Jump to content

Bobine de inductie


vlconsta
 Share

Postare recomandată

mult spray de contacte (lasa-l sa lucreze nu te grabi) si o pensula si o periuta de dinti daca incape, nu freca cu nimic metalic fiindca distrugi izolatiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti am si eu o problema ...acum 2 luni m-ia iesit fum din bobina 3, (s-a topit chiar in capul bobinei  unde intra firele de alimentare ), am schimbat-o , si deatunci nu a mai pornit . am schimbat si baterie , am pus si testarul si ia dat eroare la sonda 2 , si la cilindrul 3 ,. sau sters erorile , s-a incercat iar pornirea masini si tot nu merge . si am zis sa cumpar sonda 2 , daca nu e de la ea , sa cumpar sonda 1 ... a mai patin cineva asa ceva ???sau cunoaste cineva cauza ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa se topeasca o bobina inseamna scurt in ea. Daca ti-a facut scurt fii sigur ca e posibil sa-ti fi afectat si ecu.

Masoara daca ai tensiune pe mufa acelei bobine, insa daca nu-ti porneste nu prea ai cum masura.

Parerea mea e ca ti s-a dus ecu, pe altceva asa la rece nu pot da vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi frumos .. mai astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf 4 1.6 16V AUS. Am numerotat cilindri de la 1 la 4 de la distribuție, dar întrebarea mea este unde duc fisele la bobina. Dacă are cineva o poza sau o schema pt tipul meu de motor. Va mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca te ajuta poza 

post-17228-0-31808400-1394398609_thumb.j

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina de trei ani si constat ca dupa poza de mai sus am mers cu fisele 2 si 3 inversate. Ciudat este ca motorul funcționează normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acest lucru e explicabil cu ajutorul schemei de principiu a bobinelor de acest tip - jumostatice

 

la acestea se pot inversa fara probleme 1 cu 4 si 2 cu 3, dar mai bine aranjeaza-le cum scrie la carte

post-75511-0-98402000-1394439355_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de sfat, acum fisele sunt puse în ordinea corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut ...ieri in timp ce mergeam mi-a aparut check engine intermitent , masina a inceput sa tremure , mergea in 3 pistoane si pierdea din putere ....Inca nu i-am facut o diagnoza , dar presupun ca e din cauza bobinelor de inductie,....stie cineva cum le pot verifica fara vag-com ?...e cineva din Iasi care ma poate ajuta cu o diagnoza pentru a remedia problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, te ajut eu , am aceasi problema la masina,. am gasit bobina de inductie de pe cilidrul 4 defecta.

caut sa cumpar una de pe tocmai :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Am si eu o mica problema cu un Polo 9N tip motor AZQ. 

Am schimbat radiatorul de clima (eu cred ca nu are nici o legatura) iar acum nu mai am scanteie pe nici o bobina de inductie, testerul nu citeste nici o eroare, daca ma ajuta cineva cu o idee si un mod de a identifica problema (cablajul, senzorul de turatie vilbrochen sau in cel mai rau caz calculatorul)

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut baieti. Care dintre voi stie daca e intepenita o bobina de inductie ce se poate face in aceasta situatie?

Mecanicul meu a vrut sa-mi verifice bujiile, dar nu a putut scoate bobinele, deci l-am lasat asa.

Dar cred 100% ca bujiile trebuie schimbate ca am observant ca nu are aprinderea buna.

Cand ma duc mai incet(astept sa porneasca masina din fata de la semafor) si din miscare, dar cu vreo 5km/h vreau sa accelerez din a 2-a mi se zguduie masina.

Ma gandesc ca daca bujiile ar fi bune, nu asi avea problem cu pornirea din a 2-a.

Astept pareri. Craciun Fericit Tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu stii cati km au actualele bujii si nici nu poti umbla la ele eu iti recomand sa faci un test cu VCDS pe Engine (01) in group 014 si 015 si vezi daca ai "lipsa scanteie" pe vreun cilindru (eventual faci un log in mers la diferite sarcini si turatii). Daca nu inregistrezi lipsa scantei, mergi asa pana iti apar.

Din pacate daca esti nevoit sa schimbi bujiile trebuie sa fortezi bobinele (daca se deterioreaza-le schimbi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar nu am in cati km sunt bujiile.

Masina l-am luat acum un an, dar bujii n-am schimbat ca masina mergea excelent.

Nici dimineata la pornire n-am bai, nici cand e motorul cald, deci pot spune ca merge perfect.

Atat ca daca fortez in a 2-a la viteza mica imi trepideaza.

Sau ar trebui sa-i dau turatie mai mare si atunci ar porni si asa?

Eu cand pornesc din viteza 1-a, nu prea ai dau acceleratie, las ambreiajul pana se pune masina in miscare si abia dupa accelerez, asa am facut si cu a 2-a. 

 

 

P.S. Am vazut pe youtube un clip video al lui Thomas EXOVCDS, cand scoate bobinele, si are o unelta speciala pentru acesta. Nu stiti se poate gasi asa ceva si la noi?

Ca mecanicul meu sigur nu are. Va las linkul sa vedeti despre ce este vb: https://www.youtube.com/watch?v=RhlhoBXFiaE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vrei sa o conduci ca pe un diesel? Da-i acceleratie ca moare motorul si il mai si strici. Accelereaza pana la minim 2000 de ture in 1 mai mult in restul vitezelor, asa se conduce un benzinar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot scoate bobinele si fara extractorul special.... Ala nu e mecanic daca nu a reusit atata lucru... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vrei sa o conduci ca pe un diesel? Da-i acceleratie ca moare motorul si il mai si strici. Accelereaza pana la minim 2000 de ture in 1 mai mult in restul vitezelor, asa se conduce un benzinar.

 

 

Eu cand ma opropii de masina care sta la semafor incetinesc dar daca sunt la 5/10 m nu ma opresc ca sta sa porneasca si ala fiind semaforul verde. In mers nu o pot baga in viteza 1, si astfel trebuie sa continui cu a 2-a.

Prea mult nu abuzez de ambreiaj sa nu-l stric.

 

P.S. asa conduc si eu masina, pana in 2500 ture in fiecare viteza, mai putin a 1-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la 5-10 Km/h intr-a doua apesi mai tare pe acceleratie e normal sa faca urat masina,. Pedala in acest caz trebuie dozata f uniform si f lin. Eu insa prefer sa opresc masina, dau I-a si pornesc cum trebuie.

Bobinele se scot f usor cu 2 surubelnite plate. Aviz amatorilor, exista o vaselina speciala ce se pune pe partea ceramica a bujiilor ce faciliteaza ulterior scoaterea bobinelor. Dar, eu pana acum nu am vazut bobina care sa se incapataeaze sa iasa. E posibil totusi sa fie deteriorat acea parte metalica (fisa sa-i zic asa) a bobinei, de aceea trebuie avuta mare gija la extragerea bobinei de pe blocul motor pt ca se poate deteriora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
al3xandru1228

Salutare dragi colegi, vin şi eu cu o nelămurire! Astăzi am decis să schimb bujiile, am pus NGK. Când mecanicul a scos a 3-a bobină de inducţie, aceea parte metalică(partea de jos a bobinei,cămaşa) care acoperă cauciucul nu a vrut să iasă şi fortând a rămas înăuntru, a reuşit să o scoată a schimbat bujia, Maşina a pornit normal, fără probleme. Dar întrebarea mea este când el a pus bobina fară partea metalică, doar caucicul se poate să se topească şi să nu o mai pot scoate în cazul în care trebuie schimbat, sau de acum să stau cu stres că o sa se ardă bobina? El a spus că învelişul metalic e pentru o mai bună fixare şi nu ar afecta bobina sau bujia, dar ma găndesc se incinge acolo si cauciucul ala să se topească. Voi ce parere aveţi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu metal lipit de el, cauciucul ala nu se topeste mai usor oare?

stai linistit, tabla aia este pt a facilita montarea usoara pe bujie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cred ca am o problema cu bobina la un Passat 1.6 din 2001 benzinar! Se pot reconditiona?? Sau direct noua? Ceva SH merita? Simptomele sunt ca am eroare pe cilindrul 3, masina trepideaza si check engine clipeste! Pot verifica sa vad exact daca este bobina? Adica, sa stiu sigur? 

Erorile sunt:

4 Faults Found:
17811 - EGR System 
            P1403 - 35-00 - Regulation Deviation
16804 - Catalyst System; Bank 1 
            P0420 - 35-10 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32) 
            P1239 - 35-00 - Open Circuit
16687 - Cylinder 3 
            P0303 - 35-00 - Misfire Detected
Am banuiala ca poate fi si bujia, dar in 30 minute o sa schimb bujia 3 cu 1 sa vad daca eroarea se muta pe cilindrul 1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad ca ai o problema cu injectorul de pe cilindrul 3, nu cu bobina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu, dar cineva a mi-a zis ca poate fi si de la bujie/bobina/fisa si da aceleasi erori! Cum as putea verifica daca este injectorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema! Era pin-ul de la injectorul 3 rupt in ECU! Am gasit apa in mufe si pini oxidati! Am rezolvat tragand un alt fir de pe placa ecu direct afara si lipindul cu firul de la injector! Am pus mult spray de contacte si sper sa tina! Curios ca era apa doar in mufe! Sa fie condens??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!