiseaza niste consumuri de 13 14l/100 km...., dupa care revine sub 10l/100 km....

Este normal?

Si mai am o intrebare:

Cat va fi diferenta la viteza, daca schimb rotile de R15 la R16?

Modificat de Mihok
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este perfect normal! Iti poti face o parere cat de cat realista despre consum consultand informatia de pe computerul de bord doar dupa cativa km!

Aici iti gasesti raspunsul pentru a doua intrebare : http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg2.html (A tyre size calculator.)

In caz ca vrei sa faci trecerea pe 16 trebuie sa stii ca in cazul motorului tau, orice diferenta de latime a cauciucurilor, se va resimti in ceea ce priveste demarajul si consumul! Iti spun din proprie experienta! Am avut pe masina atat cauciucuri de 175 cat si de 205. Nu te gandi ca de-abia mai pleaca masina de pe loc sau consuma cu 2l / 100 km mai mult, dar o sa sesizezi o diferenta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este perfect normal! Iti poti face o parere cat de cat realista despre consum consultand informatia de pe computerul de bord doar dupa cativa km!

Aici iti gasesti raspunsul pentru a doua intrebare : http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg2.html (A tyre size calculator.)

In caz ca vrei sa faci trecerea pe 16 trebuie sa stii ca in cazul motorului tau, orice diferenta de latime a cauciucurilor, se va resimti in ceea ce priveste demarajul si consumul! Iti spun din proprie experienta! Am avut pe masina atat cauciucuri de 175 cat si de 205. Nu te gandi ca de-abia mai pleaca masina de pe loc sau consuma cu 2l / 100 km mai mult, dar o sa sesizezi o diferenta!

Mersi pentru raspuns....

Este perfect normal! Iti poti face o parere cat de cat realista despre consum consultand informatia de pe computerul de bord doar dupa cativa km!

Aici iti gasesti raspunsul pentru a doua intrebare : http://www.carbibles.com/tyre_bible_pg2.html (A tyre size calculator.)

In caz ca vrei sa faci trecerea pe 16 trebuie sa stii ca in cazul motorului tau, orice diferenta de latime a cauciucurilor, se va resimti in ceea ce priveste demarajul si consumul! Iti spun din proprie experienta! Am avut pe masina atat cauciucuri de 175 cat si de 205. Nu te gandi ca de-abia mai pleaca masina de pe loc sau consuma cu 2l / 100 km mai mult, dar o sa sesizezi o diferenta!

In ce sens voi simti diferenta?

Viteza?

Consumul?...

Merita trecera la R16...

Dupa parerea ta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand o latime mai mare a cauciucurilor vei avea o frecare mai mare! Deci vei avea nevoie de o forta mai mare pentru a deplasa masina! (nu mai punem aici in calcul si greutatea mai mare a jantelor pe 16 fata de cele pe 15, in cazul in care sunt modele similare)

Cu rotile de 16 (banuiesc ca vei opta pe latimea de 205, cea trecuta in talon) motorul iti va consuma un pic mai mult, demarajul va fi un pic mai lent, dar masina va arata mai bine! Pune in balanta si afla care e raspunsul potrivit in cazul tau! Personal, eu n-as face trecerea decat daca as avea cel putin un 1.6!

PS: Ai grija cu "Quote-ul" - nu-l folosi decat daca e strict necesat, fiindca te vor certa moderatorii! :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna lume.Sunt nou pe aici si sa va zic cate ceva despre "My Ride".Am achizitionat-o de curand de la un baiat de bani gata care mai avea un mertzan in garaj.Golf-ul 4 care l-am luat are 75.000 km real (verificati) 1.6 16V cu mai multe schimbate pe el.Singura problema care o are sunt senzorii de la usa stanga si anume knd ii usa deschisa nu mi se aprinde beculetul in bord si nu mi se blocheaza usa din telecomanda,trebuie sa o inchid cu cheia.Ma poate ajuta cineva cu ceva idei de ce ar putea sa aibe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Slepy, switchul din broasca este stricat. Discutii despre problema pe care o ai tu, gasesti in topicul Switch usa - Probleme.

Modificat de didus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!