Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Si la ce se refera racordul flexibil si traseul de evacuare?:P SUnt cam paralel:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Racordul flexibil.e o piesa ce se afla pe traseul de evacuare,pe sub motor mai exact.este usor de gasit pentru ca e acoperit in sarma otelita.iar traseul de evacuare este traseul prin care gazele de ardere ies din motor(galerie de evacuare,racord flexibil,catalizator,toba intermediara si toba finala).Daca gresesc,rog sa ma corectati. :)

Modificat de dumitrualexander
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toba intermediara stiu sigur ca am probleme....trebuie sa o schimb...o sa fac schimbarea asta si apoi o sa revin cu un reply sa vad cum se comporta si poate ma jautati si pe mine:) Multumesc

P.S. Ceea ce mi-ai explicat tu tine doar de "esapament", de la motor pana la toba finala?

Vreau sa fac si schimbul de ulei. Ce ulei imi recomandati?(Cam papa ulei/pierde, nu am idee:|)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Eu am pus Castrol Magnatec 5W-40.Nu papa ulei si nici acum nu papa.Cati km are masina?Si ce ulei are acum in ea?

Modificat de dumitrualexander
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are 222000. Ce ulei mi-ar trebui? Si inca o chestie. Distributia a fost schimbata la 178000 din spusele fostului proprietar. La cat trebuie sa o schimb?

222000 daca nu o fi fost dat inapoi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Nici eu nu am reusit sa aflu la cat ar trebui sa se schimbe exact distributia.Indicat ar fi sa o schimbi ca sa dormi linistit.Si eu vreau sa o schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce priveste uleiul zici ca ar trebui sa pun Castrol Magnatec 5/40?

Acest tip de ulei e mai "vascos" sau mai subtire?

I-am pus Bixxol sau ceva de genul, recomandat de "mecanici", ca m-am lamurit cu ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Nu am cum sa iti zic sa bagi un anume ulei.Cred ca depinde foarte mult si de uzura motorului.Eu am pus tipul asta pentru ca asta mi l-a recomandat fostul proprietar.Asta punea el si nu ii manca ulei deloc.Asa ca am pus si eu.Legat de vascozitate nu stiu ce sa iti spun.Ma depaseste.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc oricum. Poate mai vede careva aceste posturi si cunoaste mai bine aceste detalii. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia o schimbi din 60 in 60k km

.Uleiul...il incerci se pare,ca asa am ajuns si eu.Dupa ce am ridicat in slavi castrolul,am trecut pe wurth,aceeasi vascozitate,5w40 pt ca la ultimul schimb cu castrol a inceput sa imi scoata fum dimineata,de ma gandeam ca trebuie sa fac revizie la chiulasa.Am schimbat uleiul si a disparut fumul.

Daca vrei ceva BUN,incerci liquiMoly 5w40.Al meu e tot benzinar si are vreo 300k km reali si merge cu 5w40 fara nici o completare.Inca ceva important:NU SCHIMBA LA 15.000,ci pana in 10.000 uleiul.Protejezi motorul foarte bine asa.Asta e subtire la rece(ceea ce e bine pt ca urca mai repede in rampa) si recomandat chiar pe timp de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar in acest moment am facut comanda de ulei. liquiMoly 5w40. Costa 170 lei 5 litri...e un pret bun sau ma tepuiesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e okai pretul.daca stiam ca faci acum comanda iti spuneam sa vezi sa respecte printre altele,norma 502.00 505.00 si sa fie si sintetic 100%.Tie iti trebuiau 4 litri.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca-mi trebuie 4 litri dar nu strica sa mai am acolo pentru orice eventualitate. Si uite si descrierea ce ar putea interesa:

Performante: ACEA A3-04/B4-04/C3-04 ; API SM/CF

Aprobari: MB 229.31; BMW Longlife-04; Ford WSS-M2C 917-A; VW 502.00 / 505.00, Porsche A40.

Continut: 5 litri = 165 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bun.Ia si un filtru NU made in china si 10.000km te doare la bascheti.Bine ar fi,la schimb sa pui si un aditiv pt curatarea motorului.Vrei-nu-vrei mai raman vreo 200ml de ulei vechi si face reactie.Nu nucleara,dar scade eficienta noului ulei(foarte putin) plus ca acum in perioada rece,face acea "maioneza" pe interiorul capacului de la ulei care ingheata cand motorul e oprit sau in epurator care daca se infunda si ingheata,iti arunca uleiul pe la joja.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce aditiv ar trebui sa-i bag? Si ce filtru imi recomanzi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un bosch la filtru,iar aditivul de curatare ceva bun ar fi tot de la liquimoly sau dura lube.Sa citesti instructiunile de pe el inainte de folosinta cu atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

Filtre bune sunt si cele de la mahle sau mann.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok multumesc mult. O sa revin cu post dupace fac schimbul si dupa ce schimb toba intermediara. Multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia se verifica la 90.000km si daca e cazul se schimba.Ca durata de viata 110.000 km este maximul de expluatare si ca numar de ani la km putini,merge 6 ani fara probleme.Daca ai folosit la schimbarea anterioara o marca buna de distributie:OE,CONTINENTAL,INA,GATES merge 90.000km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

In 2009 cand am luat masina am schimbat toata distributia Contitech si role + pompa Ina. Anul acesta se fac 4 ani de la schimb si am in jur de 55.000km de atunci. E recomandat sa se schimbe sau mai merge anul acesta?

ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge 6 ani cand probabil o sa ai in jur de 80.000km.Eu am schimbat la 100.000km si 6 ani vechime,distributia originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

@GABIVVX la mine a fost schimbata la aprox 80k de km la tess sibiu.acum am 164000 km

Ar fi cazul sa o schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dau urmatoarele date:cureaua de distributie se verifica la 90.000km(este extrem de simplu de verificat)si daca este cazul se schimba.Vezi cum se prezinta cureaua de pe masina,si daca este uzata trebuie schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, cum se da jos capacul? Am in dotare de cateva zile un AXP, dar nu am apaucat sa verific asta inca, culmea. La ALH sunt niste bride pe capacul acela care el dai la o parte si il scoti, asa e si la asta?

O poza, o schema ar fi bine venita, daca e ceva mai complicat de atat :)

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci cele 4 suruburi cu cap imbus care tin capacul de sus de la tacheti.Apoi pe partea cu distributia gasesti cele 2 bride care tin capacul(2 sau 3 nu mai stiu sigur).Iti apar ambele curele de distributie.Aveti grija cand scoateti capacul mare sa nu rupeti prinderile tubulaturii de aer si la montarea capacului mic sa fie bagat bine sa nu se desprinda sa atinga de curea.

post-64586-0-36808900-1358249588_thumb.j

post-64586-0-88944500-1358249588_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!