Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Din punctul meu de vedere raportul performanta/costuri nu este justificat, asa ca am revenit la 95.

Ma scuzati ca ma bag dar care raport pret performanta diferenta de pret si alte alea? Cu Evo 4.31 lei pe litru am facut plinul, exact 49 de litri 213 lei... daca bagam petrom 95 era in jur de 180 de lei... apai sa ma iertati dar pentru 30 de lei diferenta la un plin nu risc sa bag 500 de euro in masina. In plus pe capac scrie 98/95 cea preferata fiind 98 avand 16 valve motorul cere benzina buna.... riscati sa-l omorati cu benzina proasta... voi stiti....

Ma scuzati daca v-am deranjat dar e parerea mea.

PS: stiu un caz, a bagat benzina proasta si ieftina sa iasa bine cu banii si in 2-3 ani a crapat chiulasa asta cu intretinerile la zi fara sa lucreze la motor nimic, in plus mergea la consum deci nu se dadea la ea.... e coleg cu noi pe forum... nu-i dau nume.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la noi cei cu 1.4 16v pe capac scrie 91/95 RON

@PaulAdrian nu se vede graficu', te rog mai ataseaza-l odata. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati ca ma bag dar care raport pret performanta diferenta de pret si alte alea? Cu Evo 4.31 lei pe litru am facut plinul, exact 49 de litri 213 lei... daca bagam petrom 95 era in jur de 180 de lei... apai sa ma iertati dar pentru 30 de lei diferenta la un plin nu risc sa bag 500 de euro in masina. In plus pe capac scrie 98/95 cea preferata fiind 98 avand 16 valve motorul cere benzina buna.... riscati sa-l omorati cu benzina proasta... voi stiti....

Ma scuzati daca v-am deranjat dar e parerea mea.

PS: stiu un caz, a bagat benzina proasta si ieftina sa iasa bine cu banii si in 2-3 ani a crapat chiulasa asta cu intretinerile la zi fara sa lucreze la motor nimic, in plus mergea la consum deci nu se dadea la ea.... e coleg cu noi pe forum... nu-i dau nume.

Aerofan,poate masina ta e mai pretentioasa....eu n am vazut check engine aprins de cand am luat masina si crede-ma ca alimentez pe unde apuc,mai putin la no-name-uri din alea de benzinarii.

Modificat de copanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cei cu 1.6 16v este necesara benzina 95/98 RON iar la 1.6 FSI 98 RON sau mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ... am niste nelamuriri. Am un 1.4 AXP din 2002 100.000km si ceva probleme cu el.

1. Uleiul, nu stiu ce ulei sa bag in el, momentan are Castrol 10W40 si imi pare ca a scazut la minim(fapt care a dus la aprinderea martorului de ulei in bord)

2. De aproximativ 1 an merg cu martorul "Abgas Werkstatt" cred ca ii zice, multi spun ca e sond lambda insa nimeni nu imi da un verdict clar, deci daca o cumpar e pe rsicul meu. Am fost si la tester de a resetat eroarea odata si a zis baiatul ala ca "o lasam sa vedem daca se mai aprinde" si bine inteles ca s-a aprins iar. Nu am mers inapoi ca nu imi inspira incredere. Am dus masina la unservice pentru verificare evacuare si au zis ca nu sunt probleme

3. De aproximativ 6 luni are probleme in mers si in special la viteza mica, da in nas(merge "sacadat") iar cateodata se intampla sa nu mai vrea sa se accelereze, calc pedala si turometrul parca scade. Daca opresc masina si o repornesc isi revine, dar treaba cu datul in nas tot ramane. Aici am inteles ca ar merge o curatare a clapetei si eventual ISCv cu o resetare a clapetei de acceleratie dar poate mai sunt si alte lucruri de verificat.

Multumesc pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ulei ar fi recomandat tot Castrol dar 5W30/40 . Bujiile le-ai verificat? Bobinele de inductie? Eventual si o curatare a clapetei de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ... am niste nelamuriri. Am un 1.4 AXP din 2002 100.000km si ceva probleme cu el.

1. Uleiul, nu stiu ce ulei sa bag in el, momentan are Castrol 10W40 si imi pare ca a scazut la minim(fapt care a dus la aprinderea martorului de ulei in bord)

2. De aproximativ 1 an merg cu martorul "Abgas Werkstatt" cred ca ii zice, multi spun ca e sond lambda insa nimeni nu imi da un verdict clar, deci daca o cumpar e pe rsicul meu. Am fost si la tester de a resetat eroarea odata si a zis baiatul ala ca "o lasam sa vedem daca se mai aprinde" si bine inteles ca s-a aprins iar. Nu am mers inapoi ca nu imi inspira incredere. Am dus masina la unservice pentru verificare evacuare si au zis ca nu sunt probleme

3. De aproximativ 6 luni are probleme in mers si in special la viteza mica, da in nas(merge "sacadat") iar cateodata se intampla sa nu mai vrea sa se accelereze, calc pedala si turometrul parca scade. Daca opresc masina si o repornesc isi revine, dar treaba cu datul in nas tot ramane. Aici am inteles ca ar merge o curatare a clapetei si eventual ISCv cu o resetare a clapetei de acceleratie dar poate mai sunt si alte lucruri de verificat.

Multumesc pentru sfaturi

Salut,

In primu rand cred ca masina nu are 100k km din 2002 (fara suparare).

1.Eu tot Castrol Magnatec 10w40 am si sunt multumit de el. Uita-te daca ai scurgeri pe undeva, e imposibil sa iti manance atat.

2. Vezi ca exista o arie cu cereri diagnoza pentru locatia ta, sigur o sa te ajute un coleg sa iti faca o diagnoza mai completa si sa iti spuna clar ce are.

3. Dupa cum a spus si colegu de mai sus, in prima instanta fa o curatare a clapetei de acceleratie, apoi o adaptare cu vag-comu', verifica bujiile.

Daca erai din bucuresti te ajutam cu cea mai mare placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de km nu am ce sa zic, eu o am din 2007 si atunci avea 75.000, de mers nu merg cu km ci cu masina si mai nou cu micile probleme.

Uleiul l-am schimbat de aproximativ 1.000km si cei la care am facut-o fac treaba cam in graba(spre exp au scris total eronat intervalul de schimb pe eticheta) si ma gandesc ca nu au pus suficient ulei, apoi s-a mai tras in filtru si asa o fii ajuns la minim.Ideea e ca nu am verificat imediat dupa ce au facut schimbul nivelul si acum da eroare legata de ulei(astazi nu a mai aparut desi nu am completat inca).

Nu am reusit sa gasesc in forum unde pot sa rog un coleg sa ma ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Marius dar am citit topicurile respective ... cu exceptia celui "ulei la filtrul de aer" lucru pe care o sa il verifc maine. Sincer nu sunt obisnuit cu rezultatele returnate de functia search pe forumul asta ..

Legat de bujii .... intradevar motorul nu merge rotund la relanti, nu fluctueaza turometrul sau altceva dar pur si simplu nu merge rotund si asta ma face sa cred ca intradevar ar fi bujiile dar nu ar trebui sa faca figuri si la pornire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pie, ti'a crescut si consumul si cand apesi acceleratia la fund abea se taraie? daca da, verifica bujiile si in special bobinele de inductie. la fel se ducea si la mine "in bot" cand mergea si era dusa o bobina de inductie si una din bujii nu dadea scanteie. la pornire nu facea figuri. pornea de la prima cheie. bafta

Modificat de gerila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1,4 16v nu este o singura bobina de inductie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca decat noi cei cu AXP avem o bobina principala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la AKQ tot o singura bobina are;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Birba, mersi de info. Se pare ca BCA este cu bobine pe fiecare bujie. Mai sunt si alte motoare de 1.4 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Marius dar am citit topicurile respective ... cu exceptia celui "ulei la filtrul de aer" lucru pe care o sa il verifc maine. Sincer nu sunt obisnuit cu rezultatele returnate de functia search pe forumul asta ..

Legat de bujii .... intradevar motorul nu merge rotund la relanti, nu fluctueaza turometrul sau altceva dar pur si simplu nu merge rotund si asta ma face sa cred ca intradevar ar fi bujiile dar nu ar trebui sa faca figuri si la pornire?

Calde salutari

"Pie",si mie mi s-a ars o boina de inductie iarna trecuta.Pot sa-ti spun ca motorul nu mai mergea rotund ,trepida ca naiba,ziceai ca pica tabla de pe ea...plus ca aveam un consum mare si daca nu acceleram mai tare imi murea motorul cand dadeam sa pornesc de pe loc.Eu zic ca e imposibil sa nu-ti dai seama daca o bujie e defecta...

Claudiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am studiat mai amanuntit problama masinii. Deci o pornesc ... merge rotund ... o las, incepe sa se incalzeasca, apas un pic acceleratia(pana in 2000) si cand coboara incepe sa trepideze pe la 1.000 de ture, cand e incalzita mai bine imi coboara pana la 600(asta clar nu e bine) si cand ajunge 600 merge clar in 3 cilindrii si tremura toata. M-as bucura sa fie bujiile ... ca bobina sau fisele sunt mai scumpe. Cei care ati schimbat ... imi puteti da un sfat legat de producatori, preturi mai bune ... pentru bujii si bobina(desi e mascata de capac cred ca este doar o bobina). Poate bobina sau bujiile defecte sa duca la aprinderea martorului de avertizare gaze de evacuare?

Mersi

Modificat de pie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a discutat in paginile anterioare despre schimbarea distributiei la 90...120.000 km. Eu nu stiu daca si cand s-a schimbat la masina mea- care are acum cam 280.000 km. Am Revue Tehnique Automobile pt Golf4 / Bora dar nu am acces acum la ea. Intrebarea ar fi: e ceva complicat, in sensul ca trebuie ceva extractoare, dispozitive etc, sau se poate rezolva in strada cu o trusa de scule bine garnisita? In cazul in care trebuie ceva divaisuri specifice, o sa caut schite si o sa le fac- service-ul este exclus, in 20 de ani am fost o singura data cu o masina in service, pt vopsitorie, acum... 19 ani jumate, si m-am lecuit.

Later edit. Am masina de cateva luni, o sa incerc sa aflu ce, cand, cum s-a schimbat la ea- daca o avea cucoana ceva hartii din care sa rezulte, ca nu cred sa stie ce-i faceau mecanicii pe la masina.

Modificat de Neudorf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pie, daca ai motor BCA atunci ai cate o bobina pe fiecare cilindru, deci 4 in total. la mine cand era dusa bobina era aprins martorul "check engine" si cand acceleram mai tare incepea sa clipeasca. cel mai usor sa iti dai seama care e problema e sa o pui pe un vagCom si sa o scanezi. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand e motorul rece imi intrerupe fin cand accelerez mai puternic.Dupa ce se incalzeste motorul dispare intruperea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomot ritmic, gen tacanit, dinspre compartimentul motorului. Nu tot timpul, dar destul de frecvent.

Provine de la pesa, dispozitivul care se afla in partea din stanga (cum stai in fata masinii privind sub capota) intre rezervorul de lichid de geamuri si vasul de expansiune. Are conexiuni electrice si furtunuri, si e negru. Partea superioara, un cilindru turtit de circa 4 cm diametru, pare a fi fixata cam lejer pe (suport? vas?) si de acolo vine zgomotul, cu toate ca poate fi simtit la mana si de-a lungul furtunului care iese din ansamblu.

Dupa pornirea motorului e totul ok, insa dupa vreo 30 secunde incepe tacanitul, de parca cineva se joaca cu un pix.

Mi-ar fi de ajutor solutii/sfaturi. Modelul si motorizarea corespund cu titlul topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E canistra de vapori, e normal sa faca asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

E vorba de canistra de carbon si e normal sa faca asa. Vezi aici, a mai fost discutata aceasta problema chiar pe acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal all

Am si eu o pb... Luna trecuta mi-am dat seama ca nu mai tragea motorul cum trebuie. Cineva mi-a zis sa schimb bujiile. Cand am desfacut-o pe 1a, am descoperit ca era plina de ulei. Am schimbat bujiile, am pornit-o, a scos f mult fum, un zgomot metalic... mergea parca inecata. Am oprit motorul dupa care n-a mai pornit. Se aude k si cum n-ar mai invarti cureaua. Stie cineva ce a-r putea fi?

E un Golf 4 1.4 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!