Jump to content

Zgomot intermitent TDI


noobsound
 Share

Postare recomandată

Va salut si sper sa nu fii gresit prin creearea acestui nou topic. Am cautat pe acest forum dar si pe forumuri de prin UK si nu am gasit nimic de genul problemei mele.

 

 Imi apare un zgomot , un huruit/barait si o data cu el senzatia unor usoare vibratzii in toata masina.  Fenomenul este intermitent( mi se intampla poate 1 data pe saptamana) si daca opresc/ repornesc motorul problema dispare.  Nu mi se pare ca afecteaza performantele intr-un fel.  AM facut  o inregistrare cu telefonul si se poate auzii acel barait aproape de fiecare data cand ating pedala de acceleratie,   Se simte si aude acel barait si la acceleratiile la turatii mai mari doar ca e mascat de zgomotul motorului. BUN si de fiecare data cand se manifesta problema indiferent ca merg 5 sau 100km  pe final cand o opresc apare acel ZGOMOT  cand opresc motorul.

 

  Ma gandesc sa fie o problema la Vacum?, valva n75?   

 

   VIDEO :   View My Video

  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N18 cea care comandă EGR. Ca să te convingi scoate furtunaşul de vacuum care intră în ea şi astupă-l cu un şurub să nu pierzi vacuum-ul. Probabil a prins ceva mizerie şi vibrează membrana aia. Se poate desface şi curăţa vezi pe topicul cu EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR e anulat, furtunasul are surub si e bine fixat tocmai pe motivul ca membrana e sparta la EGR.   E anulat si din Soft.    Am sa cumpar furtune de vacum noi sa inlaturi vreo eventuala pierdere.Pompa vacum e noua montata anul trecut.   

 

 Acum vad... moama dar ce a facut siteul acela cu videou pe care l-am uploadat de l-a deformat in halul ala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu cred că ai scos furtunul care intră în EGR. Exact sunetul ăla de la sfârşit când ai oprit motorul îl auzeam şi eu cu N18 vechi când am anulat EGR în acelaşi fel. Totuşi nu s-ar explica sunetul dacă EGR este şi anulat din soft. De curiozitate scoate vacuum-ul să nu mai ajungă în N18 să vezi dacă mai face aşa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am inlocuit 80% dintre furtunele de vacum si am observat ca s-a ameliorat simtitor turbo-lag'ul care il aveam intre treptele de viteza. Deci sigur aveam undeva o scapare.. in schimb  dupa cateva zile iar a aparut simptomul si  zgomotul la oprire.    Ma gandesc ca nu poate fii ceva de ordin mecanic daca e un defect intermitent.   Mufele la n75 si n18( sper ca asa ii zice) le-am curatat.. desii nu erau oxidate deloc. Tuburile  t-urile si  coturile de vacum ( cele de plastic rigide) nu am cum sa le schimb

 

 Poate sa fie o problema cu valva uni-sens de pe furtunul de vacum? Intreb si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!