Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

in afara de MANN, la filtre recomandati altceva?

mersi

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mahle ceva mai scumpe, Bosch mai ieftine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acelasi pret cu mann am gasit la mahle.. cel putin cel de ulei, polen si aer pentru 1.4 16v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc baieti, ca ulei o sa folosesc Castrol Magnatec 10W40, pana acum a fost 5W40, dar cred ca daca am trecut de 150k e bine sa si schimb uleiul.....sa aveti o zi buna!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se comporta bine cu 5W40 eu zic sa nu-l schimbi cu 10w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se comporta bine cu 5W40 eu zic sa nu-l schimbi cu 10w40.

cam consuma, de aceea vreau sa trec pe 10W40

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din pacate revin la problema mea cu Golful 1.4 16V pe care il posed si la care se pare ca problemele nu se mai termina.

O sa fac un scurt rezumat la problema pe care o am pentru a fi in tema mai bine cu ce ma confrunt. Incepand cu luna februarie a acestui an, facand un drum de vreo 700 km dus-intors am sesizat, intr-o prima faza rar (o data pe zi) ca mi se intampla sa mi se opreasca motorul mai ales atunci cand luam viraje bruste si cand franam destul de mult. La inceput am crezut ca poate nu tin eu bine masina din ambreiaj si ca nu-i nimic important. M-am intors insa in Timisoara si problema a inceput sa se agraveze constant, ajungand intr-o ultima faza ca pe parcursul a 15 km sa mi se opreasca motorul de 7-8 ori, atentie nu in mers ci doar cand abia se mai misca roata la viraje, giratorii etc atunci cand era necesara o franare mai brusca. Mai mult decat atat semnalul cel mai important era ca mi se aprindea de trei ori intermitent si cu sunet pompa de ulei din bord. Ok pana aici! am mers la mecanic, si in prima faza a schimbat nus ce comutator situat sub pedala de ambreiaj (ii daduse eroare la test). Ulterior, am schimbat uleiul si filtrul de ulei. Problema persista. Apoi, mecanicul a masurat presiunea la ulei si a constatat ca era undeva in jur de 1 si asta la peste 2500 turatii/min. Am schimbat deci si pompa, asigurat de mecanic ca asta e problema reala a masinii. In momentul in care mecanicul a schimbat pompa a sesizat un defect care m-a lasat masca: pe vilbrochen exista un sant (sau cel putin asta spunea el), iar faptul ca am schimbat pompa a fost gratuit intrucat presiunea se pierdea pe acolo. Mi s-a recomandat un alt vilbrochen sau dupa caz, alt motor.

Am fost tare dezamagit si am hotarat ca pt moment sa las lucrurile asa. Ulterior, cand m-am pregatit financiar, am reusit sa gasesc un vilbrochen la cineva in Alexandria de Golf 4 1.4 16V, acelasi tip- AXP. Am achizitionat acest vilbrochen si am schimbat si mecanicul (majoritatea oamenilor cu care am vb mi-au spus ca nu trebuia schimbata pompa doar prin presupuneri ci trebuia vazut vibrochenul). In fine, am schimbat vibrochenul care era uzat ce-i drept (eu nu am vazut insa nici un "sant" asa cum spusese mecanicul ci doar o uzura la capetele acestuia si ceva zgarieturi) impreuna cu cuzinetii. Mai mult, scanand masina pe comp, am mai schimbat si senzorul de presiune la ulei + ulei nou + senzor detonatie, sau asa ceva (mi s-a spus ca asta era motivul pt care mi se oprea si ca e vb de doua defecte diferite: unul cu presiunea la ulei si altul cu oprirea motorului). Masina parea sa functioneze la parametrii optimi, chiar imi placea si sunetul motorului care nu mai rajnea. Cand am luat insa masina sa o duc acasa am incremenit, vazand ca fara a se opri motorul s-a aprins din nou pompa de ulei. Am mers din nou la mecanic carea verificat presiunea la ulei si surpriza: aceasta era de 0.8 atm la 3000 turatii: deci acelasi lucru de unde am plecat. Acum mecanicul da pompa jos si o sa o masoare la banc sa vada daca functioneaza sau nu.

Acum, intrebarea mea este urmatoarea: in cazul in care pompa functioneaza tutusi la parametrii optimi (pt ca e noua sau cel putin asa sper ca e nemteasca si a costat 470 RON), unde ar mai putea fi probleme? S-a confruntat cineva cu o astfel de problema? Ce mai pot face? Sunt efectiv disperat si cred ca la cati bani am bagat in masina asta, ar trebui daca rezolv problema asta sa o duc mult si bine cu ea. Va rog sa ma ajutati cu o idee. Orice sugestie, mai ales din partea specialistilor in domeniu dar si a persoanelor care s-au confruntat cu asta e bine-venita. Multumesc frumos si astept raspuns!

P.S. Felicitari pt forum administratorilor! E extrem de util!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

almar88 eu am aceeasi pb... am schimbat senzori pompe si ulei si la fel mai face cand isi aduce aminte, cineva m-a informat ca ar fi de la capacul cu axe cu came cica ar avea joc o axa cu came si pierde presiune....acu ce sa zic...la mine asta a fost ultimul raspuns primit dupa ce am schimbat tot pe masina

Modificat de cikyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea cu axele cu came,dar in mod normal daca sunt doar axele nu prea are voie sa se ciuguleasca linia(vibrichenul).Senzorul de presiune este in capacul de la axa cu came si el determina aprinderea becului daca presiunea de ulei este scazuta sau inexistenta la axele cu came.Stiu si eu pe cineva care a avut astfel de belea,a schimbat vibrochenul si cuzinetii si degeaba...tot mai face figuri din cand in cand.La recomandarea unui mecanic baga aditiv cu teflon 2+2 pt ca uleiul sa se ingroase si sa creasca presiunea.In mod normal nu e corect dar e singura modalitate pt el sa scape de problema cu becul aprins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou,

Multumesc din suflet ptr raspunsuri. Apreciez implicarea voastra. Ma gandesc ca poate mai are insa cineva vreun alt sfat, in ideea in care s-ar putea remedia aceasta problema mergand la sigur pe o diagnoza clara. E cazul sa "marit" masina sau cum ramane?

Ma gandesc sa nu fie o piesa de rutina care da rateuri si care poate fi schimbata fara probleme si care , pe de alta parte, nu presupune o investitie foarte mare. Trebuie sa existe o explicatie clara la acesta probleme si sunt convins ca mai sunt persoane care s-au confruntata cu asta. Cu alte cuvinte ma intereseaza o rezolvare totala a problemei ( si nu ma refer la programul "rabla" cand spun asta :icon_confused: ) pt ca eu chiar nu mai am rabdare cu masina asta. M-a mancat fript! Ea arata grozav, interiorul e impecabil si toata mecanica e in parametrii optimi mai putin problema acesta a presiunii care ma scoate in continuare din sarite.

Astept deci sfaturi noi si va multumesc inca o data pt implicare tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cikyu: Si nu ti s-a intamplat nimic la vilbrochen? nu ai senzatia ca trage greu masina? sau nu se aude un zgomot ciudat la motor? Mie sincer mi-e frica sa mai merg cu ea asa pt ca nu mai vreau sa mai arunc sute de euro pe alt vilbrochen. Astept raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update: am verificat si pompa si este noua (ma gandeam ca poate nu mi-a schimbat-o mecanicul anterior ca am mai auzit din astea), functionand in parametrii optimi. Am inteles insa ca ar mai putea fi de vina pt lipsa presiunii si capetii de la vilbrochen care pot fi prea largi sau prea stramti; de asemenea ar trebui si suflate canalele alea de la blocul motor pt a nu fi infundate cumva. Astept sa vad ce se mai intampla...asta nu inseamna ca nu imi doresc sa mai primesc sugestii asa incat va doresc un weekend fain and.......keep in touch!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu o problema asemanatoare s-a confruntat si o cunostiinta de a mea, a avut un Leon AXP..... a segmentat motorul, a schimbat pompa de ulei, a schimbat senzor presiune ulei si intr-un final a vandut masina......nu sugerez sa vinzi masina dar in cazul lui asa a scapat de acea problema. Omul teoretic a vandut masina buna, segmentat motorul si schimbat pe la el multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rareslaurentiu

salut.si eu am avut o problema asemanatoare.totul s-a finalizat cu schimbarea motorului...am luat masina de la cel mai bun prieten al meu(adusa din germania),2 ani nu i-a facut absolut nici o problema...la o luna dupa ce am luat-o,s-a frecat motoru in mers,pomu de craciun in bord,s-a aprins si senzorul la ulei,am dus-o la service,la fel presiunea mica la ulei,sorbu infundat etc.dupa o zi m.am dus si le.am zis sa o ridice putin sa dea baia de ulei jos sa vada ce e in motor.surpriza.blocu motor aproape ca era spart,era raschetat peste tot,o biela era inlocuita,se vedea ca e noua aceea biela,arborele a mai fost rectificat de 2 ori si oricum se auzeau ceva batai la tacheti chiar si dupa ce se incalzea motorul,asta inainte de incident,masina asa fiind cumparata de prietenul meu,adusa din germania.habar nu avea nici el ca a fost umblat in motor,altfel nu mi.o dadea mi.e...la targ cu ea!.Intr-un sfarsit,dupa ce m.am consultat cu mai multi mecanici,am ajuns la concluzia ca mai bine e sa schimb motorul decat sa il fac pe asta,(cuzineti noi, arbore rectificat care era destul de uzat etc,segmentat,motorul care e umblat in el nu mai poti avea baza in el...vorba mecanicului).m.am dus la dezmembrari,am luat motor la fel,l.am schimbat, porneste la sfert,se aude chiar mai bine ca celalalt,tacheti nu suna deloc,sigur are km mai putini,l.am omologat,in sfarsit masinuta merge foarte bine,si sunt foarte multumit de ea.In concluzie,shimbarea motorului ar fi o varianta si pentru tine,daca vei face asta ai grija sa fie codul motor identic(adica axp-axp,sau ahw-ahw)sa nu ai probleme la rar,ii face doar verificarea si atat.sper ca ti.am fost de folos cu ceva...motorul m-a costat in jur de 300 euro,l.am luat de pe un golf avariat de la dezmembrari.

Modificat de rareslaurentiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Aseara cand veneam de la munca s-a aprins ,EPC-ul vro' idee?

Mersi, o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila, acum sunt la munca, o sa verific diseara, si daca nu am,de la ce ar fi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EPC din cate stiu se aprinde decat daca sunt probleme cu motorul.Daca sa stins vezi k ti-a ramas o eroare stocata pe care la o scanare o poti gasii.Oricum e ceva pe partea de electrica a motorului:bobina,senzori cititori,etv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru ajutor o sa verific ce mi-ati recomandat prima oara stopurile pe frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila, ai avut dreptate, nu am stop pe frana, ce este de facut?

mersi!

***********din ce am gasit pe forum e vorba de un switch de la pedala de frana, daca nu ma insel?

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/topic/1909-senzor-switch-pedala-frana-probleme/page__st__380

du-te la un dealer VW, si pe baza de VIN sa-ti dea un switch pedala frana.. eu am dat 46 lei chiar saptamana trecuta

numai pe OEM merita

de schimbat e simplu.. desfaci plasticul de sub bord.. 2 torx-uri si o clema, scoti mufa, invarti de switch spre stanga, bagi pe cel nou, invarti spre dreapta, si pui mufa.. 5 minute in parcare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi soila....gasisem tot de tine postat. nu prea mai sunt serviceuri VW prin Ploiesti dar o sa caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista cardinal, midocar prin ploiesti ? dealeri vw sa fie, care vand si piese.. se da discount 15% parca pentru masinile mai vechi de 5 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa caut la UNIX sau ceva de genul, dar maine, mersi mult orisicum....tu ai zic OEM, dar e vro' marca anume?

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila, am ajuns pana la SWITCH, dar cum il scot, ce prindere are?

*******************

S-a rezolvat intr-un fel, am apasat mai tare pe mufa aceea cu 4 pini si acum se aprind stopurile pe frana, ce sa mai fac, dacu su spray de contactori pe mufa sa o curat, sau alta chestie?

mersi

*****************EDIT

pana la urma am reusit, dupa ce am dat jumate de bord jos :)), am scos switchul am curatat contactorii l-am bagat la loc si functioneaza...acum sa vedem cat timp

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!