Jump to content

Bobine de inductie


vlconsta
 Share

Postare recomandată

eu am 3 bobine OEM turcesti si una Bosh, nu cred ca pe aceasta scrie anul de fabricatie fiindca are putin scris, dar la cele OEM cred ca sunt datate in perioada de fabricatie a masinii daca nu ma insel (stiu ca m-a interesat cand am schimbat bujiile dar nu mai stiu exact)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acest tip de bobine ce vin in capul bujiilor, la versiunile de prima echipare data fabricatiei era inscrisa pe partea de plastic unde e mufa, apoi la cele ulterioare, probabil de dupa 2002 sa zic, data fabricatiei e inscrisa pe capul bobinei.

 

Data e in genul 5607, unde 56 inseamna saptamana 56 iar 07 anul in care a fost produsa.

 

Si eu am bobinele schimbate, oem, cumparate in 2008 sau 2009, fabricate in Turcia si am acest inscris al datii productiei pe bobine.

 

Bobinele originale precum si cele oem, fabricate pana in jurul anilor 2008 au fost fabricate exclusiv in Italia. Abia dupa au fost disponibile cele fabricate in Turcia. Cel putin pt motorizarea mea asa s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna am un golf 3 si vreau sa va intreb este normal sa se incalzeasca bobina de inductie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mai ales ca lucreaza intr-un mediu fierbinte nu se raceste prea bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, trebuie sa schimb si eu o bobina de inductie, m-a lasat de dimineata, am schimbat-o pe cea de pe cilindrul 3 acum 5 luni,aia am luat-o oem,am de ales de intre bosh si beru,voi ce recomandati?e greu sa o schimb singur,sau doar ii scot mufa si trag de ea?cum sunt numerotati cilindrii 1 2 3 4? de la stanga la dreapta cum te uiti la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beru. Cilindru 1 de la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiumacovei

Am si eu o intrebare in legatura cu bobinele de inductie, detin un VW Passat CL B4 din 1994, 1.8 Benzina si de asemenea am schimbat 2 bobine pana acuma ... intrebarea mea este daca pot sa pun o bobina de VW Golf de 1.4 in locul celeia de 1.8? ... Exista vreo diferenta intre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sa-ti raspund strict la intrebarea ta, insa iti pot da un sfat: verifica-ti si starea bujiilor. Daca acestea nu sunt in stare f buna, duc la arderea prematura a bobinelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce firma de bobine e cea mai indicata pentru masina din semnatura?

 

ce parere aveti de Beru? bobina arsa a masinii( un piciorus topit) e o firma italiana dar nu stiu numele acum.

si ce ar putea fi topit acel piciorus? cumva si de la bujii uzate? bujiile sunt oem si au vreo 45k km.

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicio parere? mai trebuie verificat/reglat ceva dupa schimbarea ei? comanda pana la urma ramane la Beru. 200 lei :/

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, eventual steasa eroarea stocata pe Engine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cateva porniri , nu o sa-ti mai apara in bord eroarea , insa iti va ramane stocata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sters si eroarea, pretul a fost de 185 lei pt bobina. bujiile inca sunt ok.

 

dar dupa schimbare tot n-a pornit din cauza unei sigurante arse de 15A . ce legatura or fi avut?

 

iar mecanicul n-a avut de 15A si a pus una de 20 A. care sunt riscurile, trebuie inlocuita cu una identica? sau e vreun tip de siguranta care e mai buna ca toate( ca si "rezerva" si material)?

 

iar din zecile de sigurante din panoul masinii chiar sa nu fie niciuna de rezerva de 15A?

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ceva de bobinele tesla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru calitate medie sunt ok, dar nu le recomand cu incredere, chiar daca nu am auzit lumea sa se planga de ele. depinde cat iti permiti sa investesti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beru sunt produse in Turcia cred, asa ca interesant suna NGK

 

 

sa vedem ce gasim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat Oem si tot in Turcia sunt facute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sunt tot Beru si cele OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

Buna,

 

Stimati moderatori daca nu am postat unde trebuie va rog frumos sa ma ajutati cu textul de mai jos.

Rog toti membrii grupului, acele minti luminate in ale motoarelor pe benzina, in cazul meu Golf 4, Motor AXP 1.4 16V. Am urmatoarea problema, si va rog sa ma ajutati in a rezolva enigma pentru ca NU mai stiu unde sa caut si ce sa schimb.

 

Cum spunea golegul de mai sus/jos si eu am problema cu mersul intrerupt al motorului/terpidatii/mers in sutuir, oricare dintre acesti termeni ii pot folosi cred. Ce se intampla in cazul meu...Motorul are intre 6-8 zvacuri in mers in momentul cand accelerez (de obicei treapta 3-4) fix intre 1900-2000 si sa spunem 2100 RPM.

 

Am pus masina deja de peste 10 ori pe VAG  Com multumita unui coleg drag de pe forum care mereu m-a putut asista.

NU arata erori! ce am schimbat in decursul a 2 luni de zile pana cel mai recent:

-Discuri frana+Placuta

-Antigel (G12)

-Lichid Frana

-Sonda Lambda 2 (Dupa catalizator, era chiar moarta, Sonda Lambda 1 nu mi-a arata nici o eroare, in bord nu mi s-a aprins martorul check engine)

-Capete de bara cu totul ( ca sa nu-mi mai vibreze masina)

-Tampoanele motor inclusiv The T Bone :) toate FEBI

-Bujii cu cate 3 poli BERU

-Fise BERU

Iar cel mai recent Bobina de inductie BERU, care spre uimirea mea nu m-a scutit de acele trepidatii/intreruperi in acea arie de RPM.

Am curatat conform DIY Clapeta de acceleratie fix inainte de a schimba bujiile adica mai exact pe data de 28 Octombrie 2013, apoi restul.

Am incercat sa curat si EGR-ul, spun ca am incercat deoarece nu avea urma de carbon, avea doar sa spunem putin ulei ori condens.

 

Am baterie noua, am senzor de lichid de racire noua.

 

Deci ? Cineva vreo idee? Orice idee? IN Afara de vindut masina, pentru ca o indragesc prea mult :).

 

Nu stiu daca conteaza prea mult, dar vreau sa schimb distributia in Ianuarie 2014, nu imi huruie, nu suna, nu fluiera curelele, dar pentru linistea mea am programat sa o schimb, tachetii nu imi bat, doar acel sunet usor metalic, normal la motoarele AXP. :)

 

Va rog foarte frumos sa ma ajutati! Va voi fi extrem de recunoscator.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa electrica de la EGR si revin-o cu noutati. (astupa cu banda izolatoare mufa de pe EGR si de pe cablaj sa nu intre mizeria in ele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un golf 3 1.4 benzina si mi se tot arde bobina de inductie.miam pus recent o instalatie xenon sa fie oare problema de la xenon?  P S :vreau sa spun ca dupa ce miam pus instalatia de xenon mi se tot sting becurile din bord .oare face scurt undeva? ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut  ! treaba e cam asa      post-107499-0-41031700-1393621216_thumb.

3din 4                                    post-107499-0-98472900-1393621236_thumb.

stie cineva cauza sau rezolvarea ?

multumesc multtt  !!

 

Modificat de IL-DANUTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!