Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

bujia `plutea` in ulei(adica era ulei in gaura bujiei),sau era ulei pe electrod?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari am avut si eu probleme cu bobina de inductie si am schimbat-o pretul informativ la care l-am gasit eu a fost de 250 ron!! cine e interesat rog sa dea un pm nu de alta dar mai peste tot am gasit dar peste 3 mil!! inca mai am modulul de aprindere de pe bobina veche poate are cineva nevoie decat de el. mie imi pierdea curent pe la o fisa mi se fisurase plasticul de la bobina. colegu cu ulei in bujii stai calm ca si eu am, dar se pare ca la mine le prinde bine cu ulei;)) vezi poate nu ai pus cum trebuie fisele si daia face motorul urat ca si eu cand am schimbat bobina am pus altfel fisele din graba si facea fff urat motorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu cu ulei in bujii stai calm ca si eu am, dar se pare ca la mine le prinde bine cu ulei;))

ba nu e ok sa stai calm...sa vezi cand o sa se infiltreze uleiul prin fisa in capul bujiei si o sa-ti fure curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal lome

va rog frumos sa ma ajutati ca sunt disperat..

am un golf4 1.4 16 v si l-am bagat in service sa ii fac motoru iar acum dupa ce l-au pus nu poate porni din cauza ca are scanteia prea mica...da semne ca ar vrea dar nu reuseste....va rog cineva care imi poate da un sfat unde sa ne uitam sau ce ar trebui schimbat. plsssssss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Ce stiti despre motorul 1.4 ,16v tip.BCA. Am ceva probleme cu el .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal lome

va rog frumos sa ma ajutati ca sunt disperat..

am un golf4 1.4 16 v si l-am bagat in service sa ii fac motoru iar acum dupa ce l-au pus nu poate porni din cauza ca are scanteia prea mica...da semne ca ar vrea dar nu reuseste....va rog cineva care imi poate da un sfat unde sa ne uitam sau ce ar trebui schimbat. plsssssss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am un Golf IV cu motor de 1.4 16v APE si am facut la 150000 km segmentare la motor, cu tot ce presupune aceasta operatiune. Cei de la service, au bagat ulei 5w40 ceea ce cred ca e chiar bine. Din cate stiu eu, atunci cand e segmentat se spune "ca poti da kilometrajul de la zero". Dar acuma sunt plecat din tara si am o mare problema.

Atunci cand opresc motorul cald si il pornesc dupa 20 min, tot la cald, face de zici ca e tractor!!!! Si se aprinde becul la ulei. in fine, am plecat mai departe, dar a trebuit sa merg pe banda de urgenta pana la urmatoarea parcare!am patit-o pe autostrada....nu mai tragea deloc motorul, si mai mult de 2000 de rot nu il acceleram. Am oprit intr-o parcare, si am mai bagat ceva ulei, dar oricum uleiul era la nivelul maxim. nu stiu cum, dar si-a revenit! si mergea torcea golfuletul meu, fara nici o problema. Oricum pana in Germania nu l-am mai oprit. Daca il pornesc la rece, e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Sal.Ce stiti despre motorul 1.4 ,16v tip.BCA. Am ceva probleme cu el .

Vrei sa ghicim problemele tale? Spune exact ce se intampla.

Modificat de Crissul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am un Golf IV cu motor de 1.4 16v APE si am facut la 150000 km segmentare la motor, cu tot ce presupune aceasta operatiune. Cei de la service, au bagat ulei 5w40 ceea ce cred ca e chiar bine. Din cate stiu eu, atunci cand e segmentat se spune "ca poti da kilometrajul de la zero". Dar acuma sunt plecat din tara si am o mare problema.

Atunci cand opresc motorul cald si il pornesc dupa 20 min, tot la cald, face de zici ca e tractor!!!! Si se aprinde becul la ulei. in fine, am plecat mai departe, dar a trebuit sa merg pe banda de urgenta pana la urmatoarea parcare!am patit-o pe autostrada....nu mai tragea deloc motorul, si mai mult de 2000 de rot nu il acceleram. Am oprit intr-o parcare, si am mai bagat ceva ulei, dar oricum uleiul era la nivelul maxim. nu stiu cum, dar si-a revenit! si mergea torcea golfuletul meu, fara nici o problema. Oricum pana in Germania nu l-am mai oprit. Daca il pornesc la rece, e ok.

Ummm...salut...am patit si eu chestia asta...."facea ca un tractor" si nu avea putere mai deloc se ducea pedala de acceleratie in blana si tot nu tragea prima data am crezut ca este de la filtre am schimba filtru` benzina filtru` aer tot asa....apoi mi`a spus un prieten sa verific bobina de inductie....dupa ce am schimbat`o nu am mai avut absolut nici o problema si`a revenit imediat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am un Golf IV cu motor de 1.4 16v APE si am facut la 150000 km segmentare la motor, cu tot ce presupune aceasta operatiune. Cei de la service, au bagat ulei 5w40 ceea ce cred ca e chiar bine. Din cate stiu eu, atunci cand e segmentat se spune "ca poti da kilometrajul de la zero". Dar acuma sunt plecat din tara si am o mare problema.

Atunci cand opresc motorul cald si il pornesc dupa 20 min, tot la cald, face de zici ca e tractor!!!! Si se aprinde becul la ulei. in fine, am plecat mai departe, dar a trebuit sa merg pe banda de urgenta pana la urmatoarea parcare!am patit-o pe autostrada....nu mai tragea deloc motorul, si mai mult de 2000 de rot nu il acceleram. Am oprit intr-o parcare, si am mai bagat ceva ulei, dar oricum uleiul era la nivelul maxim. nu stiu cum, dar si-a revenit! si mergea torcea golfuletul meu, fara nici o problema. Oricum pana in Germania nu l-am mai oprit. Daca il pornesc la rece, e ok.

Cauta un coleg din oras care sa te ajute cu o scanare. O sa te ajute mult in rezolvarea problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru sfaturi.

Problema era de la pompa de ulei, si de acolo s-a extins si la tacheti din lipsa uleiului care nu a mai urcat. Mi s-a mai spus si ceva despre sonda de ulei, care nu stiu ce face. Ideea e ca trebuie schimata pompa si tachetii, care i-am schimbat vara trecuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la pistoane nu ai avut probleme, acolo ungerea se facea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pistoane se facea sigur.Tachetii hidraulici cedeaza primii cand se duce pompa pt ca sunt ultima componenta a motorului la care ajunge uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ne-ai spus ce probleme avea pompa...era infundata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti! Intrebare! La masina mea din semnatura, indiferent daca`i iarna sau vara, masina se tureaza la pornire, la rece, la 1200 ture, dupa 1 min scade la 800rpm. E normal ?! Merci frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e problema la pistoane. Si mai ales ca atunci cand se intampla, las motorul sa se raceasca si dupa aia e ok, isi revine. Merge normal fara nici un zgomot.

Dar saptamana viitoare voi schimba pompa si speer sa nu mai am probleme.

Totul a pornit de la consumul mare de ulei. un litru la un drum de 2000 km pe autostrada , unde era si fortat motorul.

Am vrut sa remediez problema, si solutia a fost segmentarea. Dupa 4000 km nu a mai consumat nimic, dar a aparut problema cu pompa...a fost nasol ca a aparut pe la 4 dimineata in Austria, dar cum a aparut sunetul de "tractor", la fel a si disparut. Oricum pana la destinatie, nu am mai oprit motorul. Asta s-a intamplat cand l-am oprit vreo 20 min, si l-am pornit iarasi...m-am trezit cu motor diesel.

Nu stiu...sapt viitoare o schimb. Si eu sunt curios.Cand o sa aflu, o sa scriu.

Eu zic ca da...Si la mine e la fel. La pornire, cand e motorul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti! Intrebare! La masina mea din semnatura, indiferent daca`i iarna sau vara, masina se tureaza la pornire, la rece, la 1200 ture, dupa 1 min scade la 800rpm. E normal ?! Merci frumos

perfect normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sall

lome va rog ajutatima ca nu mai suport

am un golf 4 1.4 16 v ...l-am bagat in service pt consum de ulei, toate bune si frumoase m-au tinut 2 luni ca nu ii dadeau de cap, dupa ce a fost facut cap coada reconditionarea motorului...masina nu pornea din cauza senzorului de vilbrochen....sau de turometru....cu senzoru scos masina porneste merge bine este totul ok...numai ca nu depaseste 5000 de ture la punctul mort, iar cu senzorul pus masina nu mai porneste de nici o culoare...si culmea turometru imi merge...ce sa fac unde sa ma duc...ca nici pe laptop nu da eroare...IAR CAND AJUNGE IN 4 MII JUMA DE TURE DA IN NAS...GALGAIE....NORMAL I-AM FACUT RODAJU NU AR FI TREBUIT SA SE MAI LASE MOTORU..., NU AR TREBUI SA AJUNG LA PUNCTU MORT LA 7000 TURE. VA ROG ORCINE MA POATE AJUTA...MACAR CU NISTE IDEI

Modificat de WNS
Citește
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa problema cu masina ai si o problema (serioasa) de exprimare. Lumea nici nu se oboseste sa inteleaga ce ai insirat, dar sa-ti raspunda...

Motorul de 1,4 are limitare la ~5800 rpm. Vezi zona rosie de pe turometru, se lipeste acolo si nu o va depasi.

Cel mai bine cere si o a doua parere (alt service, ai jos link catre topic, cu toate ca poti gasi si pe alte discutii), si o verificare la distributie (cum a fost pusa)

Si poate daca o rezolvi ne spui si noua ce si cum.

Bafta!

Recomandari sevice-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ziua buna,

tocmai am achizitionat un golf 1.4 16v AXP model 2002 Special.

intrebarile mele ar fi urmatoarele:

- are un radiocasetofon VW Beta, dar nu gasesc sub nicio forma codul de deblocare in cartile tehnice, la cartea tehnica unde e radioul lipseste prima pagina unde era inscriptionat codul, la T5-ul celalalt are codul pus acolo. Ce ma fac cand voi ramane fara baterie sau trebuie sa scot borna ??

- neamtul ii punea ulei Shell Helix 10W40, eu as vrea sa merg pe Castrol Magnatec, pentru ca merg tot pe Castrol si la cealalta masina, un T5 de 174CP, si se impaca de minune. Ce uleiuri folositi ? Sincer nu stiu care este cea mai buna marca pentru acest tip de motor....

- cat ulei incape in motor ?

- ce rezervor are aceasta masina ? (capacitate) am cautat in toate manualele si nu am gasit niciun detaliu, banuiesc ca are de 50l..... problema e ca trebuie sa aflu ca sa stiu cat pun sa ajung acasa in romania, momentan fiind la neamuri in munchen.

multumesc anticipat

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e problema la pistoane. Si mai ales ca atunci cand se intampla, las motorul sa se raceasca si dupa aia e ok, isi revine. Merge normal fara nici un zgomot.

Dar saptamana viitoare voi schimba pompa si speer sa nu mai am probleme.

Totul a pornit de la consumul mare de ulei. un litru la un drum de 2000 km pe autostrada , unde era si fortat motorul.

Am vrut sa remediez problema, si solutia a fost segmentarea. Dupa 4000 km nu a mai consumat nimic, dar a aparut problema cu pompa...a fost nasol ca a aparut pe la 4 dimineata in Austria, dar cum a aparut sunetul de "tractor", la fel a si disparut. Oricum pana la destinatie, nu am mai oprit motorul. Asta s-a intamplat cand l-am oprit vreo 20 min, si l-am pornit iarasi...m-am trezit cu motor diesel.

Nu stiu...sapt viitoare o schimb. Si eu sunt curios.Cand o sa aflu, o sa scriu.

Buna. Vreau sa zic ca problema e rezolvata. Am schimbat pompa de ulei si tachetii. Acuma nu mai am probleme. E ok.

Problema era de la pompa de ulei. Nu stiu cum ,dar nu avea perioade cand nu mergea. Si de aici a trebuit sa schimb si tachetii. Acuma ar trebui sa consider ca am motor aproape nou :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am mare nevoie de ajutorul vostru.

Am un vw golf 4, fabricat in 2001, benzina,1390 cm3, 55kw, tip AXP.

Problema este urmatoarea: - rulez cu aprox. 100 km/h, in viteza a 5-a, la un moment dat trebuie sa reduc viteza si sa schimb in a 4-a, dar in momentul in care am apasat ambreajul se opreste motorul (nu tot timpul), daca ridic ambreajul motorul porneste ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic, sau pot sa-l pornesc din mers de la cheie. Daca nu ar avea servo directie nici nu ti-ai da seama, ca s-a oprit motorul.

Problema a doua este ca, mi-a aruncat semeringul de la arborele cotit si arunca afara tot uleiul din motor. Am schimbat semeringul si dupa un drum de 400 km. la aruncat din nou si am ramas pe drum, am fost nevoit sa o pun pe platforma.

Am pus-o pe tester si nu apare nici-o problema. Mentionez ca testul s-a facut cu motorul rece si cu semeringul iesit.

Daca, stie cineva vreun caz asemanator, sau poate sa ma ajute cu solutii, il rog frumos sa ma ajute.

Multumesc.

DACA NU AM POSTAT UNDE TREBUIE, I-MI CER SCUZE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o intrebare ...

Cam cand trebuie sa se aprinda martoul de la ulei? Adica daca ajunge nivelul pe joja la minim(cateodata nici nu ajunge la minim) si incepe becul de la ulei din bord sa se aprinda.

Stiu ca sunt masini la care desi intreaha joja nu mai ajungea la ulei nu se aprindea martorul din bord ..deasta sunt putin nelamurit.

Inca nu stiu daca masina consuma ulei sau am o problema altundeva de mi se tot aprinde becul ala in bord insa daca intradevar imi consuma ulei .... cam ce ar trebui sa caut? care sunt elementele ce pot face ca uleiul sa dispara si in caz ca e nevoie de o segmentare :)( cam la ce preturi se face si ce imi recomandati.

Multumesc

Modificat de pie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!