Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

13 hours ago, sln said:

A mai completat cineva lichid de racire? Mi s-a aprins becul "violent" la o pornire.

In vasul de expansiune am considerabil sub nivelul minim, deci cam lenes senzorul.

Iar apropos de lichid, ati gasit G13? Ca prin toate benzinariile sunt doar G12.

Fugi la service, se schimba pompa de apa. Dureaza vreo 4 ore toata treaba, trebuie desfacut destule pe acolo.

Nu o lasa asa, ca e problema serioasa. Am schimbat si la Superb si la Octavia, aceeasi problema, la ambele era critic deja consumul la 60k km - adica bec aprins, asta inseamna aprox 750ml consum. 

Mecanicul mi-a aratat ca se formeaza depunere inclusiv pe cureaua de accesorii, de la cum se scurge. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
metalurgescu@gmail.com

Buna,

Postez aici deoarece nu pot intreba intrun topic nou.

Si ca sa nu fiu total off, va spun ca un prieten care mi-a dat B8 biTDi pentru concediu, masina cu 20TKm, m-a avertizat ca papa ulei si antigel. Plus AdBlue de 3 ori la km. astia. Deci nu mi se pare problema ce ziceti mai sus. Am mai avut un Accord acum vreo 4 ani si tot asa papa ulei pana la vreo 20TKm. Mi se pare acceptabil.

 

Si revin la problema mea (daca deranjez vreo regula, sa faca split un mod). Sorry ca ii dau de lucru, dar nu pot face topic nou sa intreb ce vreau sa stiu.

 

Ca nou posesor (2 sapt. si 500 km) de B8 2.0 biTDI nu ma pot plange. Mai ales ca am configurat masina de e mai simplu sa spun ce nu are (trapa, jaluzele, jante doar de 18 fiindca nu mi-a placut designul Verona, alarma, R-line design). De restul e full.
Acum tot citesc manualul degeaba pentru o functie care imi place si despre care va intreb mai jos.
Am scaune fata cu reglaj electric pe 12 directii deoarece am dorit ventilatie in scaune si am ales varianta cea mai scumpa, de 1411EUR. Deci nu ergoComfort si nici varianta ieftina de 450 EUR (care nici nu sunt sigur ca ar fi fost disponibila pentru Highline).
Intrebarea se refera la functia "asistent la urcare/coborare cu comanda electrica" - pg. 134 din manualul in RO (suna ca dracu' denumirea, stiu, dar nu gasesc varianta in engleza, posibil mai umana). Adica o chestie care, atunci cand opresti motorul si deschizi portiera soferului, trage scaunul in spate ca sa cobori mai usor. Cand descui, te asezi si inchizi portiera, readuce scaunul la pozitia memorata pe cheia respectiva.
Pare fitza, dar mie mi-a placut mult pe o masina aproape identica, care insa nu avea ventilatie in scaune si era echipata cu varianta de scaun ergoComfort cu piele Nappa.
Prin manual nu reiese ca trebuie facut ceva anume pentru activare, prin configuratorul online nu gasesc ca ar fi optionala si ca as fi ratat-o astfel. Si sa lipseasca de pe scaune mai scumpe cu 266 EUR ce se gasea la cele cu piele sintetica mi se pare aiurea. Meniul masinii iarasi, nu zice nimic.
In mod normal as fi crezut ca functia ar fi disponibila doar pe ergoComfort, numai ca am dat mai mult (deci ar trebui sa stie mai multe) + ca reglarea scaunelor (pentru cine citeste manualul) are multe chichitze (maneta in N, motor oprit etc.) Sigur ca probabil chichitele sunt doar de safety, dar chiar nu as vrea sa imi scape mie ceva si sa pierd o functie care imi place (e bine sa nu mai frec cu genunchii de coloana de directie cand cobor).
Va rog sfaturi
Merci

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, metalurgescu@gmail.com said:

Buna,

Postez aici deoarece nu pot intreba intrun topic nou.

Si ca sa nu fiu total off, va spun ca un prieten care mi-a dat B8 biTDi pentru concediu, masina cu 20TKm, m-a avertizat ca papa ulei si antigel. Plus AdBlue de 3 ori la km. astia. Deci nu mi se pare problema ce ziceti mai sus. Am mai avut un Accord acum vreo 4 ani si tot asa papa ulei pana la vreo 20TKm. Mi se pare acceptabil.

 

Si revin la problema mea (daca deranjez vreo regula, sa faca split un mod). Sorry ca ii dau de lucru, dar nu pot face topic nou sa intreb ce vreau sa stiu.

 

Ca nou posesor (2 sapt. si 500 km) de B8 2.0 biTDI nu ma pot plange. Mai ales ca am configurat masina de e mai simplu sa spun ce nu are (trapa, jaluzele, jante doar de 18 fiindca nu mi-a placut designul Verona, alarma, R-line design). De restul e full.
Acum tot citesc manualul degeaba pentru o functie care imi place si despre care va intreb mai jos.
Am scaune fata cu reglaj electric pe 12 directii deoarece am dorit ventilatie in scaune si am ales varianta cea mai scumpa, de 1411EUR. Deci nu ergoComfort si nici varianta ieftina de 450 EUR (care nici nu sunt sigur ca ar fi fost disponibila pentru Highline).
Intrebarea se refera la functia "asistent la urcare/coborare cu comanda electrica" - pg. 134 din manualul in RO (suna ca dracu' denumirea, stiu, dar nu gasesc varianta in engleza, posibil mai umana). Adica o chestie care, atunci cand opresti motorul si deschizi portiera soferului, trage scaunul in spate ca sa cobori mai usor. Cand descui, te asezi si inchizi portiera, readuce scaunul la pozitia memorata pe cheia respectiva.
Pare fitza, dar mie mi-a placut mult pe o masina aproape identica, care insa nu avea ventilatie in scaune si era echipata cu varianta de scaun ergoComfort cu piele Nappa.
Prin manual nu reiese ca trebuie facut ceva anume pentru activare, prin configuratorul online nu gasesc ca ar fi optionala si ca as fi ratat-o astfel. Si sa lipseasca de pe scaune mai scumpe cu 266 EUR ce se gasea la cele cu piele sintetica mi se pare aiurea. Meniul masinii iarasi, nu zice nimic.
In mod normal as fi crezut ca functia ar fi disponibila doar pe ergoComfort, numai ca am dat mai mult (deci ar trebui sa stie mai multe) + ca reglarea scaunelor (pentru cine citeste manualul) are multe chichitze (maneta in N, motor oprit etc.) Sigur ca probabil chichitele sunt doar de safety, dar chiar nu as vrea sa imi scape mie ceva si sa pierd o functie care imi place (e bine sa nu mai frec cu genunchii de coloana de directie cand cobor).
Va rog sfaturi
Merci

 

 

Ii dau o bere celui care a inteles intrebarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este simpla: ce setare trebuie facuta scaunului electric ca atunci cand opresti motorul ca sa cobori sa deplaseze scaunul in spate, iar cand pornesti motorul sa te aduca in pozitia de condus. In felul asta facilitezi iesirea si intrarea din masina, probabil colegul nostru e in zona de 1.90-2.05 inaltime

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu scaunul nu te pot ajuta ?.

Daca tot ai deschis subiectul,

20Tkm banuiesc ca inseamna 20 mii km. 

Eu am varianta Comfortline 2.0 150 cp cutie manuala si am deja 41 mii km,masina fiind achizitionata in iulie 2015 la 0 km.

Sunt placut surprins ca nu consuma absolut deloc ulei,drept sa va spun ma asteptam sa consume .Am avut doar benzinare pana la acest 2.0 diesel.

Antigel, la fel, nu a consumat deloc.

In schimb ,mi-a fost inlocuit uleiul din cutia de viteze ,deoarece la viraj maxim scotea ca in fel de muget,problema pe care o avea si B7, din cate am inteles de la colegii de forum.Au fost inlocuite si ambele faruri pentru ca se exfolia lacul de protectie .Toate astea au fost pe garantie.In rest , totul e bine.

Am un prieten care are tot comfortline,2.0 ,150 cp. Lui i-a consumat in primii 5 mii km ,cam 7-800 ml de antigel,a mers la Midocar ,nu curgea pe nicaieri,au completat si de atunci nu a mai "mancat" nimic.

Numai bine! 

Modificat de parcalabuv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai mugeste dupa inlocuirea uleiului? Ce au zis ca e? E grav? Se intampla ceva daca lasi asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul muget s-a oprit dupa inlocuirea uleiului din cutia de viteze.Nu stiu ,ca nu am intrebat,daca e grav sau ce s-ar intampla daca nu ar fi fost inlocuit.Oricum dupa ce le-am descris simptomele ,cei de la service au spus din start ca trebuie inlocuit uleiul si se rezolva.Sa nu va inchipuiti ca era ceva de nu puteai sa sa stai in masina. Se auzea doar cand erau rotile virate la maxim si plecam de pe loc un pic mai hotarat.Dupa ce incepeam sa indrept rotile ,disparea imediat si ca sa-l sesizezi trebuia sa ai radioul inchis ,sa fie liniste in masina.

Modificat de parcalabuv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

metalurgescu@gmail.com
On ‎05‎.‎10‎.‎2016 at 8:41, 75NOR a scris:

Intrebarea este simpla: ce setare trebuie facuta scaunului electric ca atunci cand opresti motorul ca sa cobori sa deplaseze scaunul in spate, iar cand pornesti motorul sa te aduca in pozitia de condus. In felul asta facilitezi iesirea si intrarea din masina, probabil colegul nostru e in zona de 1.90-2.05 inaltime

Multumesc de rezumat. Si sa iti priasca berea de la Cristi! :-)

Intre timp mi-au raspuns cei de la Porsche - functia pe care o caut e automat activa doar pe scaune ergoComfort, deci o sa ma obisnuiesc sa ocolesc volanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut tuturor,

 

La masina mea, b8 din August 2015 s-a defectat frâna de mâna si implicit autohold. Am dus-o la reprezentanta si acolo au oprit-o fiind rechemata pentru înlocuire distribuție, defect de fabricație, schimb pe garanție. Stie cineva de problema aceasta? Într-adevăr se auzea chitaind o rolă dimineața dar nu m-am gândit ca este pe distribuție. Informarea si inclusiv înregistrarea sunetelor era trimisa către toate reprezentantele de VW AG.

  Masina mea are 56000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/2/2016 at 11:20 PM, George Matteo said:

Salut tuturor,

 

La masina mea, b8 din August 2015 s-a defectat frâna de mâna si implicit autohold. Am dus-o la reprezentanta si acolo au oprit-o fiind rechemata pentru înlocuire distribuție, defect de fabricație, schimb pe garanție. Stie cineva de problema aceasta? Într-adevăr se auzea chitaind o rolă dimineața dar nu m-am gândit ca este pe distribuție. Informarea si inclusiv înregistrarea sunetelor era trimisa către toate reprezentantele de VW AG.

  Masina mea are 56000 km.

Salut, 

Si eu am avut aceeasi problema. Se auzea un chitait cand porneam mototul dimineata la rece. La cald nu se mai auzea. Am fost la reprezentanta unde am dat de niste baieti inteligenti care mi-au spus ca sunt "pietricele" pe role le intinzatoare si ca din aceasta cauza se aude, de parca dimineata la rece se strangeau pietricelele si dupa ce se incalzea motorul, se speriau si fugeau de pe rola...ca la noi la romani. Intr-un final mi s-a inlocuit cureua de distributie care este long-life, adica 250k km garantata, ceva de genu si nu am mai avut probleme, dupa care in toamna am fost rechemat pentru a mi se inlocui o rola intinzatoare care din puctul meu de vedere trebuia schimbata in acelasi timp cu distributia. Deci, poti merge linistit, este o problema de producator la rola intinzatoare si se pare si la curea.

In rest, am 44000, sunt destul de multumit, am avut si eu problema cu chederul de la usa spate dreapta,cel metalic, la care am solicitat garantie si mi s-a raspuns sec... nu face obiectul garantie, poate fi din vandalism.

Spor!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@Flavyus :

Articolul e din martie ...intr-adevar cand am fost la una din revizii s-au uitat si la mufa in cauza care e situata sub volan in stanga .

Nu am avut rechemare dar daca tot am fost in service la revizie,mi s-a explicat ca vor verifica si daca mufa e bine "infipta".La masina mea era totul in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la Passat b8 comfortline pe spate se aprinde un singur bec de ceata pe stanga , la voi se aprind amandoua sau tot unul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un singur bec pentru ceata, pe stanga ,se aprinde si la comfort line-ul meu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi poveste si la Highline. Mi-ar dori sa fie simetrie si pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usor OffTopic, dar simetrie la ceata la Passat nu a mai fost de la B5.5 (cei care si-au pus in regim DYI bec ceata si pe dreapta)

De la B6 incoace au introdus 1 singur bec ceata :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@metalurgescu@gmail.com - Iti spun eu cum se poate activa functia Easy Access. 

Intri cu vag-com-ul pe 36-Seat Mem. Drv. si acolo in Coding - 07, Long Coding - la ceva Byte o sa gasesti EASY ACCESS (sau ceva de genul).

Si face exact ce vrei tu:

- Cand scoti cheia din contact: scaunul coboara si merge in spate de tot.

- Cand descui masina: Scaunul cobora si merge in spate de tot (daca s-a folosit alta cheie).

- Cand bagi cheia in contact: Scaunul revine la pozitita memorata pe cheie.

 

Eu mi-am activat asta la B7-le meu, dar dupa cateva zile am dezactivat-o.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua dragi colegi! De 8 zile sunt proaspatul posesor al unui Passat B8 si am zis sa aduc in discutie micile probleme intalnite de mine:

1. Ceasul analogic de pe bord nu indica corect ora. Am setat si din bord din butonul de reset si din infotainment si tot aiurea indica.

2. Farurile (Led High) pe faza scurta, la viteze mai mari pe drumuri de exterior, bat cam aproape pentru gusturile mele.

Ambele probleme le-am regasit la useri din UK si am inteles ca sunt rezolvabile cu update de soft. Astept sa treaca sarbatorile si voi face o vizita la service. Va tin la current.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ref la 2, fa o vizita rapida in service - la postul rapid.

Se verifica reglajul, de obicei de fabrica vin reglate sa bata mai jos decat ar fi normal. Se rezolva in 5 minute cu aparatul de reglat faruri. Asa am patit si eu cand am luat masina.

Ref la 1, vrei sa spui ca dupa ce il reglezi, nu "tine" ora, adica ramane in urma, sau ce ?

 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt pont. Chiar o sa ii sun azi sa vad cand au timp.

Ref. la pct. 1 adica eu reglez ora (desi ea este reglata bine si in bord si pe infotainment imi indica digital ora corecta) ceasul analogic din centrul bordului nu se seteaza si el. De cand am luat masina a indicat prost si tot asa indica si acum. Si am tot incercat sa il setez iar in ambele feluri in ideea ca am citit in manual ca dupa setare mergi un pic cu masina si se setaza si acest ceas. Dar n-a facut-o :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

1. Nu am auzit/sesizat problema asta.

2. Aceiasi problema cu farurile a fost si la mine. Cat timp stateam pe faza lunga mergeam ca ziua, cum treceam pe faza scurta nu ma simteam deloc in siguranta nici la 70km/h (extern). Am fost de 2 ori sa le reglez.

- Prima data le-a ridicat pana la pozitia corecta, dar noaptea primeam flashuri. Nu stiu daca chiar ii deranja lumina sau vedeau ambele becuri din far aprinse si considerau ca merg pe faza lunga.

- A doua tura le-am dat foarte putin mai jos si numarul de flashuri noaptea s-a redus considerabil.

Ambele operatiuni au durat maxim 5 minute fiecare. Drumuri bune si sa te bucuri de ea.

 

 

Modificat de ToT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am sa tin cont de acest aspect si cred ca am sa-i rog sa regleze din prima un pic ma jos sa nu ma injure lumea.

Multumesc frumos pentru urari! La fel iti doresc si tie! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, 

Vreau sa dezactivez luminile de zi, care in momentul in care pornesc motorul se aprind automat chiar daca blocul de lumini e dat pe 0.Am fost la revizie la Avia si l-am rugat pe baiatul care s-a ocupat, sa dezactiveze functia, ca tot a pus laptopul sa amorseze circuitul de combustibil.A butonat el si concluzia a fost ca nu se pot dezactiva.Luminile de zi la Comfortline-ul meu ,sunt practic o parte din proiectoare ,cu bec normal , nu e led.

Stiti cumva daca si cum se pot dezactiva?As vrea ca atunci cand dau pe 0 sa se stinga tot.Se intampla ca vara sa stau cu motorul pornit pentru AC si avand in vedere ca sunt becuri cu incandescenta ,geamul proiectorului se incalzeste foarte tare.

Modificat de parcalabuv
greseala gramaticala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul motiv pentru care vrei sa dezactivezi functia este acela ca se incalzeste geamul proiectorului pe timp de vara? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu incalzitul e o chestie secundara.Vreau doar ca atunci cand comutatorul e pe 0, sa fie stinse toate luminile. Daca am nevoie, merg pe "auto" sau imi aprind singur farurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Probleme tehnice Specifice Passat B8
  • 75NOR a închis acest topic
  • 75NOR a deschis acest topic
  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!