Jump to content
Sign in to follow this  
kamataru

Interes achizitie auto grupul VAG

Recommended Posts

kamataru
Va salut colegi forumisti!
Detin in prezent un Ford Mondeo 2002 TDCI (130 CP) si pentru ca m-am saturat sa bag bani in el si de fiecare data sa apara altceva m-am decis sa il vand si sa cumpar altceva. 
Ma bate gandul sa merg catre Octavia 2 (2005, 2006, 2007), VW Passat, VW Touran, Seat Altea/Toledo aduse din Germania. (pe motorina)
Stiu ca s-a scris foarte mult despre problemele grupului VAG legat de aceste motoare dar ma incapatanez sa imi doresc TDI. 
Chiar nu exista nici un motor care sa nu aibe probleme cu injectoare, turbina, chiulasa crapata?? Adica ma gandesc daca in perioada asta s-a facut vreun motor fara aceste probleme sa il caut exact pe acela.

Sunt deschis la discutii.

Multumesc mult,
Gabi
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Georgik

In general toate motoarele 2.o tdi de dupa 2006-2007 au probleme rezolvate.

Cel de 1.9 tdi ar fi mai fiabil dupa unii. 

 

Tu ce motor ai vrea?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kamataru

eu as vrea 2.0 de 140 cai ...nu as vrea sa cobor de pe 130 pe ceva mai slab insa pentru fiabilitate cobor la 1.9 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
MariusPD

salutare,si eu as vrea sa schimb masina  de la un g6 la un g7 tdi..aveti idee  daca au si acestea ceva probleme?si cum  comentati  ca un g7 din 2013 au deja 170 mii km? ms

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Presupunem ca s-au mers cu ele nu? La 170.000 km, sunt cele mai " low cost " ; daca platesti un pret mai bun, gasesti cu rulaj mai mic ; personal nu prea vad schimbare trecerea de la un golf la altul…pe langa desprecierea uriasa eu nu prea vad niciun + ; poate sa faci un salt de 2 generatii ar fi ceva, spre exemplu de la golf 5 la golf 7…

Share this post


Link to post
Share on other sites
MariusPD

pai uite de exemplu  un mecanic mi.a spus ca g7 nu mai au problem cu EGR.UL cum au g6 ca sunt puse in alta parte.ce parere ai? intrebam  ca  poate mai sunt si alte schimbari care nu le stiu.cat despre km 170 mii in 1 an mi se par f multi.eu as vrea sa il schimb ca se strang km la g6 al meu si nu stiu cat ma duce o masina ca asta ma refer la nr de km.

Edited by MariusPD

Share this post


Link to post
Share on other sites
loghy

Ar trebui luat in calcul si faptul ca problemele s-ar putea sa nu fi aparut inca.

Daca te uiti pe forum o sa vezi ca nu s-a plans nimeni de probleme la 1.6 tdi in primii 3 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kamataru

sa inteleg ca din 2006 nu mai sunt probleme cu TDI-urile pe Octavia, Passat, Golf etc???

Share this post


Link to post
Share on other sites
bossake

orice masina vei lua va avea probleme. daca ai face trecerea de pe o masina 2002 pe una 2011-2012, atunci ar fi altceva, ai lua o masina cu km mai putini , vechime mica , etc. acolo chiar ai avea pretentia sa nu se strice decat f rar.

atata timp cat iei o masina 2005-2006-2007, gandeste-te ca si ala care vandut-o foarte posibil o da tocmai pentru ideea pt care dai si tu mondeo: deja a ajuns la o vechime cand pica destule de pe ea.

 

intr-adevar dupa 2006-2007 nu mai sunt problemele grave care erau pe 2.0 tdi in primii ani, dar ca orice diesel tot mai apar probleme, mai rare ca la prima generatie, dar apar.

 

daca te-ai saturat sa bagi bani intr-o masina si vrei una in care sa bagi mult mai rar trebuie sa te indrepti catre ceva mult mai nou ca an, nu 2006-2007 si diesel, recent aduse, ca deja vorbim de masini cu multi km.

Edited by bossake
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
MariusPD

ei nu mai sunt..cine a zis ca nu? chiar sunt! eu am avut problama cu EGR.ul. alti cu turbina, injectoarele.chiar mai multe probleme dupa 2006 , ca pana in 2006!

Share this post


Link to post
Share on other sites
loghy

@ kamataru: Nu exista nici un motor care sa fie "bulletproof", mai ales la o masina sh de 8-10 ani.

Conteaza foarte mult de cum s-a avut grija de motorul respectiv, cum a fost exploatat si nu in ultimul rand de noroc.

Edited by loghy

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Marius se refera la problemele generale ; si are mare dreptate ; inainte PD-urile erau lipsite de probleme ( ALH 90 cp, 110 cp, 101 cp, 131 cp, 150 cp…) ; acum cam toate cele noi au probleme fie cu pompa / injectia / turbo / volant / egr / dsg / ax cu came / chiulasa / etc ; daca G6-le l-ai luat de nou si in momentul de fata nu are probleme, eu zic ca nu renteaza sa il dai ca sa iti cumperi un G7 cu 150-200k km ; tu stii mai bine ce ai de facut, problemele cu siguranta le gasesti pe forum.

Edited by bgd_b92

Share this post


Link to post
Share on other sites
loghy

Toate motoarele ajung sa aibe probleme la un moment dat. Doar ca unii le considera normale dupa un anumit numar de km (cum mi se pare si logic, de altfel)

Stiu ALH-uri carora le-a picat turbina, ambreiajul sau volant dupa 250.000 km. Nu mi se pare o tragedie avand in vedere nr de km. Iar la o masina diesel de 8-10 ani mai ales aduse din germnania trebuie sa te astepti lejer la un astfel de kilometraj.

Edited by loghy

Share this post


Link to post
Share on other sites
MariusPD

idea e ca nu stiu cat ma poate duce acest motor de pe g6. ma refer ca nr de km. si daia as inclina sa o schimb..in momentul de fata am 220 mii.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Un motor intretinut nu a ajuns nici la jumatate de " viata " in acesti km ; problema nu este motorul, pt ca duce 5-7-800.000 km ; mai scumpe sunt anexele…exemplu injectiare, pompa, volant, ambreiaj, egr, pe care le consideri cosumabile dupa un anumit nr de km ; eu nu mi-as face probleme in locul tau ; in situatia de fata consideri ca dai vrabia din mana pe cioara de pe gard…

Share this post


Link to post
Share on other sites
loghy

Motorul o sa te tina, doar ca s-ar putea sa schimbi o pompa de inalte sau un EGR, adica un 2000 eur in total.

Totul depinde daca esti dispus sa bagi acesti bani treptat in G6, sau o vinzi, mai pui de 3-4 ori pe atat si iti cumperi un G7.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MariusPD

egr.ul deja l.am schimbat.in rest multumesc lui dnz nu am mai avut probleme.ma gandesc ca daca o mai tin pretul scade si la anu o sa pun mai multi bani pe langa sa iau alta...

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Dai o masina de 220k km pentru una de 170k km? Mi se pare o diferenta mica de km, in special pentru un diesel ca sa merite.

O masina pe care o stii pentru una necunoscuta. Este adevarat ca teoretic ar veni cu garantie daca este din 2013. Zic teoretic pentru ca importatorul acorda 2 ani, dar daca masina e luata sh din Germania nu cred ca se mai baga PoRo la garantie. 

 

Daca singura motivatie solida pentru a schimba masina este ideea ca poate se strica, poate mai necesita investitii, atunci achizitionarea unui sh mai nou, dar cu nr comparabil de km nu rezolva.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Dupa un anumit nr de ani deprecierea este mai mica ; si daca va scadea pretul masinii tale vor scadea si restul ; spre exemplu daca acum intre G6 si G7 este diferenta de 7000 euro sa zicem, peste ~ 2 ani diferenta va scadea la 4-5000€ o data cu aparitia unui nou model de golf ; uitete la piata ca sa vezi, un golf 4 este 2500€ din 2001-2003, un golf 5 este 4500€ din 2004-2006 ; cu siguranta diferenta de pret in 2007 sa zicem era considerabil mai mare intre cele doua ; daca masina nu are probleme, kilometrajul nu este relevant pt a o schimba…depinde in ce stare este ; si de picat pica la orice masina cate ceva…daca iei una SH cu siguranta vei baga mai multi bani decat in a ta ; pe langa distributie + ulei + filtre + cauciucuri care ii bagi din start in achizitia altei masini poti intampina si alte probleme ( ambreiaj / volant / egr / bucsaraie / amortizor / etc ) …

Share this post


Link to post
Share on other sites
MariusPD

pai aveti dreptate in mare..dar de exemplu daca ajung la 300 mii km ,cine o mai cumpara cand vede km astia? :)

Edited by MariusPD

Share this post


Link to post
Share on other sites
loghy

Cine cumpara acum G4 cu km astia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Deja incepem sa dam discutia in diverse…acum, foarte rar gasesti masini cu peste 200.000 km in bord indiferent de anul de fabricatie ; si cu asta am spus tot…stai fara grija, foloseste-ti masina decat sa stai cu gandul " cine o mai cumpara " ! Din cate observi noile modele sunt din ce in ce mai complicate dpdv al electricii…asta inseamna mult mai multe probleme pe care nu ai cum sa le eviti ( problemele la electrica nu sunt ca cele la bucsaraie sa zici ca bate si ca mai merge asa …nu , pica si te lasa ) ; acum depinde si cum stai cu bugetul ; daca pt tine nu conteaza chestiile astea, iti poti lua si avion ; eu prefer masinile mai clasice, nu astea facute din materuale reciclabile la care tot timpul apare cate ceva ; dar daca vrei tehnologie de ultima ora, platesti :) spor

Share this post


Link to post
Share on other sites
kamataru

Mai vin cu o alta întrebare...E mai bine sa iau benzina? scap de mai multe probleme?

Share this post


Link to post
Share on other sites
loghy

Benzina... doar 1.6 MPI.

E foarte rezistent... dar gurmand si lenes...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bgd_b92

Depinde din ce pdv privesti ; vrei neaparat VW…? Cati km faci anual ? In ce conditii ? Ce stil de mers ai ? Care este bugetul de intretinere ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri