Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

paii..am schimbat la 150000km amortizoarele fata spate (masina are sport pachet) la 165000km disributia completa ,furtun turbo stanga,oringuri furtun dreapta turbo,placute frana fata spate..acum vor urma :becurile bixenon care se aprind precum lumanareaaa..discurile fata spate si ceva pe la bucsaraie cred la caseta de directie ... :D :( :Driver: :Driver: :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cap planetara si macara geam spate dreapta la 145 000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu probleme pe care le-a avut masina mea.

-burduf planetara si la drepta si la stanga

-la 192km curatat turbina in prezent are 206km si merge bine.

-reparat motoras stegator spate.

-reparat motoras inchidere portbagaj

-inlocuit oringuri la furtunele in zona intercooler

-consumbile

Urmeaza:

-schimb ulei,filtre etc.

-schimb placute spate

-baterie noua

Masina are 206mi km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer sa fiu,nu va inteleg de ce bagati consumabilele la "Probleme caracteristice"!Consumabilele se inlocuiesc la ORICE masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul walter

eu am schimbat placute spate , am reparat stergatorul spate (motorasul) , si o oglinda , care mi-au spart-o in parcare :) ; in prezent 165 de mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 320000 km, schimbat capuri planetara, geometria variabila la turbina, 2 injectoare, oringurile de la toate injectoarele+ suruburile de reglaj, senzor presiune ulei (pierdea ulei pe la el) si o bucsa brat inferior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Masina are peste 135 mii -km:

1. furtune de frana fata+spate

2. rulment stanga fata

3. cap planetara dreapta fata

4. tweeterele ...pt ca se auzeau foarte slab inaltele cu cele originale. Le-am schimbat cu niste chestii ieftine luate din magazinele de specialitate si acum sunt super multumit.

5. telescoape spate, sper ca in viitorul nu foarte indepartat sa le schimb si pe cele din fata

6. aproape toate bratele si bucsaraiele fata dr+st, sistem multi brat (pt 4 motion)

7. 1 bec bixenon

8. 2 buc. motorase portbagaj, si asta deja s-a defectat. Imi intra apa pe langa garniturile de la becurile pt numere.

9. motoras deschidere/blocaj usita alimentare combustibil

10. termostat agent racire blocat

In rest doar "consumabile": bujii, distributie (fulii, curele, intinzatoare...samd), uleiuri pt motor, servodirectie si sistem HALDEX, becuri de semnalizare si stopuri, ....

In rest toate bine si bune....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat-ul din semnatura, an 2001, 138 de mii

- burdufuri planetare schimbate de 2 ori

- cap planetara stanga

- capete de bara dreapta

- curatat turbina;

- discuri de frana (ma rog poate intra la consumabile)

Urmeaza:

-amortizoare spate ( nu e urgent dar par obosite)

-switch usa;

-led-uri aeratoare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat la masina din semnatura:

- Cap planetara stg.

- Curatat turbina

- furtune frana fata

- burduf planetara dr.

- etrier spate dr.

- termostat

- capete de bara

- inlocuit furtune vacuum

In rest ulei, placute, distributie, ulei, lichid de frana (consumabile)

In prezent masina are 251.000km, e la mine de la 190.000, an 2003

Si mai nou...usa spate dreapta ramasa blocata!

Modificat de ics_16
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

A mea are 142 .000 -2002 AVB

-ambreiaj -volant

--macara geam sofer

-baterie

-capete de bara de 2 ori

-distributie

-buton avarii

Urmeaza : dar inca nush ce anume pt ca se incalzeste lichidu de racire... pompa apa (cred ca toata distributia) sau garnitura chiulasa pt ca termostatul deschide si nici numai baga caldura. Daca a mai avut careva probleme cu supraincalzirea va rog sa dati un reply sau cel mai bine un pm sa vorbim mai mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

-capete de bara

-amortizoare fata

-distributie completa

-sonda lambda 2

-torpedou

Tot ce am schimbat la ea se datoreaza in mare parte drumurilor din Romanica si a varstei pe care o are masina ( 150.000 km ) . Singurele lucruri care au fost stricate " din cauza ei " daca putem spune asa sunt sonda lambda si torpedoul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut....

alta buba

pompa benzina 145 mii km

am mers cu ea mai mult pe rezerva si sa stricat dar

din greseala me pt ca nu stiam ca se raceste an combustibil ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu la masina din semnatura (2003 AVB 135.000 km.) urmatoarele:

- geometrie variabila;

- volant si kit ambreiaj;

- EGR;

- fulie alternator (frei);

- kit distributie;

- electroventilator clima;

Si evident, placute,filtre,ulei,freon clima, anvelope vara,iarna etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut! ieri am facut 200 000 km :icon_thumright: probleme pana acum: - turbina trebuie curatata( cred ca asta e cea mai des intalnita problema la B5 diesel)

- schimbat articulatii fata (toate bratele)

-schimbat pompa vid(vacuum)

-au inceput sa apara "greierasi" in portiere si bord.

Cam atat (inafara de consumabile), consider ca sunt destul de norocos pana acum:D BRGDS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

>scartait roti spate la balansarea masinii

cumva se intampla asta doar cu frana de mana trasa?

asta am patit si eu la doua masini dupa ce s-au uzat placutele si am pus placutze ieftine (ferodo). Trebuie sa trag frana de mana foarte tare ca sa nu il mai aud cand urc sau cobor din masina

Problemele mele la passat B5.5 2.0 TDI 136KW euro4 luata acum 2 ani si jumate din germania la 145.000km si in prezent 185.000

1 Burdufe planetare imediat ce am adus-o

2 Racord elastic intre turbina si catalizator

3 1 rulment fata Vajaie de cand am luat masina si mecanicul a zis ca este pe stanga, l-am schimbat (300 RON rulmentul) si de fapr era pe dreapta (il schimb dupa ce trece iarna)

4 o bujie incandescenta de-mi aprindea in bord "emissions workshop"

5 Carbunii electroventilatorului de AC

6 Amandoua becuri Xenon pe soclu D2S si nu sunt deloc ieftine

7 Spirala volan si primeam eroare de "airbag fault"

8 nu reusesc sa fac mai mult de 20.000 km cu un set de placute frana fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

O minca mare problema ai sa mai gasesti si la portbagaj care dupa o vreme nu o sa mai functioneze. O sa se blocheze motorasul si va trebui sa il desfaci sa il cureti si dupa 5 zile se va bloca iara. Eu asa am pattit si nu, numai eu. blah.gificon_thumright.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu o problema cu afisajul din bord.daca tin masina mult in soare nu se mai vede nimic,se face negru...de la ce poate fi ?

post-68118-0-12405200-1307372694_thumb.j

Modificat de adyi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

masina din semnatura 185 km

Macara geam sofer,macar geam fata pasager (inca nu le-am schimbat ,cine ma poate ajuta.multumesc)

incalzirea scaun sofer(nefunctionala in momentul de fata,cine ma poate ajuta ,multumesc)

boxele nu se mai aud pe fata ,fac referire la medii.Tin sa specific radio beta

planetare,burdufuri,ulei distributie..astea intra la consumabile oameni buni.Asta este Romania.PLatim rovignieta degeaba!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat Variant 1,9TDI 4motion an 2000, 115 cp.Am masina de o saptamana,nu am schimbat inca nimic la ea,dar am doi greierasi foarte insistenti care se aud in timpul mersului in partea din spate si nu am depistat de unde provin.Cine s-a mai confruntat cu acceasi problema sau are vreo idee cam ce ar putea fi,rog sa-mi spuna pt ca sunt f suparatori.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a cam deviat de la topic vad si se cam face cate un mic jurnal de bord pentru fiecare masina. Nu cred ca au legatura consumabilelel si capetele de bara, planetara, etc cu titlul. Mai degraba are legatura problema cu displayul miniDOT care din cauza caldurii si a tablei asezate in spatele lui se duce cu vremea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tevii - cadrului bordului - dar oricum, e un defect de proiectare si nu obligatoriu de la teava bordului - ajuta mult si ea. Problema apare la majoritatea afisajelor bordurilor VDO - minidot, maxidot. Ideea e ca l-au proiectat ca un afisaj indoor.....si nu rezista la diferentele de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salve..

Eu doar ce am luat un B5 ,il doream de mult, si am schimbat bateria, capeti de bara ambele si consumabilele toate..

Oricum sunt multumit de masina desi are 223000km..

Mai am si un Golf4 la care am schimbat cutia de viteze, bateria, furtun AC plus senzor de frana...123000km...aaa si macara geam fata dreapta plus senzor usa spate .

Asfalt intins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar_logan-in ce ai scris tu acolo,de unde reies problemele caracteristice la Passat?Golful vezi ca se posteaza in alta parte!

Ce ai schimbat tu(ca si multi altii) se numesc consumabile iar astea se duc in functie de nr de km si indiferent ce marca ar fi masina!

Nu mai postati consumabilele ca fiind probleme caracteristice!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La b5 parerea mea cu 3 ani experienta de mandru propietar ,Scurgerile de sub servo respectiv baterie (se infunda frecvent )si mie mi au stricat inchiderea nerezolvata pana azi ,burdufurile de la planetare pana le am nimerit pe cele care trebuie am schimbat 3 pe stga 2 pe dreapta + un cap planetara pana mi am dat seama!!!! la superuzatele care ajung pe mana est europenilor noi in speta majoritatea cablurilor electrice din usi intrerupte 90 % (saptamana trecuta era sa fac infarct cand am desfacut un burduf de la usa spate cabluri mufate de un destept impreuna si intrerupte lita pe lita de ma mir cum nu am luat foc) asa ca aveti mare grija, apa care intra pe langa cheder cumva la usa drepta fata (am auzit mai multi ) eu am rezolvat-o dar nu stiu cum mi se pare ca era inaditura la cheder desfacuta nu mai tin minte ,si am mai auzit prieteni carora le arde becul spate problema intalnita si la golf ,in rest apa paie si bataie ,(cand sunt obosit de obicei dupa un soare torid de stat pe garla la pescuit de fiecare data cand ma urc in masina mai primesc cate o satisfactie din partea ei, de la cum se inscrie in curbe -amortizare pana la confort ,siguranta etc

mandru ca sunt detinator-n as dao decat pe una 4x4 ! in rest va doresc 1000 de km de autostada in Romania sa putem sa scoatem din aceste masini tot ce pot ele oferii!!

Modificat de avatar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!