Jump to content

Golf 6/Jetta - Probleme electrice


and3yutzu
 Share

Postare recomandată

Salut.

Am un golf 6 2010, 1.6 TDI CAYC, manual

Saptamana trecuta am schimbat tot kit-ul ambreiaj cu volant, rulment...etc.

Problema este că dupa ce am scoso din service nu mai merg becurile pe frână, mai exact, sunt momente cand becurile merg non-stop (ca și cum a-și tine piciorul pe pedala de frana) sau este cand nu merg deloc (daca apas pedala nu se aprinde nimic)

Am mers inapoi la service, le-am explicat problema, au verificat becuri, sigurante dar cand s-a uitat la pedala de frână sa verifice switch-ul cică nu l-au gasit, spunând ca la unele modele e bagat in pompa ABS/frână.

A mai patit cineva asa?

Astept cateva păreri.

Multumesc!

Mentionez ca, doar dupa ce am scos masina din service am patit asta si banuiesc ca, ceva au facut ei (poate au atins din greseala ceva) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

“Switchul”  este pe pompa de frana. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, atunci o sa ma uit eu mai atent. 

Ei spuneau ca nu este switch acolo la pedală, ca este inăuntrul pompei,  că este pe bază de presiune poate.... concret nu stiu si asta nu imi place.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu de ce crezi ca am pus ghilimelele de rigoare ?

Nu este un simplu switch, este un montaj electronic montat pe pompa, nu in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt incepator intr-ale condusului si intr-ale masinii, detin un Golf 6 1.4 benzina 80 CP de pe final de 2008. Masina e adusa din Germania pe la 172k km, am facut aproximativ 2000 prin tara. Filtrele sunt schimbate, la frane nu a fost nevoie sa fac nimic (din ce a zis mecanicul).
Problema e ca intr-o dimineata, am pornit masina, am dat sa plec si in cativa metri s-au aprins martorii de ABS, Traction Control si frana de mana (cea din urma palpaie incontinuu). Am ajuns iar la mecanic, am facut o diagnoza si am vazut urmatoarele:

 

Address 03: ABS Brakes       Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Control Module Part Number: 1K0 907 379 CD    HW: 1K0 907 379 AD
  Component and/or Version: ESP MK60EC1   H35 0120
           Software Coding: 113B200D09240003881104E8901C00403000
            Work Shop Code: WSC 58427 001 1048576
                      VCID: 76E2DE44C1C73CF6A0-8022
1 Fault Found:

16352 - Control Module - Electrical Error 
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 27
                    Mileage: 172970 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2047.14.22
                    Time: 20:22:50

             Freeze Frame:
                    Count: 0
                    Count: 0
                    Count: 4608
                    Count: 96
                    Count: 51726
                    Count: 0
                    Count: 0
                    Count: 0

De la diagnoza mi s-a spus ca e o problema cu modulul de ABS si trebuie schimbat. Masina a facut parte dintr-o rechemare la service in 2017 pentru udpate-ul de soft pentru ABS/ESP.
Am atasat si video-ul cu problema. Ce ma sfatuiti sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/9/2018 at 6:59 AM, vobleru75 said:

La plecarea de pe loc

Dacă e bateria de ce face doar la pornirea de pe loc și pe media player îmi arată că încarcă 14.5 dar la accelerarea de pe loc 15 și ceva?

In mers nu are nimic, doar când accelerez la pornirea de pe loc 

Am rezolvat, problema era bateria prea slabă. Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea. Usita de alimentare cu carburant, e facuta sa nu se deschida in timp ce merge motorul ? Daca scot cheia din contact si apas pe deschidere inca odata, merge, altfel daca motorul e pornit nu. Destul de enervanta situatia. E ceva setare ce-o pot face cu vcds ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce? Vrei sa alimentezi cu motorul pornit ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaaaaa da. Normal. Mai ales că e frig deja si de obicei alimentez cu d-ra in masina..... 

Se poate coda sa stea deschisa de cand deblochezi usile până încui masina iar ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, stiam asta cu obligatoriu dar totusi insist sa fiu incapatanat. Vreau sa alimentez cu motorul pornit asa cum am facut de cand ma stiu.
Obligativitatea alimentarii cu motorul oprit, provine de pe vremea cand majoritatea erau pe benzina iar capacele de delcou erau din plastic, fisurat si "mai scapa" cate o scanteie. La asta se adauga si faptul ca pompele de benzina erau proaste si curgeau pe peste tot. Nu mai e cazul in ziua de azi.

Deci cum pot coda sa ramana deschisa usita cat timp motorul este pornit sau mai bine zis cat timp usile sunt descuiate ? Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

Va rog frumos sa ma ajutati, daca stie cineva,de ce a ramas semnalizarea stg fata aprinsa la golf 6 2.0 140cp fab 2009?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, sper sa nu gresesc sectiunea. Am o problema destul de grava. Dupa un drum de 40 km, in parcare (pe cand eram gata sa opresc motorul si cat pe ce sa scap de griji), s-au aprins martorii ESP si spirala (cu mesajul Workshop) si a iesit fum din partea stanga a bordului. Am oprit motorul, am scos cheia din contact, apoi am verificat: bateria, sigurantele din compartimentul motor, sigurantele din bord. Am constatat ca s-a topit plasticul de pe siguranta nr. 4 (din bord), fara sa se fi ars siguranta. Am inlocuit siguranta si am incercat sa pornesc motorul. A pornit, a functionat cateva secunde (aprox. 2-3), apoi s-a oprit. Martorii nu s-au mai aprins, dar siguranta nr. 4 s-a ars din nou. Am inlocuit din nou siguranta si am incercat sa pornesc motorul. Merge una, doua secunde apoi moare, se aprinde martorul la baterie si daca tin ambreiajul apasat incearca sa il reporneasca, dar parca merge doar electromotorul (invarte in gol). Am pus testerul si am gasit "surprize" (am atasat log-ul, cu mentiunea ca l-am facut cu contactul pus, nu pot porni motorul).

O idee despre ce e vorba, cu ce sa incep? Banuiesc ca am un scurt undeva (cred ca e senzorul nivel/temperatura ulei) si clapeta de acceleratie blocata (sau contact imperfect/scurt pe traseul electric). Niste sfaturi ar fi de mare ajutor.

 

 

Log-WVWZZZ1KZAM660237 (2).txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/29/2018 at 6:46 PM, drian said:

salutare

Va rog frumos sa ma ajutati, daca stie cineva,de ce a ramas semnalizarea stg fata aprinsa la golf 6 2.0 140cp fab 2009?

Soluția = Schimbare centrala sau reparare. 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca daca tii contactul pus fara sa fie motorul pornit nu se mai arde siguranta?

Modificat de manolovw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.10.2018 at 19:37, Al Bundy a scris:

Ca ai ai pus niste pocnitori de csenoane chinezesti pe masina?

Asa o fi.

Acum pot sa indraznesc sa va cer sfatul ptr a schimba aceste chinezisme.

Ce trebuie sa schimb si cu ce trb schimbate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu becurile originale.

Daca vrei xenon, pune faruri originale sau ceva de calitate: hella sau osram, dar despre asta se discuta in topic dedicat, aici suntem offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai ai semnalizarea aprinsa tb schimbata centrala electrica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau reparata. De regula cedează un driver pe placa de baza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Mai am o problema care nu i dau de cap,dimineata la pornire palpaie becul cu semnul exclamarii(frana de mana) impreuna cu un semnal sonor. Becul de la ABS si becul de la ESP raman aprinse si ele.

Am verificat lichidul de frana si intradevar era sub nivel, am completat dar tot se mai aprind.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/2/2018 at 2:59 PM, drian said:

Salutare.

Mai am o problema care nu i dau de cap,dimineata la pornire palpaie becul cu semnul exclamarii(frana de mana)impreuna 

cu un semnal sonor,becul de la ABS si becul de la ESP raman aprinse si ele.

am verificat lichidul de frana si intradevar era sub nivel ,am completat dar tot se mai aprind.

 

Am si eu o postare in pagina anterioara, la diagnoza am gasit:
16352 - Control Module - Electrical Error 

Sunt curios daca asa e si la tine. Nu am gasit pana acum un electrician care sa se uite cum trebuie, toti dau din umeri si recomanda modulul de ABS schimbat. Zilele astea astept un raspuns de la un service pentru verificari mai multe, ca totusi... o fi un cablu pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este o problema de cablaj.

ce cod de piesa are modulul abs ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Control Module Part Number: 1K0 907 379 CD 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu o baterie noua. daca face la fel, e modulul defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!