Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

Razvan Constantin

@Ebi pe mine ma intereseaza opinii de la colegii care detin B8, in acel topic e greu de citit absolut tot, sunt opinii pentru toate modelele de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutiile sunt aceleasi indiferent ca e skoda, vw sau seat. :)

Spor la lecturat.

Hint: la fiecare x pagini e un rezumat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 11/20/2017 at 10:41 AM, AdrianBV85 said:

Am cautat si eu pe net si intradevar cea originala ar fi Panasonic ... din pacate nu am gasit pe la magazine Panasonic si am pus Duracell dar cu acelasi cod ... a mers exact 3 zile fara probleme dupa care iara imi apare in bord mesajul cu change battery key. Azi dimineata am luat si a doua cheie, la fel face ... baterii noi noute cumparate din Media Galaxy, una folosita 3 zile, una folosita doar odata de test ... 

Revin cu aceeasi problema ca cea scrisa anterior.

Mai mult de 7 zile nu ma tine nici o baterie la amandoua telecomenzile. fie ele varta, duracell, panasonic, no name-uri chinezesti cumparate de pe emag, de la lidl sau pepco. Oficial m-am saturat sa tot schimb baterii. Intrebarea mea e: are cineva vreo idee: pot cumpara cheie de pe ebay cu acelasi cod si sa ma duc la reprezentanta sa o codeze pe masina ? Cat ar costa procesul de codare ? ( estimativ ). 

Exista vreo sansa totusi sa nu fie de la telecomenzi si sa fie de la masina deoarece mi se pare un pic aiurea amandoua sa faca acelasi lucru. Ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat bateria la una dintre telecomenzi la PBV1 pri decembrie 2018 si inca tine.

Poate au altfel de baterii .... habar am.

Am platit cca 70 lei mat/man.... parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut aceeasi problema ca si mine ? Ce naiba de baterii ar putea avea ca trebuie sa fie CR2032. 

Pe ce naiba ai platit 70 RON ca o baterie in mod normal e 5-10 lei ... iar manopera e cronometrata la 2 minute ... 

Quote la postul anterior este interzis prin regulament si se sanctioneaza!

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-au luat 55 lei mat/man acum vreo 2 saptamani. A stat masina o ora jumate la constatare ca initial nu se stia ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema cu bateria telecomenzii ?

Eu am citit pe un forum de dincolo ca aceasta problema ar aparea daca cheie este in proximitatea masinii tot timpul. In permanenta masina incearca sa comunice cu cheia si ii termina bateria. Solutia ar fi sa tii cheia la o distanta suficient de mare de masina astfel incat sa nu mai poata comunica cu ea sau, pe timpul in care masina stationeaza, sa introduci cheia intr-o cutie de tabla astfel incat sa o izolezi de masina. Cum prima varianta nu prea am cum, acuma o incerc pe a doua. Sunt curios daca mai moare bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In doi ani si jumatate de cand am masina am schimbat de doua ori bateria la cheie.Tot imi dadea in bord ,change battery key.Dupa prima schimbare a tinut destul de putin,cred ca era consumata sau veche,ca expirata nu era,nu mai tin minte marca.La o luna ,doua iar urla change battery key si am luat Varta.Am vreo 6-7 luni cu Varta si e ok.Masina mea sta "sub geam" ,deci asta ca se consuma ca sta aproape cheia de masina nu prea se potriveste.Cel putin la mine.

 

Cat despre pret...5 ron de la Supermarket si schimbat eu.

Modificat de parcalabuv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La voi s-a intamplat asa deoarece v-a aparut eroarea in bord. Mie nu mi se mai inchidea usa dreapta la armare, si ramanea blocata, culmea, la dezarmare. Erori prin bord nu aveam. Am lasat-o la Darius si m-au anuntat ca singura eroare pe masina e de baterie consumata. Au schimbat bateria, si de atunci nu a mai facut figuri...

Cat despre ce zice colegul @AdrianBV85, acasa stau la etajul 3, si cheia trebuie sa parcurga distanta asta plus sa treaca prin 3 pereti, iar la munca, masina este in spatele magazinului si trebuie sa treaca prin o gramada de pereti si rafturi metalice cu piese, deci iar nu mi se pare plauzibil.

Ramane de vazut daca dupa inca un an pica iar bateria :scratch:  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine pica odata la 5-7 zile. Ideea e ca masina e la 10, maxim 15 metri de cheie mai tot timpul, fara pereti si alte prostii ... doar un geam ... ( deci in raza de actiune ), inclusiv pe timp de noapte. Astept acuma sa vad daca da rezultate tinutul cheii izolata de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎3‎/‎12‎/‎2018 at 8:20 AM, Bitter_Sweet said:

Dragi colegi, am ajuns si eu la o prima problema cu al meu B8.

Nu este o problema tehnica specifica, dar este la un Passat B8 asa ca o postez aici.

De 2 zile usa dreapta fata nu se mai blocheaza/deblocheaza din prima. Mecanic daca o incui totul este ok. Daca am deschis din interior, nu se mai blocheaza la apasarea butonului din cheie, odata cu restul usilor. La inceput facea mai rar, dar ieri nu a mai vrut nici in ruptul capului sa ia comenzile. Tind sa cred ca este actuatorul.

Urmeaza sa fac azi programare si postez aici dupa ce am un raspuns. 

Dupa cum am promis, am revenit cu rezultatul. Acum 3 saptamani am avut programare la service pentru problema de mai sus, atunci "rezolvandu-se" cu in schimb de baterie la cheie. De atunci n-a mai facut figure pana aseara. Azi iar am fost la baieti si s-a constatat intr-un sfarsit contact imperfect in broasca usa dreapta, urmand sa o schimbam Miercuri.

Sper sa nu mai faca alte usi probleme, ca e nasol sa stau sa incui manual usa respectiva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve,

Mașină de 36.000 de km, luată de la PBN.

Am schimbat la ei plăcuțele de frână spate la 30.000. Imediat după schimb constat la frânare că nu am eficiență, de parcă ar fi ovalizate discurile.

Vreo soluție? E normal? Sunt consumabile discurile la 36.000 km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce ai schimbat placutele spate la 30 mii ?

eu am acum +30 mii si placutele sunt la jumatate.

discurile ( in special cele de pe spate ) fac multe striatii... am intrebat si eu un mecanic PBV

si mi-a zis ca ... din cauza franii electrice  :) se pare ca-s destul de slabe in material.

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu îmi pot explica de ce. Folosesc doar auto-hold, nu o las să ”curgă” la semafor, sistemele de asistență nu-mi intră prea des :))

 

Din cauza frânei de mână electrice.. îmi stric discurile?!

 

N-am nici o șansă să fie considerată garanție?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc "excesiv" frana de mana electrica din cauza faptului ca la B6,parca,au fost probleme cu motorasele electrice care se stricau si mai si costau o gramada de bani.Asa ca avand 4 ani garantie,am zis sa o folosesc de cate ori se poate,exceptand perioadele cu ger si zapada, daca o fi sa "pice" sa ma prinda in garantie.Masina face 3 ani in iulie anul asta si nu am avut nici cea mai mica problema cu frana electrica.De fapt ar fi ceva dar eu nu o consider problema :dupa ce spal masina ,daca parcurg doar un km sau doi si parchez, apoi activez frana electrica,a doua zi cand o dezactivez,placutele raman lipite si la plecare opun un pic de rezistenta,se aude un pocnet si se deblocheaza.Asa ca am doua solutii: 1. merg cativa km si franez un pic mai lung sa usuc placutele sau evit sa activez frana in ziua in care spal masina si o duc imediat in parcare.

Si ca sa revin la subiect,am 86k km si discurile spate nu au niciun fel de striatie,placutele fiind originale cu ce a venit masina din fabrica.Ochiometric,cred ca mai am cam 20% pana sa fie nevoie sa la inlocuiesc.Ca proportie a km parcursi cred ca sunt undeva la 50-50,urban, extraurban .

Cat despre eficienta la franare, nu e normal ca dupa schimb de placute sa se diminueze eficacitatea franelor.Au umblat cumva pe la aerisitoare?De fapt care e senzatia?Ca nu se opreste masina la fel ca inainte de inlocuire sau ca franeaza in "valuri" ,reactie specifica discurilor ovalizate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înainte să fac schimbul, mașina frâna fix ok. 

Acum, dacă frânez de la viteze mari - sau chiar de pe la 110 - în lung (nu brusc), frânează în valuri, producând sunet și senzație de discuri ovalizate.

După schimbul de plăcuțe mi-au făcut test de frânare și a ieșit bine. Deci ca eficiență stă bine.

 

Dar mașină de 36k să aibă discuri ovalizate.. mi se pare exagerat să nu acopere garanția. Și nu i-am produs vreodată un șoc (să fie încinse apoi udate, etc).

Modificat de Victor.VR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, 

Acum ca s-a lamurit misterul - adica nu e o problema tehnica specifica Passat B8 - o sa va rog sa nu continuam cu OT aici.

@Victor.VR: strict pe speta ta, eu m-as intoarce la dealer pentru un "test de drum" cu cineva din service.  Daca se confirma ovalizarea, trebuie schimbate. Pe costul tau. Nu e ceva normal sa apara ovalizarea la rulajul ala, dar e strict imputabila clientului. Garantia pe tren de rulare este max 10k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 4/4/2018 at 7:00 PM, AdrianBV85 said:

 Astept acuma sa vad daca da rezultate tinutul cheii izolata de masina.

Revin cu detalii: Din pacate nu a dat rezultate, cheia a murit in ziua 6.

Problema am rezolvat-o pana la urma tot eu, las raspunsul aici poate se mai loveste cineva de asa ceva:

1. desfacut complet cheia pana la circuit, grija la ultima bucata deoarece e lipita, trebuie deschisa cu un cutter, cu mare grija sa nu plesnesti una din cele 2 bucati de plastic care protejeaza circuitul

2. dat cu spray WD40 Contact Cleaner pana nu mai poti, lasat sa se usuce cam o ora si repetat procesul inca o data

3. Cand asamblati, puteti sa nu lipiti la loc cele 2 bucati, ele oricum stau cum trebuie in carcasa cheii.

Am deja 11 zile ( record absolut ) de cand am facut operatiunea, inca nu am primit avertizari de la masina ca ramane cheia fara baterie. ( in mod normal, de la schimbul bateriei in 4-5 zile primeam avertizari, in ziua 6-7-8 murea ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 24.11.2017 at 8:45, 75NOR a scris:

@Ionas27: ai DCC pe Passat ?

Scuze raspunsul intirziat...nu are DCC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, lume!

Am un Passat B8 de o luna si putin, 2000km la bord.

Totul a fost minunat pana vineri (1 iunie, zi libera) cand s-a aprins martorul galben "Check engine". Nu am gasit niciun alt mesaj in bord, in toate meniurile de stare a masinii, proprietati nimic. Am citit in manual ca, atunci cand apare acest martor, trebuie sa te adresezi de indata unui atelier specializat. Asadar, am parcat masina in curte si nu am mai folosit-o pana luni dimineata cand, la ora 8:15 m-am prezentat la PBN, de unde am cumparat masina.

Aici am fost primit cu multa bucurie, oamenii dorind sa ma revada mai des mi-au propus ca, dupa vizita scurta din aceasta dimineata sa revin peste o saptamana pentru ca atunci era disponibila prima programare. Dupa insistente si explicatii civilizate, mi-au preluat totusi masina pe care nu o mai puteam folosi. Nu au reusit totusi s-o termine luni (ieri).
Marti dimineata (astazi) m-au sunat si mi-au spus sa vin sa ridic masina pentru ca este in regula, au stins martorul respectiv dupa verificarile de rigoare. S-a semnalat un defect pe circuitul de alimentare cu AdBlue, dar este o problema software. Au mai avut acceasi situatie cu o alta masina si au primit din DE indicatia ca nu trebuie inlocuita nicio piesa pentru ca problema este de program. Probabil ca se va livra un update la un moment dat pentru a corecta aceste cazuri foarte rare.

La intrebarea mea referitor la ce sa fac daca apare din nou martorul acela in bord si nu sunt in Bucuresti sau intr-o zona cunoscuta mi-au spus ca nu este nicio problema daca merg asa. In manual scrie ca trebuie sa te indrepti imediat cu masina catre un atelier.

Ce parere aveti? Am de facut niste drumuri destul de lungi in perioada urmatoare si, daca masina e ok dar a aparut martorul acela nu vad de ce nu ar re-aparea tot din senin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare băieți

Am o problemă cu frână electrică

Beculetul de pe buton palpaie galben si frână de parcare rămâne blocată.

Imi da eroare defecțiune frână parcare si auto hold.  Sterg eroarea si merge câteva zile apoi iar se blochează.

Stie cineva ce pot face,sau trebuie sa schimb etrierii spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @Toni_tm,

eu nu am intampinat problema asta, dar acum vreo 8 luni de zile mi-au facut upgrade de soft pentru butonul de frana. Cred ca merita incercat inainte sa te apuci sa schimbi ceva,

Spor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9Salutare băieți.

Am avut si eu probleme cu bateria de la cheie,am tot schimbat-o o dată pe săptămână. Masina o am din 2016,am fost la vw  sa vad care ii problema si m-au lămurit. Sub clima,în fața schimbatorului este un compartiment. Acolo este locul ideal pentru a fi ținută cheia,pentru că dedesubt este un încărcător prin inducție,iar bateria de la cheie se încarcă. De mai bine de un an și jumătate nu am schimbat bateria.

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Da-mi voie sa nu cred. Incarcatorul prin inductie este pentru incarcarea acumulatorului de la telefon. Ce, in telecomanda este acumulator? Sau baterie. Bateria nu se incarca. Noaptea sau cand nu mergi cu masina tot acolo iti pastrezi telecomanda? Unde stai? Nu se mai descarca bateria din alte motive. De ex. au curat placa cu circuite din interior.  Pastrarea in compartimentul de care zici poate fi benefica in sensul ca este de 1000 ori mai bine decat in buzunar, unde este transpiratie sarata, umezeala si un mediu care distruge orice este electronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!