Jump to content

Editare/Modificare instrument cluster VW Golf 4 si Passat B5


ioanidis84
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 14 ore, Raul 28 a scris:

Salutare colegi, ma ajutati si pe mine va rog cu activarea needle sweep pe un soft de ceasuri de golf 4? As vrea ca atunci cand pleaca acele, sa se aprinda si martorii concomitent cu ele, iar cand se intorc, sa se stinga. Va multumesc anticipat

soft florin.txt 2 kB · 0 downloads

 

Verifica daca e ok. atentie sa nu ai martori aprinsi in bord ca nu iti merge

soft florin nd+led.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! vreau si eu ajutor in legatura cu schimbul unor ceasuri. Pe masina am ceasuri BOO immo 2, iar eu am luat din dezmembrari niste ceasuri immo 3 sportline vdo 1.10. Masina mea este un golf 4 1.4 din 2000 cu minidot. Am incercat cu cablu hex+can de la vcds sa citesc eepromul ceasurilor noi cu vag can commander/vag eeprom,dar nimic, Eroarea no ECU indiferent pe ce port com, Problema este ca eu nu am porturi com in device manager,interfata fiind instalata doar pe usb,in vcds merge bine. Cum fac sa pot sa ma conectez si eu la ceasurile masinii sa i citesc eepromul fara sa cumpar alta interfata,chiar nu as vrea asta. Am incercat o zi intreaga sa pot sa citesc softul la eeprom si nimic... Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Îți trebuie alt cablu sa citești ceasurile.Este unul albastru kkl409, cu el citești pin ul la ceasuri și faci inlocuirea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
corduneanu81

Salut! Oare mă poate ajuta cineva sa schimb adresa in niste ceasuri de a4 b5 facelift să își ia informația pentru vitezometru de pe can și nu din senzorul de pe cutie? Pe scut, am montat o cutie manuala care nu are senzor pe ea și aș vrea să isi ia informația de pe can din pompa abs. Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare colegi ma poate ajuta pe mine cineva .Am un golf 4 1.8t agu din 1998 cu bord de immo 2 1j0919880b cu eepromul 93c66 si vreau sa pun una de immo3 am facut dupa ista 

Da la mine mine nu lasa dashdump editorul sa pun dumpul de immo2 in el scrie ca ,,eeprom does not supported’’ cineva ma poate ajuta ?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai testat daca ridica turometrul? Ca la anul acela, e posibil sa nu... sa nu vada modul airbag, presiune ulei, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , am un Seat Leon 1.9 alh. 

I am pus ceasuri de passat b5.5 de Anglia cu maxidot  și serigrafie de golf4 

Ambele immo3 

Problema e următoarea. Am incercat cat am putut sa regleze viteza din ceasuri cu cea de pe gps. Am diferență de 20km mai puțin pe ceasuri și nu reușesc să o reglez cat mai aproape. 

Din ce creste viteza diferență creste si ea. 

Aveți idee cum as putea sa o duc cat mai aproape de adevăr . 

Mulțumesc frumos 😀

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Englezi măsoară viteza în mile/ora iar noi în km/ora, de aici apare diferenţa (la 60km/h arată 37, la 100km/h arată 62). Nu mă pricep la problema asta, dar cred că ar trebui să găseşti setarea care să-l facă să indice în km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare,

Mă ajută și pe mine cineva cum sa activez range, ace iluminate și staging ? 

Si cu ce as putea sa citesc bin-ul sau eep-ul ?😁

Modificat de drsorescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observ ca abia ce te-ai inregistrat pe vwforum.

Iti recomand sa citesti topicul inainte de a intreba, o sa ai surpriza sa gasesti raspunsurile la intrebarile tale. Si o sa fii si ajutat!

Spor la lecturat!

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
alexpavelescu

 

Salut tuturor si La Multi Ani mai buni pentru 2024!!!

 

Va rog frumos daca ma puteti ajuta cu modificarea fisierului original atasat cu optiunile de Needle sweep si Staging,

pentru un VW Pasat B5.5 ,din cate vad immo3 VDO cu Half FIS.

 

PS Am citit eepromul cu un cablu KKL si soft VAG Eepron Programmer, am incercat si cred ca am reusit sa adaug cu DashDumpEditor doar optiunea de needle sweep insa dupa aceea,

inainte de a scrie noul fisier am incercat sa folosesc cablul KKL cu softul VCDS si evident nu a functionat, insa acum cand incerc sa citesc sau sa scriu

cu VAG Eeprom Programmer imi spune 'ECU not found". Daca aveti un sfat legat si de aceasta problema va multumesc mult!

 

3B0920829A KOMBI+WEGFAHRSP VDO V07.BIN.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 17.11.2023 at 23:31, Turbocip a scris:

Observ ca abia ce te-ai inregistrat pe vwforum.

Iti recomand sa citesti topicul inainte de a intreba, o sa ai surpriza sa gasesti raspunsurile la intrebarile tale. Si o sa fii si ajutat!

Spor la lecturat!

Salutare,

Am avut ceva de lecturat :)

Am reusit sa citesc eep-ul cu "vag k can commander"

Am incercat sa editez eep-ul cu  "DashDumpEdit" insa in afara de range si ace luminate nu am reusit.

Am nevoie de ajutor! 🙃

 

MK42006DR.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, 

 

Pana la urma am reusti sa ii dau de cap.

Trebuia sa ii dau un simplu ECU Reset si ,pac, a mers.

Multam de info!🤗🤩🤪

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Salutare internatiune. Pentru al meu beetle, cred ca am reusit sa fac rost de piesele pentru swap-ul la ceasuri de rsi (care ca forma sunt ca cele de LUPO si POLO 6n2 si sunt facute de TRW). Acum din ce am sapat eu internetul in 2 zile (poate prea putin) am vazut ca spre deosebire de cele VDO, informatia tinde spre 0. Cum ma aflu in imposibilitatea sa gasesc un ceas de bord de Beetle RSI si cum singurele pe care le am la indemana sunt cele de LUPO si POLO, cum as putea face sa modific scalele astfel incat pe al meu 1.8T de 250 cai sa am mai mult de 7000 ture si 220 km/h ? Sa imi complic mintea cu asa ceva, sau sa incerc sa adaptez niste  ceasuri de golf 4 mult mai prietenoase?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Lupo nu are immo în ceasuri,  deci trebuie sa faci immo off, ca să porneasca masina.

Diferente mari între platforme, la polo 9n și Beetle

Cel mai apropiat , în teorie....dar tot e departe, este ceasul de Golf. Totuși, sunt diferente care trebuie rezolvate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

immo off-ul se face, nu e un impediment. Astept sa-mi vina (daca am noroc sa vina) cochilia de RSI (sper) si de acolo vad daca ar incapea un cluster de golf 4 (sa montez si un 3dmfd pe el). Cluster complet nu o sa pot pune,dar macar placa sa incapa fizic acolo si ii fac o fata dreapta gen cum are audi-ul TT. Putina imprimanta 3d si iese ceva ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Atunci, dacă nu te deranjează immo off, poți merge înainte

Da, poți pune și 3dmfd, ca să fie superb. Ultimul l-am montat pe un Passat B5.5

20240621_182830.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si pe ibiza 6l si a4 b6, montate de mine amandoua, nu mi-au facut probleme, doar la ibiza nu am reușit sa activez in ceasuri senzorul de ulei (era 1.6 benzina si nu a avut, i am pus baie, facut cablajul, inclusiv adaptare pe cluster dar tot nu a vrut)

 

21384763_20(6).thumb.jpeg.b45cb8b7932602b7a9bccae0174562a9.jpeg

 

713390516_IMG_20211022_184344(1).thumb.jpg.35b2ae1a4d713d0bb3f39d1622681fe2.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mihai_mihai

Salutare!

Am o problema la un pasaat b5.5,testerul nu comunica cu majoritatea modulelor:motor,instrumente, airbag,comfort,cu abs comunica. După multe săpături  am ajuns la concluzia ca ceasurile sint defecte,le am desfacut refăcut lipiturile dar degraba, am pus alte ceasurile cu exact același cod și totul comunica normal.Intrbarea este dacă iau eeprom ul de pe ceasul vechi și îl mut pe cel nou va funciona corect inclusiv imobilizarea,sau mai trebuie și altceva? Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vei brickui ceasurile....

Daca ai pus ceas nou pe masina ta, fa urmatoarele lucruri:

-adaptare ecu ceas canal 50

-adaptare chei canal 21

-copiere valori km de la cel vechi la cel nou

-copiere codare de la cel vechi la cel nou

-copiere service data de la cel vechi la cel nou (canalele 40-45)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
9 hours ago, mihai_mihai said:

Salutare!

Am o problema la un pasaat b5.5,testerul nu comunica cu majoritatea modulelor:motor,instrumente, airbag,comfort,cu abs comunica. După multe săpături  am ajuns la concluzia ca ceasurile sint defecte,le am desfacut refăcut lipiturile dar degraba, am pus alte ceasurile cu exact același cod și totul comunica normal.Intrbarea este dacă iau eeprom ul de pe ceasul vechi și îl mut pe cel nou va funciona corect inclusiv imobilizarea,sau mai trebuie și altceva? Mulțumesc 

Dacă este aceeași part number,  merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Mă poate ajuta cineva cu needle sweep Octavia 1 vdo cluster? Am postat aici deoarece n-am găsit nimic legat de asta in subforumul Octavia. Am schimbat in PDF extensia dump-ului pentru că nu mă lăsa să încarc .bin.  Trebuie doar schimbată extensia in .bin, la fisier. Mulțumesc.

bordOriginal.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!