Jump to content

Turbina deconectata de la electrovalva N75


johny2c
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Imi poate explica cineva din ce motiv a fost deconectata turbina de la electrovalva N75 ? Precizez ca este vorba de un Seat Toledo din 2001, 1.9 TDi, 90Cp, AGR.

Analizand o schema cu traseele de vacuum, in cazul meu, lipsesc unele furtunase, valva unisens; actuatorul de la turbo este conectat prin acel furtunas direct la evacuarea gazelor.

In urma scanarii cu VagCom, au rezultatat urmatoarele erori:

---

17656 - Start of Injection Timing Regulation 
P1248 - 35-10 - Control Deviation - Intermittent
17964 - Charge Pressure Control 
P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent
---
Am atasat doua imagini cu N75 si respectiv cu turbina.
Multumesc!

post-126903-0-79697500-1441696287_thumb.

post-126903-0-26725000-1441696478_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AGR nu are geometrie variabila. Are doar waste gate. a fost pusa pe direct , metoda intalnita la multe modele de turbine Si nu s-a mai trecut prin partea electronica de comanda. Este acelasi lucru practic.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns. Ma gandesc ca au avut un motiv sa blocheze N75-ul cu acel surub; asta incerc sa identific si poate ca ar fi si problema pentru presiunea scazuta, implicit acea eroare 17964.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal, furtunul ala trebuie sa treaca prin N75 si de acolo in capsula de pe turbo. Doar ca N75 la AGR arata diferit parca.

agr.pdf

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N75 e vizibil in prima poza, cea cu surubul. 

Cine actioneaza actuatorul de pe turbina in cazul de fata? Din cate am observat, nu pare sa culiseze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

culiseaza pe presiune, nu pe vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea tija nu pare a fi mobila - sa culiseze - la cat de murdara este. Recomanzi o curatare a intregului sistem ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ar culisa deloc ai avea alta eroare, deviere pozitiva ( presiune prea mare).

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga 2 bar in capsula, vezi daca se misca tija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si din erorile pe care le ai, trebuie reglat avansul cu vcds, nu este in grafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul se regleaza mecanic - valorea/graficul se verifica cu VCDS ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!