Jump to content

Bobine de inductie


vlconsta
 Share

Postare recomandată

nu, este de la inundatie - probabil a avut scurgerile infundate si a intrat apa peste el. Verifica scurgerile din compartimentul bateriei sa fie desfundate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am sa ma uit sa vad!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

In seara asta mi s-a intamplat si mie sa tremure motorul la ralanti, sa piarda din putere si sa mi se aprinda "check engine-ul". Din topicurile de mai sus,  inteleg ca ar putea fi din cauza unei bobine uzate. Am facut un scan si imi da missfire la cilidrul 4, Stie cineva cum pot sa indetinfic exact cu vcds-ul daca e bobina, clapeta sau mai stiu eu ce nebunie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut ! Am eroarea de mai jos si motorul merge in 3 pistoane si miroase pe esapament a benzina nearsa:

 

16685 - Cylinder 1
            P0301 - 35-00 - Misfire Detected

 

Ce sa suspectez ? Fisa ? sau Bobina de inductie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie vreun fir intrerupt! Asa a fost la passat-ul sotiei! Unul rupt in Ecu! Verifica intai cablurile, dupa care inverseaza injectoarele intre ele sau bujiile si vezi daca se muta si erorile dupa un piston pe altul!

Modificat de Ursu82_kiki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca miroase a benzina nearsa,de unde fire intrerupte?Tu aveai eroarea cit casa pe injector,omul are misfire pe cilindru din aprindere.In cel mai fericit caz,fisa sau bujia,iar la polul opus,bobina,cu una din cele 2 iesiri dusa.Altfel,avea erori pe 2 cilindri odata daca era vreun cablaj de la bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema. Am schimbat toate bujiile cu altele noi NGK si am schimbat si fisa care vine pe bujia de la cilindrul 1 si masina functioneaza perfect.

 

Totusi, de curiozitate, faptul ca aveam fisa aia cu problema e posibil sa imi consume bateria ? Ca dupa ce am facut schimbarile precizate mai sus si am vrut sa pornesc masina...aveam bateria descarcata, mai avea 11,11V si dupa pornire cu toti consumatorii porniti am masurat cat incarca alternatorul si avea 13,86V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti am si eu o intrebare, mi sa aprins check engine cu abgas werkstatt si am fost la un amic sa faca diagnoza, si mi=a zis ca nu da nici o eroare totul e ok in afara ca am foarte putin consum imbogatit si nui arata de unde,, e posibil? sau habar nu are el:) masina merge fara simtome , am ajuns acasa dupa 50 km nu sa mai aprins martorul si mi-am bagat capul pe la motor si am vazut bobina de inductie de la pistonul 4 cu o mica umflatura pe ea, norocul meu este ca am avut una in masina de cand am cumparato de la neamt am schimbato si surpriza motorul mergea mult mairotund si are si zvac acum ,, deci bobina era .... problema e de ce nu a iesit la diagnoza?? poate mai avea o suflare??:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul cand s-a aprins martorul MIL, automat pe Engine este inregistrata o eroare sau mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am schimbat si eu toate cele 4 bobine la cei 216000km , avand doar o bobina pe original inflorata, le-am luat cu 237 bucata cod 036905715G made of Turkey luate de la PBV1, 3  buc sunt din 2015, una 2016. Din cele originale (Italy) parca mai este una cu o galma, deci mai am 2 bune. Toate 4 bobine din cele vechi au aceeasi rezistenta intre pini ca si cele noi. Sa vedem cat o sa tina.

20160331_185209.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am si eu nevoie de un cod la bobina de aprindere la golf 4 1,6 16 v daca a schimbat cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Zilele trecute am vazut ca am probleme cu bobina de inductie, si anume pe la un terminat este o mica crapatura cat un varf de ac si pe acolo scapa scanteie si relantiul fluctueaza (nu mult, dar fluctueaza, ceea ce inainte era nemistat) si azi mi s-a aprins si martorul check engine in bord.

Intreb de curiozitate, daca pun poxipol pe acel terminal unde vine conectata fisa, nu opreste pierderea scanteii prin acea crapatura?

Modelul bobinei este cel de jos :

bobina de inductie.jpg

Daca ideea mea "stralucita" de a astupa acea gaurica cu poxipol nu e buna... se poate sa cumpar doar corpul de plastic (cel negru) si sa demontez partea gri de pe bobina mea si sa o pun pe partea de plastic neagra noua ? (scuze, dar nu stiu cum le zice in termeni ingineresti)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu poxipol, poate merge, dar corpul acela negru este de fapt bobina . Partea de aluminiu este radiatorul bobinei si daca nu ma insel vine la pachet cu bobina. Partea mai grava este sa nu ai fisuri mai profunde in corpul bobinei, sa fie izolatia crapata. Intoarce bobina invers si vezi daca nu ai fisuri in izolatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

@Taquito: Am vazut o oferta pe net la un magazin nu spui care, care avea cea mai ieftina bobina (150RON) fara radiator si mufa pe care le poti lua de la bobina ta. Ai mai schimbat altceva (bujii, fise)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Polo 1.0 AUC. Am patit aceeasi chestie ca si Taquito. Masina mergea bine la capitolul aprindere, problema e ca m-am apucat sa schimb motorul ca  se aude ca la diesel, a mers cineva cu masina cu martorul de ulei aprins, "doar 2 km". Tocmai schimasem uleiul si filtrul, banuiesc ca a fost filtrul defect din fabrica, desi era Mann. S-a distrus axa si nu se mai incarcau culbutorii. Am scos fisele din motor iar apoi am scos si din bobina. La bobina, doua terminale erau perfecte, unul era oxidat iar al patrulea era intepenit si a iesit cu tot cu fisa.Buna ideea lui Blueman07, m-am uitat la furnizorii mei si am gasit la ~150 lei bobina fara  radiator. Magnetti Marelli. Mai era varianta sa lipesc terminalul cu asa ceva, dar nu am timp de experiente:

https://www.germanelectronics.ro/unelte-atelier/tehnica-lipirii/accesorii-lipire/adezivi-lipirereparare/adeziv-conductor-electric-wire-glue-9-ml-588328.html

Modificat de auto_geo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare , am si eu o problema cu una din bobinele de inductie , motor 1.6 mpi BSE , asa mi-au spus de la service , nu stiu exact care dar sunt programat sa o schimb . Este adevarat ca o data ce a picat una, pe rand , in viitorul foarte apropiat o sa se strice toate ? Conteaza daca o iau originala sau stiti voi o firma cu bobine de calitate la un pret bun ? Cea originala costa 320 lei la service-ul respectiv . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pe motorul asta ai o singura bobina cu inductie, in schimb sunt 4 fise. Nu cumva cu fisele ai probleme ? Mi se pare ieftina bobina de inductie la 320 de lei sa fie originala dar nu spun nu. Eu am cumparat Beru la 260 de lei si fise de la Bosch la 250 de lei. Inainte de fisele astea Bosch am avut NGK care au fost mai ieftine dar au tinut un an si cateva luni, intra apa intre manson si cablu si de cate ori ploua dadea rateuri, nu le recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un scan (cel atasat) am schimbat bujiile(k-laser ngk) si le am imperecheat cu bobine noi , tot de la ngk , am sters erorile si problemele persista , aleator palpaie check engine de cateva ori si se aprinde martorul epc , iar masina nu mai trage , tremura, asta pana cand opresc si pornesc inapoi,  ambii martorii se sting , nu stiu daca a salvat vreo eroare ca n am apucat sa scanez , ce problema ar mai putea fii, ce sa mai verific?    Motor 2.0 tsi! 

B9B7BF81-9346-4032-96B4-94B51B7238EC.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie doar de la bobina sau de la fise , asa mi-a spus electriceanul . Nu cred ca s-a stricat o bujie NGK intr-o luna , imi dadea missfire alternativ pe 3 cilindrii saptamana aceasta ( a spus ca daca da pe un cilindru o eroare , aceasta se muta pe rand la toti cilindrii - ceva de genu )   , sapt trecuta imi dadea doar pe un cilindru , oricum trebuia sa schimb bujiile , acum sa vedem daca e de la fise sau bobina . Daca eroarea e de la o fisa , sa le schimb toate sau doar una ( in ideea ca in viitorul apropiat poate sa pice alta fisa ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut!Am un Golf 4 1.6 16 v  cod motor AZD caruia i-am schimbat bobina de inductie pt ca nu mai functiona cum trebuie.Problema rezolvata,masina se accelereaza cum trebuie.Acum a aparut o noua problema!La relanti,la un interval de 1-2 minute scade turatia ca si cum s-ar opri,asta timp de 1 secunda dupa care isi revine!Ce credeti ca ar putea fi?

 

Modificat de dan1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna tuturor. Va rog sa ma ajutati cu o parere. Rareori la relanti (in trafic motor cald) am fluctuatii la relanti (mai exact scate duratia si isi revine scade si isi revine) daca ciupesc acceleratia nu mai face. Ar putea fi bobina de inductie sa dea semne ca este pe duca (bobina monobloc)?  Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Nu este bobina de inductie. De obicei fluctuatia turatiei la ralanti inseamna clapeta de acceleratie murdara.

   Poticneala ocazionala foarte foarte scurta la ralanti de obicei este din cauza ca atunci porneste ventilatorul de la radiator care are un consum mare de curent la pornire, alternatorul se invarte mai greu si apare o scurta cadere de turatie.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Ideea e ca in momentul cand am prins problema asta cu relantiul face pana o accelerez un pic, adica face in continu (scade turatia si dupaia isi revine, scade si isi revine....) zici cai un ceas, adica are o sincronizare dar nu stiu cu ce ar putea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!