Jump to content

flacari pe espament


strikea
 Share

Postare recomandată

Fenomenul este urmatorul:

Turez motorul si in decelerare apar rateuri si flacari pe espament.

Am pus bujii noi BRISK, bobina de inductie noua, schimbat carburator(pus CARFIL- initial era 30PICT2), platine noi, montat aprindere tranzistorizata si degeaba.Acelasi efect. Mai mult de atat nivel mare in baie=benzina.

Bujiile le scot afumate, dar nu totdeauna aceleasi, cand la 1,2,3, cand la 1,2,4,samd.

A mai patit cineva ceva asemanator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Scuza-ma ca am scris dar nu m-am putut abtine.

Tu sti cati ar dori sa scoata flacari pe teava de esapament si tu te plangi? :P :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ehh.. mai e scris si prin posturile vechi.. cauza poate fi o fisura in toba de esapament, aprinde nepusa la punct, chiar inversata ordinea de aprindere....

PS: fisele le-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era o chestie: amestec prea bogat/sarac rezulta rateuri in carb/toba, dar am uitat care era corelatzia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai putea fi un cilindru care nu arde benzina; Si aceasta ia foc cind ajunge in esapament; Dar asta nu explica benzina ajunsa in ulei;

:)

Asta probabil inseamna segmenti uzati in unul sau mai multi cilindrii

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fenomenul este urmatorul:

Turez motorul si in decelerare apar rateuri si flacari pe espament.

Am pus bujii noi BRISK, bobina de inductie noua, schimbat carburator(pus CARFIL- initial era 30PICT2), platine noi, montat aprindere tranzistorizata si degeaba.Acelasi efect. Mai mult de atat nivel mare in baie=benzina.

Bujiile le scot afumate, dar nu totdeauna aceleasi, cand la 1,2,3, cand la 1,2,4,samd.

A mai patit cineva ceva asemanator?

Nu stiu exact cum este la motoarele Boxer dar la cele Otto aceste fenomene pot avea urmatoarele cauze:

- Amestecul prea bogat

- Reglajul avansului defectuos

- Elemente din partea de aprindere defectuoase.

Si 2 intrebari :

1 Fisele cum sunt

2 Aprinderea tranzistorizata de pe ce este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Scuza-ma ca am scris dar nu m-am putut abtine.

Tu sti cati ar dori sa scoata flacari pe teava de esapament si tu te plangi? :P :D

Subscriu. Din titlu chiar am crezut ca a fost "inventat" un dispozitiv autohton.

Revenind la intrebarea pusa.

1. Consider ca flacarile sunt efectul unui amestec foarte bogat care conduce la o ardere incompleta

2. Rateurile sunt generate de o aprindere defectoasa;

3. Daca creste in continuare nivelul uleiului in baie dupa eliminarea tuturor cauzelor posibile de scurgere directa a benzinei nu mai ramane decat o cauza: motorul uzat cu un joc mare intre cilindru si piston (segmentii posibil distrusi- sa nu radeti eu mi-am vandut Dacia cu segmentii de ungere in baie si consuma 1 litru de ulei la 100 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut aceiasi problema. Dupa ce am verificat aprindere, carburator si alte alea am avut noroc si am dat peste un francez cu aceiasi problema. Aveam toba noua iar aceasta are niste "lalele" acolo unde intra incalzitoarele in toba. Am scos toba si am largit acele petala si nu a mai facut. Asa ca daca masina merge bine si scaote flacari doar la decelerare atunci verifica si toba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@XANu: ca sa ma dau destept, nu de alta... ntoate motoarele pe benzina sunt Otto, nu conteaza ca au 4, 6 12 cilindri sau cum sunt dispusi, deci solutiile sunt bune!

@strikea: si eu care ma tot gandesc cum sa fac sa iasa niste flacari cat mai frumoase... dar fara sa stric motorul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@strikea: si eu care ma tot gandesc cum sa fac sa iasa niste flacari cat mai frumoase... dar fara sa stric motorul ;)

pai si la jeghi ieseau falacari pe tzeava(albastre ca la arzatoru de porc)dupa ce o acceleram in blana...si la fel se intampla si cu cealalta (1302)cand aveam o gaura in toba mai spre chiulasa,cat un pachet de tigari!

....asa ca nue greu tzpesh :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar mai putea fi un cilindru care nu arde benzina; Si aceasta ia foc cind ajunge in esapament; Dar asta nu explica benzina ajunsa in ulei;

Ba tocmai, asta o explica

Aveam toba noua iar aceasta are niste "lalele" acolo unde intra incalzitoarele in toba. Am scos toba si am largit acele petala si nu a mai facut. Asa ca daca masina merge bine si scaote flacari doar la decelerare atunci verifica si toba.

Eu nu am umblat la lalele si e ok. Dar poate fi si de acolo daca a patit-o victor ...

Eu cred ca este una din 2 cauze: Amestec bogat, combinat cu motor rece face sa ajunga multa benzina nearsa in toba, la un moment-dat aia se autoaprinde. A doua cauza ar fi avansul intarziat (se produce explozia cand deja supapa de evacuare se deschide )...ai reglat avansul cum trebuie ?

O alta posibila cauza ar fi inversarea fiselor, dar atunci ar trebui sa ti se intample asta mereu, nu numai in deccelerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

amestec super bogat si avans dereglat ( tot asa am patit si eu )

scotea niste flacari in deccelerare de vreo juma de metru :) ( a nu se intelege ca scotea incontinuu . era ca si cum ai trage cu tunul o bubuitura surda si imediat flacarile de-o juma de metru in spate )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era ca si cum ai trage cu tunul o bubuitura surda si imediat flacarile de-o juma de metru in spate )

yeap, asa am scapat eu asta toamna de juma din toba :), in mers, pe deccelerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''ca sa ma dau destept, nu de alta... ntoate motoarele pe benzina sunt Otto, nu conteaza ca au 4, 6 12 cilindri sau cum sunt dispusi, deci solutiile sunt bune!''

Incercam doar sa spun ca nu am experienta in ce priveste motoarele Boxer. :D

:D Daca sunteti interesati pot sa fac rost de sisteme Flame thrower.Pretul variaza in functie de motor ( porneste de la 55 Euro sistemul complet )

O poza de exemplu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ehh.. mai e scris si prin posturile vechi.. cauza poate fi o fisura in toba de esapament, aprinde nepusa la punct, chiar inversata ordinea de aprindere....

PS: fisele le-ai schimbat?

Da le-am schimbat, aprinderea e bine pusa la punct, carb 32 IRMA, toba goala pe dinauntru pentru ca nu stiu sistemul de site

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!