Jump to content

Blue Race Octavia 3, 2.0 TDI,184CP,4x4,DSG


corsi

Postare recomandată

Desi a trecut destul timp de la achizitie imi prezint si eu jucaria de care momentan sunt foarte multumit.

A fost comandata pe 20 feb 2015 si ridicata de la dealer-ul Avia Pantelimon (unde am obtinut cel mai bun pret) pe 10 aprilie.

Pe scurt configuratia:

-Clever pack elegance ( xenon cu DRL si spalator far, scaune fata incalzite,etc)

-Pachet Sport Dinamic (scaune sport, piele pe volan si schimbator viteze, ornamente praguri dar doar fata, volan tesit in 3 spite)

-Bolero cu pregatire BT

-inca alte cateva chestii de care nu imi amintesc acum

 

 

poze cu ea stock:

 


in cateva zile masina a primit folie geamuri, faruri,proiectoare si presuri noroi.

Dupa doua saptamani am inlocuit jantele Teron pe 17 originale cu jante Momo Revenge matt black 8J cu ET 35.


poze

post-34187-0-86151500-1441735575_thumb.j

post-34187-0-45289600-1441735605_thumb.j

post-34187-0-98827200-1441735631_thumb.j

post-34187-0-06650800-1441735660_thumb.j

post-34187-0-09136400-1441736526_thumb.j

Link către comentariu

Am vazut la multe masini , inclusiv a mea ( dar mult mai putin vizibil ) ca pe fata masina e mai ridicata decat pe spate. Are vreo logica treaba asta sau pur si simplu trebuie sa "se lase" masina ? 

PS : Configuratie de vis a motorului + tren rulare ... alegere de top. Multi km fara probleme si de acum inainte.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! Motor + cutie + DSG = love.

Doar ca arata dubios cu suspensia de Tiguan :-)

in toate pozele masina are in portbagaj o incarcatura de aprox 150kg. de aici pozitia de decolare.

Am vazut la multe masini , inclusiv a mea ( dar mult mai putin vizibil ) ca pe fata masina e mai ridicata decat pe spate. Are vreo logica treaba asta sau pur si simplu trebuie sa "se lase" masina ? 

PS : Configuratie de vis a motorului + tren rulare ... alegere de top. Multi km fara probleme si de acum inainte.

Nu cred ca are ce sa se mai lase . A mea are 30000 km.

Link către comentariu

Si uite cine a aparut pe forum cu prezentarea masinii :)

 

Again, sa ai noroc de ea si astept pozele cu bricolajul de la grilajul de bara ;)

 

Drumuri bune!

Link către comentariu
post-34187-0-12276800-1441815690_thumb.j

Si uite cine a aparut pe forum cu prezentarea masinii :)

 

Again, sa ai noroc de ea si astept pozele cu bricolajul de la grilajul de bara ;)

 

Drumuri bune!

Mersi inca o data pt. tot.

uite rapid cateva:

post-34187-0-22398600-1441815708_thumb.j

post-34187-0-01402700-1441815727_thumb.j

post-34187-0-00582600-1441815798_thumb.j

Modificat de corsi
Link către comentariu

Pentru putin, mersi de poze :)

Va veni cu putin noroc si la mine facelift-ul in primavara, nu cred ca apuc pana atunci, respectiv voi vedea cum se "comporta" la tine grilajul peste iarna ^^

Link către comentariu

sa o porti cu placere! Frumoase jantele pe culoarea masinii. Hai si cu interiorul, sunt curios de scaunele pe gri. Ceva modificari pe sub capota intentionezi?

Link către comentariu

sa o porti cu placere! Frumoase jantele pe culoarea masinii. Hai si cu interiorul, sunt curios de scaunele pe gri. Ceva modificari pe sub capota intentionezi?

pai...surpriza! interiorul este cu rosu,probabil identic cu al tau. M am gandit eu ca rosu +albastru=LOVE. Desi nu sunt stelist. :))

Modificat de corsi
Link către comentariu

da, logica mea "cromatica" se astepta ca albastru sa se imperecheze cu scaunele gri. Interiorul e identic exceptand "trim' urile, eu am optat pt "lemn" in locul "aluminiului". Megea un mat carbon, dar....doar skoda :)))

De "sub capota" nu spui nimic? :D

M am uitat la

http://www.diesel-performance.co.uk/vehicle-skoda_octavia_iii-2.0-tdi-184-ps-cr

si tare mi-a placut, de multe ori imi pare cam lesinata herghelia

Link către comentariu

Firme consecrate de tuning declara puteri intre 200 si 220cp si powerbox-urile dau de la 230cp in sus . Toate astea dupa ce se mai leaga la masina si cu o singura mufa (de obicei in portul de injectie)...hai sa fim seriosi !!!

 

Vrei putere si fiabilitate mergi pe soft "classic" , altfel stai cuminte...

Link către comentariu

Sincer, de cand am luat-o tot studiez variante. Am luat in calcul si DTUK dar am o mare problema si dilema. Nu stiu cat va  rezista ambreiajul. Nu am informatii daca pt varianta asta de motor(cu 380nm) este alt ambreiaj fata de precedentul model(cu 350nm). Din punct de vedere al fiabilitatii motorului nu imi fac nici cea mai mica grija.Toate masinile mele anterioare au fost modificate si nu numai din soft. Dar erau manuale. Cu DSG-ul se complica putin prolema. 

Modificat de corsi
Link către comentariu

fara sa contest cumva spusele lui saibot, am studiat putin graficele de pe dtuk pe motorul asta. Pare o idee mai soft pe cuplu curba in varianta in care e 184+dsg, oricum e tot pe la 380 maximum. Nu cred ca un producator de talia skoda monteaza pe masini motoare care folosesc 100% din cuplul nominal maxim acceptat de cutie. Nu mi aduc aminte unde am vazut, dar am retinut ca pe cutia asta se merge pana la 500 Nm.

Da, as vrea si eu ca pe graficul de la un dyno run pe stock sa iau un creion rosu si sa trasez cat si unde vreau puterea si cuplul pe plaja de turatie :)).

In zona 220 as vedea si eu un soft de stage 1 pe motorul asta, fara alte modificari si fara alte griji pt cutie+fiabilitate generala. Cuplul nu l-as trece de 400-420, valoarea pretinsa de Dtuk o vad cam optimista. Discutand pe subiect, stiti cumva daca exista softuri pt motorul asta, eu n-am vazut nimic prea clar.

 

@saibot....logica si instruirea pe domeniu (destul de subtire :D  ) imi spune ca o crestere a cantitatii de combustibil introduse justifica acea crestere de putere si cuplu declarate de tuneri. Modificarile hardware pt modificari mai agresive cumva sunt doar pentru a äcoperi excedentul de amestec ce trece prin ciindri (turbo, intercoolere), dar in esenta prima parte a oricarei modificari este exclusiv pe injectie. Deci nu-i chiar asa de neverosimila declaratia pt powerbox uri.

Pe octavia veche am avut soft (140->170 cp, tot dsg, dar nu mai stiu la cuplu ce si cum). Nu i diferenta mare overall, dar e ceva.

Link către comentariu

Powerboxul nu face decat sa minta ECU ca primeste anumite valori, fortandu-l pe acesta sa faca corectii plecand insa de la o informatie eronata. Asta e principiul lor de functionare si daia ies mereu inaintea softurilor dedicate, care presupun R&D si care coreleaza toti parametrii motorului.

 

E suficient un singur parametru modificat sa creasca puterea dar e si fiabil? Asta e intrebarea...parerea mea ca nu.

 

In momentul de fata exista softuri dedicate pt acest motor dar se pierde garantia.

Am avut un dispozitiv de genul pe o masina acum destul timp, la vremea aceea era singura singura solutie disponibila. Crestea puterea dar dadea si erori din cand in cand, intreruperi, limp mode, consum marit...etc. Unichip se numea si avea acelasi principiu de functionare

Cand a aparut softul dedicat l-am inlocuit si masina mergea correct, tragea mai bine si consuma normal.Merge si momentul de fata fara probleme si e o aparitie constanta la cursele de acceleratie legale, unde prinde si podiumul de cele mai multe ori :))

 

Fiecare e liber sa aleaga ce considera, eu imi mentin parerea ca poerbox-urile sunt solutii neprofesionale.

Modificat de saibot
Link către comentariu

@sosoktm: uite soft dedicat motorizarii ;)

 

@corsi: sunt curios de un dyno before si after - la orice solutie aplezi, daca ai posibilitatea desigur ^^

Link către comentariu

Modificate cu powerbox sau soft prin obd?

Prima masina  in 2005 cu Unichip la MasterTuner si urmatoarele soft prin OBD

 

@sosoktm "Discutand pe subiect, stiti cumva daca exista softuri pt motorul asta, eu n-am vazut nimic prea clar."

 

Daca ma hotarasc sunt 95% convins ca o sa optez pt asa ceva:http://www.revotechnik.ro/chip-tuning/Skoda/Octavia-MK-III/2.0-TDI-184-(CR).html

"....logica si instruirea pe domeniu (destul de subtire :D  ) imi spune ca o crestere a cantitatii de combustibil introduse justifica acea crestere de putere si cuplu declarate de tuneri. Modificarile hardware pt modificari mai agresive cumva sunt doar pentru a äcoperi excedentul de amestec ce trece prin ciindri (turbo, intercoolere), dar in esenta prima parte a oricarei modificari este exclusiv pe injectie."

 

Orice resoftare stage 1 presupune si o crestere a presiunii in turbina. De aici teoretic fiabilitatea si durata de viata a turbinei scade. Practic daca softul este corect facut masina va functiona mult si bine.

@sosoktm: uite soft dedicat motorizarii ;)

 

@corsi: sunt curios de un dyno before si after - la orice solutie aplezi, daca ai posibilitatea desigur ^^

1. Sincer mi ar placea si sunt convins ca este "ce trebuie" dar pretul este prohibitiv.

2. Cu siguranta voi face dyno inainte si dupa daca fac pasul.

Modificat de corsi
Link către comentariu

din diferente 0-100 pe softul mtm nu rezulta mare lucru, ar fi interesante insa diferentele pe reprize, cel putin pt mine. Insa NU la 1700 euro (chiar si cu tva inclus). Clar, daca tot faci o treaba , normal e sa o faci cu includere dyno inainte si dupa. Eu zic sa o faci softare si sa revi un date, impresii clare :D

Cel mai tare ma deranjeaza senzatia clara de "sign off" de dupa 3200-3500 ture, cred ca imi lipsesc 2 pistoane

Link către comentariu

Cel mai tare ma deranjeaza senzatia clara de "sign off" de dupa 3200-3500 ture, cred ca imi lipsesc 2 pistoane

 

Daca n-ati vrut benzina... :P :D

Modificat de TudorM
Link către comentariu

Cel mai tare ma deranjeaza senzatia clara de "sign off" de dupa 3200-3500 ture, cred ca imi lipsesc 2 pistoane

 

Daca n-ati vrut benzina... :P :D

Cam ai si tu dreptate!

Link către comentariu

'Ratzi ai draq de simpatici:)))

Am vrut putere, dar nu o gaseam pe configuratie buna de iesit de pe asfalt ;). Au primat aspecte mai practice. Oricum, in S prestatiile sunt decente pana spre 200kmh

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!