Jump to content

Ce bujii (cu scanteie) folositi?


s_c
 Share

Ce bujii (cu scanteie) folositi?  

895 voturi

  1. 1. Ce bujii (cu scanteie) folositi?

    • OEM
      145
    • Bosch aftermarket
      150
    • NGK aftermarket
      466
    • Beru
      125
    • Altele (va rog precizati)
      45


Postare recomandată

http://www.sparkplugs.co.uk/pages/pricing/ccp/NGK-cars-ccp.asp

in fereastra de jos incepi si selectezi masina si in final iti da tipul potrivit.

Tot de aici mi-am luat si sonda de oxigen,NGK (NTK) ,este cea mai buna pe care poti sa o iei aftermarket,net peste cele 'universale' de 400 de lei.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

Multumesc frumos. Deci o sa platesc cu cardul, cu transportul cum se face si cat costa?

Este foarte interesant pretul, foarte convenabil fata de ceea ce gasesti in Romania.

Modificat de Catalin Emilian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA ,pretul foarte bun fata de ce gasesti la noi ,65 de lei/bujie mi-a cerut mie la magazinul din colt, ieftine chiar si peste ce gasesti pe net pe alte magazine online.

Eu le-am cumparat chiar din UK,locuiam (si) acolo oricum shipingul pana in RO nu e mare ca sunt usoare,tot iesi mai ieftin ; cel putin esti sigur ca nu primesti rahaturi contrafacute .

Iti recomand sa iti iei eventual si sensorul de oxigen daca iti permite buzunarul ca si acela are un pret fantastic fata de cele de la noi vreo 700-800 de lei aici si e cea mai buna calitate, NTK.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stealth sunt bujii cu cap yttrium,cu durata mare de viata.Electrodul nu simte diferenta de temperatura si are aceeasi scanteie si la cald si la rece.Se folosesc cu preponderenta la motorizari mari w12,2.8v6,2.3v5..dar se pot folosii fara probleme la motorizari normale.sunt destl de scumpe in jur de 45 lei bucata pe Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

".Electrodul nu simte diferenta de temperatura si are aceeasi scanteie si la cald si la rece" eu nu stiu sa fie diferente de scanteie intre cald si rece(ce anume,motorul?!);bosch si dealtfel cam orice alt producator de bujii pun un strat fin de ytriu,platina sau alte metale stabile pe electrozi dintotdeauna.

toata treaba e sa se poata realiza electrodul central cat mai subtire ; Denso iridiu fiind cea mai buna bujie la ora actuala cu anod de 0,4mm grosime ,NGK are 0,6mm;ideea e ca electricitatea se scurge cel mai bine prin varfuri/muchii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cumva pt ce tip de masina sunt bujiile de la Champion RAX94C?

Mi le-a dat un prieten si le-as da mai departe ca eu pe masina am Beru.

Stie cineva ce bujii de la firma Beru imi trebuie mai exact?

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14FGH-7DTURX sunt bujiile tale beru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care sunt cele mai bune bujii pt benzinar ? Bosch sau NGK ? :drunken:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Beru si sunt multumit.Majoritatea prefera NGK...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Catalin Emilian

Am votat si eu NGK.

NGK BKUR6ET-10(OEM) am avut pe masina din fabrica, le-am inlocuit tot cu NGK acelasi tip, motorul merge la fel, nicio modificare in bine sau rau.

Modificat de Catalin Emilian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu folosesc aceleasi bujii din Aprilie si sunt foarte multumit! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ stealth imi cer scuze ca iti raspund asa tarziu.Iti reproduc textual ce ti-a scapat tie de pe net;BOSCH;Producătorului vehiculului multor specifica acum prize de platină ca echipament original şi cu un motiv bun. Auto-curăţare superioară, mai fiabile

post-64586-0-69641200-1312611960_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salutare la toata lumea, am si eu o intrebare, pentru motorul din avatar ce bujii sa pun, ca tot citesc pe ici pe colo ca NGK sunt mai bune etc... Daca nu ar fi problema de bani (ipotetic vorbind) si daca ati avea masina asta ce bujii ati pune. Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi intrebare o am si eu pentru cei mai in tema,e vorba de masina din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe masinile anterioare am cautat echivalentul bujiilor europene produse in ...Japonia., respectiv, Denso cu iridium. Nu am fost nici o data dezamagit !

Acum, se pare ca va trebui sa ma limitez doar la NGK cu iridium, produs tot in Japonia, nu in Comunitatea Europeana!

Nu sint in masura sa dau sfaturi, nu sint expert dar de fiecare data , cu bujii japoneze am simtit diferente de consum ( in minus, normal ) plus un... sound al motorului, deosebit de placut, mai ales dupa 5000 de ture.

A... si bineinteles, un ulei de calitate care sa ajute ungerea in orice situatie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la un golf 5 1,4 fsi ce pret au niste bujii ngk ca astea am inteles ca sunt mai bune.... si ce model recomandati? Multumesc antincipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... stiu ca deviez un pic de la subiect, dar vroiam sa stiu si eu cand se schimba bujiile(nr. de km) si cum intrebau colegii mai sus ... pt. un 1.6 FSI/ 2005 an ce se recomanda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Aveti idee ce bujii imi trebuie si la ce km se schimba? In manual arata 90000 km nu stiu ce sa zic. 2.0 tsi 147 kw 2009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum depinde si calitatea bujiei, stilul de mers si altele. De obicei o bujie se verifica usor, o cheie speciala de bujii toti trebuie sa avem :). Eu schimb bujiile cam pe la ~30.000 in functie de calamina depusa. Se stie ca mersul intr-un oras aglomerat, motor subturat, ii dauneaza bujiei. "vibratiile", mersul intrerupt al unui motor poate sa fie din cauza bujiilor uzate. Bafta.

Modificat de ti3sto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat bujiile...am gasit Denso IK 20 , sint cu electrod de iridium. Ca de fiecare data, motorul si-a schimbat comportamentul, in bine.

Zgomot mai mic la relanti, la fel si la turatii ridicate. Am fost nevoit sa fac o mica ajustare, cu lera , ca la batrinele Dacii!

Bujiile vin calibrate cu gap-ul de 1. Pentru tipul asta de motor, gap-ul trebuie sa fie 0,8. Nu cred ca am reusit exactitatea ... atomica dar ... e mult mai bine decit cu cele NGK pe care le-am gasit montate.

A...mi-a scazut un pic consumul ( 7,2-8 ) extraurban, asta in conditiile in care , termostatul nu inchide!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai luat pe Denso? PK20PR-P8 Platinum Distanta dintre electrozi: 0,8 mm sau VK20Y Iridium Tough Distanta dintre electrozi: 0,8 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, acum am vazut intrebarea....

Pe cutie , tin minte, era trecut indicativul IK20 ,electrod de iridum power . Iar distanta dintre electrod ( iridium 0,4 ) si ...cioc, era de 1 ( nu mm, am pus lera si era mai mare de 0,8 )

Am ajustat-o la 0,8 ... atit cit m-am priceput. Asta e...! :dry:

Dar, repet, s-a simtit in bine schimbarea!

Si ca o paranteza, fara legatura cu topic-ul, ieri, cind ma intorceam din provincie, s-a ars o bobina de inductie... :tuktuk: . Am mers o suta de km in 3 pistoane... Nu sint bolnav de ... " scenarite " dar gindesc ... termostatul dus, bujii noi, bobine vechi, pina la urma una a cedat ... deh... Am schimbat azi doua bobine si termostatul, saptamina viitoare incerc sa le schimb si pe celelalte. Macar ma stiu intr-o parte!

Modificat de dan boariu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dar bujiile respective nu vin reglate din fabrica? Nu au gap-ul considerat corect de catre fabricantul lor?

La transport ma indoiesc sa se deregleze gap-ul, intrucat vin cu un abajur de plastic menit sa le protejeze.

Ca sa revin, de unde stie masina ca toate bujiile pe care i le pui au nevoie de gap de 0,8? Unele bujii sunt cu platina, altele cu iridiu, altele au mai multi electrozi... Toate trebuie sa fie reglate la 0,8, asa cum zice producatorul masinii care foloseste doar un singur tip de bujie, pe care il si recomanda cand te duci in service cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de producator si unde le face...eu am avut aceeasi surpriza la Champioane sa aiba in loc de 0.7 -> 0.8-0.85...lucrez in mecanica si am avut cu ce sa masor si calibra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!