Jump to content

Zgomot rotire pe loc volan


Barcccca
 Share

Postare recomandată

Salutare. Detin un Audi A4 B7 si am urmatoarea problema: Cand fac mai multe manevre pe loc (intoarcere din 3 miscari sau o parcare intr-un loc mai ingust), dupa ce fac doua curse complete la volan (niciodata din prima), cand incep sa invart volanul de la maxim stanga de exemplu, spre dreapta, se aude un POC finut si simt si in volan ca ar atinge ceva, iar daca mai fac o cursa completa, la urmatoarea rotire simt si in volan o oarecare rezistenta si trebuie sa trag putin mai tare "sa-si dea drumu", sa faca acel poc sa pot roti cu aceeasi usurinta volanul ca in mod normal. Repet, problema o am numai cand misc masina pe loc, in mers nu scoate niciun sunet, nu are nicio problema. Am ridicat masina pe cric, pe rotile din fata, pe rand si nu se mai simte acea rezistenta si nu mai face acel poc. Banuiesc Flansele la amortizor. A mai avut cineva aceasta problema? A mai schimbat cineva doar flansele?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual rulmentul de la flansele de telescop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cadrul motor sa nu cumva sa fie slabit...sau caseta de directie ar trebui investigata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba doar flansele. si pune oem, nu mizerii aftermarket.

ce legatura ar putea sa aiba caseta de directie aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La audi a4 b7 nu exista rulment la flansa, flasnsa fiind un cauciu fix care nu prea am auzit(patit) sa cedeze vreodata. Roata se roteste pe un sitem de brate (multilink) formata din 4 bascule 2 superioare si 2 inferiaoare. Probabil ca bucsa/ pivotul unei bascule a cedat sau chiar caseta de directie.

Modificat de lord1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva zile a ploua torential si am mers prin niste balti serioase si surpriza: Nu se mai aude acel POC la rotirea volanului pe loc, deci exclud caseta de directie. Ma gandesc sa schimb flansele la amortizor in viitorul apropiat, mai ales daca problema o sa reapara. Multumesc pentru raspunsuri ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intelege ca la modelul tau de audi amortizorul este fix ,la fel si flansa de cauciuc de sus.NU este ca la VW Golf(3,4,5...) unde roata se roteste cu tot cu amortizor si flasa cu rulment  ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am revenit, nu am schimbat flansele, in schimb la o saptamana dupa ploaia torentiala, problema a revenit si dupa o spalare cu jet calumea pe la roata dreapta fata si bratele ei ( dreapta fata ca se le iau prin eliminare ), iar a disparut. E amuzant..are idee cineva ce ar putea fi? :)

Modificat de Barcccca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica burdufurile pivotilor de la bascule, e posibil ca unul sa fie spart si ca urmare vaselina dispare si nu mai exista ungere,pivotul rotindu-se direct pe bucsa de teflon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. De cand s-a racit vremea si a mea a inceput sa faca niste zgomote ciudate la viraj, ca niste trosnituri care dispar dupa ce rulez cativa km. si suspensia incepe sa lucreze. am fost cu ea la un baiat care are stand de geometrie si am intrat sa vedem  ce ar fi, masina nu are nici un fel de joc in pivoti sau capete de bara, singurele suspiciuni sunt la bieletele antiruliu care fac o miscare circulara la viraj si se pare ca s-au dslipit bucsele, de aceea cred ca nu mai fac cand ploua, intra apa intre cauciuc si metal. Diagnosticul nu este 100% sigur, de aceea pun si eu intrebarea, s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Daca da cum s-a rezolvat? nu de alta dar nu as vrea sa o iau pe ghicite si sa ajung sa schimb toata suspensia.  Din cate stiu eu la modelele mai vechi inclusiv Passat acolo nu erau bucse ci erau niste " nuci " cum au pivotii, la modelele mai noi sunt bucse pe acel " U ".

 

P.S.

 

Colegul care a pornit topicul, ai rezolvat problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine tot asa,...bucse bara stabilizatoare, antiruliu, sau cum se mai numeste, a fost problema.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am rezolvat. Am inlocuit bieletele antiruliu si bucsele la bara stabilizatoare si a tacut, parca este si mai soft un pic si directia mai precisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o problema, atunci cand iau viraj, volanul nu mai revine cum ar trebui, revine doar 80% din el. Precizez ca si atunci cand plec din parcare si iau viraj maxim, simt o vibratie usoara in pedala de acceleratie. Ce ar putea fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!