Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Aici pe la inceput verifica planeitatea chiulasei cu o rigla metalica si cu lere. Tipul o rectifica dupa aceea printr-o metoda mai putin ortodoxa, nu stiu cat e de precisa, insa e cu siguranta mai ieftina decat la o masina de planat.

 

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e rigla de desen ,rigla de verificat planeitatea are 5-7 kg .

Nici planeitatea nu e buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, ionut10a said:

daca apa nu trece de 90 de grade nu vad cum s ar deforma o chiulasa pe masina

In cei 15 ani care este varsta acestor masini, poate la un moment dat a ramas fara ulei ca l-a aruncat afara pe la joja intr-o iarna in care a inghetat furtunul de aerisire carter, sau a ramas blocat termostatul si apa a ajuns la 120 grade. Sau a mai fost desfacut motorul si au strans chiulasa necorespunzator, sau pur si simplu s-a deformat din cauza ca pe la supapa de evacuare ajunge la sute de grade si in rest este mai rece, etc, poate pompa de apa, poate s-a corodat, a pierdut vreodata in istorie apa, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara suparare,am scris ca daca  apa nu trece de 90 de grade....iar tu imi zice de termostat blocat si apa la 120 de grade

nu anii aduc uzura la un motor,ci km

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acum, in acest moment, apa nu trece de 90 grade, dar de unde stii tu istoricul masinii? Poate a trecut de 90 grade acum 10 ani si s-a deformat atunci, dar nu suficient cat sa bage apa in ulei si invers, dar este totusi deformata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in manual scrie ca se controleaza la fiecare demontaj,toleranta 0,1mm....daca depaseste se planeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata rigla cu care se verifica planeitatea chiuloasei

1.JPG

2.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/9/2013 at 10:57 AM, zebrocksky said:

@ galen...daca nu te superi,la *1 intinzatorul se slabeste foarte usor cu o inelara cu cot de 18

Normal, dar dacă vrei să ai mîinile libere ca să pui ușor cureaua,  asta e trickul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand Golf 1.4 si nevrand sa mai deschid un topic nou postez aici. De curand am schimbat triplele la masina, cu unele care seamna cu cele de Polo, pe rotund, cu semnalizarea jos in dreapta. Toate bune si frumoase, doar ca atunci cand dau semnalizare stanga/dreapta becurile palpaie mai repede, ca si cum ar fi un bec ars. Becurile merg toate, iar avariile functioneaza normal. De stiut ca la triplele noi becul e mai mic, nu ca cel de la triplele vechi, ma refer si ca marime si ca voltaj (nu mai stiu exact de cat sunt). Ma gandeam ca se manifesta asa deoarce becurile noi consuma mai putin curent si le vede ca si cum ar fi arse? Si daca asta ar fi problema, as vrea sa stiu daca exista vreo rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

", ma refer si ca marime si ca voltaj"

Ai vrut sa zici ca difera ca putere, ca volti tot 12 au. Uita-te cati watti au becurile noi. Alea originale au 12V, 21W. Uita-te si sa nu fie arse semnalizarile din aripa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ebi ai dreptate, m-am exprimat gresit. Becurile functioneaza toate, nu acolo e problema. O sa mai ma uit azi pe la ele, poate reusesc sa le fac sa functioneze normal, cumva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze de offtopic:

1.conectrezi triplele vechi si testezi fiecare soclu de bec cu voltmetru,etc - notezi valorile -evident apesi pe butoanele corespunzatoare sa ai curent.

2.repeti procedura cu cele noi (de tip polo) si notezi valorile.Diferenta dintre ele e solutia ta

Difera de la masina la masina si de la an la an,sunt altii care si-au pus semnalizare dubla in faruri fara probleme,pe cand la altii se ardeau sau nu mergeau deloc cu probleme pe partea electronica.

Intrebarea e: au fost testate original aceste stopuri?ai garantia ca nu functioneaza defectuos si sunt in regula?ai incercat la un amic pe masina identica?

Rog un moderator sa mute conversatia,deoarece aici e topic de motorizara 1.4 si functionarea sa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De ceva vreme mașină are momente când trage în șuturi (merge întrerupt) in anumite condiții. Daca accelerez mă sportive nu face, face doar când accelerez  ușoar, mers in oraș cu diferite obstacole și accelerat in funcție de cei care sunt în față. Schimbat fise bujii, bujii, bobina și tot la fel face. Nu am găsit nici o rezolvare. O să încerc cu o benzina mai buna când o sa se termine cea din rezervor. Până acum am folosit de 95.Ceva păreri? A mai făcut și în trecut și si-a revenit dar acum iar a apucat-o. La scanare nu a dat nici o eraore. Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De ceva vreme mașină are momente când trage în șuturi (merge întrerupt) in anumite condiții. Daca accelerez mai sportiv nu face, face doar când accelerez  ușoar, mers in oraș cu diferite obstacole și accelerat in funcție de cei care sunt în față. Schimbat fise bujii, bujii, bobina și tot la fel face. Nu am găsit nici o rezolvare. O să încerc cu o benzina mai buna când o sa se termine cea din rezervor. Până acum am folosit de 95.Ceva păreri? A mai făcut și în trecut și si-a revenit dar acum iar a apucat-o. La scanare nu a dat nici o eraore.

Și ar mai fi o chestie. După ce mi-a dat uleiul pe la joja m-am gândit și i-am dat o gaura cu burghiu de 1,5 in bușonul de umplere ulei că în cazul unui dop de gheață să iasă presiunea pe acolo. E problema?

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

work in progress :

-tacheti done!

-cuzineti done !

-pompa ulei done !

-pistoane done!

-rectificat chiulasa + inlocuit scaune supape   done !

maine umeaza sa montam totul la loc

IMG-20170316-WA0001.jpg

IMG-20170320-WA0000.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eheee, motor nou ! 

Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Busonul gaurit doar iarna,la frig tare(murdareste,miros la semaf.).Pt mers in suturi,verifica/schimba filtru benzina.Poti pune si un aditiv.Spor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@LiviuMihai  cati km avea motorul inainte de reparatie?

Daca tot esti cu motorul desfacut, recomand sa faci operatiunea asta daca ai posibilitatea!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema cu un golf 4 1.4 16v ,de cand a cumparat tata masina intra greut in treapta 1..de ceva timp intra din ce in ce mai greu in treapta 1..mai ales la semafoare..ramaneam 5-10 secunde pana bagam in treapta 1..cateodata intra mai repede..astazi urcam un pod am plecat cu treapta 1 mai tare cei drept si in treapta 2 s-a auzit ceva ce s-ar fi rupt..pe la roata din stanga..masina era in viteza ,acceleram dar degeaba,masina s-a oprit,am bagat in treapta 1 si se auzea un zgomot nu pleca deloc de pe loc. Am tractat-o pana acasa,si acasa am observat ca in marsarier,treapta 1 si 2 intra fara ambreiaj,masina fiind oprita si se auzea in timp ce era in viteza un zgomot pe la motor. Mi s-a mai intamplat asta acum 3-4 saptamani,nu stiu exact daca la fel batea era tata cu masina a vrut sa plece si nu pleca de pe loc,a schimbat capul de bara dreapta si a mers perfect dupa,si cand luam curbele spre stanga sau roteam de volan in stanga se auzea o bataie mica de la roata,intrebarea mea este,oare este decat capul de planetara sau sa fie ambreiajul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vreun dentist eventual...suparat pe viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*csm_1 masina are 175000 dar nu cred ca sunt reali .<mai mult ca sigur a dat inapoi vreo suta de mii d la cine am luato>

Azi am terminat , e o diferenta enorma , a disparut bataia motorul suna frumos  sper sa nu mai am problem prea curand .

Apropo acuma fiind mare parte schimbat ar trebui sa ii fac un rodaj ? Mecanicul mi-a recomandat cred vreo 200 km sa nu o turez peste 3000 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca trebuie ''rodaj'' si este cam putin 200 de km...macar 500 ar fi ideal acum fiecare face ce vrea cu masina lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 1 oră, sdR+ a scris:

Normal ca trebuie ''rodaj'' si este cam putin 200 de km...macar 500 ar fi ideal acum fiecare face ce vrea cu masina lui.

pai si in ce consta acest rodaj ?  doar sa nu stresez motorul mai mult de 3000 de rotatii ? imi poti detalia putin ? 

Multumesc de raspunsuri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te ajuta, iata ce scrie despre rodaj in cartea masinilor din grupul VAG care se vand in prezent. Nu poate fi diferit rodajul la o masina noua fata de rodajul unui motor refacut. Masinile noi care se vand nu necesita nici schimbarea uleiului dupa 500 Km de ex. Prima revizie dupa 2 ani sau 30.000 Km cu uleiul long life. La motorul asta, 1 an sau 15.000 Km dupa carte, ca dupa ureche gasesti si care vor la 5.000 km.

rodaj.jpg

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da exact ce ai zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!