Jump to content

 Funcționarea acestui site este susținută de cele 3-4 firme ce afișează bannere între posturi. Ar fi o plăcere pentru noi dacă ar fi adăugat site-ul nostru în lista de excepții ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult susținerea acestei comunități. Promitem și veți vedea că nu avem reclame intruzive și nici deranjante. Mulțumim! :) 

live speedy

Problema relanti 1.4 tdi

9 postări în acest subiect de discuţie

live speedy

am un seat cordoba 1.4 tdi din 2006

 

la relanti se ingatuia ca si cum ar merge in 2 pistoane, daca pornesc aerul conditionat totul revine la normal

masina trage foarte bine 

 

am mers la munte am urcat pana la cabana padina si totul a revenit la normal statea perfect la relanti (ac oprit) la coborarea de pe munte a inceput iara sa faca urat cand ajunge la relanti

 

pe tester nu da nimic

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dolfin

Uita-te la cureaua de accesorii, vezi daca fulia de la compresorul de clima se franeaza/opreste uneori cand AC este oprit.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
live speedy

nu are nici o problema cureaua am verificat

 

aveti jos link de la un video

 

initial este rece si sta perfect la relanti ( cu ac oprit sau pornit) dupa ce dau 2-3 ture cu ea incape sa faca urat

 

Modificat de live speedy

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dolfin

N-am zis ca are o problema cureaua, am zis ca se blocheaza fulia compresorului de AC, filmeaz-o in relapse (daca poate telefonul) cand se manifesta problema.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
live speedy

am verificat nu are problema fulia nu se blocheaza plus ca la munte nu facea urat cu aerul pornit

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Dolfin

Zgomotul este specific blocarii curelei de accesorii de catre un agregat.

Daca nu este fulia de la AC urmareste alternatorul, pompa de servo-directie (verifica nivelul de ulei), rola suport si rola intinzatoare daca nu se blocheaza pentru scurt timp.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
andrei_221

problema apare de la un injector. 

Cad pornesti AC, se mareste cantitatea injectata si atunci lucreaza si injectorul cu problema. CAnd opresti AC, scade iarasi cantitatea injectata si acel injector nu mai pulverizeaza.

La rece e aceeasi poveste, ECu comanda o cantitatea mai mare injectata pentru a compensa temperatura mica, dar cand se incalzeste micsoreaza la limita cantitatea.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
live speedy

am sesizat azi urmatorul lucru

cu cat are mai multi consumatori porniti( faza lunga proiectoare dezaburire )  sta bine la relanti cum opresc din consumatori iar se ingatuie

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Bogeta

Salutare @live speedy ,

Am aceeasi problema cu cea prezentata de tine. Ai gasit vreo rezolvare? 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×