Jump to content

1997 US Passat B5


MyKe

Postare recomandată

A fost cuminte, asa ca i-am luat un kit de senzori de parcare.

 

Sper sa apuc sa-i montez saptamana asta, sunt nerabdator. :)

post-19960-0-82567900-1441568049_thumb.j

Link către comentariu

S-au montat senzorii in cursul saptamanii, sunt foarte multumit de ei.

In rest, nimic nou, trage si consuma ca un 2.5 :) am o medie de cca. 10,5 pe ultimii 550Km, presarati cu multa aglomeratie si plimbari pe europeana in regim de.. Autobahn. :D

Mai avem putin si facem 5000 Km impreuna.

post-19960-0-81373500-1442169663_thumb.j

post-19960-0-34165000-1442169821_thumb.j

Modificat de MyKe™
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Inca 1063 Km, consumul e acum 8,79.

 

Saptamana trecuta, joi si vineri, m-am ocupat de curatarea scurgerilor din usa si re-etansarea fetei de usi metalice, intra apa pe-acolo. Am curatat apoi mocheta la un detailer. Am gasit senzorul de airbag lateral oxidat, astept sa intru in posesia unuia bun.

 

In rest, nimic nou. Apa, paie si bataie.

 

post-19960-0-22247500-1444197112_thumb.j post-19960-0-88927900-1444197108_thumb.j post-19960-0-73095700-1444196668_thumb.j

Modificat de MyKe™
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

329k.

 

De la schimbul de ulei, a mai cerut 400 mL. Tinand cont ca au trecut aproape 6000 Km, eu zic ca e OK.

 

Datorita trecutului "umed", i-am luat un modul de confort sehas-ca-nou, sa fiu sigur ca cel de pe masina nu a fost afectat. Nu am vazut nimic diferit in functionarea celor de pe masina, deci si cel vechi scapase. Il tin de rezerva.

 

Pentru ventilatorul A/C i-am luat placa de rezistente de pe lonjeron, sa o vad cocotata pe un elevator si il schimb.

 

Uneori imi ramaneau stopurile aprinse (fara pedala apasata) si, in incercarea de a regla switch-ul cel nou, a cedat. E bine ca s-a rupt in pozitia buna. Nu mai raman aprinse stopurile si nici nu mai palpaie martorul de bujii. I-am comandat un switch nou si 2 capete de bara Meyle HD. Pe acestea din urma cred ca le schimb preventiv, odata cu rotile (si suspensia). Am impresia ca cele de pe masina sunt cam "moi" (referitor la insertia de cauciuc) si mi-au atras atentia si la geometrie. Probabil sunt si astea Topran, precum suportii motor.  :dry:

 

In rest, merge schnurr. :)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Dupa perioada "venetiana", se pare ca senzorul de airbag a fost cel mai afectat. Am reusit cu greu sa gasesc unul similar, l-am schimbat in seara asta si eroarea de airbag lateral s-a sters definitiv.

 

post-19960-0-51179100-1447108139_thumb.j

 

Am reusit sa fac oglinzile sa se incalzeasca.. prin schimbare. Din pacate, am gasit doar Alkar. Singura diferenta sta in dimensiuni - nu sunt copii fidele ale originalelor. In rest, sunt OK.

 

Tot in seara asta am mai reusit sa "relipesc" plafonul, avea burta. Am folosit un spray Tesa, special pentru textile. Sunt curios cat tine.

 

De asemenea, fiindca lumina din portbagaj era mai mult stinsa decat aprinsa si pe vagcom aparea portbagajul inchis cand de fapt era deschis, am desfacut broasca in bucatele. Am curatat switch-ul si mufele cu spray de contacte. Rezultatul? Am lumina de fiecare data cand deschid portbagajul.

 

A, si am trecut la rotile de iarna, weekendul trecut.

 

post-19960-0-34977200-1447108179_thumb.j

 

Mi-au mai ramas de facut:

- pilotul automat

- maxidotul (neprioritar)

- ridicat suspensia - pana vin zapezile

- reetansat galeria de evacuare fata de chiulasa - scapa ceva gaze la pistonul 4 - mi-am luat garnituri Goetze, piulite si suruburi noi, originale. Cu ocazia asta o sa desfac si admisia, transpira la imbinarea unde ar fi venit EGR-ul (prindere in 3 suruburi) e o "tentativa" de garnitura acolo si, din ce am vazut pe site-urile de profil, nu prea gasesc garnitura dedicata - parca doar de metal, dar nu cred ca e suficienta. Sau..?  :sly:

Link către comentariu

Am rezolvat evacuarea - nu era stransa bine.  :dry: Nu am putut indeparta esapamentul (lucrand pe roti), mi-a limitat mult spatiul de manevra, asa ca m-am multumit cu strangerea la cuplu a galeriei. Garniturile pareau OK, nu m-am inselat, in caz contrar desfaceam tot ca sa le pun pe cele noi.

Idem si pentru admisie, s-a desfacut usor, am curatat suprafetele, garnitura existenta era buna (tip sandwich), asa ca am pus totul la loc si le-am strans bine. Tutto bene!  :icon_thumright: E mai silentios si parca trage si mai bine, sper sa nu fie placebo.

 

Dupa baita bine-meritata, azi am tratat geamurile cu ProX Rain Repellent si am uns chederele cu Nigrin Gummi-Pflegestift. E gata de iarna!

post-19960-0-91373900-1447411854_thumb.j

post-19960-0-87072200-1447411858_thumb.j

post-19960-0-78573700-1447411861_thumb.j

post-19960-0-52080900-1447411865_thumb.j

Link către comentariu

Chiar ma uitam la ce scriam la inceput si ma amuzam. Deh, tocmai coborasem dintr-un benzinar aspirat, cu acceleratie pe cablu. Lag-ul de care vorbeam apare doar la turatie mica (sub 2300-2500) sau la o schimbare lenesa de treapta. Tinut sus in ture, raspunde prompt.

 

Azi am depasit bariera de 330k (bordul in mile arata cu 99.774 Km in minus).

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ø 9,89 L/100 Km

 

Cineva s-a prostit azi putin:

 

https://youtu.be/KFG_NqyCHcQ

 

Saptamana asta sper sa ajung sa schimb uleiul. Acum am vazut ca n-am facut nici 6000 Km cu uleiul vechi, dar vreau sa ma prinda gerul cu el proaspat. Merg pe aceeasi reteta: Shell Helix Ultra 5W40 si filtru Hengst, oricum nu ma puteti face sa ma razgandesc, le am deja.  :D

 

Garnitura de la galeria de evacuare (cilindrul #4) cedeaza usor-usor, asa ca imi doresc sa le pun odata pe cele noi (admisie + evacuare), sa scap de stress.

 

Si cu suspensia tot nu sunt hotarat, daca sa o ridic pe asta sau sa merg pana la tara, sa o iau pe cea stock. Mi-e teama ca aceea o sa fie prea moale (nu stiu in ce stare e) si o sa ajung sa cumpar amortizoare noi.

 

Luna asta ma asteapta si asigurarea RCA, oh joy! Macar stiu ca o scot de la vanzare daca apuc sa o reinnoiesc.  :lol:

Poze, ioc!  :RO flag:

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Media la ultimul plin s-a "ridicat" la 7.28, am mers mai mult extraurban.

Am schimbat suspensia azi, la Alin (dudu1307). Cum ma asteptam, amortizoarele spate sunt cam moi. Le trec pe lista...

Schimbat si uleiul + filtrul, am rezolvat si problema ventilatorului de clima prin schimbarea placii de rezistente.

De vreo 3 zile incepuse sa scartaie volanul, banuiam rulmentii de sarcina, azi mi s-a confirmat si s-au schimbat impreuna cu flansele.

331k.

post-19960-0-47246500-1450301266_thumb.j

Modificat de MyKe™
Link către comentariu

Am revenit azi la Dudu pentru schimbat bieletele anti-ruliu + garnituri galerie evacuare.

 

Cu ocazia asta am decis sa o mai pastrez, incepe sa imi placa mai mult cu suspensia originala. Mai ramane sa-i fac pilotul (am deja ambele manete noi) si sa-i comand un ecran pentru maxidot. Si amortizoare spate, cat de curand.  :tuktuk:

Link către comentariu

Ca sa nu mai vad ulei pe capacul de tacheti, am comandat toate garniturile de la cele 3 suruburi de prindere si le-am schimbat de cum am intrat in posesia lor, in parcarea de la mall, aseara. Am intarziat putin la film, dar tot la reclame am ajuns.  :lol:

 

Partea interesanta e ca gasisem o garnitura uitata pe sub axa.  :sly:

Acum realizez ca n-am facut poze, dar totul s-a intamplat pe "repede inainte".

 

In drum spre casa, am luat un surub (speram sa fie o piatra), asa ca pe la 23:00 eram pe Fundeni, sa-i pun snur.

 

Ma streseaza:

- un brat al carui pivot a inceput sa scartaie. Jocuri nu sunt, insa am inceput sa ma uit dupa tot kit-ul de brate si pare sa fie mai ieftin sa le iau pe bucata (ma refer la Meyle HD). Ajung putin mai sus ca pret fata de Doiciland, insa tot sub preturile noastre.  :dry:

- xenon-ul pe partea dreapta, se stinge imediat cum il aprind dimineata, la a doua incercare sta aprins. Am schimbat balastul cu unul original si face la fel, asa ca am facut sapaturi si problema pare sa vina de la cablaj. Am masurat rezistenta de la baterie la intrarea in balast si e foarte mare, aproximativ 1 ohm. Singurul lucru la care ma gandesc e sa inlocuiesc cablajul cu unul mai gros si eventual sa montez un releu (+siguranta) pe traseu. Voi apela la un electrician, asa ca orice sfat va fi apreciat.

 

Ultimul consum s-a situat in jurul valorii de 9.2, preponderent urban (+ extraurban in ritm alert).

 

Si cateva poze cu tractorul curat.

 

post-19960-0-34398200-1450946286_thumb.j post-19960-0-97252800-1450946139_thumb.j post-19960-0-72362500-1450946131_thumb.j post-19960-0-36474200-1450946135_thumb.j

Link către comentariu

Nu pot spune ca m-am plictisit de ea dupa atat (de putin) timp petrecut impreuna. Vreau inapoi la benzinar, preferabil turbo, sau un diesel mai nou, stock. Tuning-ul nu ma reprezinta, am luat-o mai mult de curiozitate. Oricum nu cred ca as fi in stare sa tin o masina mai mult de 1-2 ani, chit ca e in defavoarea mea. Mi-am castigat reputatia de om care face masinile de care se bucura altii. :)

Link către comentariu

Schimbat azi ce a fost mai urgent, in speta - brat inferior anterior si cap de bara, ambele pe partea stanga.

Urmeaza geometria.

 

ODO 331700

post-19960-0-19135500-1451470021_thumb.j

post-19960-0-09100000-1451470023_thumb.j

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

La multi ani! :D Toate-s bune si frumoase in noul an.

Am refacut geometria si am incarcat instalatia de clima cu freon + ulei.

Mi-a ajuns si cablajul pentru pilotul automat, e doar o chestiune de timp pana il vad functional.

Trebuie sa ma ocup de termoflot, incepe sa scape ulei pe la garnitura de pe bloc. O voi schimba impreuna cu o-ringul de prindere. Probabil asta si era motivul pentru care se ducea usor ulei de pe joja, coroborat cu scurgerea de la capacul de tacheti (pe care am rezolvat-o deja). Momentan n-a scazut prea mult nivelul de la ultimul schimb, e inca pe la jumatate.

 

Ne apropiem cu pasi repezi de 333k (si 10k de cand o am). Ultimele 2 plinuri s-au situat in jurul valorii de 7.7x. Am ajuns sa o spal o data la 2-3 zile datorita mizeriei de pe strazi. Si cam atat imi amintesc. :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Saptamana trecuta s-a rezolvat si cu termoflotul. Momentan pot spune ca am bifat problemele mecanice.  :D

 

Mai ramane sa rezolv cu xenonul, insa nu reusesc sa ajung la nimeni cand sunt eu liber (dimineata devreme sau seara tarziu).

 

Ma felicit ca am schimbat suspensia. Sigur as fi ramas suspendat pe undeva sau as fi spart/indoit baia de ulei. Acum nu am niciun stress.

Nu am ramas pe nicaieri (nici eu nu m-am bagat ca tampitul), dar nici nu e asa distractiva ca un RWD. Oh well, nu le putem avea pe toate. Inca visez la un quattro.

 

ODO 333k fara ceva maruntis.

post-19960-0-57483300-1453187346_thumb.j

post-19960-0-65062700-1453187348_thumb.j

Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!