Jump to content

Oprire motor la pornire si fum alb de sub capota


TENT
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am o problema cu O2, 1.6 MPI.

De cateva ori, cand sa o pornesc, dat la cheie, motorul incepea sa porneasca si s-a oprit imediat si in secunda 2 a iesit mult fum alb care miroase a benzina de sub capota.....nu stiu cum sa explic, fumul iesea de la motor, e ca si cum nu pleaca bine si se arde ce ramane in cilindri apoi se evacueaza pe unde fumul...

Aveti ideece poate sa fie?... Electromotor, baterie, injector, vrrun senzor?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu acelasi lucru acum trei saptamani.La mine s-a auzit o pocnitura cand am pus contactul ,apoi a iesit aburul alb. Nu cred ca era  fum, ca nu mirosea a nimic.

Eu nu am apucat sa pornesc motorul. L-am lasat o ora si apoi a pornit normal, De atunci n-a mai facut.

Eu banuiesc filtrul de polen cu toate ca l-am scos si e-n regula.Erori stocate nu am, am scanat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, de polen, deoarece pe la gura de aspiratie aer a inceput sa iasa prima data fumul alb, pe la stergatorul din dreapta.

M-am referit  la el, gandind ca este praful de carbune cu care e acoperit.

A fost chiar intr-o zi cand temperatura exterioara a scazut cu 20 de grade fata de cea precedenta, chiar si ploua si am zis ca de la schimbarea de temperatura.

Doar supozitii.

 

L.E. ma duc sa verific si pe cel de aer.

Modificat de florin r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o chestie foarte ciudata, seamana identic cu ce pateste un amic cu acelasi motor , de 1.6 MPI. pe Octavia facelift de 2010.

Chiar trebuie investigat.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu am tot patit de vreun an.....

 

Prima oara era dupa 1 drum, motor cald, am lasat-o 30 minute si cand ajung dau cheie...a pornit in vreo 600 ture apoi a murit si imediat de sub capota fum....

 

Apoi iar cu motorul rece...cu AC sau fara AC.....

 

Nu ma pricep prea mult....dar ce simt eu ca si simptom....e o pornire deficitare....ori nu invarte electromotorul destul si motorul da de prea multa sarcina si moare.....ori dau prea repede la cheie si nu ajunge pompa de injectie sa bage destula benzina ca sa o ia din loc.....si se aprinde acolo ce se aprinde dar nu destul....apoi ce e ars iese pe undeva....habar nu am pe unde ca nu ma pricep.....ori vreun injector nu se sincronizeaza.....aia cu electromotorul, poate o fi si  de la baterie...o fi obosita si nu mai invarte destul...nu stiu, dar ma dispera....

 

Azi mi-a facut dupa o pauza lunga...de cateva luni, am ajuns la masina, dau cheie, pac sa porneasdca si a murit imediat....apoi fum la greu, mai mult c aniciodata parca, ridicasem si capota si inca iesea in draci....desi motorul era oprit...un vecin de parcare ma intreaba....ai nevoie de stingator? :)))) zic nu, asa face ea:))))

 

De vreo 2 ori am dat la cheie...si pornise deficitar...in sensul ca asa in 500-600 de ture si se tot chinuia pret de vreo 2 secunde pana a ajuns la turatia normala de vreo 900-1000....si iesire un pic de fum de sub capota...dar nu a murit motorul....e foarte enervanta chestia

 

Trebuie sa fac revizia acum si o sale cer sa investigheze....stiu ca erori pe BC nu am ca i-am mai rugat cand a facut prima data sa scaneze si cica nu au gasit...acum daca nu au scanat bine sau chiar nu erau, nu stiu.....stiu ca se stocheaza evenimente de genul....failed start, nu?

 

Poate ma ajuta careva de aici cu o scanare, care se pricepe.

 

LE: am mai gasit un topic cu o problema similara...nici acolo nu au ajuns la vreo concluzie

 

http://vwforum.ro/topic/83564-fum-de-sub-capota-dupa-prima-cheie/

Modificat de TENT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Credeam ca am scapat de problema asta, practic nefacand nimic in afara de revizii de atunci, aseara dupa o pauza de 2 ore bag cheia, pronesc motorul, porneste, parca de data asta simteam o vibratie ciudata de la motor, vibra cumva si apoi dupa 1-2 secunde se opreste si iar ma umple defum de sub capota:)))) noroc ca eram la ei mei in curte si nu am speriat pe nimeni.

Am iesit sa miros repede fumul, mirosea ca o combinatie de ulei+benzina, mai mult spre ulei. Apoi dupa 2 minute a pornit asa mai incet, gen hai cu tata:))) a pornit la turatie mica ~500 si si-a revenit in vreo 1-2 secunde.

Legat de vibratia ciudata pe care am simtit-o cand a pornit pana sa moara, zicea cineva mai de mult ca "porneste invers", nu stiu ce inseamna asta, dar vibratia aia de la motor parca era la modul ca se invartea invers.

Am mai fost pe la service si am mentionat problema dar pe tester si la inspectii ochimetrice nu au gasit nimic, nu lasa nici eroare in computer, problema e ca nici nu pot/stiu cum sa reproduc eroarea ca sa ii arat vreunui mecanic cum face.

Puteti da cu ghicitul:) am mai intalnit recent o discutie despre valva N80 care poate cauza ciudatenii dastea, dar nu stiu cu ce se mananca, il vechile discutii "suspectul" era supapa de admisie, nici aia nu stiu cu ce se mananca... sper doar sa nu mai faca asa in vreo parcare sau ceva...iar o sa fiu in postura....nu are nimic, nu va speriati, asa face ea:))))

In rest merge super, nu observ vreo ciudatenie.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

Am o Skoda Octavia 2, 1.9tdi, an 2009 si am o mica/mare problema. Uneori scoate fum alb si de la un timp miroase si ciudat (ulei ars sau cauciuc ars). Acum cateva zile mi-a iesit fum si de sub capota de undeva din spatele motorului. Masina trage si nu scoate vreun sunet ciudat ca sa ma faca sa ma gandesc la turbina.  

Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D tot la turbina te trimit parerile noastre. Cati km are masina? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

188.000 km. Asa am zis si eu initial, dar faptul ca nu scoate fum mere si doar in anumite momente (asta pe esapament) si doar de cateva ori de sub capota m-a facut sa ma gandesc ca nu e turbina. plus ca nu face un zgomot motorul sau nu trage sau se inneaca sau ceva. am atasat un video cu locul de unde a iesit fum de sub capota.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci caut si vezi de unde e ulei pe acolo pe la turbina.. care arde atat pe exteriorul motorului, cat si pe interiorul esapamentului ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

postez si eu aici, nu am gasit pe aria golf, dar a patit nevasta cu golful 4 1.4 AXP acelasi lucru ca primul post :)

 

a pus cheia, s-a auzit un poc, si apoi abur/fum de sub capota... (eram in fata casei si eu, si am auzit/vazut)

 

am deschis capota, m-am uitat peste tot, nu era nimic stricat, ars.. etc

am pornit-o, merge fara probleme, am pus vagcom-ul, nimic pe ea.

 

am intrebat si tot felul de mecanici, si mi-au zis ca s-a auto-aprins ceva... fie gaze in catalizator, fie ulei la admisie...

desi ar fi trebuit sa apara alte stricaciuni daca s-ar fi aprins prin galeria de admisie unde e si clapeta si aia e destul de sensibila :D

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!