Jump to content

Probleme tehnice Specifice Passat B8


rtbvro
 Share

Postare recomandată

E o chestiune ce tine de safety, nu are sens sa o dezactivezi. Stai linistit, au aerisire, daca te uiti cu atentie o sa o vezi.

DRL pe proiectoare am si eu la Superbul actual si dupa aproape 4 ani si 80,000km nu s-a "afumat" proiectorul, arata foarte bine si nici geamul nu a patit nimic (exceptand ciupeli de la pietre). Dupa 3-3.5 ani o sa ti se arda unul sau ambele becuri. Te costa 10 Ron ambele becuri si le poti schimba singur, in 10 minute. Nu e chiar un efort, nu ? 

Deci, lasa-le acolo, asa e gandita masina, vor tine fara probleme. Sunt si asa destui "meseriasi" care circula fara nicio lumina, in soare puternic sau amurg, exact cand nu-i vezi pe sosea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am citit in posturile anterioare de problema cu faza scurta, faptul ca bat foarte jos si simti ca nu ai vizibilitate noaptea mai ales pe drumurile judetene... sunt proaspatul posesor al unui Vw B8 si am aceeasi problema. Puteti sa mentionati va rog pozitia exacta la care ati setat farurile pentru a fi ok. Cineva mentiona de pozitia Normal si apoi a mai scazut o pozitie... Poate stiti pozitia exacta ca sa le spun celor de la service exact cum vreau sa fie. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

la mine au fost aduse "la linie" pe tester si apoi le-am dat mai jos cu cca 2mm sub linie. S-a umblat doar la reglarea mecanica, cea electrica era "la punct" . Sa o stapanesti sanatos.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 12/11/2016 at 11:22 AM, humerg said:

@metalurgescu@gmail.com - Iti spun eu cum se poate activa functia Easy Access. 

Intri cu vag-com-ul pe 36-Seat Mem. Drv. si acolo in Coding - 07, Long Coding - la ceva Byte o sa gasesti EASY ACCESS (sau ceva de genul).

Si face exact ce vrei tu:

- Cand scoti cheia din contact: scaunul coboara si merge in spate de tot.

- Cand descui masina: Scaunul cobora si merge in spate de tot (daca s-a folosit alta cheie).

- Cand bagi cheia in contact: Scaunul revine la pozitita memorata pe cheie.

 

Eu mi-am activat asta la B7-le meu, dar dupa cateva zile am dezactivat-o.

:)

Salut, am scaune cu memorie pe B6 , ar trebuii sa mearga nu? ? tot am cautat pe youtube, avea cineva dar nu a explicat cum a facut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Probleme tehnice specifice Passat B8
  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
  • 75NOR a deschis acest topic

Am redeschis acest topic.

Va rog postati aici DOAR problemele specifice modelului Passat B8, nu probleme generale VAG, gen distributii, jante, pompe apa, etc.

Multumesc de intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Probleme tehnice Specifice Passat B8

salutare.

Stie cineva care poate fi cauza supraincalzirii unui far cu Led Adaptive ?

La mers cu farurile pe auto, imi apare eroare de supraincalzire far dr.

La o verificare ( cu mana ) dupa un drum, farul din dr este in fata, pe sticla, o idee mai cald decat cel stg., iar in spate,

pe drosere/calculatoare, cel din dr frige, ia r cel stg este si el destul de cald dar nu frige.

Unde/ce /cum sa caut ce este defect..... 

Alta eroare in afara de:

 "  1  Fault   Found:

5538554  -  LED Headlamp; Right

                     C1178  F0  [ 008 ]  -  Over Temp Protection Active

                     Intermitent  -  Confirmed  Tested  Since  Memory  Clear "

...................................................................................................................

nu am.

Multumesc

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta poti cauta ca sa poti rezolvi pe garantie. E vorba de o piesa scumpa care are eroare clara.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.  merci.

daca ajung la reprezentanta, pana nu crapa farul, nu schimba nimeni, nimic.

si cand crapa, fac tot posibilul sa fie " din vina ta " ..... :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ce spui, nu imi aduc aminte sa fi avut vreo problema cu schimbatul reperelor atata timp cat masinile au fost in garantie sI servisate in retea...

Daca stii ca esti in regula cu aspectele astea nu exista motiv pentru care sa iti refuze schimbul farului.

Atentie, farurile LED se schimba nu se repara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar aseara citeam pe motor-talk despre acest subiect. Problema destul de comuna la masinile livrate in Germania de ceva vreme

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR a închis acest topic
  • 75NOR a deschis acest topic

Am fost la reprezentanta si;

- făcut diagnoza la far.....Cel din dr se incalzeste cu 5 gr mai mult decât cel stg.

- verificat ce spune procedura vw despre acest lucru -> se pornesc din calculator ventilatoarele de la far, dacă nu funcționează,  se schimba farul .... Dacă funcționează , NU ȘTIM CE SA FACEM !

La mine, mare ghinion, FUNCTIONEAZA ventilatorul deci, nu se schimba farul....

Ce spuneam cu ceva posturi mai sus.

Acum aștept ori sa scape ventilatorul, ori farul, ori sa ia ceva foc.

Toate bune.

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lor le-a aparut acea eroare de supraincalzire la diagnoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Altfel, nu verificau nimic ca n-aveau ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar a fost reclamata aceasta problema si figureaza in sistem. Cat timp masina are eroare, este clar ca nu functioneaza in parametri setati din fabrica. E un produs care nu e conform. Nu poti sa mergi cu eroare ca asta e si ca procedura spune ca nu stim ce sa facem. E o eroare, sa o rezolve. Nu e treaba ta cum, ci e treaba lor sa readuca o piesa la temperatura normala de functionare. Banuiesc ca masina este in acei 2 ani garantie de fabrica? 

Mentioneaza-le de ANPC

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, cascadoru said:

Am fost la reprezentanta si;

- făcut diagnoza la far.....Cel din dr se incalzeste cu 5 gr mai mult decât cel stg.

Salut,

Ti-au precizat si/ai aflat tu care se range-ul de temperatura dat ca acceptabil pentru far ? 

Intreb in ideea in care mai mult ca sigur are o plaja intre X si Y grade, in care daca se afla, functionarea e considerata in zona normala/acceptabila.

Daca ai avea informatia asta si ai avea si o citire de temperatura de pe farul tau ai putea sa le demonstrezi ca, desi nu a crapat, nu mai este in specificatii, drept pentru care poate ceda oricand, deci iti pun in pericol siguranta rutiera - fiind foarte posibil sa ramai fara lumina pe partea aia a masinii, nemaivorbind de eventualele probleme cu politia

Asa cum spunea si @The_Ego, reperul nu e conform si trebuie rezolvata problema.

Tine-ne la curent cu rezolvarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, hai sa lamurim un aspect. Este off topic insa are legatura directa cu subiectul discutat.

Vad ca toata lumea o da inainte cu ANPC/OPC samd. lucrurile sunt pe jumatatr spuse asa ca:

- persoana fizica merge si face o plangere, bazata pe acte sau nu. Se depun absolut toate documentele care pot  si sustin plangerea respectiva.

- plangerea este preluata de un lucrator care incepe procesul specific.

- agentul comercial care este "denuntat" este informat de catre lucrator ca pe numele lui a fost depusa o cerere cu subiectul X.

- agentul comercial astfel isi pregateste "apararea" insemnand hartii sI se duce la Autoritate pentru a depune  documentatia 

- documentatia este apoi analizata de catre un expert (de preferat inginer) si se solutioneaza. 

In cazul de fata, daca dealerul vine cu documentatie oficiala ca totul e "in parametrii" nu se va intampla nimic.

Asa ca, inainte de a depune o plangere, il sfatuiesc pe colegul nostru sa trimita un mail catre VAG, cat mai detaliat, in care sa ceara o solutionare pe motiv ca ii poate pune siguranta in pericol, lui, cumparator de buna credinta. :)

Autoritatile astea nu sunt un bau-bau pentru firme ba dimpotriva, tocmai pentru ca au loc foarte multe abuzuri din partea reclamantilor, care dupa ce folosesc un bun si isi fac treaba cu el, fac plangere ca vor banii inapoi sau vor sa le fie schimbat pe fel si fel de motive.

Ideea e ca trebuie sa te duci blindat de hartii. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu atat de inceput intreaga procedura,ci de mentionat ca se poate ajunge si acolo daca lucrurile nu se misca. De regula incep sa se miste. Eu asa am facut cu piesa care nu avea termen de livrare si care era necesara pt functionarea trapei..iar vineri cand am pus problema, mi s-a spus ca vor avea piesa luni. Cam brusca schimbarea de termen dupa cateva vorbe schimbate, practic de pe o zi lucratoare pe alta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR cand crezi tu ca s-a facut inteles mesajul meu ascunde te rog posturile astea. Sau muta-le intr-o zona adecvata.

Multumesc!:beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, punctele de vedere au fost consemnate, dar va rog sa nu mai continuam pe tema OPC si altele de gen, as vrea ca discutia sa ramana strict la topic.

Ramane sa revina colegul nostru @cascadoru cu vesti despre ce a rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se repara se pare ..... Dar trebuie sa mai știi și ce ! Sa schimbi/înlocuiești. 

De-As ști ce trebuie sa schimb ......

O sa fac o programare la un alt dealer vw....sa văd alții Cum pun problema și ce costuri sunt. Eu am garanție se Germania valabila pana în noiembrie.

Problema este ca dealerii noștri nu -și asuma defectul și nu-mi dau hârtie la mana cu defect clar semnalat.

Așa ca, eu nu pot sa cer executarea garanției în românia ptr ca nu am hârtie oficiala cu defect de dealer din Ro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, eu am urmatoarea problema la pornire: calc frana, apas start, se pune contactul, adica se aprind beculetele prin bord, dar nu porneste motorul. Trebuie sa apas inca o data pe start pentru a porni motorul. S-a mai lovit cineva de aceasta problema? Am 60000 km cu ea. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și mie mi se -ntâmplă uneori dar n-am dat importanta ...., (am altele mai mari ?).

De obicei pornește din prima ...

Fa-I o scanare și dacă e curata, eu zic s-o lași în pace momentan.

Of topic : Dacă ajungi în service ptr probleme tehnice care nu sunt bucse ori rulmenti, e jale mare.eu sun în pbv2 acum cu farul de se-ncinde și zici ca le -am adus un OZN. Sunt de la 13.00 și pana acuma ...liniște totala. Și mă costa 600 Ron doar constatarea ( cereau 1000 dar le-am zis sa scoată mașină din service și au revizuit devizul ).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minutes ago, alexpiriu said:

Salutare, eu am urmatoarea problema la pornire: calc frana, apas start, se pune contactul, adica se aprind beculetele prin bord, dar nu porneste motorul. Trebuie sa apas inca o data pe start pentru a porni motorul. S-a mai lovit cineva de aceasta problema? Am 60000 km cu ea. Multumesc!

Daca e manuala esti sigur ca ai si ambreiaj calcat corect? Doar intreb . 

In alta ordine de idei mie tocmai mi-au facut upgrade la "computerul de franare" . Este actiune fara chemare in service.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!