Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

C.Marius Florin

Salutare,de 3-4 zile am achizitionat si eu un Passat B8 si..... eu zic ca are o problema tehnica,de aceea am nevoie de ajutorul vostru,care aveti acest model de mai mult timp,sa ma lamuriti daca e "normala problema" care eu o constat asa cum mi-a zis si un mecanic sau nu. Plec cu masina 10 km de ex. Cu clima pornita, apa ajunge la 90 grade iar cand ma opresc masina e turata la 1000rpm.Opresc clima,opresc masina,pe urma repornesc masina,e la o turatie normala intre 800 si 900,cred ca e normalul iar daca pornesc clima incepe sa se tureze la 1000rpm si ramane asa turata. Mecanicul zice ca asa sunt "generatiile" astea mai noi si e din soft si nu are probleme masina,e adevarat,la fel vi se intampla si voua??? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e bun mecanicul tau :) . 

are dreptate, nu are nici o problema masina.

aceste masini au un management al motorului bine gandit si cand are consum mare electric ori isi face regenerare DPFul sau bateria este ceva mai slaba,

tureaza singura motorul pana ce bateria intra in parametrii normali de functionare.

Drumuri bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan Constantin

Are cineva idee de unde opresc avertizarea sonora a lichidului de parbriz cand se termina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti mufa de la senzor ,, si nu te mai deranjeaza deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate doar sa faci punte in mufa, altfel o sa te bazaie continuu....daca ii scoti mufa.

Altfel dezactivata functia, din instrumente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect - am omis asta.

cu toate ca , asta nu prea este problema specifica de B8 ( bazaia si la B7 - din cate imi amintesc io ),

F l o r i n: spune-i si cum s-o faca !  :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan Constantin

Daca se poate din consola centrala ar fi frumos, cu mufele nu ma pricep si nu ma bag :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din consola centrala nu. Cu un VCDS, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am observat in seara asta ca, dupa ce am oprit motorul, ventilatorul urla ca nebunul iar pe teava de esapament iese un fum alb.am stat vreo 2 min si tot iesea, pana m-am plictisit si am plecat.

aveti idee ce o fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar pe viitor nu mai opri motorul înainte de terminarea procesului de regenerare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o vibratie/rezonanta la accelerare intre 1700 -2200 rot/min care se aude mai tare dupa ce 

schimba cutia si tinuta un timp in acceleratie constanta, precum si cand accelerezi la urcare de panta.

zgomotul este perceput in partea stg, in spatele volanului, intre motor  si bord ... bord

din scaunul pasagerului nu se simte nimic.

am verificat scuturile de pe burata masinii... esapament .... N75 ....tampoane motor ..... ceva idei pe unde sa mai caut ?

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceeasi problema dar care se manifesta de cand cu frigurile astea mai mari, in doua faze:

1.la prima pornire, dimineata pe la 7.30 cand masina e rece, la turatia de ralanti, 1100 de rot/min., chiar vibreaza ca un plastic de la fata de usa cand e desprins. 

Dupa ce se incalzeste si turatia de ralanti "cade" la 7-800 rotatii ,nu se mai aude.

2.la aceleratii moderate intre 1900 si 2100 de ture.

Pe deasupra, toate ornamentele ,unitatea media, rame, grile sunt bine fixate.

Merg intr-o mie de km la revizia de 85 mii si sper sa gasesc problema.

Modificat de parcalabuv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa-mi zici si mie daca gasesti ceva.

la mine, la rece nu prea se simte, dapa ce se incalzeste bine ( 90 gr ), zgomotul ala este evidentiat.

e  un zgomot ca o vibratie/rezonanta infundata .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imediat ce rezolv, va povestesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/8/2018 at 8:20 PM, @DRI@N said:

Iar pe viitor nu mai opri motorul înainte de terminarea procesului de regenerare .

si de unde stiu cand isi face regenerarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mers e mai greu sa iti dai seama cand se face regenerarea dar la ralanti turatia motorului e in jur de 1100rot/min(in loc de 800), electroventilatoarele sunt pornite iar consumul instant e de 0.8 pana la 1L/h. In mod normal consumul instant e de 0.5L/h.

E posibil sa creasca turatia daca ai caldura pe High sau aerul conditiont pornit.Ca sa fii sigur, opreste-le si daca ai semnele de mai sus,de preferat ar fi sa nu opresti motorul pana cand isi incheie ciclul.Dureaza cam 10 min.

Nu-i o tragedie daca il opresti cand face regenerare dar daca il intrerupi in mod repetat pot aparea probleme.

LE: Inca un semna ar fi temperatura uleiului, daca ai senzor si poti vizualiza,care se poate apropia de 100 de grade.

Modificat de parcalabuv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine turatia motorului este de 700 si niciodata nu am vazut sa fie peste 1000, chiar si in seara aceea.

cand am luat masina intrasem in panica datorita fumului alb pe care l-a scos toata iarna. nu consuma ulei sau antigel, deci o pun pe seama umiditatii sau a faptului ca are addblue.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, am ajuns si eu la o prima problema cu al meu B8.

Nu este o problema tehnica specifica, dar este la un Passat B8 asa ca o postez aici.

De 2 zile usa dreapta fata nu se mai blocheaza/deblocheaza din prima. Mecanic daca o incui totul este ok. Daca am deschis din interior, nu se mai blocheaza la apasarea butonului din cheie, odata cu restul usilor. La inceput facea mai rar, dar ieri nu a mai vrut nici in ruptul capului sa ia comenzile. Tind sa cred ca este actuatorul.

Urmeaza sa fac azi programare si postez aici dupa ce am un raspuns. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu vibratia (infundata) o am si eu, am scris pe un forum german unde exista un thread dedicat, iar cauzele ar fi urmatoarele:

 

1. schimbatorul de caldura din bord -in partea centrala, a bordului, spre extremitatea dinspre pedala de acceleratie -  cred ca trebuie demontate ceva plastice  laterale...

2. o conducta de alimentare din compartimentul motor care vibreaza (posibil doar TSI) - conducta trece pe undeva pe langa oala de la amortizor - se fixeaza mai bine cu un soricel

Eu nu am incercat niciuna din sugestiile de mai sus.

 

Atasata este o inregistrare cu vibratia, se aude la secunda 10. Plaja de turatii 1800-2200, depinde cat de cald este motorul, la rece apare la turatii mai joase.

 

 

voice-003.m4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apasa pe sita aia din centrul bordului cand zbarnaie si vezi daca scoate scartaieli etc.

eu am scos sita aia si i-am pus banda matisata pe toate piciorusele ce clipseaza in cleme si de jur imprejur unde se aseaza pe bord.

mai scataie si imbinarea dintre gurile de plastic de aerisire , cele patrate stg dr.

acolo am pus pe un plastic banda matisata si l-am bagat fortat intre bord si tubulatura doar pe partea unde scrtaia.

zbarnaiala aia ce se aude la tine nu o mai am dar, am vibratia aia infundata ( la tine se aude de la sec 07 ...) cand motorul este in sarcina, pe accelerare.

dupa amiaza, daca nu intervine ceva o ridic pe capre si verific cum lucreaza suportii de motor .

zi cu spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zbarnaiala aia ca de plastic desprins din inregistrare,a aparut la mine la ralanti cand au fost -15 grade. Acum a disparut si se aude doar in accelerare exact ca la mdaniel2x .

Am facut programare la service luni la 7.30, sper sa rezolv si sa putem rezolva cu totii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doamne ajuta.

eu de 3 luni ma chinui in serviceuri cu asa ceva:  PBV1, Brady, inca 2 multimarca, drive test cu 2 mecanici destul de buni - zic eu dealtfel.......azi m-am bagat sub masina , cu ea pe capre.

 am mai facut cate ceva dar, vineri am un drum de cca 300 km si revin dupa cu impresii pe tema.

 daca am scapat, o sa scriu ce am facut daca nu, inseamna ca problema este din zona bordului si astept experientele altor colegi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan Constantin

Salut, colegii care aveti DSG ati intampinat ceva probleme la cutie? Ma bate gandul sa trec de la manuala la DSG. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!