Jump to content

Turatie ralanti de 1000 RPM (regenerare DPF) [Passat CC]


DENISS25
 Share

Postare recomandată

salutare tuturor!!am o dilema,de vro 2 saptamani ,si anume uneori cand merg cu masina ,observ ca ramane turata la 1000 rot/min..daca plec cu ea si o forsez putin coboara la normal turatia,,masina 80 la suta merge in oras,ies rar cu ea in afara...poate sa ramana turata la relanti  cumva din cauza filtrului de particule?cum se manifesta regenerarea filtrului??s-a mai intamplat la cineva pana acum? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai si ventilatoarele pornite la turatie maxima , e regenerare, daca nu, e de la altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...si ce inseamna aceasta regenerare,si dc asa des ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul ti-a spus ca poate trebuie. In alta ordine de idei: Regenarea asta apare mai des atunci cand nu tii motorul suficient de turat. Nu stiu cum mergi tu, insa, de exemplu la mine, mergand mereu sportiv si agresiv, foarte rar apare regenerarea (maxim o data la doua luni si atunci dupa ce merg mai incet).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am inteles..la mn au aparut acele regenerari din cauza mersului numai prin oras incet,,,nu merg cu ea subturata,o sa incerc pe cat posibil sa ies mai des in afara cu ea,,,multumesc pt lamuriri!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indicat este atunci cand o  ramane turata, sa o lasi asa pana revine singura la turatia de relanti normala. Din pacate insa, nu este tot timpul la indemana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , am observat si eu asta...isi revine singura la turatia normala,dupa cateva minute...sau daca merg putin turata cu ea...ms colegu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mai iesi din oras la un drum mai intins, da-o pe manual (daca e dsg) si mergi turat in 3,500 - 4000 ture cu ea, 5-10 minute.

E bine pentru turbina si filtru particule sa ai cel putin un drum mai lung pe luna, in care sa dai niste sprinturi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este manuala...de obicei schimb numai la 3000 ture,nu merg subturat cu ea..dar nu prea ies in afara asa de des....o sa mi rezerv special o data pe luna pt ea,sa ma duc la un drum mai lung :D conteaza si in ce treapta mergi,sau doar sa stea intre 3500 si 4000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica e bine sa mergi cu spatele :)) Normal ca nu vei merge in a 2-a. Mergi turat, depinde de trafic si limita legala de viteza :p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol:

Modificat de DENISS25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o ti pe pilot de la 2500 ture in sus,constant,e ok.nu are importanta in ce viteza esti.e important sa o ti macar 10 min constat.iar in oras cind se tureaza sa nu o opresti pina nu-si face ciclul.daca esti intr-o pozitie stationara va dura un pic mai mult.a mea se regenereaza cam odata la sapt.circul cam 600-700 km saptaminal in oras si de 2 ani nu are nici o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Va salut! Am si eu aceeasi problema: ieri si astazi masina a ramas turata la 1 mie de turatii iar schimbarea din treapta 3 in 4 se face la 2100 turatii si nu la 1800 cum e normal ( dsg) care ar fi problema? Dupa ce opresc motorul imi merg ventilatoarele de la radiator si am impresia ca se si incinge ( am simtit o caldura cand m am dat jos din masina la roata) multumesc!

 

Acum cateva zile am facut si revizia + schimb ulei dsg

Modificat de officceall
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu o mai oprii... isi face regenerarea DPF-ul, lasa-o sa termine - mergi cu ea pana scade turatia, la normal

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Mersi mult

Deci ar ajuta daca as merge pe autostrada in treapta 5-6 ( pe manual) la 3500rot/min timp de 5/10 minute? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3500 rpm in regenerare e cam mult, exista riscul (destul de mic) de incediu

manualul de utlizare l-ai citit? viteza a 3-a sau a 4-a la 2000-2500 rpm e suficient, a 4-a 2500 rpm e ideal.

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu am citit manualul de utilizare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

ajuta sa mergi normal - sau sa stai in plaja 2000-2500 rpm. Important e sa nu o opresti, pana nu termina regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarea se face crescand temperatura gazelor bagate in filtru pana la 600-700 grade Celsius. Astfel se ard particulele de carbon depuse in filtru si acesta se curata, "regenereaza".

DPF-ul are multe plusuri, dar si minusuri, atunci cand regenerarea se face destul de des, incep sa se degradeze mai rapid piesele motorului din cauza caldurii excesive, uleiul la temperaturi foarte crescute (intre 100-110 grade celsius), turbina, evacuarea etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare baieti!

Am si eu o problema asemanatoare cu cea a lui Deniss25, in sensul ca la mine masina sta fix la 950 rpm la relanti in loc de 830 normalul. Am observat asta dupa o lunga pauza in care nu am folosit masina, iar in acea zi am luat-o pentru o deplasare de 2 km in total, scena s-a repetat si la o saptamana dupa, la fel. Ajuns acasa, am deschis capota (cu motorul pornit) si am observat ca ventilatoarele mergeau maxim amandoua (clima oprita) desi uleiul si apa erau ok, amandoua la 90 grade, iar din zona turbina, DPF venea o caldura de efectiv iti ardea fata daca stateai deasupra sa te uiti, am observat si ca gazele de evecuare desi invizibile erau fierbinti. Mentionez ca in bord nu s-a aprins nimic cum ca ar regenera DPF-ul, sau vreo anomalie. Masina are 176 mii km. Aveti idee ce poate fii? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Turatie ralanti de 1000 RPM (regenerare DPF) [Passat CC]

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!