Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

On 11.12.2016 at 0:22 PM, humerg said:

- Cand scoti cheia din contact: scaunul coboara si merge in spate de tot.

- Cand descui masina: Scaunul cobora si merge in spate de tot (daca s-a folosit alta cheie).

- Cand bagi cheia in contact: Scaunul revine la pozitita memorata pe cheie.

La mine nu e asa :

Când opresc motorul (pentru ca nu am contact ca sa bag cheia) scaunul se da în spate și acolo rămâne .

Când descui mașina chiar și cu cheia de rezerva scaunul de la șofer este deja dat în spate (deoarece asa a rămas de la coborâre) dar în schimb după pornirea motorului acesta nu revine la poziția memorata deoarece este alta cheie .

Când folosesc cheia pe care sa memorat poziția scaunului la mine scaunul nu revine la poziția memorata dacă ușa de la șofer este deschisa .

@alexpiriu

La mine se mai întâmplă asa câteodată .

Dar am înțeles ca aceasta chestie se întâmplă deoarece nu primește semnal suficient de puternic de la cheie (mai ales atunci când am cheia în buzunar pe la pantalon) .

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 09.08.2017 at 10:02 PM, cascadoru said:

 "  1  Fault   Found:

5538554  -  LED Headlamp; Right

                     C1178  F0  [ 008 ]  -  Over Temp Protection Active

                     Intermitent  -  Confirmed  Tested  Since  Memory  Clear "

...................................................................................................................

revin cu solutia la problema de mai sus - in cazul meu:

fost la PBV2, schimbat calculator far de pe stg pe dr..... eroarea a revenit tot pe far dr.

Porsche RO nu repara nimic - ei doar schimba piese - asta din gura consilierului service.

concluzie - inlocuire far dar, stati asa, nici astra nu e simplu ....

trebuie sa ma reantorc la PBV2, sa faca din nou constatare defect, sa platesc iar diagnoza si montare-demontare far, sa trimita la VW

si dupa asta, sa astept pana le spune VW ce sa faca ...., ei nu vor sa-mi dea defect far decat in conditiile astea iar eu nu pot sa activez 

garantia de pe care o mai am pana in noiembrie .... futu-i mama ei de tara care permite orice ....

concluzie- maine ma duc si montez un far sh si sper sa scap de necazuri.

the end.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.10.2016 at 10:29 PM, metalurgescu@gmail.com said:

Intrebarea se refera la functia "asistent la urcare/coborare cu comanda electrica" - pg. 134 din manualul in RO (suna ca dracu' denumirea, stiu, dar nu gasesc varianta in engleza, posibil mai umana).

Adica o chestie care, atunci cand opresti motorul si deschizi portiera soferului, trage scaunul in spate ca sa cobori mai usor.

Cand descui, te asezi si inchizi portiera, readuce scaunul la pozitia memorata pe cheia respectiva.

Trebuie sa mergi pe VEHICLE SETUP la SEATS si sa bifezi VEHICLE KEY ACTIVATED . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan Constantin

Parbrizul e putin aburit seara, probabil si ziua dar nu se observa, daca dau la maxim ac-ul pe parbriz tot ramane putin aburit, am incercat in toate modurile posibile, ce sa fie oare? Masina are 3000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fii pe recirculare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa il stergi cu un spray de geamuri pe interior? Am observat si eu o "ceata" pe parbriz, si as tinde sa dau vina pe clima pentru asta.

L.E.: Sau ce zice colegul sebip.

 

Modificat de Bitter_Sweet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan Constantin

Nu este pe recirculare, de obicei tin pe mod "auto" , am pus ac-ul si spre parbriz si e la fel...o fi de la clima.

Modificat de Razvan Constantin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TI-am spus, si eu tot pe Auto tin, si la fel, mi se pare putin "cetos" parbrizul. Sterge bine pe interior cu o solutie pt geamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

32 minutes ago, Razvan Constantin said:

Nu este pe recirculare, de obicei tin pe mod "auto" , am pus ac-ul si spre parbriz si e la fel...o fi de la clima.

Vezi ca la Recirculare e o functie Auto - o gasesti in setarile din infotainment. Trebuie sa o dezactivezi, altfel face recirculare 10min +5 min aer proaspat, daca am retinut bine din manual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, multumesc pt accept.

ca membru nou, aduc si eu feedback despre modelul B8.

2.0 CR(148hp)Variant Comfortline, ~14Tkm achizitionat de nou.

Observatii: completare antigel la 2000km, apx 300g, de atunci nivelul a ramas stabil.

                    puntea spate a devenit mai zgomotoasa dupa apx 5000km(jante 16'')

                    in primii 3000 de km panoul(sita) de peste tweeter-ele din usi faceau un scartait enervant.

                    huruit ciudat(muget) doar la viraj la stanga, la viteza mica(pana la 30km/h)

                    functionare lenta a sistemului infotainment in primul minut dupa pornirea autovehiculului(ca si cum ar ramane agatat pt cateva momente) 

si un mic BUG: cu motorul pornit, fara nici o persona in masina(sau alte lucruri pe scaune), martorul de centura e aprins pe cluster. Din logica simpla, acesta ar trebui sa se aprinda doar cand este detectata o greutate pe unul din scaune si la cuplarea centurii de siguranta acesta ar trebui sa se stinga. Problema ar fi la scaunul soferului. Cand centura e cuplata doar la sofer(fara alte persoane in masina), martorul se stinge.

A mai intalnit cineva problema asta? Merita sa merg la "baietii de la reprezentanta" doar pt atat? Banuiala mea merge spre senzorul de greutate din scaun, deci o problema HW care ar avea posibila solutie inlocuirea senzorului, implicit a scaunului(nu cred ca sta nimeni sa desfaca scaunul ca sa inlocuiasca senzorul), deci automat timp pierdut si masina in service/dealership.

As astepta pana la prima revizie.

Voi ce mi-ati recomanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Horatiu Silasi: salut si bine ai venit.

Metodic:

1- Problema consumului de antigel NU e specifica Passat B8, sau Passat in general. E zona de tehnic, motoare, unde poti discuta subiectul asta. Topicul asta este strict pentru problemele specifice Passat si revin cu rugamintea sa-l tinem asa.

2- Functionarea lenta a infotainmentului - din pacate comuna la VAG cu generatia curenta de HU - prezenta si la Octavia si la Superb si la Passat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaunul șoferului nu are senzor. Era un cost inutil, e clar ca masina nu poate fi condusa decat de pe scaunul soferului. Martorul se aprinde la punerea contactului, si se stinge la cuplarea centurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Horatiu Silasi

Referitor la huruitul la viraj stanga eu am fost de mai multe ori la reprezentanta si in cele din urma concluzia a fost ca doar la cutiile de viteza manuale ,in momentul virajului stanga ansamblu cutie-motor isi schimba intr-o oarecare masura pozitia,inclinatia si de aici provine zgomotul care de altfel cica e normal.Dar mi s-a precizat expres,doar la cutiile manuale. Zgomotul ,nu s-a accentuat nu s-a diminuat.Spun asta deoarece mi s-a spus sa imi fac griji si sa revin doar daca se accentueaza.

Am si eu la usa din stanga spate o sita,cum i-ai spus tu,de la tweeter care chitaie.Infotainmentul se mai blocheaza dar nu am o problema cu asta.Pana acum am 70k in 2 ani .

@alexpiriu

Se intampla sa nu porneasca si doar se "pune contactul",cu ambreiaj si frana calcate ,dar la mine cel putin, daca tin butonul apasat 2 secunde porneste de fiecare data.Se poate sa apesi mai scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

43000 km

Contactor pedala ambreiaj - masina nu a mai pornit la un moment dat, ;la apasare buton start si pedala ambreiaj nu pornea, si imi afisa "press clutch to start" .

Reprezentanta - inlocuire etc = problema rezolvata.

Masina iesita din garantie de 3 luni (Germania) - cost suportat de VAG (culanta) si dealer RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.08.2017 at 4:20 PM, ToT said:

Daca e manuala esti sigur ca ai si ambreiaj calcat corect? Doar intreb . 

In alta ordine de idei mie tocmai mi-au facut upgrade la "computerul de franare" . Este actiune fara chemare in service.

 

Salut, nu e manuala, e automata. A stat masina doua zile fara sa o misc si acum cand am vrut sa o pornesc, a invartit dd cateva ori pana sa porneasca. A schimbat cineva bateria pana acum? O am de doi ani si putin.

Salutare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare

@parcalabuv - Faza cu huruitul am avut si eu la B6. S-a rezolvat prin inlocuirea uleiului din cutia de viteza (manuala).

Nu ma intreba care este legatura si mecanicul meu a sustinut ca sunt "defect" cand l-am rugat sa-mi schimbe uleiul in cutie, din cauza ca atunci cand rulez foarte incet, cu volanul virat maxim 'huruie' ceva.

Am gasit pe un site rusesc acesta recomandare.

Spre surprinderea tuturor, dupa ce am inlocuit uleiul nu a mai sunat deloc.

Asa ca.....poate e o ideie sa incercati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.09.2017 at 3:01 PM, alexpiriu said:

Salut, nu e manuala, e automata. A stat masina doua zile fara sa o misc si acum cand am vrut sa o pornesc, a invartit dd cateva ori pana sa porneasca. A schimbat cineva bateria pana acum? O am de doi ani si putin.

stai linistit.

asa mai face si a mea cand si cand.

am fost in PBV1 pentru asta, au verificat bateria , incarcarea .. tot este/era ok, si mi-au arestat 150 lei ptr asta

cica ar fi de la managementul motorului si nu este o problema in adevaratul sens al cuvantului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat problema farului dr (supraincalzirea) cu montarea unuia sh.

nu mai am nici o eroare pe faruri, toate sunt ok, mai putin.. reglarea ...nu mai sunt cum erau :)

numai de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu e chiar problema tehnica dar am si eu o mica problema la un Passat B8 Variant.

Cand am cumparat-o amandoua cheile dadeau mesaj pe bordul masinii "Change battery key" ... cateodata da ... cateodata nu ... vreo 2 zile la rand, probate de mai multe ori pe zi... am schimbat bateriile la amandoua cheile ... si am folosit una din ele vreo 3 zile fara nici o problema ... pana cand azi a aparut iara mesajul ... am pus baterii Duracell ... tocmai in ideea sa fie bune ...

a mai patit cineva ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

La mine a aparut "change battery key" 3 saptamani la rand la fiecare pornire dupa care am schimbat bateria care originala era panasonic si am pus tot duracell cu acelasi cod care era scris pe panasonic si nu a mai aparut de atunci 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat si eu pe net si intradevar cea originala ar fi Panasonic ... din pacate nu am gasit pe la magazine Panasonic si am pus Duracell dar cu acelasi cod ... a mers exact 3 zile fara probleme dupa care iara imi apare in bord mesajul cu change battery key. Azi dimineata am luat si a doua cheie, la fel face ... baterii noi noute cumparate din Media Galaxy, una folosita 3 zile, una folosita doar odata de test ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde si de cat timp stau la vanzare, pe raft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am un B8 R Executiv 2.0tdi 150CP achizitionat in august si de la primul kilometru are un zgomot deranjant la partea spate.Eu zic ca sint amortizoarele dar poate fi si altceva.Am fost s-o verific la reprezentanta din Braila si mi-au spus ca e normal zgomotul,"boala lor".Si raspunsul lor a fost la fel de deranjant ca si zgomotul.La testul de amortizoare fata a fost 66-72 si spatele 62-68.Mi se par foarte anormale pentru o masina noua.Intrebarea mea este cum se poate rezolva?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, Ionas27 a scris:

Buna seara,

Am un B8 R Executiv 2.0tdi 150CP achizitionat in august si de la primul kilometru are un zgomot deranjant la partea spate.Eu zic ca sint amortizoarele dar poate fi si altceva.Am fost s-o verific la reprezentanta din Braila si mi-au spus ca e normal zgomotul,"boala lor".Si raspunsul lor a fost la fel de deranjant ca si zgomotul.La testul de amortizoare fata a fost 66-72 si spatele 62-68.Mi se par foarte anormale pentru o masina noua.Intrebarea mea este cum se poate rezolva?

Multumesc anticipat

Asa face si la tine ca-n videoclip? https://www.youtube.com/watch?v=5bvS3g2vXFI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!