Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

robert_patelimon

salut. vreau sa stiu si eu la golfuletele voastre 1.4 16V AXP se aude un zgomot ciudat ,un fel de rontait ca la diesel sau ca la un tractor?

la mine se aude tot timpul si cand accelerez se aude mai intens exact ca un rontait asa BRRRRR...iau piciorul de pe acceleratie si tace apoi cand accelerez cat de putin iarasi rontaie, de la ce este?! pe mine sincer ma cam enerveaza sunetu` ala parca e barca cu motor exact asa suna..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se aude la prima cheie, pana se ung tachetii... e un zgomot specific motoarelor

daca se aude si cand se incalzeste, atunci e altceva... traseul de evacuare cu bube.. etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

La fel si la mine.Se aude putin pana se incalzeste motorul si dupa aceea dispare.

La fel si la mine.Se aude putin pana se incalzeste motorul si dupa aceea dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat lichidul de servo, din bidonas? sa nu iti piarda pe undeva.

pentru robert_patelimon

Modificat de ovideux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert_patelimon

ovideux lichidul sa aiba legatura cu sunetul motorului sau cu scartaitul volanului ca am pus 2 intrebari mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o intrebare. Am un golf4 in 2 usi si vreau sa montez geamuri electrice pe el. Se poate? A mai incercat cineva? Daca da cat a costat:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa pui geamuri in spate la coupe ?

geamurile alea sunt lipite pe caroserie.. nici nu ar avea unde cobora.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geamurile pe fata frate!:)) Ca nu am geamuri electrice:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' nu zice ca pe spate. :P Probabil are manuale si vrea sa treaca la electrice.

@Oliver C. : Cred ca au mai fost colegi care si-au montat. Daca vrei sa arate si sa functioneze OEM, cred ca iti trebuie fetele de usi, butoanele de actionare, evident motorasele, macaralele si ce mai au legat de ele, cablaje si cred ca si un modul de comanda. Cam atat imi vine acum in minte, dar nu garantez ca e tot.

L.E. Uite ca e si un topic deschis pe tema asta: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=40624&pid=458440&mode=threaded&show=&st=0

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa intreb si eu ceva - care e ordinea:

- motor - volant - disc - placa presiune - cutie, sau

- motor - placa presiune - disc - volant - cutie

E posibil a doua varianta, eu stiam ca volantul vine dupa motor. Vorbesc de un Golf 4 - 1.4 16v, motor BCA(2002)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa intreb si eu ceva - care e ordinea:

- motor - volant - disc - placa presiune - cutie, sau

- motor - placa presiune - disc - volant - cutie

E posibil a doua varianta, eu stiam ca volantul vine dupa motor. Vorbesc de un Golf 4 - 1.4 16v, motor BCA(2002)

vine asa:motor-placa de presiune-disc-volant si cutia de viteze

ti-am pus si o poza mai jos

Bafta

post-46557-0-14583300-1358029515_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de lamurire.

Problema e urmatoarea: am dus masina la service pt. schimb kit ambreiaj, ma suna sa ma duc sa o iau si cand ajung - masina nu pornea. De ce? Volantul atingea in cutia de viteze si normal electromotorul nu-l putea invarti. Au dat cutia jos din nou, ca in final vinovat sa ramana volantul - era uzat la frecarea cu discul dar nu mai mult de 1mm, masina are 110.000 km - mecanicul zice, nesigur pe el, ca e posibil sa fi fost rectificat cu totul (si vrea sa vada unul bun sa faca comparatie).

Ce se poate monta gresit la schimbul ambraiajului ca sa apara frecarea volantultui de cutie? Eu sunt sigur ca au montat ceva aiurea. Inainte sa o duc in service singura simptoma a fost patinarea discului, in rest nu am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La astfel de sistem de ambreiaj,ca volant.a sa se uzeze iti trebuie pricepere si indemanare coloborate cu nebunie la capatana.Ca sa uzezi volant,trebuie sa faci cerculete cu masina pana se topeste ambreajul.Si cu volant rectificata nu are voie sa iti atinga in cutia de viteze,o volant rectificata reduce distanta de actionare dintre discul de ambreiaj si volant.a si face ca ambreajul sa tina mult mai sus(pedala)si ca discul sa se uzeze mai repede in sensul ca pe la jumatatea duratei de viata(uzura de 50%)ambreajul o sa se comporte ca si cum ar fi uzat 100%.

Am impresia ca ceva nu a fost montat bine si volant a fost impinsa mult spre cutia de viteze.Sper ca nu a montat discul invers....

post-64586-0-33906200-1358065555_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa montezi discul invers......volant se poate uza foarte usor, nu schimbi la timp discul de ambreiaj , dupa ce se uzeaza ferodoul, niturile freaca in volant si placa. Posibil sa nu fii intrat volant pe ghidaje si poate freca in carcasa.

Modificat de GOLFISTUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cate volante de G4 1.4 sau 1.6 ai dat pana acum ?Eu doar 1 singura de G3 tot cu sistem ambreiaj intors a carui proprietar ,,etnobotanist'' a ramas pe camp in noroi cu masina si a topit ambreajul.Dupa ce a venit cu volant la mine si fara ferodo pe discul de ambreiaj mi-a povestit cum au ramas pe camp in noroi cu masina si cum 2 ore s-au chinuit.volant scoasa de pe masina era vinetie si din cauza caldurii s-e deformase pt k am pus discul nou pe ea si nu calca uniform.

In consecinta,e greu sa uzezi o astfel de volant daca esti cu capul pe umeri.

volant de care vorbim,este prezenta si pe multe modele de G3 si ca produs aftermarket se considera ca nu este rentabil si doar o singura firma o produce,Bugiad....nici macar Sachs sau Luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost ceva montat gresit, dar eu nu mi-am putut da seama ce, de asta am intrebat. Volantul era uzat maxim 1mm, nu avea cum sa fie uzat sau sa prinda cu dintii in cutie, dar a picat ca vrajeala a mecanicului (imi promisese schimbul intr-o zi - sambata). Azi m-a sunat la ora 11.00 sa ma duc sa o iau ca e gata. Vrajeala a fost - s-a dus la un prieten la dezmembrari si a luat un volant de proba sa vada diferenta cu cel uzat, dupa care le schimba intre ele si il duce pe al meu la dezmembrari curatat frumos incat sa nu vada amicul de la care il luase. Explicatia lui a fost ca era uzat 3 mm si ca atare diferenta asta impingea volantul in cutie. Nu l-am mai contrazis ca nu aveam cu cine ma intelege. Avea un baiat care il ajuta si facea munca grea si cand a montat totul a gresit ceva, paradoxal e ca totul s-a prins cum a trebuit, de asta nu intelegeam ce era gresit. Important a fost , zic eu , ca motorul nu invartea deloc, ca se putea intampla sa invarta si sa se duca volantul. Iar vrajeala asta a lui a fost cu interes sa ma agate, pentru ca vorbisem cu el sa schimb si distributia la el, binenteles ca nu ma mai duc la el.

Modificat de dragosatinge
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 milimetri ..nu exista :lol:.Si la strung cand o rectifici iti ia din ea cateva zecimi sa te scape de santurile facute de nituri.

La anumite marci de masini dupa ce volant este ,,rectificata'',mecanicul i-a putin din umerii placi de presiune ca sa compenseze pierderea de material aparuta la rectificatul volantei si ca sa nu existe diferente mari la distanta placa-disc-volant.Tot la anumite masini placa de presiune este cu autoreglaj si daca schimbi doar discul de presiune placa trebuie reglata ca si cum a iesit din fabrica.Sunt multe carpaceli de genul asta care se fac de mecanicii batrani si clientul sa fie multumit si sa iasa cat mai bine la pret.

post-64586-0-00724000-1358151571_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat f multe volante pt ca nu se schimba la timp discul si niturile fac santuri pe volant sau alt defect este tot din cauza proprietarilor care nu schimba bendixul si strica coroana. Tu nu ai vandut deoarece pretul unei volante noi este mare si oamenii cauta ceva mai ieftin.

Dar in cazul de fata este vb de altceva....

Modificat de GOLFISTUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact...discutia era legata de uzura volantei din cauta ambreajului,nu din cauza bendixului la electromotor. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema. A inceput de ceva timp sa mi se auda motorul ca si cum ar fi un motor diesel si nu unul benzinar. De la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

O posibila uzura la axele cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ce ar putea fi provocata si cum ar putea fi remediata daca poti sa-mi spui:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

=))eee....repede mai bagati lumea in boale....poate e doar racordul flexibil deteriorat sau traseul de evacuare neetans....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dumitrualexander

La fel de posibil.Eu am zis doar ce cred ca ar putea fi pentru sunetul "specific" motorului 1.4 16V.Cauze pot fi multe.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!