Jump to content

Cica la broscoveniile noastre ITP-ul se face numai la RAR


tipatescu
 Share

Postare recomandată

Desigur ca se gandeau.

Si datele erau Classified ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tre' sa fie pe undeva...

Bai, decat sa batem apa in piua, hai sa vorbim ceva concret: unde se poate face ITP pe bune si ieftin, fara sa te "aia" prea tare cu diverse prostii? De ex., eu acum 2 ani am facut la Sama Service si au fost OK, dar inteleg de pe mot.ro ca acum tariful oficial e indecent de scump (90 ron la o mot., in timp ce in alte parti e 20 :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tre' sa fie pe undeva...

Bai, decat sa batem apa in piua...

Pai nu bat nene apa in piua, vreau sa vad negru pe alb, ca daca imi zice ala ca trebuie sa fie 2 , sa-i arat hartia unde scrie ca 4,5 sau 8, cat o fi fost in 64 :D (asta e principiul unui sofer al nostru: acum am 120km/h, deci inseamna ca sunt pe autostrada :P )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta Pif a luat ITP-ul cu mici comentarii la frane si bara fata (lipsa)!

Da-mi un PM cu nr de tel si iti spun unde!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa fiu umpic rau,dar de ce nu va aduci voi masinile in stare tehnica cat mai buna si sa treceti ITPul pe bune :angry:.

Modificat de lexxus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa fiu umpic rau,dar de ce nu va aduci voi masinile in stare tehnica cat mai buna si sa treceti ITPul pe bune :angry:.

Da` de ce nu faceti voi ITPPNV :P io cand am facut Itp la a mea nu avea inca geamurile puse si nu fusese pornita de vreo 3 luni. Nu mai zic ca aveam frana numai pe o roata. :P :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa fiu umpic rau,dar de ce nu va aduci voi masinile in stare tehnica cat mai buna si sa treceti ITPul pe bune :angry:.

Pentru ca in Bucuresti orice masina mai vechiuta , din start are probleme tehnice

Da` de ce nu faceti voi ITPPNV :P io cand am facut Itp la a mea nu avea inca geamurile puse si nu fusese pornita de vreo 3 luni. Nu mai zic ca aveam frana numai pe o roata. :P :P

<DING! >

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca daca vor nu te trec, inclusiv o pot baga pe aia cu "necorespunzatoare din punct de vedere estetic". Deci cei care vreti un RAT luati-va gandul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Lexxuse, as vrea eu sa o aduc in stare tehnica cit mai buna sa nu ma mai ... atita - si de aia am nevoie de ITP ... Pentru ca ea merge, am frine, am tot ce-mi trebuie dar are probleme la praguri (un motiv perfect sa spuna ca nu e corespunzatoare dpv al rezistentei ... ). Vreau sa o duc la Tg-Jiu unde am posibilitatea sa o repar decent, fara sa-mi fie frica ca o duc la alti boi de pe floreasca care imi sudeaza aripa de caroserie...

Am pierdut momentul propice in care sa plec, cind aveam si ITP si asigurare ... de acum incolo nu mai astept sa expire... Oricum trebuie sa fac din nou ITP-ul ... Logic ar fi sa o duc pe platforma - daca e vorba sa gasesc un alt atelier dar cred ca o sa gasesc si alte solutii ...

Am trecut azi pe la Automecanica in Floreasca, cu sacul plin de imprecatii ... nu am avut prea mult succes ca era masina militiei si se uitau aia la toate masinile de pe aolo cu lanterna ... asa ca m-am abtinut deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da` de ce nu faceti voi ITPPNV :P io cand am facut Itp la a mea nu avea inca geamurile puse si nu fusese pornita de vreo 3 luni. Nu mai zic ca aveam frana numai pe o roata. :D :D

am intzeles ca acuma sa fac si poze la masina in stand cu indicatorul franelor etc etc. Nu mai tzine faza cu itp pe nv ca se fac controale in trafic si daca vede ca e ceva neinregula itzi face dosar penal de crima organizata sau ceva similar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si eu umblu de disperat acuma dupa o capota ptr masina mea ca tre sa-mi fac ITPul.capota este in alta culoare decat masina si ma duc tot la omu la care faceam itpu la golfu lu tata diesel si binenteles era pe nv.acuma mi-a spus ca gata cu ITPul pe nv ca nu se mai baga la asa ceva decand fac poze si intr-un fel mis deacord cu el,macar asa vor mai disparea de pe drumuri "conservele" care abia mai stau pe roti.

Modificat de lexxus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia bagati un ochi aici pentru a vedea datele de control ale motoarelor noastre http://www.old-droppers.com/index.php?act=ST&f=17&t=2460

Pai aruncand un ochi rapid vad ca max ar cam fi 4, iar limita la itepeu e 4,5....

Ca idee, cu 1 pic de shpaga se rezolva astfel: se tureaza, co-ul scade, se lasa acceleratzia, turatzia scade brusc la val acceptata de calculator, dar pe tzeava inca vin noxe mai putzin noxoase, si se apasa rapid pe butonul de scos analiza :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
ca sa fiu umpic rau,dar de ce nu va aduci voi masinile in stare tehnica cat mai buna si sa treceti ITPul pe bune :lol:.

stare tehnica ok. masina abia iesita din curtea mecanicului... mi se da reintoarcere... alti bani alta distractie... lipsa exctinctor si profilul diferit pe cele 2 roti spate - adevarat... trebuie sa pun rezerva ca sa fiu total ok... neoficial: cum sa iti dam bre itp'ul din prima pt o masina veche din 81? vrei sa avem belele cu aia mai mari de la politie si rar?! replica mea cu... dar merge perfect bre! se lasa cu un scuipat pe caldaram... tara de spagari/kkt. vraja marii... ai masina veche esti ratat. gandiri preconcepute, aparente si nu esentza, mediocritate, tzigani cu bemveuri :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"mi-e teama ca daca ti-o dau din prima, imi zice ala de la RAR: da ce ba, n-ai fost in stare sa-i gasesti nimic ? " - replica primite de mine de la patronul unui service autorizat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aruncand un ochi rapid vad ca max ar cam fi 4, iar limita la itepeu e 4,5....

Ca idee, cu 1 pic de shpaga se rezolva astfel: se tureaza, co-ul scade, se lasa acceleratzia, turatzia scade brusc la val acceptata de calculator, dar pe tzeava inca vin noxe mai putzin noxoase, si se apasa rapid pe butonul de scos analiza :D

Alt truc, dar care nu merge la brotacele noastre pt ca nu are servo-frana e sa ti apasat pe frana atunci cand iti ia gazele. In acest fel se diminueaza cantitatea de gaze scuipate pe esapament. Metoda e testata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai copii, eu am trecut in vara itepeul la Trabi din prima, pe bune. Acum e drept ca am umblat 2 zile prin 10 servisuri ca sa gasesc locul :D . Aveam eu un amic dar era in concediu :P , si am tot cautat... atunci cand am gasit un loc unde bajetzii shedeau plictisitzi la un birou, rodeau semintze si frecau babaroasele la o tabla, am shtiut ca ACOLO e locul :D

DAR: ce-are frate daca omul va face o revenire micutza??? :P De cele mai multe ori itzi zice "vino maine fara mashina" :P . Oricum, vopseaua, luminile, extinctor triunghi trusa (imprumutate) si cauciucuri pereche e de bun simtz sa ai cand te duci :P Adica macar sa nu bata la ochi de la o poshta, sa te opreasca Garrcea la 20 de metri dupa ce ieshi din statzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei acum ca zici ma scutura frigurile !!

In sensul ca luna trecuta cand am fost la itp. eu nu le-am avut pe astea . Adica nu vreau sa mint si i-mi amintesc ca am avut vesta reflectorizanta desi atunci inca nu cred ca era obligatorie... in schimb am trecut cu un pic de chin pt. ca facea figuri frana din stanga fata dar s-a remediat ;D ( cand am ajuns acasa ).

Si sincer nici nu m-iam adus aminte ca de astea ar putea sa ma-ntrebe cineva, chit ca am vazut scris pe o fise pe poarta atelierului de inspectie ceva despre aceste obiecte dar am crezut ca-i ceva fapt divers de informare.

Cred ca au mai uitat sa ma-ntrebe de astea intre timp ce injurau de mama si pe Porsche ca a inventat asemenea masini.( Erau fani audi respectiv ford )

Acum le am pe toate. :lol:

Oricum au fost de treaba mecanicii, ca ma puteau trimite la plimbara din cauza franei dar ei m-au pus sa promit ca rezolv frana in cel mai scurt timp. ( asa am si facut)

Modificat de Profy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut in august itp. pe bune. am mers cu masina pe platforma acolo, am urcat-o pe stand. inutil sa spun cate oferte de cumparare am avut si cati se holbau cum de incap in fiat. am avut benzina proasta in rezervor si dadeam rateuri, le-am explicat oamenilor ca e banzina proasta si nu au comentat, am urcat pe stand siau vazut ca nu tine frina de mana, mi-au explicat ca tre sa o repar, mi-au zis si cum. :lol: au vazut ca fac itp ptr a inmatricula masina, au vazut ca am absolut totul nou la frine, la cabluri etc, ca masina e ingrijita si ca am bagat cava bani in ea. au dat unda verde la ITP, dar mi-au spus ca-i pacat de ea sa merg fara frina de mina ... mai ales dupa atita munca. in mare poti gasi oameni de treaba sau canalii. e romania si cu ce avem cu asta defilam. eu am facut ITP la rar la ploiesti, la ei acolo si nu ama vut probleme. depinde de oameni. depinde de zi. depinde de pilele care intra in fata, depinde de multe aspecte. nu cred ca o sa apucam ziua in care nu o sa avem itp la masini pe motiv ca sunt vechi. nu cred ca exista mecanicul care sa te respinga atunci cand masina functioneaza ireprosabil. probabil ca se va face o diferentiere intre masinile vechi si cele noi si oricum nu trebuie sa fie fiatul meu conform euro4, ci conform standardului din anul lui defabricatie si pentru modelul respectiv. pentru noxe, banuiesc ca platim mai mult. ptr capacitate cilindrica, iar platim disproportionat, ptr ca eu la 499.5 cmc platesc asigurare ca pptr o masina sub 1300 cmc. adica... ia faceti un calcul... de 2 ori mai mult, nu? chiar raportat la caii putere, am numai 20 cai (sa nu zic 18) tot platesc de doua ori mai mult decat s-ar cuveni, fata de o dacie cu 40 cai. sper sa se regleze cu timpul si legile astea... chiar sper. atita timp cat se mai gasesc piese noi nu cred ca o sa se infiinteze rar-ul care sa ne pice pe toti fara deosebire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am fost in martie si au fost corecti cu mine. au gasit un furtun de frina bombat pe spate, roti late si neuniforme(fata mai subtire decit pe spate) si ceva joc la caseta de directie.

am avut furtun nou, l-am schimbat, am reglat jocul casetei si am imprumutat roti de la niste broscari de la vw dealer din cluj.

a doua oara am trecut cu bine si nici al dracului nu am platit nici o spaga.

la toate service-urile se fac fotografii digitale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma ca sa fim corecti pana la capat intrebarea mea este: cum fac ei gazele la brotac corect? caci inca nu am vazut in nici un service sau rar o "ceva" care sa colecteze gazele de la ambele tevi de esapament. sau gresesc cu ceva cand intreb asta? sau fac gazele la tevi pe rand si fac o medie ? :hainoroc: hai sa fim seriosi.

acum pe de alta parte asta cu gazele mai poate fi trecuta cu vederea daca masina nu e ca si cosul de la furnal. dar masina trebuie sa fie chiar ok dpdv tehnic. daca nu suntem constienti noi ca fara frana sau cu directia varza suntem un pericol pt noi si restul at e nasol. si acuma fie vb intre noi chiar nu mai sunt prbl cu piesele. se gasesc. un cil receptor 50 ron chiar nu mi se pare o avere. unde pui ca sunt unii care ti le aduc (trimit) acasa daca faci comanda (merci again lexxus :hainoroc: ). mai nasol era in alte vremuri cand nu erau piese. acum daca tot ai bagat bani, munca si suflet in brotac nu e pacat sa circuli cu el asa d'airea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de cele 2 tevi de esapament. poate cineva sa ma lamureasca daca toba este compartimentata in asa fel incat de la cil 3 si 4 ies gazele prin stanga si de la 1 si 2 prin dreapta fara sa se amestece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de cele 2 tevi de esapament. poate cineva sa ma lamureasca daca toba este compartimentata in asa fel incat de la cil 3 si 4 ies gazele prin stanga si de la 1 si 2 prin dreapta fara sa se amestece?

hai ca iti scriu pm ca sa nu dezbatem sb aici caci nu e cazul. nu de alta da topicu e altul:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!