Jump to content

1997 US Passat B5


MyKe

Postare recomandată

La autentificare verifica doar seria de sasiu si de motor. In rest, nu prea sunt curiosi :)

Link către comentariu

Asa mi se parea si mie normal, insa am avut emotii fiindca unele voci spuneau altceva. Dar inginerul a fost super OK, a facut fix ce trebuia sa faca si nici eu nu l-am "motivat" cu nimic.

 

Am gasit, in sfarsit, un filtru de aer Pipercross, cu dimensiuni apropiate de actualul "no-name". Ajunge in 5 zile lucratoare si costa 200 RON.

 

Ambreiajul a inceput sa-si arate coltii: la forje sustinute, in full boost, patineaza usor. M-am prins la timp si nu l-am mai abuzat. Am inceput sa caut Sachs Performance. Cum nu prea gasesc (sau la preturi mai mari decat ma asteptam), ma uit de alternative. Sa nu mai spun ca pe kermatdi am gasit kit-uri mult mai bune, la aprox. 5-600 $, insa transportul e dublu! Mai citisem ca s-ar potrivi kit-urile de G60/VR6. Inca studiez. M-a prins intr-o perioada foarte proasta si nici nu vreau sa renunt la concediu. :D

 

P.S. Am deja 1000 Km cu el, de cand l-am luat.  :icon_bounce:

Modificat de MyKe™
Link către comentariu

Da. Ma rog, farurile sunt DEPO, insa drosserele sunt originale, becurile de faza scurta D2S.

Link către comentariu

Nu stiu daca la passat e la la fel, dar la Golf 4 merge ambreiaj de VR6 cu volant de 1z

Link către comentariu

Bun, deci in seara asta mi-am cumparat o interfata, ocazie cu care am facut cateva loguri si o scanare completa. :D

 

Rezultatele sunt atasate. Cele cu LOG necesita schimbarea extensiei, din txt in csv. Sunt putin stangacii ele, laptopul fiind operat de o fata, iar zona aglomerata (centru).

 

Multumesc ambreiajului pentru amabilitate!  :lol:  

 

De asemenea, am verificat si avansul, era putin mai sus de linia rosie, pe grafic, si zicea ca e OK "but retarded". Sa ma ingrijorez?

Autoscan.txt

LOG-01-003.txt

LOG-01-011.txt

Modificat de MyKe™
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

De cand nu am mai scris, am fost la Midocar pentru oferta cu igienizarea (75 lei atomizor + spray). Praf in ochi, parerea mea.

 

Mi-a ajuns filtrul Pipercross si l-am montat, suieratul turbinei se aude mai tare. :) Insa e prea multa caldura acolo, trebuie sa vad cum fac rost de un panou izolant (sau ceva asemanator), nu vreau sa imbrac turbina in husa termica.

 

Am gasit apa la picioarele soferului, cateva fire au fost intepate (probabil pentru verificarea tensiunii) si s-au oxidat, au fost refacute. Calculatorul de confort nu parea afectat.

 

Mai am cateva zile si ma apuc de inmatriculare, inca ma pregatesc sufleteste sa dau 700 RON pe RCA, pe 6 luni.

 

Ambreiajul nu mi-a mai facut surprize. Inca il tin sub observatie, e posibil sa mai duca mult si bine. In rest.. alles gut.

 

ODO 324760

Modificat de MyKe™
Link către comentariu

Si pentru ca a fost ascultator, i-am luat cateva bunatati pentru interior, zic sa fie detailing home-made. :D

post-19960-0-75009800-1435647346_thumb.j

Link către comentariu

Gliptone + Vicont  si ai pielea curata ;)

Dar alcool la ce folosesti la interior?!

Link către comentariu

Aproape gata interiorul. Mi-a luat cam 4 ore si m-a cocosat la propriu si la figurat. :) Mai am de curatat mocheta.

I-am comandat ulei Shell Helix Ultra 5W40 si un filtru de ulei Knecht. Desi revizia a fost facuta cu o saptamana inainte sa o cumpar, nu prea imi place uleiul (Castrol Magnatec 10W40) plus ca filtrul este Alco. Yuck.

post-19960-0-73911300-1435731764_thumb.j

Modificat de MyKe™
Link către comentariu

Arata foarte bine masina live. Deosebita printre multe Passat-uri.

Am vazut-o parcata in fata la Opera Center azi si jantele ies in evidenta :D

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Multam! Imi dau silinta sa-l ingrijesc cat pot de bine. Am multe de facut si nu prea sunt rabdator, dar ma consolez cu ideea ca nici bimmer-ul nu s-a facut repede, ci in decurs de un an.

 

Vorba aia, good things come to those who wait.  :rolleyes:

Link către comentariu

Gata si schimbul de ulei. My bad, filtrul era Hengst. :D

 

ODO 324900

post-19960-0-95346300-1435864440_thumb.j

Link către comentariu

De vreo 2 zile a inceput sa ma supere blocul de lumini, ledurile din bord neaprinzandu-se odata cu pozitiile/farurile.

 

Cum mai sunt mai putin de 6 ore pana fug la mare, m-am pus pe treaba. Operatiunea a fost incununata de succes! Easy fix. :D

 

Oricum, sunt suparat pe el. Dupa haosul gasit sub mocheta soferului, si cablajul stalpi-usi era deteriorat, mai ales la usile spate. Dupa rezolvare, boxele din spate au prins viata. :) Prevad o intrega revizie a sistemului electric...

post-19960-0-70994400-1436393709_thumb.j

post-19960-0-64536300-1436393717_thumb.j

Modificat de MyKe™
Link către comentariu

Ne apropiem de 326.000 Km.

 

Pe autostrada masina s-a comportat ireprosabil. M-am distrat cu un Mini Cooper S, pacat ca se termina repede treptele. :D Chiar se simte nevoia unei cutii mai lungi, fiindca ajunge repede la o anumita viteza apoi se plafoneaza. Conform spritmonitor, consumul e de fix 8 L/100 Km de cand e in posesie.

 

Momentan e in service pentru eliminarea defectelor electrice (instalatia va fi refacuta) si re-etansarea habitaclului pentru a preveni patrunderea apei la calculatorul de confort.

Modificat de MyKe™
Link către comentariu

Grozava masina, mereu mi-au placut Passaturile model SUA! A ta este deosebit de reusita, interiorul e superb, in special volanul :D

 

Ma bucur ca o ingrijesti cu atentia cuvenita!

Link către comentariu

Repede, da-ma in gat! :)

 

Nu e nimic batut in cuie si nu ma opresc din a avea grija de ea. Dar asa se intampla cand apar ocaziile.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Masina a intrat in service pentru schimb:

 

- discuri TRW si placute frana Ate

- racorduri flexibile Ate

- lichid de frana Ate SL6

- switch frana Hella (palpaia martorul de bujii si pe VCDS aparea vinovat)

- bucse punte spate Lemforder

- ulei cutie de viteze Shell 75W-90

- filtru de motorina Knecht

- cureaua de distributie Contitech (a fost schimbata si anul trecut, insa am gasit-o zgariata de capac)

- lichid de servo Febi (lichidul actual e negru)

 

S-ar putea sa se adauge pe lista si alternatorul (incarca putin sub 13,8 V) si un burduf de planetara, am uitat de astea.

 

O paste si o geometrie cand iese.

 

ODO ~ 327000

Link către comentariu

Am "recuperat" tractorul.

 

Se simte mult mai inchegat acum, nu mai bate nimic pe spate.

Discurile si placutele au inceput sa se rodeze si tin mult mai bine, lichidul vechi era negru si plin de aer.  :(

 

S-a reconditionat si alternatorul, iar de burduf inca nu a fost nevoie, doar s-a strans un colier.  :))

 

Pe la Auto Soft nu mai calc pentru geometrie. Cel putin, nu seara (desi m-am programat in prealabil). Miscare in reluare, lipsa de interes, plictiseala maxima.


Am uitat de poze.

post-19960-0-53755100-1440196983_thumb.j

post-19960-0-68375800-1440196994_thumb.j

post-19960-0-24928400-1440197001_thumb.j

post-19960-0-31505500-1440197009_thumb.j

post-19960-0-72386500-1440197034_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Aproape sa-mi cada capota de la motor in cap, asa ca am luat un amortizor Stabilus Lift-O-Mat 9968GI, ocazie cu care le-am montat si pe cele pentru portbagaj, sa fie toate la fel. :)

 

E posibil sa urmeze un ventilator pentru clima, actualul incepe sa scada in turatie uneori, odata cu bazaitul/paraitul releului aferent. Am schimbat releul (267) si face la fel. Doar pe treapta 2. Ciudat e ca merge cand si cand fara probleme.  :tuktuk:

Link către comentariu

Am schimbat si elementele de franare de pe spate, pastrand acelasi tipar ca pe fata: discuri TRW, placute Ate (nu stiu cat de stralucita e combinatia, ramane de vazut). Cu ocazia asta, am deblocat etrierii si gresat culisantele.

post-19960-0-42147300-1441265061_thumb.j

post-19960-0-36240300-1441265065_thumb.j

post-19960-0-50586800-1441265067_thumb.j

post-19960-0-15456000-1441265076_thumb.j

post-19960-0-34042500-1441265078_thumb.j

Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!