Jump to content

1997 US Passat B5


MyKe

Postare recomandată

Salutare si bine v-am gasit! :)

De cateva zile sunt posesorul unui tractor. E primul meu diesel, pe care nu l-as fi luat daca nu era unul "special".

Scurt pe 2:

1.9TDI AFN

turbo si duze injectoare de 2.5

intercooler frontal

EGR+CAT off

soft Completechip

faruri xenon

interior din piele, Recaro, electric (bancheta rabatabila si ski sac)

trimuri lemn

climatronic

4 geamuri electrice

cotiera B5.5

oglinda mare pasager

volan din lemn

maxidot

jante Flat Five 18"

suspensie reglabila

rezerva originala

Am primit si suspensia originala, roti de iarna pe 16", bord de US + alte maruntisuri.

Masina se comporta foarte bine. Desi turbina e cam mare si "face" greu boost, m-am obisnuit deja cu ea in drum spre casa. Ambreiajul pare sa reziste cu stoicism, insa nu stiu nimic despre el (nici n-am intrebat, ce-i drept). De asemenea, dupa mai bine de 500 Km, inca n-am ajuns la jumatatea rezervorului.

Aspecte care nu-mi plac:

- filtrul sport; nu am ce altceva sa pun in locul lui, asa ca nu-mi ramane decat sa-l inlocuiesc cu unul de calitate.

- o mica scurgere de ulei la conducta de racire a turbinei; pe asta o rezolv azi.

Luni sunt programat la RAR pentru autentificare, insa am ceva emotii fiindca am fost acolo doar cu masini stock. :)

Nu-mi propun alte modificari momentan, vreau doar sa o intretin cat pot de bine dpdv tehnic.

Poze, in ordine aleatoare:

20150523_144608_1.jpg DSC_0405.jpg DSC_0393.jpg

DSC_0395.jpg DSC_0407.jpg DSC_0386.jpg

DSC_0387_1.jpg DSC_0389.jpg DSC_0385_1.jpg

Link către comentariu

Super tare masina.

E luata din tara?

Ce rulaj are? cat a costat?

 

Interiorul e cumva de Audi A4/S4?

 

Privitor la boostul turbinei, e posibl sa nu fie lenes, ci doar sa nu fi fost tu obisnuit cu diesel pana acum. E normal sa dureze ceva pana simti ca intra turbo.

Link către comentariu

Multumesc!

 

Strain de diesel nu sunt, am lucrat pe cateva masini (de la Fiat Doblo Multijet pana la MAN TGA), insa lag ca aici nu prea am mai vazut. Spuneam insa ca m-am obisnuit, in sensul in care ma pregatesc din timp cu acceleratia, astfel incat "rezultatul" sa vina la roti cand imi doresc. Sunt rabdator de felul meu. Dar si satisfactia e mare in cazul de fata. :D

 

A intrat in tara in 2010, taxa a fost platita si nu s-a recuperat. Rulaj 323.000 Km.

4200 EUR.

 

Interiorul e de Audi, da.

Modificat de MyKe™
Link către comentariu

Folie!


- filtrul sport; nu am ce altceva sa pun in locul lui, asa ca nu-mi ramane decat sa-l inlocuiesc cu unul de calitate.

cautam oem?

Link către comentariu

Super intretinuta !  Cati cai are momentan?

 

S-o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea.

Link către comentariu

Fain utilajul, si "curat"

Lag-ul e normal la turbina mai mare - cunosc destule cazuri, de la diverse marci, in care a a aparut lag dupa adaptarea unei turbine mai mari.

Link către comentariu

In fisa dyno de anul trecut apar 170 CP si 370 Nm.

 

Folie!


- filtrul sport; nu am ce altceva sa pun in locul lui, asa ca nu-mi ramane decat sa-l inlocuiesc cu unul de calitate.

cautam oem?

Folie nu stiu daca ii voi pune, nu ma atrage.

 

Nu cred ca gasim OEM conic. :) Carcasa originala nu mai incape datorita turbinei.

Link către comentariu

Frumoasa foc masina , o vazusem pe facebook la fostul proprietar . Sa ai parte de ea si multi km fara probleme  :D

Link către comentariu

Multam!

 

Am uitat sa trec la aspecte negative:

 

- maxidot nefunctional ("stins")

- martori de ulei si check invizibili :)

- pilot nefunctional (exista doar maneta)

Link către comentariu

Ar fi o treaba sa iti bagi nasu cu cineva priceput si sa le faci functionale toate asa cum e frumos, nimic nu e mai tare decat o masina pe care merge totul :))

 

Succes

Link către comentariu

Acum, daca bordul are atatea probleme (sper ca fostul ti-a spus de invizibilitatea martorilor si nu a fost o intentie de tepuire) poate ar merita un cluster maxidot de "edition" (sau cum s-o spune la passat la ceasurile cu inele cromate din fabrica)

Link către comentariu

Problemele mentionate nu au fost chiar un motiv de refuz, avand in vedere ca masina parcursese 200 Km pentru vizionare (am luat-o la schimb, practic, si ne-am intalnit la jumatatea drumului).

 

Evident ca le voi rezolva. Am pretentia sa o stiu perfecta dpdv tehnic. Azi ajung si la un elevator, sa vad cum se prezinta situatia pe dedesubt. Pe drumuri proaste scartaie doar pielea. :)

Link către comentariu

foarte frumoasa masina ,am vazut-o pe facebook la vanzare si de atunci mi-am exprimat parerea despre o masina practic completasi cu mult bun gust ,mai putin tartanul de pe plafon si stalpi, mi se pare mie ca ia trecut timpul. Interiorul e fenomen ,completeaza perfect stilul masinii de folie nici nu mai are rost sa vorbim cu un asemenea interior e si pacat sa nu fie admirat. Ce planuri de viitor ai in afara de mentenanta obisnuita?  Sper sa ai noroc de ea si sa te poarte sanatos peste tot. 

Link către comentariu

Mersi! Plafonul este negru. Am si stalpii negri, dupa ce ma plictisesc de astia, ii schimb. De asemenea, dupa ce o inmatriculez si fac totul functional, mi-ar placea o cutie in 6 trepte. Actuala se "termina" prea repede. :)

Modificat de MyKe™
Link către comentariu

Nu folie neagra ci una discreta, pentru soare si ce mai ramine prin masina.

Alt CD, oem de preferat ;)

Link către comentariu

Superba! Singura chestie ce as schimba la ea ar fi un Navi OEM sau macar un DVD 2din dedicat. In rest... e perfecta. :)

 

Multi km si fara probleme! 

Modificat de emi_arad
Link către comentariu

Mersi! Da, trebuie sa recunosc ca m-am gandit si eu la ceva 2-DIN. Combinat cu o camera de marsarier, ar fi purr-fect!

 

DragosR, am impresia ca si acum geamurile au o tenta mai inchisa. Posibil pachet Privacy? Sau mi se pare mie?

Modificat de MyKe™
Link către comentariu

MFD. Punct.

 

E pacat de cum arata restul masinii sa pui altceva.

Link către comentariu

eu sufar dupa sertarul ala din bord ca e bun pt telefon si portofel fiind foarte bun cind pleci in "cucu gol"

Link către comentariu

Eu le tin in buzunarul usii - iar la Passat mai ales ca are cotiera de b5.5 chiar nu o sa simta lipsa nisei

Plus ca la demaraje in forta imi zbura telefonul prin masina...

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

Apropos de lucru - inainte de a te apuca de treaba un VCDS pusesi si tu pe el - sa intelegi cauza "stingerii" ledurilor de ulei si check?

Link către comentariu
  • Vizitator a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!