Jump to content

Cica la broscoveniile noastre ITP-ul se face numai la RAR


tipatescu
 Share

Postare recomandată

Asa imi zisa unu de la Automecanica (o unitate din Floreasca). Ca el nu poate sa-mi dea itp-ul, ca ar vrea, dar cica masina e din '70, are peste 30 de ani si ca nu are voie cf. legii ... ca nu e valabila viza lui ... ca singura posibilitate e sa ma duc doar la RAR. ?! (unde aia o pun la teste asupra caroseriei, o indoaie, o pocnesc etc - bla -bla). Asa o fi ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa imi zisa unu de la Automecanica (o unitate din Floreasca). Ca el nu poate sa-mi dea itp-ul, ca ar vrea, dar cica masina e din '70, are peste 30 de ani si ca nu are voie cf. legii ... ca nu e valabila viza lui ... ca singura posibilitate e sa ma duc doar la RAR. ?! (unde aia o pun la teste asupra caroseriei, o indoaie, o pocnesc etc - bla -bla). Asa o fi ?!

????? Adica a mea , daca e din 64 , ar trebui supusa la crash-test , eventual si la testul elanului ? :P

Eu cred ca a priceput ala prost...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era seful de la service-ul ala ... nu era un service oarecare ... sau s-o fi prostit, de aia intreb. Nu mi-a zis ca sa discutam in particular, mi-a zis foarte franc si sec - parea sigur pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu voia sa se lege la cap fara sa-l doara, avind in vedere prezumtia de vinovatie by default cind faci un ITP la o masina veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai intreb - poate stie cineva ... ca zicea ca e in lege de vreo 5-6 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca n-avea chef de treaba.... mai incearca la alt service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HAi frate, pai anul trecut eu und am facut ITP? la o statie normala, deci nu are cum sa fie lege de 5 ani......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am facut revizia de 1 decembrie la un service autorizat, cu brio.. si am stat destul de taina cu baietii de acolo si seful lor si.. in afara de a se minuna de masina si a face poze cu ea.. n-am avut alte probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa imi zisa unu de la Automecanica (o unitate din Floreasca). Ca el nu poate sa-mi dea itp-ul, ca ar vrea, dar cica masina e din '70, are peste 30 de ani si ca nu are voie cf. legii ... ca nu e valabila viza lui ... ca singura posibilitate e sa ma duc doar la RAR. ?! (unde aia o pun la teste asupra caroseriei, o indoaie, o pocnesc etc - bla -bla). Asa o fi ?!

avea si omul chef de misto si nu te-ai prins... trebuia sa ii transmiti complimente familiei si sa pleci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci o sa trec din nou miine dimineatza, special sa-i las niste complimente ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mici dar sincere... vorba lui Bula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai auzise el ceva...dar probabil ca nici nu vroia sa se lege la cap. Doar la vehiculele istorice (deci cele care au inscris in cartea de identitate acest lucru) se face la RAR Grivita, si se folosesc normele valabile la momentul producerii autovehiculului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai auzise el ceva...dar probabil ca nici nu vroia sa se lege la cap. Doar la vehiculele istorice (deci cele care au inscris in cartea de identitate acest lucru) se face la RAR Grivita, si se folosesc normele valabile la momentul producerii autovehiculului.

As zice ca mai degraba asa. Asa e si in Franta, exista acolo "cartea gri", conform ei trebuie sa raspunzi numai la normele din epoca respectiva, dar nici nu prea ai voie sa circuli cu ea decat pe la parade. Vrei totusi s-o folosesti ... o lasi masina "normala". Interesant e in california insa, unde sunt normele de poluare cele mai afurisite: masinile mai vechi de 30 de ani (parca) sunt exceptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum, acolo e mai simplu sa ai masina veche? Parca in California nu se inmatriculeaza fara catalizator de prin '70.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum, acolo e mai simplu sa ai masina veche? Parca in California nu se inmatriculeaza fara catalizator de prin '70.

Au o exceptie. Se pare ca pot inmatricula fara probleme broscani vechi, mexicane nu, ca-s prea noi :blink:

(totusi parca 25 de ani era limita.) tibi ?

PS: eu despre inspectie tehnica de noxe vorbesc, nu despre inmatriculat

Modificat de RaduI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai auzise el ceva...dar probabil ca nici nu vroia sa se lege la cap. Doar la vehiculele istorice (deci cele care au inscris in cartea de identitate acest lucru) se face la RAR Grivita, si se folosesc normele valabile la momentul producerii autovehiculului.

TOATE vehiculele tre' sa satisfaca exigentele de la data producerii. Deci o broasca trece cu 4,5% monoxid, astea mai noi tre' sa aiba mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Check this: www.smogcheck.ca.gov

Unul dintre smogtechnicians-ii de pe site este var primar cu Zitza (no kidding!).Cea mai a dreaq chestie e aia cu noxele, in rest, poti sa circuli cam cum vrea muschii tai...

La masinile mai vechi de 30 de ani insa poti sa scoti fum ca vaporu', ca nu iti ia niminea talonul...

O chestie: daca nu treci noxele, nu treci deloc, ca pierderea licentei e definitiva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TOATE vehiculele tre' sa satisfaca exigentele de la data producerii. Deci o broasca trece cu 4,5% monoxid, astea mai noi tre' sa aiba mai putin.

mda ? si unde Private Message scrie care e exigenta de CO la broastele din '64 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 jumate. Se poate trece fara greturi.

Unde scrie ? In care specificatie a producatorului ? Aaa, ca asa au stabilit cei de la RAR, ca 4,5, asta e altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa imi zisa unu de la Automecanica (o unitate din Floreasca). Ca el nu poate sa-mi dea itp-ul, ca ar vrea, dar cica masina e din '70, are peste 30 de ani si ca nu are voie cf. legii ... ca nu e valabila viza lui ... ca singura posibilitate e sa ma duc doar la RAR. ?! (unde aia o pun la teste asupra caroseriei, o indoaie, o pocnesc etc - bla -bla). Asa o fi ?!

daca te uiti in talon la galbenutza atunci poti vedea ca anul trecut i-am facut ITP-ul la un service oarecare.asa ca al ce-ti zisa tie ca nu face o fi baut gaz.dute in alta parte ca-ti face oricine nu tre mers la RAR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde scrie ? In care specificatie a producatorului ? Aaa, ca asa au stabilit cei de la RAR, ca 4,5, asta e altceva

Cred ca producatorul da mult sub- cred ca 2,5; 4,5 e destul de usor de trecut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ce in anii 60 se gandeau ei la noxe?

Mai ales pe vremea lui 28PICT-1 , m-as mira...abia de pe la 30 PICT INCOLO ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur ca se gandeau. Teoretic se pot lua noxele si la Trabi (prod. indica valoarea monoxidului, nu mai stiu cat) dar practic eu sunt multumit ca nu se fac noxe la 2T, avand in vedere ca 3/4 din parcul meu e 2T :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!