Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

+ 1

daca mergi prin showroom uri, la modelele +2017 au pus iarasi catifea pe chederele alea....

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai intalnit cu un posesor de b8 cu aceeași problemă :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, se pare ca au schimbat chederul in 2017. Oare e din cauza asta? Este o alta terminatie la acesta.

 

cheder.thumb.png.a1ca69244bc4c21d2776919943654f7e.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ceva cautari pe alte forumuri, am gasit o solutie folosita la golf 6 si mai nou si la golf 7. Se plang cu aceleasi zgomote chiar si la 10.000 km. Voi incerca si eu sa vad daca merge.

625411842_WhatsAppImage2019-07-27at21_24.06(1).thumb.jpeg.e193a0573bed7ced0ceb53dec6ba7685.jpeg1990943210_WhatsAppImage2019-07-27at21_24_06.thumb.jpeg.a2d27f0a70b20570ec1ac6f55059d7ae.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am si eu o problema la un passat b8 . Se aprinde martorul de la apa dar nu mereu. Am verificat antigelul si este la nivel si nici temperatura nu trece de 90 grade. Ce poate sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un vw b8 bitdi 240 hp, cu o problemă la turbina 2. Atasat o scanare.

Semnalmentele sunt: cand o calc si intra turbina 2 imi apare martorul EPC si masina intra in LIME.
Cand merg în condiții normale masina se comporta normal.

Aveti vreo parere?

Multumesc

Marius

Screenshot_20190729-125330_Yahoo Mail.jpg

turbo.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Valy75 said:

 Se aprinde martorul de la apa dar nu mereu. ...... Ce poate sa fie ?

verifica sa nu ai senzorul din vas oxidat 

mai bine ar fi sa faci o diagnoza

plus ca, ptr apa ai doua feluri de avertizari:

1. de nivel

2. de temperatura

care dintre ei se aprinde ? :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, enache184 said:

Salutare,
Am un vw b8 bitdi 240 hp, cu o problemă la turbina 2. Atasat o scanare.
Semnalmentele sunt: cand o calc si intra turbina 2 imi apare martorul EPC si masina intra in LIME.
Cand merg în condiții normale masina se comporta normal.
Aveti vreo parere?
Multumesc

Marius

https://www.obd-codes.com/p02cb

Uite-te si aici, posibile simptome, cauze, ce ar trebui sa verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/27/2019 at 9:27 PM, BTeo said:

Dupa ceva cautari pe alte forumuri, am gasit o solutie folosita la golf 6 si mai nou si la golf 7. Se plang cu aceleasi zgomote chiar si la 10.000 km. Voi incerca si eu sa vad daca merge.

625411842_WhatsAppImage2019-07-27at21_24.06(1).thumb.jpeg.e193a0573bed7ced0ceb53dec6ba7685.jpeg1990943210_WhatsAppImage2019-07-27at21_24_06.thumb.jpeg.a2d27f0a70b20570ec1ac6f55059d7ae.jpeg

On: Nu prea imi dau seama ce e acolo? Ai schimbat chederul?

Am incercat "Solutie pentru intretinere cheder cauciuc Nigrin" si varianta mai babeasca, glicerina boraxata, ambele fara succes mai lung de cateva zile. E suparator tare scartaitul ala. Pe langa chedere, eu mai suspectez si un scartait la haion-ul ala de carton care separa habitaclul de portbagaj... Bai nene si nu-mi plac deloc greierii in masina. 

Modificat de hazard555
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia "babeasca" eficienta la scartaitul chederelor este aplicarea pe tabla, unde atinge chederul, a unei benzi adezive transparente, de exterior, adica de calitate (rezistenta la umiditate, temperatura). Se aplica pe tot conturul superior al deschiderii usilor, de la oglinda retrovizoare pina in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si nu arata a improvizatie? Plus de asta, dupa ceva vreme cred ca marginile se vor murdari... :( Iar cand o dezlipesti, nu pleaca si vopseaua cu ea? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, recall 91M7 si  97BP ce reprezinta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, Valy75 a scris:

Salut ! Am si eu o problema la un passat b8 . Se aprinde martorul de la apa dar nu mereu. Am verificat antigelul si este la nivel si nici temperatura nu trece de 90 grade. Ce poate sa fie ?

Daca se aprinde martorul de nivel, pe langa ce ti a recomandat colegul sa cureti mufa de la senzor sa nu fie oxidata, mai trebuie sa cureti cu o surubelnita si tijele din vasul de expansiune. Le freci temeinic sa se curete oxidarea si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, problema cu scartaitul cheredelor si eu o am si am avut-o de cand a fost noua masina.

Mi-au schimbat volant-ul/a pe garantie (43.000 km), dar ceva sunet tot a ramas dar parca nu mai e asa pronuntat.

Nu mai zmaceste la lasarea acceleratiei in panta (la parcare), dar in viteza 1 sau a 2 chiar a 3 daca apesi usor acceleratia apoi o lasi in frana de motor apoi iarasi apesi usor se aude un click metalic de fiecare data cand apesi usor acceleratia. 

Cei de la reprezentanta zic ca nu au gasit nimic.?

Masina tremura destul de puternic la pornire... cei de la reprezentata aceasi poveste.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

navigatia de la masina mea, nu mai viteste SDul cu harti.

pe cel cu muzica il citeste.

mi a dezacrivat si RIAD ASSIST.

acum vede doar semnele de pe strada .. daca sunt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa iti faci alt sd si sa incerci. Am impresia ca acum merge cu orice tip de sd, iar softul de scriere daca nu il ai te pot ajuta.

 

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc.

maine ajung in tara ca s pe drum..prin austria si am ceva treaba n budapesta.

te rog chiar  daca vrei, da mi di mie doftul ala sau xi mi de unde sa l isu.

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am si eu o problema la masina din semnatura (1.6 TDI): cand ridic piciorul de pe pedala de ambreiaj se aude o bataie din zona ambreiajului. Bataia se aude atat la liber cat si cand este in viteza, la cald si la rece. Este normal sau nu? Mai aveti si altii acest zgomot? Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema pornirii greoaie la rece se rezolva prin schimbarea  capacului si a ventilului vvt, exact ca-n clipul vehiculat in postarile anterioare, motorul nu da erori decat pe senzorul axei cu came,  piesa noua e complet redesenata exact ca-n clip, am schimbat ambele piese intr-un service local, cost piese 1350ron, manopera am dat 250ron. Codul pieselor il gasiti tot in clipul americanului, precizez ca dupa schimbare comportamentul motorului s-a schimbat la ture joase si consumul, exact plaja de turatie unde functioneaza variatorul.

Modificat de GabrielIoan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cei care nu au vvt ? :) (Adica Euro 5)

 

Eu am G7 2.0 TDI 150 CP (2015) dar nu are vvt. Totusi am acelasi simptome din cand in cand. Pana acuma n-am reusit sa gasesc o rezolvare a problemei. Este cineva care a gasit o rezolvare pt motoarele fara vvt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau pt situatia ta qwk, la mine am mers la sigur cu acel clip, problema comuna a motoarelor 2.0 E6 am inteles ulterior, acesta fiind si motivul pt care vw a refacut atat capacul cat si ventilul vvt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se aude cu piciorul ridicat (zgomot continu) posibil sa fie volant @ddexter. Daca se aude doar in momentul in care ridici piciorul, zgomotul poate veni de la rulmentul de la ambreiaj. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aude doar in momentul in care ridic piciorul. La liber nu se aude nimic. Importatorul zice ca e un zgomot normal dar nu ii cred (adica e normal sa ai batai metalice in ambreiaj la debraiere :))))))))))) ). Mai am in curte o masina de la grupul VAG si nu are acest sunet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate unele au acest sunet iar altele nu. chiar daca schimbi volant exista riscul sa faca la fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, GabrielIoan said:

Problema pornirii greoaie la rece se rezolva prin schimbarea  capacului si a ventilului vvt, exact ca-n clipul vehiculat in postarile anterioare, motorul nu da erori decat pe senzorul axei cu came,  piesa noua e complet redesenata exact ca-n clip, am schimbat ambele piese intr-un service local, cost piese 1350ron, manopera am dat 250ron. Codul pieselor il gasiti tot in clipul americanului, precizez ca dupa schimbare comportamentul motorului s-a schimbat la ture joase si consumul, exact plaja de turatie unde functioneaza variatorul.

Subscriu celor descrise de colegul @GabrielIoan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!