Jump to content

1997 US Passat B5


MyKe

Postare recomandată

M-am tot gandit la asta, pe de o parte as vinde-o si as pune totul nou, stock; pe de alta parte, tin minte ca nu era asa rea, nu ma zdruncina aiurea si masina mergea ca pe sine.. poate o pun la loc. Chiar nu stiu acum. :)

Link către comentariu

Felicitari pentru cum intretii masinuta! O admir si pot spune ca sunt chiar gelos. 

 

In aceeasi dilema cu suspensia sunt si eu acum. Desi eu am avut curajul sa o pastrez acum iarna... Parca imi e dor de confort  :P  

Link către comentariu

Multam! Ma bucur ca nu e vazut doar ca un tractor vechi. Eu il alint tractor, dar in afara de zgomot, nu am ce sa-i reprosez.

 

Avem noi drumuri proaste si intretinere precara pe timp de iarna, altfel cred ca puteam merge cu suspensii sport fara probleme.

Link către comentariu

Ne-am urcat aseara in masina si, din neatentie, am tot luat si pus contactul (de minim 4-5 ori), eram prins intr-o discutie. Bineinteles ca n-a mai avut curent electromotorul. Am pornit-o cu cabluri, m-am dus unde am avut treaba si ulterior a pornit fara greturi. 

 

De obicei puneam de 3 ori contactul, "sa nu simt ca-i iarna". Azi dimineata, de frica, l-am pus doar o data. Bineinteles ca a pornit la sfert. Tre' sa recunosc ca ma pregateam de o Varta Silver Dynamic, crezand ca s-a dus bateria. N-am fost decat eu idiot.  ^_^

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Toate-s bune si frumoase, bateria rezista.

Zilele trecute i-am dat masina unei colege sa mearga pana in Otopeni si cand am luat-o in primire, turbina incarca partial si descarca greu. Toate pareau la locul lor si, cand am vrut sa verific geometria, am vazut ca tablita de sustinere a actuatorului s-a rupt. N-am gasit sa o inlocuiesc, asa ca am sudat-o. Cred ca am miscat reglajul la repunereai ei, diseara intentionez sa-i fac niste loguri, sa vad daca am ceva de pus la loc.

Apart from that, toate-s bune si frumoase. Tre' sa recunosc ca saptamana asta mi-a pus capac un Merţ 124 coupe, mi-l doresc cu ardoare, dar nu reusesc sa-l vand pe albastrel. Posibil sa devina a doua masina cat de curand, desi am scazut pretul injositor de mult, tocmai pentru a-mi facilita achizitia Merc-ului. Ar fi un efort prea mare sa le tin pe amandoua.

Ne apropiem cu pasi repezi de 334k.

WP_20160218_15_43_22_Pro.jpg

IMG-20160217-WA0010.jpeg

IMG-20160217-WA0007.jpeg

Link către comentariu

Nu neg ca Mertul nu este frumos, am vazut cateva facute exemplar. O generatie buna si destul de rara in varianta coupe. Dar mi se rupe sufletul sa vad ca vrei sa vinzi albastrelul :( mai ales pe bani putini... Nu exista sansa sa te razgandesti, cu gandul ca o sa ti se faca dor de el dupa?

Link către comentariu

Bani putini? Probabil pentru unii atehnici, inca e scump. :)

Am facut in seara asta cateva teste si am mai reglat tija actuatorului, alta viata!
Dupa repunerea actuatorului, termina de "incarcat" pe la 3700. Dupa cateva ture, am reusit sa-l fac sa termine de incarcat la 2700, dar nu m-a mai lasat filetul sa reglez mai mult. Momentan sunt multumit, daca se anunta cineva interesat si vrea mai sus, rezolv fara probleme. :D 

Link către comentariu

Banii nu-s multi. Ma batea si pe mine gandul - insa am vazut chiar ieri un B5 pe aceeasi culoare, si parca "nu ma convinge" nuanta...

altfel ti-as face o vizita :)

Link către comentariu

Salut,

Bogdan aici, am vorbit pe Autovit. Nu stiu cand, ca n-am timp de nimic perioada asta, dar tinem legatura...  

Link către comentariu

Salut, Bogdan! Oricand poti, eu mai am o saptamana la dispozitie sa prind Merc-ul, omul e plecat din tara pana vineri. :D Daca pot face ceva sa usurez cumva intrevederea, te rog sa-mi scrii pe PM.

1 hour ago, mad_kat said:

Banii nu-s multi. Ma batea si pe mine gandul - insa am vazut chiar ieri un B5 pe aceeasi culoare, si parca "nu ma convinge" nuanta...

altfel ti-as face o vizita :)

Culoarea e Nebio Blue Metallic, in carte apare "gri".
Mie imi place, acum, de gustibus non disputandum est.

Adevarul e ca si eu strambam din nas cand primeam oferte de schimb cu masini rosii, galbene, verzi etc, avand numai masini cu nuante de albastru pana acum. :P 

Link către comentariu

Eu as fi chitit pe albastru. Imi place enorm albastrul pe care il am pe Bora - si singurul motiv pentru care as schimba-o, este poate pentru ceva mai puternic, fara prea mare preocupare de consum, dat fiind ca am tractorul de servici. Iar la Passatul B5 (si 5.5) imi place si layoutul "corect" al motorului.

Nu exclud totusi sa-ti fac o vizita, dar continuam pe subiectul asta pe privat

Link către comentariu

Pentru ca cei interesati s-au retras usor-usor, imi iau si eu gandul de la Merc. Oh well, tot raul spre bine.

Urmeaza sa curat filetul actuatorului si sa schimb bara spate. Noua n-are rost sa pun, daca gasesc SH la culoare. Si, daca nu gasesc si voi fi nevoit sa ajung la vopsitorie, refac si celalalte defecte (micile exfolieri ale lip-ului fata + ce gasesc sub stickerul negru de pe aripa spate), nu mai vreau sa trec inca o data prin stressul unei revopsiri complete.. inca. Mi-a ajuns cu bimmerul. :D 

Stay tuned.

ODO 334k fara ceva maruntis.

Link către comentariu

Nu s-au retras toti, daca ai raspunde naibii la mp :D

E fain la layoutul asta de motor accesul usor la turbina - la ALH (sau transversale in general) doar pe dedesubt ajungi sa reglezi actuatorul. Sau cu maini deosebit de fine si dexteritate pe sus...

Revopsirea barii? Poate fi si calumea - mi-am revazut ieri prin Buc masina pe care am vandut-o in 2012, cu putin inaintea vanzarii revopsindu-i bara fata. Arata la fel de bine ca in prima zi, si chiar l-am intrebat pe om daca a intervenit si a zis ca nu. Bara sh, pregatita si vopsita - insa uscata in cuptor ;)

Link către comentariu
3 hours ago, mad_kat said:

E fain la layoutul asta de motor accesul usor la turbina - la ALH (sau transversale in general) doar pe dedesubt ajungi sa reglezi actuatorul. Sau cu maini deosebit de fine si dexteritate pe sus...

Acest feature e doar in cazul de fata, AFN stock avand turbina originala mult mai jos, in dreptul lonjeronului. :)

Link către comentariu

Cum am presupus, deoarece oamenii vor avioane la pret de basini, masina ramane in continuare la mine.
Macar stiu ca nu o sa vada forje la rece si clutch kick la fiecare schimbare de treapta. :)

Oricum Merc-ul s-a vandut ieri dupa-amiaza si nu mai avea rost sa-l dau.

Consumul pe ultimii 1109 Km (majoritatea in oras) e de 8,33 L/100 Km. Se vede ca a fost mai cald.

Modificat de MyKe
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Rezolvat cu turbina, saptamana trecuta - am fost la Bogdan (Haplea) care mi-a schimbat suportul + tija actuatorului, operatiune finalizata in 45 de minute (cu tot cu reglaje) si taxata cu.. 350 de lei. :banghead:

Mai am de verificat/schimbat senzorul MAP (mi-a dat primul limp si o eroare dubioasa intre sesiunile de reglaje), de calibrat injectoarele (nu au fost calibrate de cand s-au pus duzele noi) si de reglat avansul. Masina oricum se misca altfel acum, nu mai are doar "120 de cai", vorba cuiva de pe-aici. :) 

Imi recomanda cineva arcuri Eibach? Vreau sa raman la amortizoarele stock + arcuri Eibach Pro-Kit, sa si schimb toate bratele cu ocazia asta, dar nu stiu daca voi fi multumit (de duritate si garda la sol). As vrea ceva cu care sa merg si iarna.
Cu miscarea asta, nu stiu daca m-as mai intoarce la rotile pe 18", dar nici ceva pe 17" nu gasesc nimic interesant. Mi-ar fi placut ceva din "vremea" ei.

Link către comentariu

Am fost eu cu un Passat B5.5, amortizoare stock + arcuri Eibach. Masina se misca ok, e o idee mai rigida dar nu e scandura. Si eu m-am interesat de ele si nu am auzit vorbe rele de Eibach Pro kit...  Peste 2 saptamani trec si eu pe supesnie reglabila V-maxx. Sunt curios de diferente intre amortizoare stock + eibach (pe combinatia asta am vrut sa merg si eu initial) vs kit complet reglabila. :D Cat despre jante pe 17, am eu un set de Superb OEM daca te intereseaza. A mea e din 2003, deci e cam din aceeasi 'vreme' :)) 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Nu cred ca voi primi, am probleme cu inbox-ul de cand cu "restilizarea" interfetei.

In alta ordine de idei, tot caut sa fac bara spate, pe original am primit o oferta de la Midocar de 3700 (au redus ulterior la 3100), insa doresc sa fac cu piesa aftermarket si pretul ajunge pe la 1300. Risc prea mult sa pun o bara aftermarket? S-ar vedea urat?

Link către comentariu

Am mai mers cu masini cu eibach si amortizoare stock (non vag insa) si se simte ok combinatia - se poate merge rezonabil pe drumurile patriei cu combinatia asta.

Ma dai si pe mine o tura dupa ce rezolvi cu map-ul si calibrarea injectoarelor? sunt chiar curios cum se misca pusa la punct calumea :)

Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!