Jump to content

Probleme caracteristice Passat B5/B5.5


ex_zordium
 Share

Postare recomandată

La 105 mii am schimbat pompa care a crăpat, şi distributia pentru ca oricum trebuia s-o schimb curand. Acum au inceput sa-mi bată planetarele 115000km, initial a inceput cea din dreapta si acum si cea din stanga, numai in curbe daca accelerez, trebuie sa le schimb.

In schimb am o problema si nu stiu ce ar putea fi (atasez o poza). Imi scapă(defapt aruncă, doar dupa o perioada de mers, nu am observat in relantz si cred ca e din cauza turatiilor peste 3000RMP in timpul depasirilor); ulei sau motorina (ca nu stiu exact ce e in zona aia) sub capacul motorului. Am desfăcut si sunt niste găuri laterale in dispozitivul ala alb din poza si par a fi facute din fabrica.

Am cutie automata tiptronic, si nu pot schimba in depasiri sub o anumita viteza si mai ales daca motorul e in sarcina (accelerat la peste 3000).

Niste sfaturi, idei, solutii... multumesc.

picture351wb5.th.jpgthpix.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 675
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • doctorul

    28

  • iulian h

    24

  • ABC

    22

  • cristibt

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

In poza pe care ai pus-o este EGR-ul. Nu e neaparat o problema daca iti scapa ulei pe acolo, multi au necazul asta, inclusiv eu. Vezi ca sunt o gramada de topic-uri pe tema asta. Dai search si scrii EGR. Mult succes. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 85.000 burduf planetara stanga ... mi s-a recomandat sa schimb toate filtrele, iar in 10.000 tre sa schimb toata distributia (cica in jur de 7 milioane).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am un passat b5 1.8turbo si imi are o problema, are aprinse urmatoarele becuri: ABS, AIRBAG si frana, ce poate avea?

acum l-am cumparat cu aceste probleme, masina e din 1997 si are 218000km.ma poate ajuta cineva urgent?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi mai multe probleme care sa duca la aceasta cauza. Masina a fost cumva lovita, poti sa vezi putin ? Cel mai bine ar fi sa se faca o diagnoza VAG-COM pentru a se vedea mai bine cauzele aprinderii martorilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 53.000 de km de Romania, pe langa cei 147.000 "originali":

- 2 capete planetara

- 2 capete de bara

- amortizoarele

- senzor temperatura apa

- debitmetru

- consumabile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

revizia la 136 000km

au aparut:

-bateria e pe moarte, cand e frig afara nu o mai i-a la sfert ci ezita putin

-tampon motor stanga scurs-trebuie schimbat dar nu aveau timp, era necesara programare

-furtunasele de la etrieri imbatranite, trebuie schimbate pot ceda

ulei vad ca nu i-a mai mult ca de obicei cca. 1l -de noua asa a mancat

are chip de pe la 87000km, ambreiajul vad ca rezista eroic

f.f. multumit de alegerea facuta acum 5 ani

aa era sa uit

amortizoarele sunt stock si au inca cca. 60%

uzura placute frana 60-70% sunt la al doilea set, primul l-am schimbat pe la 60 000km

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George Mangalia

Dupa ceva timp iata ca am si eu o noua problema pe care nu am mai intalnit-o pana acum, si anume cu pornirea. De aceea nici nu stiu unde sa o incadrez in topic.... in fine, am incercat sa pornesc masina, dupa ce deja facusem vreo 30-40 km si surpriza: motorul nu vroia sa porneasca, se invartea dar nu o lua din loc, cum ar fi trebuit. Am mai dat o cheie si l-am lasat mai mult sa se invarta si in final a pornit. Era ca si cum nu se alimenta ( asta din cate ma pricep eu ) si ma gandeam de la ce sa fi facut asa. Poate ca motorina folosita a fost f proasta si acum pompa da rateuri, nu stiu. Voi ce sfat imi dati? va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizia la 136 000km

au aparut:

-bateria e pe moarte, cand e frig afara nu o mai i-a la sfert ci ezita putin

-tampon motor stanga scurs-trebuie schimbat dar nu aveau timp, era necesara programare

-furtunasele de la etrieri imbatranite, trebuie schimbate pot ceda

ulei vad ca nu i-a mai mult ca de obicei cca. 1l -de noua asa a mancat

are chip de pe la 87000km, ambreiajul vad ca rezista eroic

f.f. multumit de alegerea facuta acum 5 ani

aa era sa uit

amortizoarele sunt stock si au inca cca. 60%

uzura placute frana 60-70% sunt la al doilea set, primul l-am schimbat pe la 60 000km

La 60% capacitate sunt cam duse, ce sa mai este pragul minim de siguranta. Iti recomand sa le schimbi sau sa le repari cum am facut si eu de altfel (reparat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@george mangalia si eu as schimba filtrul de motorina prima data si vezi daca mai face

@borisake da ai dreptate dar cred ca mai stau un pic si voi pune o suspensie sport

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna alegere. :icon_thumright:

post-7159-1228591667_thumb.jpg

post-7159-1228591692_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e din 2002 eu o am de 2 ani:

PROBLEME ce se pot evita:

- furtunul stropitoarei din stergator haion a iesit din 2 imbinari, din cauza unui dop de gheata, una din cotul de deasupra stopului stanga, a doua din stutzul de la stergatorul de la haion; Neremediata problema duce la inundarea incuietoarei de la haion, care poate distruge microcontactul si de asemeni intra lichid in porbagaj pana la bancheta stg. spate si chiar se poate vedea o balta jos la roata stg sp la actionarea spalatorului;

- dopurile cananalului de degrivare stergatoare, de sub baterie si de sub servo, nescoase duc la infundarea scurgerii si la infiltrarea apei in habitaclu, prin garnitura cablului de la capota, filtru polen, etc; E de preferat sa verificam periodic zona si sa o curatam de frunze si pamant;

Atasez poze pt a vedea la ce poate duce o pb simpla !

post-11097-1228601263_thumb.jpg post-11097-1228601413_thumb.jpg post-11097-1228601427_thumb.jpg post-11097-1228602393_thumb.jpgpost-11097-1228601453_thumb.jpgpost-11097-1228601465_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema.Am un passat 2002 1,9tdi-pd 101cp. Dimineata am pornito a mers infundat vreo 5 secunde,dupa care sa oprit si a pornit foarte greu. Ce problema ar putea sa fie? Eu ma gandesc ca ar putea fii ori de la bujii ori de la filtru de motorina! Astept pareri! Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In vara am lovit masina in fata de o cioata din lemn ascunsa in iarba la padure. Si acum am vazut ca pierd antigel in partea stanga a radiatorului(acolo unde vine furtunul de la termostat si intra apa in radiator). Crapatura cred ca e ori sub radiator ori in fata, ori intre radiatorul de clima si radiatorul de antigel. Cred ca s-a crapat plasticul lateral al radiatorului sau s-a departat putin de partea metalica(s-au desfacut putin clemele de prindere a capacului lateral al radiatorului). Mai e crapat si suportul de plastic pe care sta radiatorul de antigel. Lovitura a fost in partea de jos a spoilerului la imbinarea dintre grila centrala si masca proiectorului stanga, ambele de pe spoiler. Daca il dau jos, radiatorul, si e crapat plasticul lateral(capacul ala care e prins pe toata latimea lui) se poate lipi ci ceva sau chiar se poate schimba ?. Daca e departat putin de partea metalica si il reasez plasticul la loc sa strang clemele de prindere opresc curgerea. La imbinarea pe radiator a furtunului prin care vine antigel de la termostat, daca te uiti pe la motor e uscat. Doar prin fata se vede. In poza arat unde curge. Curge putin , cam 200ml la 1500km

post-15891-1229794575_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

09WVW vezi ca se scoate foarte usor scaunul soferului, trebuie sa desfaci 2 surubele in spatele scaului ce tin ornamentele de plastis peste sine si 2 piulite in fata scaunului ce il tine pe el de podea.

PS. Vezi ca sunt si mufe pentru Incalzire, airbag si reglaj electric. si nu pune contactul cat ai cablurile desfacute ca-ti ia eroare de airbag ce nu se sterge decat cu vag-comul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curge putin , cam 200ml la 1500km

un radiator este 460 lei l-am schimbat eu de curand si mie imi pica dar ceva mai mult, cati bani dai pe antigel pe un an cred ca dai mai mult de jumate din valoarea radiatorului asa ca mai bine schimbal, daca il lipesti probabil peste putin timp tot o sa curga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge schimbat doar plasticul din lateral. Pe bucati nu se gaseste. Un centru de dezmembrari ceva nu stiti sa iau un radiator spart de la care sa iau capacul ala lateral de plastic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe bucati nu o sa gasesti niciodata este o piesa intreaga, iar la dezmembrari e mai greu trebuie sa gasesti acelasi tip de radiator, unele au senzorul in ele altele il au pe furtunul care intra in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema generala la Passaturi: broastele de la usi.

Am rezolvat-o pe cea de la sofer, dupa nici 2 saptamani s-a dus drt spate.

Si e enervant, pt ca nu mai functioneaza corect plafoniera si tot timpul se deschide usa cu pricina, daca incerci sa le blochezi.

Si e al dracu de scumpa, cam 450 RON la reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, sunt nou pe acest forum si tin sa mentionez ca nu ma pricep aproape deloc la acest domeniu dar am o problema totusi si as dori sa aflu mai multe pareri pt ca toti cei pe care i-am intrebat si l-a care am fost sa cer o parere au dat-o din colt in colt cum se zice motivand ca ei nu remediaza problemele create de alti mecanici...

am un passat din 1999, 1.9TDI 90 CP (66KW) 139.000 km achizitionat de curand ... ca oricare autoturism second-hand imediat dupa achizitionare am mers intr-un service unde am schimbat placutele de frana (fata+spate), amortizoare spate, brat stanga fata, burduf planetara stanga fata, distributia, cureaua de la alternator+rola+intinzator, toate filtrele, schimbul de ulei (la recomandare am pus ulei castrol, acela in ambalaj auriu, care ar fi pt. motoare pompe diuse sau cum se numeste pt. ca mi s-a zis ca motorul meu e unul de acel tip) din cate am inteles cam asta se face la achizionare si asta am facut si eu... si la foarte scurt timp, cca. 2-3 zile, am inceput sa am o problema cu masina: se aude un zgomot sub capota (nu stiu daca este sau nu de la motor) care seamana cu o lovitura usoara a doua fiare subtiri,un sunet ascutit ca si cum s-ar lovi 2 cuie, mai exact se aude un tacanit care apare doar in momentul cand motorul este cald, acest zgomot la relanti este constant dar cand accelerez zgomotul pare ca se accelereaza si el... si as dori sa aflu daca a mai avut cineva aceasta problema, care a fost cauza si daca mai pot circula cu masina...

VA MULTUMESC MULT SI SPER CA AM REUSIT SA MA FAC INTELES...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Naicu baga nasul sub capota cu ea ridicata, asculta, identifica problema, fa o poza si indica locatia de unde e sunetul. Are apoi cine sa iti spuna ce poate fi. Sau du-te la un mecanic. Pana atunci e ca si cum ai vrea sa afli daca iti stie careva din intamplare nr de telefon. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat din 2004, nu prea folosit, asa ca m numai 65000. Probleme nu prea am avut, poate si din cauza de nefolosinta, sistemul electric deschidere geamuri la sofer nu prea mai mergea si l-am schimbat cat a fost in garantie, ca si broasca portbagaj. Anul trecut a murit, sau ceva de genul asta un injector, adeca mergea si nu prea la relantiu, in regim normal de lucru era ok. Asa ca m-am hotarat sa-l schimb, ca un sofer constiincios ce ma aflu. Unde? La reprezentanta, bineinteles. Mai bine nu, da asta e alta poveste, si cred ca nu aici. Cam asta ar fi.

Apropo in Constanta unde mergeti cu masina la doctor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!