Jump to content

Seat Altea Freetrack 2.0 TFSi


moshucocoshu

Postare recomandată

Salutare,

 

Sunt mebru al forumului de ceva timp, fost posesor de VW si posesor de Seat din 2013. Pana acum n-am avut timp sa-i fac o prezentare masinii de familie pe care o conduce mai mult sotia, eu doar imi fac de cap cu ea in concedii  :tongue  si binenteles imi place s-o modific.

 

Deci, Altea Freetrack 2.0 TFSi 147kw, din 2008, cumparata in 2013 la 107.000 Km, al doilea proprietar, masina cumparata de noua din Romania cu istoric de service complet.

Motivul alegerii a fost ca aveam nevoie de o masina de famile, pe care s-o conduca sotia (Passat-ul nu-i placea :cry: ). 

Si dat fiind faptul ca nu fac mai mult de 10,000 km pe an n-am vrut diesel sa-l tin in oras si iarna sa fac 3 km si masina sa nu se incalzeasca... asa ca:

IMG_0885.jpgIMG_0886.jpg

 

Dotarile standard nu mai are rost sa le enumar... o sa fac un scurta lista cu ce am modificat eu dupa ce am cumparat-o, mda sunt putin nebun dar imi si place.

Modificari confort:

Monitorul din plafoniera era conectat la un DVD player care nu ma satisfacea, am montat o navigatie replica RNS china, cu 2 zone si acum copilul poate urmari ce vrea el pe monitor, si binenteles ca am pus si o camera pentru marcharier, daca tot avea si functia asta.

Computerul de bord era minidot,  :cry: , dupa multe cautari am gasit un instrument cluster de FR si l-am montat pe masina.

IMG_0875.jpgIMG_0877.jpg

Lumini picioare fata/spate, lumina torpedou, restfoot, presuri originale cu inscriptie Freetrack, elemente cromate pentru praguri cu inscriptie Freetrack, presuri noroi originale.

 

Modificari performante, pentru ca este un 2.0 TFSI si se poate:

IMG_0884.jpg

CAI cu filtru conic - de la INJEN, sunet dement in momentul accelerarii si parca s-a revitalizat si masina dupa instalare. 

PCV FIX.

DV+ de la GFB, orgasm instant :lol:

Urmeaza un IC de S3, l-am achizitionat deja dar inca n-am putut sa-l montez din cauza unei probleme minore de comunicare, urmeaza.

Stau inca pe ganduri daca sa-i fac sau nu un stage 1... :roll: 

 

Acum sa expun si singura problema intalnita pana acum, ca doar nu se putea fara:

Consum mare de ulei http://vwforum.ro/topic/118851-20-tfsi-consum-mare-de-ulei/#entry2568009 pe care cred ca l-am rezolvat.

 

Deci, inafara de problema uleiului, ma declar foarte multumit de masina, 4Motion e numele meu mic   :lol: , sunt la a doua masina cu aceasta dotare diferenta este ca asta are si garda la sol care te ajuta cand ai nevoie (cu Passat-ul am ramas suspendat de 2 ori pe zapada :lol: ). Iarna trecuta am lasat vecinii cu gura cascata cand am iesit de sub zapada si am plecat fara mari probleme... ei dadeau la lopata...
Modificat de moshucocoshu
Link către comentariu

Foarte frumoasa masina consatene! :) Mai stiu una alba prin Galati care era la vanzare, in rest sunt niste aparitii destul de rare pe soselele noastre.

 

P.S: De ce capota are alta culoare?

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina consatene! :) Mai stiu una alba prin Galati care era la vanzare, in rest sunt niste aparitii destul de rare pe soselele noastre.

 

P.S: De ce capota are alta culoare?

La noi in Galati nu cred ca sunt mai mult de 3-4 Freetrack si din cate stiu eu a mea e singura pe benzina...

In legatura cu capota, a avut un accident fostul proprietar, a schimbat bara, capota si un far iar cei de la Alto Syncro din Bucuresti asa s-au priceput s-o vopseasca...  :winter: , nici bara nu e aceiasi culoare cu aripa, dar urmeaza s-o rezolv eu in curand :blah: .

Link către comentariu

Interesanta masina! Mai ales ca are 2.0 TFSI + tractiune integrala! Drumuri bune :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Interesanta masina! Mai ales ca are 2.0 TFSI + tractiune integrala! Drumuri bune :)

 

Pai tractiunea integrala a fost primul lucru pe care l-am cautat dupa ce am vandut fosta masina... iar 2.0 TFSI a fost bonus :D.

Drumuri bune si tie!

Link către comentariu
  • 4 months later...

Felicitari pentru masina,  e o adevarata raritate aceasta masina cu 2.0 TFSI .

Mie mi se pare ca in combinatia asta de motor si tractiune aduce mult cu un Subaru. doar ca e de la Seat .

Cum e cu diferentialul, ti-a facut ceva probleme, trebuie facuta revizie periodica si la acesta, schimbat ulei etc ?

Link către comentariu

Salut Bogdan, eu sunt la a doua masina cu 4 motion, prima a fost un Passat din 2008 2.0 CR cu care am facut 200K Km si acum asta pe benzina, care intr-adevar cam rara in configuratia asta, dar e acelasi motor care a fost pus si pe VW si pe Skoda, deci e ''aceiasi Marie cu alta palarie'' :). 

Pana acum nu am avut nicio problema cu diferentialul sau cardanul, ca si costuri de intretinere, la fiecare 60.000 km trebuie schimbat uleiul si filtrul la Haldex, nimic mai mult. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!