Jump to content

1997 US Passat B5


MyKe

Postare recomandată

Te dau, dar conduc eu. Nu mai vreau clutch kick. :)
MAP-ul pare OK, nu mi-am mai luat limp de la ultimul reglaj (si am forjat-o ceva pe E85 in week-end), insa il voi schimba preventiv.

Saptamana asta sper sa ajung la Rune pentru injectoare.

Link către comentariu

Aparent, duzele mele erau arse/decalite si cica n-ar mai fi avut viata lunga. OK, fie, am comandat un set nou, de acelasi tip (DSLA150P502), vin in 4-5 zile din Germania. Eram tentat sa merg pe unele mai mari daca tot umblam acolo, dar m-am razgandit la timp, m-as fi complicat prea mult.

1950 RON ma costa toata distractia. Oh well.

Link către comentariu

L-am recuperat azi pe fraier. Vreau sa-l menajez macar 500 Km, insa, atat cat am mers, am simtit un raspuns mai fin al acceleratiei, nu mai tremura in frana de motor sub 1500 rpm, parca nici nu mai e asa zgomotos (s-au schimbat si garniturile de etansare, de cupru). Cu alte cuvinte, imi place.

Duzele vechi erau niste chinezarii. :banghead:

2203.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

L-am lasat cam mult in parcare (n-am mai mers din weekend) asa ca azi m-a "pacalit", n-a mai vrut sa plecam. I-am luat un acumulator si am montat si senzorul map cu ocazia asta. Pe vagcom am gasit o eroare de needle lift sensor, momentan am sters-o dar sper sa nu fie nevoie sa le dau in cap cu ea celor de la Rune. :)

Incarcarea e in parametri, trebuie sa merg insa la verificare, pentru garantie.

IMG_20160401_182830.jpg

2016-04-01_20.04.43.jpg

Link către comentariu

Am schimbat si rotile azi. Momentan doar cu suspensia stock, mai asteptam, poate se vinde reglabila. :)

12891050_1168748459826121_5148725498457989751_o.jpg

ODO e undeva pe la 335500.

Eroarea de needle sensor cred ca a fost cauzata de socurile date de intermitenele map-ului. Am avut vreo 2-3 "goluri de aer" intr-o zi, insa dupa ce l-am schimbat s-a potolit.

Toate bune si frumoase pana acum. Mai putin bara. :unsure:

Am schimbat si semnalizarile, cele vechi fiind aburite/transpirate (erau TYC). Am luat unele DEPO in urma cu vreo 2 luni, insa a trebuit sa se arda un bec ca sa ma ambitionez sa le schimb. :P

12921927_1167738963260404_194626637_o.jpg

12941131_1167738993260401_25227322_o.jpg

Link către comentariu

Buna alegerea cu Exide-ul. In regim de utilizare "de vacanta" la Bora mea, face fata fara probleme.

Cred ca am mai scris - aproape ca imi place mai mult cum arata cu tablele negre :) Nu ca, astea nu ar fi mai elegante.

Link către comentariu

Ma enerveaza cum sta asa cocotata, in weekend cred ca iau o decizie cu suspensia.

Intre timp, am comandat ulei Eneos Premium Hyper 5W-40 si filtru Hengst.

Link către comentariu

Tocmai am schimbat uleiul si filtrele de ulei si de polen (ambele Hengst), la 335490. Alles gut.

Si o poza de la spalatorie, de joi. Bineinteles ca e plina de nisip acum, parca as fi fost pe camp. 'Tu-i Sahara ma-sii!

IMG_20160409_153924.jpg

IMG_20160407_194355.jpg

Modificat de MyKe
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Suspensia reglabila a iesit din schema, s-a vandut azi. Intentionez sa fac un test de amortizoare si, in functie de rezultat, sa iau doar arcuri Eibach sau arcuri+amortizoare.

Inca astept doua anvelope noi, Goodride SA-37 235/40R18 95W XL, care vor intra pe spate. Cu ocazia asta, puntea se va schimba datorita deviatiei mici de pe partea stanga.
Mai am in plan schimbarea burdufurilor de planetara (GKN), a garniturii de capac tacheti (Goetze) si a bucselor de brate superioare (Meyle HD).

Saptamana trecuta am avut un drum pana la Cluj, ocazie cu care am "desfundat-o", a mers ireprosabil. :D

ODO aproape 337.000.

Link către comentariu

Te felicit pentru alegere. Cred ca la acelasi rezultat o sa ajung si eu cu reglabila si tot spre Eibach o sa ma indrept, sper totusi fara amortizoare, caci eu am de schimbat toate 4 anvelopele :mellow: Si inca odata felicitari ca ai grija de ea. Batranelele astea au ceva special de ne fac sa ne atasam de ele :rolleyes:

Link către comentariu

Multam. O fi el batran, dar nu-mi pasa, niciodata nu m-a interesat anul sau rulajul unei masini. :)

In caz de ceva, amortizoarele pot fi si reconditionate (desi sunt sceptic), in Bucuresti exista un nene foarte laudat - Codescu, poate gasesti si prin Constanta pe cineva sau vii in plimbare la Bucuresti.

Link către comentariu

Gumele au ajuns azi, le-am si montat.
DOT 0116, aceleasi specificatii ca si Continental SportContact5 (treadwear 280, traction AA, temperature A). PS3-urile de pe fata au treadwear 320.
Sa speram ca-si fac treaba cu brio.

Restul operatiunilor se vor efectua saptamana viitoare. Can't wait.

IMG_20160428_224034.jpg

IMG_20160428_224259.jpg

Link către comentariu

Gata si o parte din operatiuni. Urmeaza puntea, dupa curatare si tratament anti-coroziv.

 

7x.jpg

6x.jpg

5x.jpg

4x.jpg

0x.jpg

2x.jpg

1x.jpg

Link către comentariu

Gata si cu puntea. Urmeaza geometria si test de amortizoare. Apoi, pot spune ca am terminat cu partea mecanica.

Am schimbat si filtrul de motorina (Knecht). Cu ocazia asta mi-am amintit ca trebuie sa curat si sa ung filtrul de aer, ultima oara am facut-o prin iarna si pare destul de imbacsit. Probabil maine.
De asemenea, azi am spalat motorul pentru prima data. Ar fi trebuit sa-l spal dupa achizitie (cum faceam si cu celelalte masini), insa nu stiu de ce n-am mai facut-o. :huh:

ODO e undeva pe la 337200.

20160507_17274.jpg

20160507_17275.jpg

20160507_21021.jpg

Link către comentariu

In sfarsit, poze si cu el curat. Diseara e programat la analize.

abc1.jpg

abc2.jpg

abc3.jpg

abc4.jpg

Link către comentariu

Crezi? :P O sa arate si mai bine cu arcuri sport.

Am fost ieri la test. Ma asteptam sa fie mai rau pe spate, ca sa am motiv sa pun si amortizoare noi. Acum, cred ca o sa pun doar arcurile si la anul pe vremea asta sa schimb si amortizoarele. Oh well. :unsure:

13170763_1192381874129446_2016923689_o.jpg

13199249_1192381867462780_1239053461_o.jpg

13211140_1192381877462779_1598941290_o.jpg

Am facut si geometria. Puntea spate e perfect "dreapta", n-a fost necesara repozitionarea, doar un mic reglaj pe dreapta fata. Tutto bene. :D

Link către comentariu

+2 pt masina per total :D

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Noutati nu prea mai sunt. A tot stat pe olx, unde am constatat ca 99,9% din cei care frecventeaza site-ul au cultura automobilistica sub nivelul marii. Nu conteaza ce are masina pe ea, daca e din 1997 trebuie sa coste x Euro (unde x<=2000). Asa ca poate bine-mersi sa imbatraneasca la mine, desi mai nou m-ar fi multumit si o masina mai mica precum Lupo sau Polo.

Momentan aduna Km (putini) doar in oras. Desi m-am mutat in proximitatea unei guri de metrou, nu ma pot abtine sa nu-l mai dezmortesc si pe el.

Consumul pe ultimii 1680 Km (cu drumul de Cluj inclus) este de 8,33 L/100 Km.
Overall, pe aproape 15.000 Km de cand e la mine, consumul e de 8,68.

Luna viitoare urmeaza ITP-ul si RCA-ul.

ODO 337500.

IMG-20160531-WA0007.jpeg

Modificat de MyKe
Link către comentariu

Siiii... compartimentul motor e mai curat decat exteriorul. :D

IMG-20160607-WA0008.jpg

IMG-20160607-WA0005.jpg

IMG-20160607-WA0006.jpg

Link către comentariu

Felicitari pt tanc , o mica sugestie daca se poate , sa-i inlocuiesti vasul de expansiune , se va "intineri " tot motorul.

Link către comentariu

Chiar nu m-am gandit la asta. Suna interesant, voi tine cont de sugestie. :) Multumesc!

Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!