Jump to content

Golf 6/Jetta - Probleme electrice


and3yutzu
 Share

Postare recomandată

Mda, se topise plasticul de pe langa partea metalica, iar contactele erau afumate, cu putin cositor se rezolva. 

Elasticitatea  metalului din buton nu e foarte grozava pentru a facilita contactul.

Din acest punct de vedere ledurile par a fi necesare pentru a scadea consumul curentului si a  evita topirea plasticului.

Atentie la demontarea plafonierei, plasticul e cam moale si se rup clamele.

IMG_20190810_182250_1.jpg

IMG_20190810_183201-2.jpg

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... Se repara... Sau inlocuieste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , scuze daca nu este topicul potrivit dar am fost in ultimele 2 luni la 4 service-uri si toti mi-au spus ca problema ar fi una electrica , cu toate ca pe tester nu am nici o eroare.  

Problema a aparut acum 2 luni cand s-a oprit brusc in mers si nu a mai pornit , am dus-o la primul service pe platforma  , banuiam ca ar fi pompa de motorina din ce am mai citit . Ei au zis ca nu este asta , mai degraba o problema la injectoare , nu stiu sa le repare si sa o iau de acolo , i-au dat curent si am plecat cu ea acasa . Am mai intrebat in stanga si-n dreapta , toti mi-au spus ca nu au cum sa fie injectoarele deoarece ar fi dat pe tester . Am continuat sa merg timp de 2 saptamani fara probleme si apoi iarasi s-a oprit .  Urmatorul lucru verificat a fost din nou pompa si am schimbat filtrul de motorina , crezand ca poate prinde aer pe undeva si de asta se opreste . Concluzia a fost ca ceva ii taie alimentarea . In urma cu aproximativ 1 luna sa apara problema , am facut schimbul de filtre si ulei , asa s-a ajuns la concluzia ca poate este filtrul . Am inlocuit filtrul , am mers 2 zile si din nou s-a oprit . In tot acest timp am pus testerul in mai multe service-uri si nu a dat nimic . La ultimul service mi-au facut din nou mai multe teste si au ajuns la concluzia ca am un releu cu probleme , l-au schimbat . Mi-au verificat si calculatorul masinii inaine deoarece aveam si aceasta banuiala , au spus ca nu are rost sa-l schimbam daca nu stim sigur ca asta este , este destul de scump din ce am inteles . 

In acest moment masina merge de aproximativ 1 saptamana si jumatate dar imi este teama sa fac drumuri lungi sa nu se opreasca din nou . 

Alte probleme avute care ar putea avea legatura , in urma cu 1 an a cedat alternatorul .

Ceva foarte ciudat se intampla insa , si am impresia ca s-a intamplat de fiecare data inainte sa am o problema . Cand stau la semafor sau sunt maxim in treapta a 2-a , se aprind scurt avariile . Este aproape insesizabil , dar fiind la volan si daca urmaresti asta iti dai seama. Nu face mereu asta , dar atunci cand o face ma trec fiori :)  Am reusit astazi sa fac si un video si am prins cand a facut o data , daca vreti fac un upload. 

In primavara am mai patit ceva interesant , prima data s-a intamplat intr-o dimineata in timp ce ploua , cand m-am apropiat de masina am gasit toate geamurile deschise , ca si cum as fi tinut pe telecomanda apasat . Am crezut ca am tinut apasat si s-au deschis , pentru ca nu era ud absolut deloc in masina , dar apoi am mai gasit-o asa o data la spalatorie . Ideea este ca pare ca s-au deschis cand eram in apropierea masinii . 

 

Cam lunga povestea mea , sper sa ma ajute cineva , primeaza problema cu taierea alimentarii . 

Multumesc ! 

Modificat de Silviu2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Despre ce mașină e vorba? Deschis geamurile am pățit-o odată la Golf4, era o problemă cu încuietoarea de la portbagaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici si bateria , eu tocmai am schimbat-o si e alta masina, o baterie slaba creeaza probleme ciudate care nu apar la diagnoza , am patit-o la Logan CCI in garantie ce ai patit tu , dupa schimbarea bateriei la ceva vreme din motive de slabire evidenta a bateriei nu am mai avut asemenea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, bbogdanmircea said:

Despre ce mașină e vorba? Deschis geamurile am pățit-o odată la Golf4, era o problemă cu încuietoarea de la portbagaj.

Golf 6 2.0 TDI 110 CP

Am avut o problema la incuietoarea de la portbagaj , se blocase , am inlocuit-o  . Asta a fost in trecut , daca mai apare problema asta revin cu ea . 

3 hours ago, ciprian0813 said:

Sa verifici si bateria , eu tocmai am schimbat-o si e alta masina, o baterie slaba creeaza probleme ciudate care nu apar la diagnoza , am patit-o la Logan CCI in garantie ce ai patit tu , dupa schimbarea bateriei la ceva vreme din motive de slabire evidenta a bateriei nu am mai avut asemenea probleme.

Crezi ca bateria poate sa fie cauza opritului in mers sau pentru aprinderea avariilor ? 

O sa fac o verificare oricum 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o verificare a bateriei ca masinile moderne au multa electronica si sunt sensibile si eu am avut belele la toate masinile mele moderne cu bateria la golf, smart forfour si logan , toate 3 cu electronica destula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua,

Am o problemea la mașina mea, un golf 6. Am fost sa-i curat interiorul spălat etc.  După ce am venit acasă am lăsat geamurile deschise, toate bune și frumoase. A 2 zi am mers sa pornesc masina, precizez ca nu aveam prima cheie cu care o porneam ca am uitat-o în alta masina si am vrut sa o pornesc cu cheia a 2-a. Când am deschis masina am pus cheia în contact si am constata ca bordul este stins complet și masina nu merge. I dau cheie, pornește 2, 3 secunde și se oprește. Am pus-o pe tester si a dat eroarea de mai jos. Sigurantele sunt ok și bateria.

Care ar fi problema? Unii spun ca bordul s-a defectat, alții umezeala, altul a zis ca modulul de citire al ceasurilor, alții imobilizatorul. Ceva sugestii va rog, sa nu bag bani în ea mai mulți decât trebuie.

Eroare cod 01317 modul lipsa comanda j285

004-lipsa semnal /nu comunica 

Modificat de loghy
Limba romana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rand, trebuie măsurate alimentarile ceasurilor, etc. Dacă sunt ok, problema este în ceasuri. Dacă se pot repara, cât costa, etc... Nu avem cum sa știm, după descrierea problemei, ci numai după ce verifici placa de baza, etc. Dacă necesita înlocuire, cumperi ceasuri SH, necesita adaptare, ca să porneasca masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.08.2019 at 9:20, F l o r i n a scris:

 

Am rezolvat. A fost simplu: am scos placa, am curățat-o și miracol a pornit :))) 

Modificat de loghy
Limba romana
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/15/2019 at 9:31 PM, ciprian0813 said:

Fa o verificare a bateriei ca masinile moderne au multa electronica si sunt sensibile si eu am avut belele la toate masinile mele moderne cu bateria la golf, smart forfour si logan , toate 3 cu electronica destula.

Am fost astazi si am verificat bateria , era pe moarte. Era o baterie din 2011 sau cel putin ala era anul trecut pe ea . Si in afara de asta era si subdimensionata pentru motorul de 2.0 . Am cumparat baterie noua, sa vedem daca mai sunt probleme . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

O mica problema:becul day light pe stanga nu functioneaza,am scos mufa si nu ajunge tensiune acolo.

Am bagat mufa la loc , am scos becul si in bord a aparut semnul de bec ars.

Am verificat becul in soclul din dreapta-functioneaza.

Nu inteleg,acum 2 saptamani functionau ambele ,toate becurile pe partea stanga functioneaza si in spate si in fata,nu am facut nicio lucrare la masina !

Ce se intampla oare?-stiu ca sigurantele pe lumini sunt diferentiate stanga-dreapta dar imi este greu sa cred ca exista siguranta separata pentru day light

Scuze masina este un JETTA 2012, 2.0 tdi cu tabloul de sigurante sub bord.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu becul scos nu o sa ajunga tensiune acolo. Se verifica firele de la centrala electrica pana la bec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, Am un Golf 6 2013 1.6 TDI Hatchback.

Becul din portbagaj nu mai functioneaza, am verificat nu primeste tensiune.

Am observat ca jetul pentru spalarea lunetei nu prea mergea ( picura foarte putin ). Am dat mai mult deodata crezand este infundat. pe urma am descoperit apa in portbagaj; apa venea de la furtunul pentru stergator ( acesta era rupt, chiar la portiunea unde facea legatura haionul cu sasiul ).

Cand am vazut apa in portbagaj am scos becul ( cu tot cu suport ) pentru ca sa nu faca scurt.

Am rezolvat furtunul si cand am montat suport si becul inapoi, acesta nu mai arde.

Vreo idee cum as putea proceda mai departe ? Care sigurante ar trebui sa le verific ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hello..si eu am o problema electrica dar nu imi dau seama care ar fi cauza , ori ceasurile ori can-ul ori un fir intrerupt la ECU..din ce am citit le alte forumuri.

Masina golf 6 2012  , motor cffb 2.0 140

S-a mai confruntat cineva cu problema asta ?

Link cu video: https://files.fm/f/k5ejpspw

Dupa mai multe incercari porneste si peste zi merge , dimineata aceeasi poveste si nu pot comunica cu nici un modul..am eroare pe tot.

Modificat de blaster2309
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vin la voi cu speranta ca ma puteti ajuta cu o informatie, doua.

Masina: Golf 6 1.4 122cp 2011.

Problema: Se arde mereu siguranta de 30 A de la cutia electrica de langa motor si ca urmare dupa cum stiti luminile exterioare merg pe jumatate.

                    O schimb, pornesc masina, merge ok, ajung la destinatie, opresc masina, cand urmeaza sa plec si o pornesc iar se arde. Am schimbat pana acum cred ca fara exagerare peste 30 de sigurante.

Ma gandesc ca e un scurt undeva. 
Ca idee, problema a inceput dupa ce am instalat un tempomat original, la o luna sa zicem dupa.

Dupa ce am schimbat prima oara siguranta a fost ok pentru cateva luni si de atunci incepe sa fie permanenta treaba asa cum am descris si mai sus, la fiecare pornire.

 

Ce sugestii aveti pentru situatia mea? Orice raspuns este apreciat pentru ca ma scoate din sarite! 

Ca ultima informatie, am fost la reprezentanta ca am zis ca sigur ei or sa stie ceva concret despre asta si am cerut o diagnosticare a problemei.

Raspunsul lor a fost ca trebuie inainte de toate inlocuit tot tabloul pentru ca soclul e putin topit la suprafata si abia dupa vor vedea ce e de facut. Pretul dat de ei: 1200 ron.

Sper ca ma intelegeti de ce am fost reticient la a da 1200 ron doar "ca sa vedem dupa ce e de facut".

 

Inca o data, va multumesc pentru atentie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

O solutie tehnica fara testarea cu un panou nou (apropo panou de sigurante gasesti si in dezmembrari daca starea fizica a celui de pe masina poate fi cauza problemei). Sau cu un electrician bun scoti acea siguranta din panou pe un fir. Pui tot de 30A dar nu mai functioneaza din panoul respectiv ce poate fi buclucas in urma soclului topit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nr are siguranta care se arde? Panoul se poate schimba cu unul SH în stare buna... Nu trebuie nou. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CA sa nu schimbe panoul se poate muta siguranta pe in loca sbun. In panou SH va ajunge tot in acea stare daca vb de sig de 30A cea dinspre habitaclu. Cealalta sig pentru lumini este de 40A si este dubla ca si marime, deci contact mai bun in locas. Nu stiu de ce VW a folosit sigurante diferite pentru aceeasi consumatori.,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut!
Intampin o problema la priza de 12V din masina... pur si simplu nu functioneaza. M-am uitat la siguranta 42 din panoul electric din stg volanului, am schimbat-o... degeaba. Tot nu functioneaza.
Priza din portbagaj functioneaza. Aveti idee cum pot rezolva problema?  

Modificat de Perspective
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nush cum sa lipesc 2 postari consecutive... voiam sa va spun ca am identificat problema. Partea distala a modulatorului nu ajunge/nu atinge capatul slotului de la priza. Am testat cu alt modulator si functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor,
 

Am o problema la un Golf 6 1.6 TDI 105 CP, an fabricatie 2011. De la o vreme incoace, aleatoriu imi apare in bord semnalul 'Err' la pilotul automat. Pe langa asta, sunt momente in care, dupa ce scot cheia din contact, raman luminile in bord aprinse. Si cornering lights merg aleatoriu(de exemplu ramane aprins pe dreapta indiferent ca merg inainte sau virez chiar la stanga). Din pacate pe VCDS nu s-a gasit problema, mecanicul mi-a zis ca nu poate comunica nici cu computerul central, nici cu volanul, nici cu modulele din usile fata. Scriu in speranta ca cineva s-a mai lovit de o astfel de problema sau poate este o problema cunoscuta si m-ati putea indruma. Va multumesc!

Modificat de PSergiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un autoscan complet sa ne uitam peste el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Din pacate nu am acces la autoscan, dar am folosit un connector ODB2 cu conexiune de pe telefon, si am reusit sa reproduc un cod ce nu l-am vazut pe VCDS atunci cand am fost la mecanic, si anume: 
 

concern Confort in monofilar - defectiune in circuitul electric
Cod: 00470
Stare: static


In continuare multe din celelalte module nu comunica(Volan, Clima, module usi fata, motor). E vreo posibilitate sa fie de la eroarea postata? In caz contrar am sa incerc sa revin saptamana viitoare cu un autscan complet, asa cum ati sugerat. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

20201219_195843.thumb.jpg.8cabfb565100b2debf805126dcbdc9eb.jpgSalutare!

Va rog sa ma ajutați în rezolvarea unei probleme. Am un Golf 6, 1.6 tdi. De ceva timp nu îmi mai funcționează prizele de 12 v și nici stergatorul de luneta. Am verificat continuitate cablaj, sigurante și totul e ok. Am înțeles ca ar fi un releu multifuncțional care e posibil sa fie defect, dar nu găsesc nicio diagrama cu relee și nici cu ce se ocupa fiecare. Am văzut ca a mai avut cineva problema asta, dar nu a mai postat dacă s-a rezolvat problema și cum. Dacă ar fi x relay-ul ala, care ar fi și unde îl găsesc? Sub volan sunt, știu, dar care? E posibil sa fie defect vreun modul de confort, calculator etc.?

Modificat de Recor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!