Jump to content

Schimbare motor


calin87
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor. As avea si eu niste nelamuriri, sa zic asa in sensul ca am o idee si vreau sa stiu daca o pun in aplicare sau nu. Am un Golf 3 din 1995, scurt in 4 usi, motorizare 1.6 AEA. ma gandeam sa ii schimb motorul cu unul de 2.0 de pe un GTI (8v sau 16v).  Stiu ca trebuie schimbat motor+cutie+planetare+ECU dar m-ar interesa ce modificari ar mai trebui facute sa il pot pune pe masina si sa functioneze in parametri. 

Modificat de calin87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa intrebi intai la RAR, vezi pagina lor , apoi mai vedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma intereseaza in mod special sa il omologhez motorul, dar din cate stiu nu se mai omologheaza numai motor de acceasi capacitate, dar ii posibil sa ma insel. Eu as dori sa stiu daca trebuie sa fac modificari majore ca sa imi pot face un calcul estimativ daca merita sa fac modificarea sau il las cum a venit de la mama lui 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se omologheaza doar max 40% ca diferenta de putere. M-am interesat eu si la mine in loc de 1.8 90cp pot pune 2.0 8v de 115 sau tdi afn de 110. Abf nu se omologheaza. Prea mare diferenta de putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul si primul rand dupa ce schimbi motorul...din 1.6 75CP....in 2.0 GTI 115CP sau 150 CP...pe langa motor,cutie,planetare,ecu si cele aferente ca sa mearga trebuie sa mai schimbi tot sistemul de franare (asta daca vrei sa te mai si opresti,app nu viteza ucide..ci oprirea brusca).Adica..puntea spate,trebuie frana pe disc neaaparat si daca nu ma insel frana pe disc pe spate la golf este numai in 5 prezoane.Asa ca trebuie si in fata sa schimbi toata fuzeta cu una pentru 5 prezoane,si daca schimbi fuzeta trebuie cred schimbate si elementele de directie si suspensie. ;) Bafta la swap. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful 3 GT are punte cu discuri si 4 prezoane...sau poti folosi discuri de Golf 2 GTI pt spate, Corrado...,etc..

 

Oricum pentru un swap ii bine sa ai masina donatoare langa tine. (parerea mea dupa swap 1.4 AEX - 2E - 1Z)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam sa caut o masina pt piese ca sunt destul de multe de schimbat iar daca ar fi sa le iau bucata cu bucata,mai bine ramane asa. Am sa ma uit poate gasesc o masina pt piese pana in 800-1000eur si mut totul pe al meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer in.banii aia mai bine iei un gti 8v inscris si gata. Nu merita sa dai 1000e pe o donatoare. Si in 1000e gasesti chiar si cu taxa platita si nerecuperata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam sa caut o masina pt piese ca sunt destul de multe de schimbat iar daca ar fi sa le iau bucata cu bucata,mai bine ramane asa. Am sa ma uit poate gasesc o masina pt piese pana in 800-1000eur si mut totul pe al meu

 

 

O masina neinmatriculata o iei pe la 500 de euro. Dupa ce faci swapul vinzi ce nu mai ai nevoie si mai recuperezi 100 - 150 de euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce gti iei tu in 500e? Poate vreun cazan care e masina ca e trecuta in acte si atat. Ca am fost si am vazut dastea la 500e si nu am gasit nimic in stare ok fara erori la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cautat suficient. Nu trebuie sa iei masina impecabila. iti trebuie o masina cu motorul ok. Dar nu stiu ce rost are sa intram in discutii fara rost.

 

uite asa la o scurta cautare...

 

 

 

http://olx.ro/oferta/vw-golf-3-gti-ID4gx8U.html#09c4a961e2

 

numai bine

Modificat de cardiologu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa sti ca m-ar interesa cel la 600eur si eu zic ca isi merita banii la cum arata. Ma gandeam ca ar merita inscris dar din pacate timbrul de mediu este mai mare decat ii pretul masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca te intereseaza un motor aproape complet fara cutie si partea electrica spune-mi 

Cod motor ADY 2.0 8v 116 cp ,motorul e in mintile lui a fost pe masina dar am pus ABF de 150 + un turbo !

Mai am si o chiulasa de abf in caz ca iti trece ceva prin minte !!
Modificat de limited-edition
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu sunt nou pe aici. Am un Golf din 95 1.4 benzina si ma gandeam sa schimb motorul as incerca si eu ca si colegul care a facut thredul sa pun un 2.0 8V sau 2.0 16V. Acum intrebarea mea ar fi, inafara de motor, pompa de benzina, cutie, planetare, fuzete cu discuri, as mai avea nevoie de altceva? Mi-e tare frica ca este diferit subframe-ul de sub motor, pentru ca este o diferenta mare intre 1.4 si 2.0. Si inca o intrebare, pentru swamp am nevoie de instalatie electrica dar ce anume din instalatie va fi necesar. Nu am mai facut asta niciodata asa ca vreau sa incerc sa preintmpin probleme majore. Multumesc anticipat pentru informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa treci de la 1.4 la 2.0 nu o sa iti omologheze nimeni motorul. Am intrebat la RAR daca imi omologeaza de la 1.6 75cai la 2.0 116cai si ii diferenta de putere mai mare de 40% intre motoare. Nu mai zic ca eu ma gandeam sa pun 2.0 16v dar am intrebat de cel de 2.0 8v si nici o sansa de omologare. Nici nu am mai intrebat de varianta 16v cu 150 cai :D


Mai repede cred ca voi lasa Golful asa cum este de 1.6 si voi aplica modificarile unui scirocco mk2 de 1.8 112cp ca din cele spuse de un inginer de la RAR, imi omologheaza motorul de 2.0 16v pt ca nu depasesc cei 40% diferenta de putere dar problema este ca nu stiu ce piese sunt compatibile cu scirocco. Daca stie cineva, orice idee este binevenita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul de 1.6 de golf mk3 are ca baza motorul de 1.4.

motorul de 1.6 de golf mk2 are ca baza motorul de 1.8 de golf, inclusiv blocul este acelasi. nu poti sa faci modificarile pe care le are motorul de golf mk2/scirocco gti pe motorul de 1.6 de mk3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma intereseaza sa pun pe scirocco un motor de 2.0 16v(daca e posibil) in loc la cel de 1.8 care erste pe masina. Sau sa inteleg ca mai repede as putea pune un 1.8 gti de golf mk2 decat de mk3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 16v il poti monta fara probleme pe scirocco. din exprimarea ta am inteles ca vrei sa modifici motorul de 1.6 de mk3.

singura problema pe care o sa o ai este ca turometrul o sa fie nefunctional. la mk2/scirocco semnalul este luat de pe bobina si la mk3 de pe calculatorul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!