Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

tare ma tem ca o sa se inchida topicul asta,daca fiecare vine si posteaza cate o alta problema...

si ar fi pe buna dreptate:(....

Ca bine zici...

Ia mai abtineti-va de la postari/comentarii inutile ! Nu faceti decat sa-mi dati de lucru. Oricum vor disparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

A avut cineva problema ca scaunul (eventual chiar al soferului) sa nu mai stea blocat pe pozitie si sa se miste fata-spate ca saniuta? Caci daca a avut cineva vreo asemenea problema, poate imi spune si mie cum a rezolvat-o....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Robert_Ovidiu

Salut !!!

Baieti am si eu o rugaminte :)..care ma poate ajuta? in weekend`ul asta am mers cu masina pe rosu..mai aveam cativa litri in rezervor..ok..am facut motorina ..totu ok masina mergea perfect...knd la prima intersectie am franat putin mai tare masina fiind pe liber..mi s-a oprit motorul...am incercat sa dau de 10 ori la automat si nu a luat-o..am lasat-o juma de ora .. i-am dat cheie si a luat-o motoru mergea in regula totu ok..a-2-a zi knd am pornit motoru a inceput sa imi trepideze puternic k si cum mergea in 3...si statea subturata...undeva la vreo 750-800 de ture...cand merg cu ea nu e nici o problema fiind in viteza ...asta pana se incalzeste putin mootoru..knd se incalzeste aceeasi figura imi face...daca o las pe liber..chiar fara sa pun frana mi se opreste motorul...de la ce sa fie? ma poate ajuta cineva...si scoate un fum gri..si cam miroase naspa :) a ars...

si am vazut ca da sa imi palpaie martorul in bord de la baterie in mers...dar se aprinde si se stinge brusc intr-o sec..care ar fi problema ? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred K s-a imbolnavit de KND folosesti limbajul asta de mirk.

 

Du-te la un service, K nu e chiar asa simplu. Si sper ca ai invatat sa nu mai mergi cu motorina pe rosu.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert..

am mers si eu odata mai mult pe rosu ca de obicei..aprox 40-45 km..acum 1 luna...in a 3 a inceput sa tremure...iam dat a 2 a si am mers asa cu ea pana acasa, vro 800m...am fost la peco cu bidon de plastic.

de atunci evit pe cat posibil sa merg cu ea pe rosu..

cred ca e ca la dacie..strici pompa.trage toate paiele si gunoaiele de pe fundul rezervorului, care spre surprinderea multora se gasesc si in motorina e4...nush cum e la voi dar la mine nu are sita gatul de la rezervor...

 

cred ca maine cosmin va veni cu un raspuns mai amplu, eu nu prea sunt cunoscator, insa sigur la tn nu e prima data cand ai mers cu ea pe rosu...

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Robert_Ovidiu

de cand am eu masina e prima oara cand merg cu ea pe rosu.nu stiu cel dinainte de cate ori a mers cu ea pe rosu.unii imi zic k e posibil sa fie debitmetru sa il schimb.un mecanic mi-a zis k trepidtia la motor posibil sa fie de la baterie k nu ii da curent indeajuns si de acolo proin trepidatiile si mi se opreste in mers.dar asta cu bateria nu prea imi vine sa cred,mi se pare o porcarie.acum ce sa zic.o sa ma duc sa o bag pe tester sa vedem ce are.poate e cineva pe aici care a mai avut problema asta si poate sa imi dea niste sfaturi.Va multumesc !

 

MODERATOR: In caz ca n-ai mirosit aluzia, scrierea cu înflorituri (k, sh, tz, y) este interzisa, cu exceptia cazurilor în care pot aparea confuzii; aceasta va fi sanctionata cu avertisment verbal iar in cazul repetarii cu warning

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine - fa o scanare si un log in mers - dupa aia, posteaza datele obtinute si ne uitam peste ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am condus 40km cu range 0. Adica 140km de cand mi s-a aprins becul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e caracteristic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

de inceput mentionez ca am masina de 8 ani luata din germania la 170000 km

de atunci am schimbat :

turbo pe la vreo 200000km

capete de bara de vreo 3 ori

motor geam sofer

radiator

clema care tine cureaua de la alternator stransa

cureaua de la clima(a cazut si nu am mai gasito)

butonul ce deschide capacul de la rezervor

usa dr spate se deschide cam greu

usa stg spate nu mai avea curent( refacut cablajul)

la stergatorul din spate nu mai merge apa

scrumiera nu mai are curent.. nu fumez nu ma deranjeaza:P

cu franele am ceva probleme ... am patit sa o pun brusc de cateva ori si sa si intamplat sa ramana blocata la podea(iarna trecuta) acuma mai patesc cand franez mai tare sa ramana pusa frana..putin dar se simte... o pun de cateva ori brusc sa intre absul si se deblocheaza.. urmeaza sa schimb lichidul sa vad daca aia e prob

trebuie rectificata chiulasa( pierde antigel la drum lung si daca e f cald)

cand ploua si trec de 120km/h se mai aprinde becul de la ESP si ramane pornit pana opresc si repornesc motorul

 

cam atat... a si cand am cumparat-o avea o prob  care bine ca a aparut ..dupa vreo 5-10 min nu mai tragea deloc..nu puteam sa trec de 100 si am duso inapoi ..a stat la ei vreo 4 zile si spuneau k imi dau 2500 euro si sa o rezolv eu si ca prostu am zis nu si s-a dovedit ca era cva defect de fabrica si cei de la reprezentanta au rezolvato gratis dar nah nu ai de und sa sti

 

asa cateva prob cu care va puteti intalni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu franele am ceva probleme ... am patit sa o pun brusc de cateva ori si sa si intamplat sa ramana blocata la podea(iarna trecuta) acuma mai patesc cand franez mai tare sa ramana pusa frana..putin dar se simte... o pun de cateva ori brusc sa intre absul si se deblocheaza.. urmeaza sa schimb lichidul sa vad daca aia e prob

Nu e lichidul.

Citeste aici:

http://vwforum.ro/topic/11549-pedala-de-frana-devine-rigida/page-21#entry2113341

http://vwforum.ro/topic/24645-apa-in-compartimentul-bateriei-si-servofrana/page-13#entry1829116

http://vwforum.ro/topic/31020-mi-s-a-blocat-frana/page-3?hl=%2Btulumba#entry1081156

Ai tulumba de frana distrusa. Pentru alte discutii pe aceasta tema, exista unul din topic-urile indicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am achizitionat  un Passat 1.9tdi automata 242000km.an fab 2002 de 2 saptamani,

 primele lucruri care am schimbat la masina au fost:-Burdufurile planetarelor 80lei+1 suc mecanicului

Acum 2 zile mi s-a rupt cablu usa dreapta(nu mai merge geamul)

Si cred ca un senzor de la abs de la o roata ar trebui(intra abs la viteze mici)                                                                               

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul  abs nu este pozitionat corect,de obicei cand se lucreaza la planetare mecanicii folosesc ciocanul abuziv si in consecinta se modifica pozitia senzorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutere!! Sunt poaspat posesor(2 saptamani) al unui passat 1.9 TDI, 131 cp, 2004...si as vrea sa ma lamuriti cu urmatoarel prebleme:(am cautat mult printre post-uri, am gasit multe lucruri folositoare dar aicea as vrea sa ma lamuriti mai in particular:))

-cand pornesc scoate fum pana plec de pe loc si trepideaza vreo 5 secunde( fumul miroase a motorina, are un miros foarte intepator, iti dau lacrimile)

-in mers la viteze de peste 130-140 mi se aprind becurile de ABS si ESP(si daca ploua si daca nu)

-iar problema care ma ingrijoreaza : in momentul in care ajung la turatia de 2000rpm, masina are un trepidat uso,1 secunda, pana trece de aceasta turatie si nu mai trage la fel.

Astept diagnosticuri si va multumesc anticipat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti astepta mult si bine.

Du-te la cineva sa-ti scaneze erorile apoi vei avea si diagnostic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce spui tu este destul de nasol [ca si costuri] daca nu dai de un mecanic bun.

la prima problema,zic eu ca poate fi, un avans gresit reglat sau bujii uzate sau injectoare,sau toate trei.

daca porneste prost la -15 grade vezi intai bujiile cam 200 ron,nu lua ieftine!!!!

la vechimea asta,la rece putin fum,zic eu ca e normal la motorul 1.9 tdi.

cu privire la miros,toate sunt la fel.

am avut 3 1.9 tdi  

abs,esp,-mergi la test.ai vreun senzor dus.

toate 1.9 au o vibratie intre1800 si 2000,mai putin sau mai mult sesizabila,dar daca nu mai trage,atunci este o problema.

dupa 2000 trebuie sa rupa!!!

ai grija cu mecanicii la 1.9,pt ca toti spun ca e simplu si se pricep.

nu e deloc asa,daca nu stie finete,ajungi sa mai bagi un passat,in cel pe care il ai acum.

Modificat de Prazvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog, nu in topicul asta!

Nu sunt probleme caracteristice.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mesri mult pentru informatii si scuze de off-topic...dar tremuratul masinii si fumul excesiv, din cate am vazut eu este o problema caracteristica.

Numai bine!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi asa, nu si-ar mai cumpara nimeni Passat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! De vara trecuta s-a dezlipit chederul de la usa si am stat cu el asa pana acum, intrebarea mea este: se potriveste chederul de la b5.5 la b5 ? si daca este dificil de inlocuit ? Multumesc, atasez si o poza cu chederul respectiv!

http://s23.postimg.org/6ueus647f/VR93_zpsc2fc46b5.jpg

Modificat de irael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E identic. Nu e greu de inlocuit.

Si nu e problema caracteristica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi asa, nu si-ar mai cumpara nimeni Passat...

Cosmin dragule, toate simtomele au fost din cauza unui senzor de temperatura al apei, care indica tot timpul 120 de grade, iar aceasta temperatura era vizibila numai pe tester....Nu cred ca un senzor de 40 de lei ar impiedica pe cineva sa isi cumpere un Passat:). Dupa ce am schimbat senzorul, masina porneste la sfert, nu mai scoate pic de fum si nici nu mai trepideaza. Sper sa ajute aceasta informatie macar inca un utilizator. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca s-a rezolvat.

Vazusi ca e destul un tester si masina spune tot ce o doare?

 

Multumim pentru feedback. Precis va ajuta pe cineva.

Senzorul ala de temperatura multe belele face. As pute spune ca e caracteristic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
Sfîru Adrian

Cine mă poate ajuta? Am un passat din 99 1.9 TDI 110 cai în noiembrie am schimbat garnitura de chiulasa și termostatul iar acum pierde apa din borcan dar temperatura nu trece de 90 grade am scos termostatul dar tot același lucru 

Modificat de Sfîru Adrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si aici te-ai gasit sa scrii?

Ia de citeste: 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!