Jump to content

Superb Mk3


nsm

Postare recomandată

Ah, am uitat de carlig... ala e greu ca e fier gros.

Am facut un drum pana la Rasnov si inapoi in weekend dar tot nu am depasit prima mie de km. Am cam 760 km.

Masina sta nesperat de bine pe curbe iar suspensia nu mi se pare asa moale cum s-a prezentat pe internet in diferite filme/articole. Poate ca suspensia de drumuri grele o intareste...

Link către comentariu

suspensia de drumuri grele o intareste...

asta si face, o intareste, atlfel vom avea niste barci inaltate - pe Octavie (3) am PDG si e mai tare suspensia decat cea standard.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am cocotat un yeti pe carligul de superb :)

Domnu', ati venit la plimbare la BV si n-ati zis nimic :(

 

N-ati vrut sa va vada si colegii din BV Superbul :)

Link către comentariu

Oops nu mi-a picat fisa :( am venit cu gandul la Postavaru si am uitat de masina . Data viitoare nu mai omit.

Link către comentariu

Bine, bine, asteptam cu maxim interes.

 

Data viitoare poti veni linistit cu roti de iarna, la ce temperaturi sunt pe aici :)

 

Apropos de roti, vazusem poza postata cu discul de frana fata - urias ! Cum simti franele fata de S2 ? E mai "plantata" masina pe franare ?

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Mno, pana la urma ce dimensiune are acel disc? Ca daca e mai mare de 312 atunci devine un retrofit atractiv, cel putin pentru mine!

Link către comentariu

Din ce am citit sunt de 312, care e normal pentru masa si puterea masinii. La un mers sportiv, nu cred ca rezista mult.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Daca ai mai putea alege, ai lua tot pachetul de drumuri grele sau jante pe 18"?

Ma uit ca jantele Pegasus pe 18 arata destul de bine dar nu stiu cat de confortabila e masina cu balon de 45 si la 18" nu poti pune PDG

Ai idee ce ai schimbat la PDG? Probabil alte arcuri mai inalte, amortizoare.. Vine si scutul de la motor in pachet?

Link către comentariu

@insider:

 

Parerea mea e sa mergi la orice dealer si sa faci un TD cu masina cu roti 18'', din ce am vazut cam toate au minim roti 18''. Asa poti sa-ti faci o impresie corecta, nu de pe forum, caci nevoile si asteptarile fiecaruia sunt diferite.

 

Tine doar cont ca rotile 18'', desi cu talon 45, au latime 235, ceea ce-ti rezulta un talon foarte mare, adica 45% din 235mm.

Link către comentariu

In pdg vine si cu scut. Eu sunt multumit de tinuta de drum cu pdg. Masina sta mai bine decat superb 2 cu suspensie normala si jante de 16"

Masina a primit usoare retusuri cu ajutorul colegului al bundy si anume:

- follow me pe proiectoare in loc de xenon

- cornering pe proiectoare ( standard era doar pe xenon)

- afisare litri combustibil consumati

- coborare oglinda dreapta la marsarier

- afisarea treptei vitezei ventilator aer in modul auto

- memorie uncalzire scaune

-cresterea nr de bllinkuri la semnalizare la 5 de la 3

Link către comentariu

Foarte misto "up-grade-urile", mai ales blinkurile la semnalizare - big like -  mirror down si afisare litri consumati.

 

Deci, iti arata efectiv cati litri mai ai in rezervor ?

 

Memorie incalzire in scaune: cand pui contactul dimineata deja pornesc scaunele, sau abia dupa ce a pornit motorul ? 

Link către comentariu

Arata cati litri s-au co sumat efectiv si prin diferenta imi dau seama cati mai sunt.

Memoria la scaune am setat-o la 24 h la sofer si 10 min la pasager. Dupa ce opresc motorul, la repornire, scaunele se incalzesc l treapta selectata inainte sa opreac motorul.

Link către comentariu

Misto ideea cu "litrometrul"

 

Ref la incalzirea in scaune, m-am prins ca asa functioneaza, totusi,...mai e ceva: daca in momentul in care pui contactul dimineata pornesc scaunele inainte de porni efectiv motorul, nu e o idee foarte buna...vei obosi bateria, care, oricum trebuie sa faca fata solicitarii puternice venite dinspre bujiile incandescente.

De asta e o idee buna sa pornesti consumatorii auxiliari mari secatuitori de curent - scaune incalzite, incalzirea in luneta, dezaburire oglinzi - abia dupa pornirea efectiva a motorului.

Link către comentariu

Cam asa arata rotile pe 16" pe Superb.

Am trecut la cele de iarna.

post-11675-0-02978000-1447943498_thumb.j

Modificat de nsm
Link către comentariu

Uiaca, ce de talon e acolo  :tuktuk:

Poti sari toate bordurile din oras si poti trece Valea Doftanei de la Secaria la Sacele linistit...  :D

Link către comentariu

Sa iei curbele incet. O sa ai rau de mare de a ruliu :))

 

Am avut pe Leon 205/55/16 si nu le-am suportat decat o saptamana.

Link către comentariu

215/60/R16 sunt super pentru confort, si pentru masina in general. Practic ai inca o pereche de amortizoare :)

Modificat de insider
Link către comentariu

Da si nu.

 

Poti avea (mari) surprize neplacute intr-o situatie limita de genul: viraj cu raza medie, usoare valuriri ale asfaltului, in coborare, viteza aprox 70-80km/h, franare de urgenta pentru oprire. (drum gen Campulung - Bran)

 

Va fi o subvirare puternica, accentuata si de talonul inalt.

Masina poate reactiona imprevizibil, va intra ESP si ABS, iar distanta de franare va fi considerabil mai mare versus o anvelopa cu talon mai mic.

 

Trebuie grija la genul asta de anvelope cu talon mare + masina grea.

215/60/16 e huge fata de fostul 205/55/16

 

Parerea mea, no offence, please  :D

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Din proprie experienta cu 215/65/16 pe o masina de 1500kg iti spun Cristi ca nu e vreo problema atata timp cat nu incerci sa depasesti legile fizicii. Banuiesc ca astfel de anvelope sunt XL, asa incat flexatul umerilor este destul de bine controlat. 

 

Eu am avut astfel de probleme, cativa km pana cand m-am adaptat, cu 205/55/16 fara XL, asadar fara umeri intariti. Dar cu o "recalibrare" a piciorului drept se rezolva majoritatea problemelor.  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Da, la flexatul umerilor, sau "deriva anvelopei" cum i se mai spune, ma gandeam si eu.

 

Probabil e chestie de mind-set si obisnuinta si de preferinte personale :)

Eu prefer sa stiu exact ce se intampla cu rotile pe sosea, imi da senzatie de mai bun control al masinii.

De altfel, desi folosesc 205/55/16 94H (XL) pentru iarna tot se simte mai "pastoasa" directia si indirecta masina pe virajele stranse. Dar, e vorba de preferinte personale.  

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

Da, sunt xl si au indice de viteza H. Nu am mers decat 20 km cu ele in care am putut observa doar:

Ruliul la curbe a crescut semnificativ

Cand parchez in curte si trec de bordura de 2 cm, nu mai simt nimic !!! Cred ca treb sa bag preiune mai mare gen 2.7. Aia la vulcanizare au bagat 2.2 de azot pe principiul ca stiu ei maj bine decat producatorul... Ca devine masina rigida. Diseara le umflu si testez din nou. Asa cum se vede in poze, nu sunt lasate...

Ca zgomot, e doar o crestere subtila. Am setat alarma la 210 kmh in bord ptr cazul in care o iau razna :p

Modificat de nsm
Link către comentariu

Vezi ca pt modelele fabricate pe mqb producatorul recomanda presiuni mai mari tocmai sa iasa noxele...( citeam in articolele despre dieselgate).

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!