Jump to content

Probleme motor 1.8 TSI [Passat CC]


seattopsport

Recommended Posts

Salut, am si eu o problema la un CC 1.8tfsi, aproape nou, cu doar 20000km in bord. Cand se incalzeste nu mai sta la relanti, se opreste pur si simplu ca si cum ai opri-o din cheie. Mentionez ca nu are nici o eroare, au fost schimbate filtrul de benzina, pompa, pompa de inalta, bobine, si pedala de acceleratie, insa....tot asa. A mai intalnit cineva problema aceasta? Multumesc!

Link to post
Share on other sites

Am fost si urmeaza sa mai merg dupa sarbatori, dar momentan nu au gasit nimik!

Link to post
Share on other sites
seattopsport

Daca ar fi fost chip-ul din cheie cred ca ar fi aparut vreo eroare! Dar nu apsre nimik la scanare sau.u in bord.

Link to post
Share on other sites

Din pacate reprezentantele din romania sunt pline de prosti si nu cred ca o sa-ti rezolve problema prea curand decat din pura intamplare. Ar trebui sa cauti un baiat mai dezghetat cu un vag si sa urmaresti parametri motorului in timp real. Eu as incepe cu senzorii, mai exact cu senzorii de temperatura, de turatie la axul cu came, etc.

Link to post
Share on other sites
seattopsport

S-au descurcat neasteptat de repede cei de la reprezentanta. Au gasit ca e un contact imperfect in placa electronica cu relee care e pe langa baterie. In 2 saptamani vine piesa!!!!!! Pana atunci masina.....pe dreapta!

Link to post
Share on other sites

Ca s-au descurcat neasteptat de repede sau de bine cei din reprezentanta ar trebui sa spui dupa ce monteaza piesa si functioneaza masina perfect. Cum ti-au schimbat atatea piese e posibil sa nu fii nimerit nici acum. Un contact imperfect nu se manifesta asa dar eu nu-mi doresc decat sa ma insel si sa-ti rezolvi problema.

Link to post
Share on other sites
seattopsport

Asa sper si eu, dar ei au zis ca in momentul in care misca acea placa merge, si apoi daca apasa iar pe ea, incepe sa faca din nou!!!!Asa ca ce sa zic, sper sa fie de acolo. Pe de alta parte daca inainte imi mergea pana se incalzea ea bine de tot, acum am vrut sa o iau de la service sa o duc acasa, si nu am reusit, am ramas cu ea in drum. Pana acum nu a facut asa niciodata, pornea imediat dupa, dar acum nu a mai pornit. I-am sunat si au zis ca stiu, pentru ca ei au tot frecat placa aia, si probabil ca s-a fisurat si mai tare, sau ceva de genul....asa ca traiesc cu speranta ca de acolo e.

Oricum va tin la curent dupa ce vine placa!

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 years later...

Sal.....am un Passat cc 1.8 tsi din 2008....de o săptămâna, cu motorul cald, dupa ce o pornesc si merg cam 30-40 metri cu ea in treapta întâi, turata la max 2500 rot/min...deci pana sa ies din parcare, mi se opreste brusc motorul si surpriza, nu da nici o eroare pe bord...scot cheia, dupa care pornesc motorul, porneste imediat si plec mai departe cu amar in suflet

Link to post
Share on other sites

Ai verificat bornele bateriei? Masa de la caroserie sa nu se miste?

P.S. asa de repede se incalzeste motorul, nici nu apuci sa iesi din parcare?

Link to post
Share on other sites

Am omis sa spun ca se opreste dupa ce merg câteva ore si apa este la 90 grade, deci nu cu motorul rece........acu' 2 ore s-a oprit si nu a mai pornit decât dupa ce am scos borna de la baterie si practic am resetat masina.....dupa ce am pus borna la loc a mers.....o varianta ar fi ca s-a dereglat senzorul de acc. de la axa cu came (sau ceva de genul asta)....la reprezentanta m-au programat pe 12 ianuarie, problema este ca pana atunci am nevoie de masina...asha ca primesc orice sfat...ms frumos

Link to post
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu. E de la modulul de la pompa de benzina. Controller sau calculatorul pompei de benzina , oricum i-ar spune mesterii. Nici mir la inceput nu-mi aparea eroare in bord dar m-a lasat pe drum , afara din oras si i-am dat la cheie pana a luat-o dracu , sau mai bine zis pana mi-am bagat picioarele si am chemat platforma. Iti vor spune tot felul de cacaturi , eu am schimbat pompa de benzina degeaba. Acum astept controller-ul. Daca pompa de benzina , dupa ce ti s-a oprit , in loc sa faca zzzzz cum fac toate , face un bâc bâc bâc infundat e clar.

Tine-ne la curent , sunt curios daca si la 1.8 e aceeasi pb.

P.S. Dupa ce se opreste , trebuie sa astepti sa se raceasca respectivul modul si o va lua iar. Nu te mai chinui cu borna.

Link to post
Share on other sites

Ms frumos Andrei......intrebare: Durează mult pana se raceste?!? si merge pana se incalzeste iar modulul?!?....eu fac drumuri in provincie in fiecare zi si vreau sa stiu daca ma risc?!? ms.frumos

P.S. Modulul respectiv se afla pe placa de relee de lângă baterie?

Edited by alxxl24
Link to post
Share on other sites

Mai , la mine nu dureaza mult pana se raceste si o ia iar , dar tu esti caz norocos daca ii ia asa mult pana se opreste.La mine dupa vreo 15 min maxim de cand s-a incalzit apa la 90 moare. Daca stai bine cu nervii , mergi cu ea , eu am ridicat sezutul banchetei , pt ventilatie si am pus respectivul modul intre 2 sticle mici de apa plata prinsa cu 2 elastice sa se raceasca mai repede, acum fiind asa frig afara , apa din sticle e inghetata.Am facut si eu pe inginerul :)))  EU cred ca incalzindu-se , se dilata si apare o intrerupere undeva in el ... altfel nu-mi explic, sau cum spunea un alt cole , o fi vreo legatura rece.

 

De mers poti merge asa cu ea , ca nu se strica nimic , cel putin teoretic.Eu merg de aprox 1 sapt cu ea asa , daca stric ceva te anunt :)

 

 

P.S. In caz ca ti s-o fi dus si pompa de benzina , daca e compatibila a mea , cea veche ti-o pot da , eu am schimbat-o degeana.E cea originala a masinii.

 

P.S 2 Te sfatuiesc sa nu depasesti nimic motorizat , eu era sa iau un tir in brate.

Edited by AndreiCC
Link to post
Share on other sites

Ok....ma frumos Andrei....o sa merg asa cu ea pana pe 12 ian.cand am programarea la reprezentanta....te rog postează daca rezolvi mai repede...si LA MULTI ANI si cati mai multi km fără probleme!!!

Link to post
Share on other sites

Postez postez. In ultimul timp nu mi-a mai facut probleme ca m-am enrvat , am scos bancheta si am pus rahatul ala de modul intre 2 sticle de apa plata , legate cu niste elastice de bani. Sper sa tina pana vine cel nou. Insa in dimineata asta , am pornit-o din telecomanda si cand am ajuns la masina , am intrat in ea si imi clipea pe bord chexk engine-ul. Am bagat cheia in contact , am plecat cu ea , a disparut. Am mers cu ea am oprit-o , am pornit-o , n-a mai aparut. O sa vad zilele astea ce nu i-o mai fi convenit iar.

La multi ani si voua ! Un an nou fericit.

Link to post
Share on other sites

Andrei, spune-mi te rog, cat ai dat pe controller si de unde l-ai luat....ms frumos

P.S. Ieri m-a lăsat de tot si nu a mai pornit...

Link to post
Share on other sites

L-am comandat la volksaprts aici pe forum , dar il astept de aproape 2 saptamani cred si costa 500 lei. probabil am prins eu perioada asta cu sarbatorile dar te sfatuiesc sa intrebi exact termenul de livrare in ideea in care chiar ai nevoie neaparat de masina ca eu daca stiam ma duceam il luam de la posche cu 135 lei mai scump si terminam povestea.Initial mi-au spus ca spera sa ajunga inainte de 30 decembrie.Uite ca suntem in 6 ianuarie si inca nu a ajuns. Frumos ar fi sa plateasca ei curierul pt cate injuraturi mi-am luat in trafic ca mi s-a tot oprit perioada asta.

 

 

Intyre timp , daca tot ai masina pe dreapta te sfatuiesc sa verifici si pompa aca lucreaza in parametrii ca sa nu stai iar cu ea pe bara pana iti vine pompa.Asa am patit eu.Am stat cu ea pe bara pana a venit pompa , a venit pompa , de fapt era controller-ul , acum stau cu ea pana vine controller-ul.La reprezentanta se schimba ambele odata dar ei mai schimba si ce nu trebuie de multe ori.

Link to post
Share on other sites

Nu avea cum sa iti vina la un termen decent pentru ca nu au lucrat  furnizorii de pe 24 pana pe 5 .

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Dragi colegi,

 

Am nevoie de ajutorul vostru intr-o problema. Am un Passat CC 2009, 1,8T motorizare BZB 2009. Pentru ca am lucrat la un producator de piese si consumabile auto, am cumparat "pe angajat" filtrele si i-am facut revizia la un service de cartier - am schimbat ulei + filtru, filtru de aer si polen, toate in prezenta mea. Dupa revizie motorul a inceput sa vibreze destul de puternic la rece (nu stiu daca are legatura sau nu cu revizia insa banuiesc ca ar avea...). Dupa ce se incalzea motorul functiona normal. Dupa doua zile mi-a aparut in bord check engine. Mers la service, eroare P119a - senzor presiune benzina malfunction. Schimbat senzor, la fel, cumparat "pe angajat". Nimic, dupa 2 zile a aparut din nou... Am mers inapoi la diagnoza, mai multe erori: P119a, p0300, p0304, p0302, p0171 - sistem sarac, rateuri multiple pe cilindrul 2 si 4... nu am avut nici o problema pana acum cu masina, nu scoate fum, etc.

 

Am mers la Midocar Vitan unde mi-au tinut masina 2 zile in teste: etanseitate galerie admisie, pompa inalta presiune, supapa de pres, filtru aer, bujii, compresie motor, presiune comb, ventil N80, verificat si actualizat soft, verificat pierderi ulei, debit pompa comb, sursa presiune rampa inj. Au schimbat epuratorul de gaze, zicand ca nu este etans... trage aer fals si motorul intrerupe... 

 

Dupa ce au schimbat epuratorul mi-au zis ca nu imi pot da masina ca problema nu s-a rezolvat... ma puteti ajuta cu idei? 

 

In plus, imi pot factura si testele si verificarile ulterioare, avand in vedere ca m-au taxat extraordinar de mult doar pentru diagnoza?

 

Multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • Edy_77 changed the title to Probleme motor 1.8 TSI [Passat CC]

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept