Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Daca zici ca ai ajuns la switch si te hotarasti sa-l schimb ai in atasament procedura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca daca un swtich este oxidat sau are alte probleme.. e posibil sa ramana aprinse becurile pe stop, si te trezesti cu bateria moarta dimineata :)

si eu l-am desfacut de curiozitate, avea contactele pe interior oxidate si uzate.. probabil mai mergea, dar are 10 ani, si am zis sa pun unul nou

unele lucruri merita schimbate mai ales daca sunt si accesibile.. ca daca switch-ul era vrep 200-300 lei.. atunci il curatam si frecam pana murea de tot :P

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles soila, o sa cumpar unul nou, dar la mine nu erau deloc contactele oxidate - sau ceva de genul, ma gandesc sa nu fie de vina firele care intra in mufa mama, care la randul ei intra in switch.....

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

almar88 de un an jumate merge asa eu am bagat mobil 1 5w50 si nu s-a mai aprins becu' cam de 5 luni .....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as fi interesat si eu de aceeasi problema ca si tine. Si eu am schimbat pompa, am schimbat vibrochenul si presiune tot nu am si pe caldura mare din nou se aprinde becul rosu la ulei. Mie mecanicul mi-a spus ca din cauza axului cu came ca probabil pe acolo scapa presiune. Dar daca prin alta parte? Am bagat deja 3500 ron, mai bag 1000 si poate tot nu voi rezolva problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat azi uleiul cu Rheinol Primus HDC 5W40, si filtre aer, polen si ulei MANN, motorul este mult mai putin zgomotos decat cu castrol magnatec, cel putin tachetii nu se mai aud asa tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce ai pus HDC ?.. ca ala nu e full sintetic... e semi-sintetic

trebuia sa pui DXM, numai asta pun si la golf si la T5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Stergatorile imi merg pana la jumatea cursei si se opres acolo. apoi doar daca aspte putin si dau din nou pe stergatori ajutandule cu mana pot sa isi faca treaba pana in capat si napoi. Vreo solutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ansamblul lor gripat.Demontezi ansamblu de pe masina si dupa ce desfaci cuzinetii axului stergatoarelor le cureti si le dai cu vasilina buna.Ai grija ce faci si cum faci sa nu rupi sau spargi ceva acolo ca e belea mare.Axul pe care intra stergatorul trebuie scos din ''teaca''prin care intra.

post-64586-0-23534700-1344490836_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,detin un Golf 4 1.4 16V 2002 si de curand am o problema.de la cureaua de accesorii se aude un zgomot ca un fel de chei cand o accelerez.Nu m-am dus cu ea la mecanic dar s-au uitat mai multe persoane la ea si mi-au spus ca este de la pompa de apa anume prepupa si daca nu schimb aceasta prepupa stric pompa de apa .Astept niste sfaturi de la voi sau daca au dreptate acele persoane .Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa nu are treaba cu cureaua de accesorii.Ea iti vine pe cureaua de distributie.Despre presetupa...nu exista asa ceva..se schimba pompa de apa cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare oameni! Am si eu o problema care nu ii dau de cap, zilele trecute mi s'a oprit masina in mers dupa ce am pornit'o nu mai imi functioneaza turometru si becul de la ulei sta aprins de can d pornesc masina pana o opresc.

Am bagat'o pe calculator si imi da eroare la turometru si atat. Si nu pot sa ii dau e cap. E vba de un golf 4 1.4 16v din 2000 cod motor ahw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Posed un golf 4 1.4 16v, motor BCA,de o luna.

De aproximativ 2 saptamani am observat o bataie la motor(poate fi ascultata in link-ul de mai jos).

Mentionez ca am schimbat recent distributia,dar nu mai tin minte daca inainte se auzea bataia asta.

Are cineva idee ce ar putea fi ?

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tachetii.E specific zgomotul asta la 1.4 16v.Cand ai schimbat uleiul ultima data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu o luna cand am schimbat distributia,parca mi-a bagat ulei mobil super 10w-40,de cand am schimbat distributia am facut vreo 500 km.

Am fost cu ea la mecanic si a zis ca e ceva bolt de la piston sau ceva de genu.

Cam cat ar costa tachetii?

Multumesc.

Modificat de cristy91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici iNregistrarea nu e perfecta sa iti poti da seama.Pai sunt 16 tacheti si 16 compensatori si costa in jur de 1000lei tot pachetul.Tachetii se schimba doar cand e nevoie si cand se constata ca au uzura.Mai e o modalitate ce spalare si curatare a lor ca fluxul de ulei sa fie maxim.Ai momente cand iti pare ca motorul este mai putin zgomotos..si ca parca nu se mai aud bataile respective?Sincer din inregistrare nu prea aud bataie de bolt.Zgomotul de bolt e mult mai galagios si nu se compara cu zgomotul de tacheti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca numai cand sta la relanti face asa,in mers nu se aude nimic si la turatii mai mari,cum revine acul la 900 de turatii incepe sa se auda bataia.

Daca nu ii schimb si las sa se auda bataia in continuare ce se poate intampla,pot avea probleme mai grave ?

Modificat de cristy91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla nimic.Daca era de bolt bataia devenea si mai sesizabila la turatii,asa daca e de tacheti iti creste presiunea de ulei la turatii mari ..si zgomotul devine mai ''linistitor''.E problema generala la 1.4 si 1.6 16 valve pt ca axele cu came sunt in capacul de tacheti montate si tachetii dau o rezonanta aparte.Intreaba colegii de forum cu 1.4 ,la cati le bat tachetii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dimineata la 0 grade zici ca e diesel :D

oricum dupa ce o turezi putin se face presiune la ulei si nu se mai aud

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi mai da o fuga la alt mecanic bun sa isi dea si el cu parerea.

pt @cristy91 era recomandarea cu mersul la alt mecanic...Sa nu se inteleaga altceva :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutor ! Am dat de necaz cand prognoza meteo nu tine cu mine...acu 2 ore am plecat de acasa si cand sa las geamu jos sa iau aer...poc a cazut de tot in usa...am desfacut si am constat ca acele 2 cleme ar fi problema,una era legata cu sarma...stiti cum se numesc mai exact sau cum le-as putea procura?sa nu mai stau cu lemnu in usa...multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tot aici pe forum ca s-ar gasi separat si dadea cineva si un cod pentru ele. Daca nu le gasesti poti lua http://www.okazii.ro...anga-a115116308

am gasit http://www.kit-macara.com/macara-electrica-Volkswagen-Golf_Iv.html

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vinde si un coleg de forum kituri de reparatie. Vezi la Anunturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cod V10-6212 pentru usa sofer si V10-6213 pentru pasager.. cu clemele de fier

in jur de 130 lei la orice magazin care aduce piese pe comanda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!